Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Bántelki Lajos 2012.03.14. 13:04:59 / # 326222
avatar
Nem szeretnél te addig fel lábon állni míg bevezetik a fix tarifát! Ahhoz sok mindennek kell meg teljesülnie. Én mar 22 éve vagyok és nem tervezem a visszavonulást. Tudom hogy sokatoknak ez kéjes örömöt szerezne, de ezt meg jó sok ideig otthon kell keresnetek.

Brian May 2012.03.14. 11:24:18 / # 326213
avatar
Szívemből szóltál!!!!

zsoltaxi 2012.03.14. 11:10:47 / # 326238
avatar
Be kellett fizetned egy összegben,amit év közben elsumákoltál? Ez tényleg felháborító!:)Téged nem képvisel senki,mert a másik oldalon vagy.Ne tetszelegjél itt,szegény taxis képében! Te azért ágálsz,mert mint tulajdonos,csak veszíthetsz a fixtarifával.Nem mehetsz majd áron alul a reptérre.Így viszont minek is hívnák a törpecégedet.Na ez fáj neked nem a taxisok eladósodása.Bár ez utóbbi generálásában,nagy szereped van.
kertestaxi 2012.03.14. 10:34:15 / # 326237
avatar
Bocsi ezt jól elszámoltam, de akkor sem életszerű hogy a hipa tartozásba dőljön bele egy vállalkozás.
Brian May 2012.03.14. 09:57:10 / # 326236
avatar
Egy kis matek:)Nem lenne rossz ha csak kb.700 taxi lenne Budapesten!
kertestaxi 2012.03.14. 09:52:24 / # 326235
avatar
Pár hónapja közöltetek egy cikket az olasz taxissztrájkról. Ott is csak a taxisok kisebb része sztrájkolt, viszont jól megverték azokat akik ezalatt dolgoztak.
kertestaxi 2012.03.14. 09:47:46 / # 326234
avatar
Kedves Lajos! Elgondolkodtál már a jövődről? Ha a TGFSZ kiharcolja a fix tarifát, akkor, hogy fogtok ár alatt menni a reptérre?
kertestaxi 2012.03.14. 09:40:48 / # 326233
avatar
Egy kis matek! Naponta 2-3 ember visszarendszámoz Hipa , és "súlyadó" tartozás miatt! 250 munkanappal számolva év végére nem marad taxis Budapesten. Súlyadó tartózása egy évnél több nem nagyon lehet a taxisoknak, mert akkor már kivonták volna a forgalomból az autójukat. Kinek kell HIPA-t fizetni (Bevétel függő)? Cégek, rendszám tulajdonosok, droidtartók, és jó esetben számoljunk az egyéni vállalkozók 10%-val. Gondolkodhatnál mielőtt hülyeségeket írsz.
Egér 2012.03.14. 08:44:01 / # 326232
avatar
Sziasztok! Ellenőrzések,minek,kit!? tökéletesen IGAZAD van!!!!!!!
Amsel 2012.03.14. 00:05:24 / # 326231
avatar
Sokat gondolkoztam , hogy e visszafogott válaszodtól sokkal durvábban fogalmazzam e meg Bántelkinek adott válaszom,esetleg kérdéseimet.Nem akartam zűrt,azért nem tettem.Úgy godolom, hogy a kérdés feltevésben a válasz is ott volt. Aki akarja megérti aki nem, az nem. Javasolnám, hogy a TGFSZ-t meg egyenlőre vegyük is le a napirendről, hagy végezzék a munkájukat. És igenis legyen csak FIX tarifa !!!!!!!!!!!!
tomajer 2012.03.13. 23:03:30 / # 326230
Elszámoltam 12453-ig, mielőtt rászántam magam a válaszra, tehát kulturált leszek..... :-) [b]Lajos! Ez egy hülyeség. Ha bővebben akarom kifejteni, akkor: Qrva nagy hülyeség! [/b] Egy párszor ezt a trutyit már itt átbeszéltük, hogy az érdekvédők tehetnek a szarról ami a nyakunkba szakad.... hát nem! Vagyis nem mind. A TGFSZ-t ilyen vád nem érheti. Eddig. Nem adta a nevét tudtommal semmihez, ami komoly gáz lenne. A sz@rt megkaptuk volna "magunkraharagítás" nélkül is. Legfeljebb egyáltalán semmi beleszólásunk nem lenne. Így se sok, ez igaz. De pont azért, mert a TGFSZ-nek csak hatszáz tagja van, és nem hatezer. Az ilyen "okos" taxisok miatt, mint te. Ötezer aláírás, meg a kisf@szom. Országot lehet vezetni, a szavazni hajlandó emberek szavazatának 30-40%-ával, ami a teljes lakosság, 15-20%-a. A TGFSZ első akciójában összegyűjtött, 1300 aláírást. Szerintem ez elég ahhoz, hogy azt mondhassa képviseli a taxisokat. Akkor is, ha te nem értesz egyet vele. Sok sok ember nem értett egyet a Gyurcsány kormánnyal, sok sok nem ért egyet az Orbán kormánnyal.... véleményük lehet, de senki nem vitathatja, hogy a megválasztott kormány a zembereket képviseli. /elméletben:-))) ...és itt a politikát lezártuk, csak példa volt..../ Sz'al, ez a duma csak sz@rkeverés, ami mint tudjuk, neked lételemed:-) Azzal amit te követelsz, csak azt lehet elérni, hogy továbbra se legyen egyetlen taxis (mert azt nem állíthatod, hogy a TGFSZ vezetői nem taxisok) se azok között, akik legalább elmondhatják a véleményüket a tárgyalóasztalnál..... jó perspektíva, gratulálok hozzá!
Bántelki Lajos 2012.03.13. 22:06:33 / # 326228
avatar
Ellenőrzések! Minek? Kit? - Ezzel, megszünnek a taxiállomásokat elfoglaló klikkek? - Ezzel neked, nekem, több munkánk lesz? Dehogy! Jobban fognak szőrözni, ha van 1 karc a kocsidon, elveszik a taxiengedélyed, stb! Nagy okosság! Kérjünk jó sok ellenőrzést? A taxik cca 80 % a cégeknél van. A cégek 99 % a ellenőrzi az autók állapotát, a taxisok iratait. Nekem nem ellenőrzés kell! Esély a munkára! Jövőkép, hogy lesz miből felnevelnem a gyerekemet, fizetnem a lakásom és az autóim törlesztését. Az esetleges rezsiket. Na, ez kell nekem! Azzal, ha meghatározzák az autók korát, méretét, bekorlátoznak és még több kiadásra ösztökélnek.... Nekem nem kell! El tudok fogadni 1 alap angol nyelvtudás megkövetelését, 1 autó típusától, nagyságától, felszereltségétől függő ( általános ) tarifát. Igen! Majd én eldöntőm, hogy akarok -e 300 Ft / km es tarifával dolgozni és limót venni, vagy megelégszem a 3 éves Astra kombimmal a 240 Ft / km tarifával. Vagy! Dolgozom suzikival, 170 Ft/km áron. És ki fog dönteni??? Az utas! Ez a lényeg! Ha neki nem tetszik, hogy a szakadt suzukimmal viszem, majd nem fog rendelni. Sajnos ( és remélem ) a versenyt ezzel nem szabad tönkretenni! Mondok valamit! Jelenleg fejlesztés alatt van nálunk 1 olyan alkalmazás, amivel az utas tud taxit rendelni. De nem akárhogy! Beregisztrál a szolgáltatásba és ahol van, rábök 1 gombra. Oda kéri a taxit. Időpontot és dátumot kell megadnia és a hozzá legközelebbi autó érkezik! De még nincs vége! Ebbe a szolgáltatásba beregisztrált személyek ( temészetesen bárki lehet ) ha belépnek a térkép programba és közlekednek, különböző adatokat / információkat tudnak megosztani a térképen a többi felhasználóval. Pl: Ahol elhaladt, rendőri intézkedés folyik, esetleg traffipax van, dugó, stb. Ez miért jó? Gondolom ezt nem kell kiemelnem. Szóval, nem magunk ellen kellene lapátolnunk, még több ellenőrzést kérni. Nem a Fővárost kell csesztetni, ezzel magunkra haragítani! Nem, ez nem lehet megoldás!

zajos tücsök 2012.03.13. 21:07:47 / # 326227
Nemhogy örülnél. A követelések egyik pontját már megfogadták. Szigorúbb ellenőrzések... Becsülni kell az eredményeket,nem megy minden azonnal
Bántelki Lajos 2012.03.13. 20:41:55 / # 326226
avatar
Szia! Az a baj, hogy nem értesz! A tökömet sem érdeklik ezek az emberek! Ők, itt vannak már 5, 10 x éve! Engem az érdekel, hogy ki képvisel és milyen meghatalmazásból engem! Ki, mikor és hol hatalmazta fel! És milyen célból! Lehet itt vitatkozni minden szaron ( már bocsánat ) de amíg a taxisok nevében 50, 100, 300 ember tiltakozik, csinálja a balhét, felhívja a figyelmet a taxisokra és azok esetleges gyengéire, az bizony gáz! Itt, senkit nem kell megnevezni! Ha úgy döntök, hogy a taxisok megmentője leszek, akkor megkérdezem Őket, hogy hajlandóak -ééé támogatni 1 programot, esetlegesen 1 elképzelést. De nem csinálok hülyét magamból, a taxisokból! Mert sajnos, csak ez történt! Biztosan sokan még nem érzik, mert tavaly év végén vizsgáztak. De akinek mostanság kell, hát, az meg fog lepődni!
Bántelki Lajos 2012.03.13. 20:34:28 / # 326225
avatar
Szia! Szerintem, meglepődnél azon a túlnyomó többségen! Nagyon, nagyon sok vállalkozás, vállalkozó el van adósodva! De itt nem is ez a lényeg! A lényeg, hogy néhány 10, vagy 100 ember kreálta, csinálta a balhét, kinevezték magukat a taxisok megmentőinek, időt és talán pénzt nem sajnálva azt hitték, hogy majd Ők..... De aztán, Ök sem! Itt, a sorrenddel van a baj! Senki nem szídná Őket, ha úgy kezdik, hogy kinyomtatnak x 5000 db kérdőívet - akarsz fix tarifát? - és még sorolhatnék kérdéseket. Miután összegyűlik ( taxisok aláírásával ) 5000 db ilyen papírocska, akkor minden joga meg van arra az aláírások birtokosának, hogy kiálljon és a TAXISOK NEVÉBEN követelőzzön, szervezkedjen, adott esetben tiltakozzon. De így?! Hogy cégünk vizsgáztatni tudjon, nem kevés pénzt kellett kifizetni. Mi, kitudtuk. De lehet, hogy sok százan ( akiknek családjuk fenntartása, lakás, autó hitelük törlesztése volt az első ) nem tudják. Az első az kellett volna legyen, hogy megértetni a várossal, a taxisoknak nincsenek tartalékai! A többség, nem jár külföldre nyaralni és felélte tartalékait. Autóik lepusztultak és sajnos, nagyon magas százalékban a bank visszavette azokat. De, szeretnék kifizetni az adósságaikat ezzel mutatva felelősségérzetüket, elszántságukat! Nem feltétlen a követelésekkel kellett volna kezdeni, hanem azzal, hogy rákényszeríteni a vállakozásokat arra, hogy fizessék a dolgaikat. Vállaljanak kötelezettséget arra, hogy havi x Ft al hajlandó törleszteni az elmaradásait. Ha így lenne, lett volna, akkor sok 1000 taxis ha csak havi 10,000 Ft ot fizetett volna be az államkasszába, + fizetné mondjuk 2012.04.01 től a havi cca 80000 Ft díjakat, akkor mennyi pénz folyt volna be?! Aki nem fizette volna határidőre, annak visszavonhatták volna taxiengedélyét. Miután ez elindult, lett volna alap a kéréseket, a követeléseket megfogalmazni. Fix tarifa??? Ugyan már! Mindaddig, míg az autók típusában, állagában, állapotában ilyen hatalmas különbségek vannak, ezt nem lehet megcsinálni! Rendelek 1 taxit és nekem nem mindegy, hogy 240 Ft/km áron 1 opel Astra, vagy 1 Ford Galaxy szállít el. Ezzel a fix tarifa követeléssel csak azt értétek el, hogy nagyon rövid időn belül mindenkivel lecseréltetik a technikákat, ezzel a taxisok többségét újabb hitelfelvételre fogják kényszeríteni. Aki persze, tudja ezt vállalni. És innen, megint kezdődik minden elölről! Nem! Sajnos nem ez lesz a megoldás! A Penta! Az lett volna a megoldás! De Nem úgy, hogy azt mondod, gyere és fizess 50,000 Ft tagdíjat!? Mi a szarra????? Miért nem az volt, hogy gyere, fizess be 50,000 Ft ot és kiszámoljuk a teljes 1 hónapra jutó kiadást. Ezután, a rendelések számával elosztod a kiadás összegét és kijön, hogy 1 db cím mennyibe került. Na! A tagság ezt fizesse ki címarányosan. Ez, mindjárt másképp hangzik! De a 20 taxitársaság tetejére csinálni 1, 21 ik céget azzal, hogy Te is tulaj leszel! Sajnos, ez így nem megy! És még sokáig nem is fog!
hiénakutya 2012.03.13. 20:17:39 / # 326224
Tájékoztatom továbbá a közvéleményt -benne Bántelki Lajossal-, hogy a minisztériumi érdekegyeztetésre a TGFSZ-t NEM hívták meg. Tudomásom szerint kérték, hogy vehessenek részt, de a kérésüket elutasították azzal, hogy az elkészült anyagot majd kiadják véleményezésre, így jelenlétük szükségtelen. A minisztériumi tárgyalásokon -amennyiben értesüléseim pontosak- a taxis szakmát, így a taxisokat jelenleg egyetlen személy képviseli. Őt... Azt pedig úgy hívják, hogy Dudás Zoltán. Azt sajnos nem tudom megmondani, hogy ezt a TGFSZ vezetősége miért nem kommunikálja a nyilvánosság felé.

hiénakutya 2012.03.13. 20:05:20 / # 326223
Elképzelhető, hogy akad olyan, aki nem érti, hogy miért soroltam föl ezeket a neveket, és miért pont ezeket a neveket soroltam föl. Nekik azt javaslom, hogy az Adobe Acrobat Reader letöltése után látogassanak el erre az oldalra, majd a lap legalján található linkek közül kattintsanak a legfelsőre, azaz a "Javaslat a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás átfogó szabályozására" címűre. Jó szórakozást kívánok!

hiénakutya 2012.03.13. 19:56:52 / # 326221
Megtennéd a kedvemért, hogy a kérdéseidet az alábbi személyeknek is fölteszed? Sipeki József Peredi Péter Dénes András Nedeczky Tibor Dudás Zoltán Jakus József Metál Zoltán Tamás Miklós
Amsel 2012.03.13. 18:46:59 / # 326220
avatar
Szerintem a Pali szavaival élve , "kipipálhatod"!
Amsel 2012.03.13. 18:44:20 / # 326219
avatar
Megkérdezted, hogy miből adódik a hátralékuk ? Vagy azt, hogy eddig miért nem fizették a kötelezettségeket? Mert bizony ha hiszed ha nem a túlnyomó többség bár erőn felül, de fizeti. Több más vállakozás is bezárt, mert nem tudta magát fenntartani. Ezért is kell az egységes tarifa !!Hogy a vállakozásokat működtetni lehessen. Akkor majd mindenki tudja fizetni a kötelezettségeket is. HA AKARJA !
Oldalszám: 321