Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Bao 2012.03.27. 09:06:00 / # 326368
avatar
Elárulnád nagyvonalakban milyen ágát képviseled a taxizásnak, hogy sikerül 2 évente kocsit cserélni?
Amsel 2012.03.27. 09:04:36 / # 326367
avatar
Elhiszem, hogy Te kiviszed. A többség nem.Inkább bemegy a gép mellé, mert ott az élet.De az igazi lényeg nem a füstölés volt,hanem a státusz szimbólum mint jelenség. A többit meg nemtudom hovatenni.
kertestaxi 2012.03.27. 08:47:43 / # 326366
avatar
Alapvetően igazad van, de ha a"betegágy okádja a füstöt akkor kiviszem Csomádra és 50 000Ft-ért felújítják, viszont amikor a hipermodern PDTDI HDI CDI kezdi el okádni akkor ott a világvége. Az én autómba 15 000Ft egy kuplungtárcsa, neked 300 000Ft a kettöstömegü lendkerék. Az én automba 10 000Ft a 14-es gumi darabja, neked 25 000Ft a 16-os. Miért nem lehet ezt a kérdést a mozaik u-ra bízni. Vizsgálják meg az autót és ha nem felel meg taxinak akkor buktassák meg.
Amsel 2012.03.27. 08:20:26 / # 326365
avatar
Bár egyre nehezebb azt a szintet tartanom amit megszoktam, egyenlőre még birom. Igaz nagyon nehéz, mert a Ti szaros tarifátokkal nagyon nehéz versenyezni, de még mindig talpon vagyok. Még mindig tudok két évente autót cserélni. Te milyen időközönként cseréled ? Egyenlőre nincsenek reményeim a változást illetően, de az nem jelenti azt, hogy nem lehet változás. Váltani talán nektek kellene akik képtelenek vagytok megoldani a saját fuvarszerző problémátokat, és mástól várjátok, hogy teremtse meg a fuvarhozjutást.Igy nem tudnátok hatást gyakorolni azokra akik önállóan képesek az egszisztenciát megteremteni. Persze könnyü neked, Te már a húsosfazék közelébe férkőztél,igy aztán már okosabban magyarázod,hogy miért is jó egy cégnél lenni.
csogu 2012.03.27. 03:53:46 / # 326364
Sötéten látod a helyzetet? Hidd el Én is,és egyenlőre reményeim sem nincsenek a javulást illetően. Akkor a Te szavaiddal élve...pont itt az idő, hogy válts:-))
csogu 2012.03.27. 03:51:20 / # 326363
Többek között az emissziós tulajdonságok. Igen, erről az emisszióról már olvastam...ritka egy randa bőrbetegség:-)) találkozom olyan betegággyal ami mögött nem lehet haladni olyan füstpamacsot ereget maga után. Én is, én is, én is találkoztam!!! 30-as busz volt, Te is azt láttad? Viszont pöffeszkedve, majdnem fekszik a szétesőfélben lévő széthajtott romhalmazban. Pontosan, azt havi 220 órától már kész is az agya, meg még csődbe sem tudnak menni, mert az állam mindig megmenti ezt a tömegközlekedésnek nevezett taxis ellenséget:-) Aki pedig nem tud eleget tenni az elvárásoknak, az próbáljon valami mást. Szerintem is, és vezessék be azt is, hogy 176 cm alatt nem lehet senki sem taxis:-) Úgy megnézném tomajert egy magassarkúban tipegni:-))
csogu 2012.03.27. 03:40:35 / # 326362
Nagyon igazságod vagyon, én is pontosan 2076 április 7.-ére gondoltam:-))
Amsel 2012.03.27. 01:18:58 / # 326361
avatar
Bár itt lenne Palibácsi ! Majd Ő rendet tenne !

Amsel 2012.03.27. 01:16:51 / # 326360
avatar
Ez esetben nem sértenél személyiségi jogot, ha kiirnád a nevét annak akire gondolsz.Tanuljuk már végre meg kimondani azt amire vagy akire gondolunk. Nagyon fárasztó ez a P.G,D.Z,SZ.J, QH, PZS, meg a többi marhaság.
Amsel 2012.03.27. 00:49:38 / # 326359
avatar
Ma már nem jövedelmező, ez igaz. De midenképp kell a jövőre gondolni, és muszáj úgy alakitani a saját sorsodat, hogy az a későbbiekben ne , vagy legalább elviselhető problémát okozzon. Azt irod kocsmáros voltál, és abbahagytad. Nyilván azért mert nem tudtad üzemeltetni.Na látod erről papoltam! Ha nem tudja valaki a vállalkozását működtetni, akkor azt abba kell hagyni, és más után nézni.Az hogy "megeszed az autódat", nyilván a mai piaci helyzetnek tudható be.Ezzel sokan vannak igy. Már néha jó magam is. Ez többnyire a kereslet- kinálat viszony alakulása miatt, és természetesen az idióta tarifák miatt van.Ezért is mondtam a korábbi hozzászólásaimban, hogy mindenképp a FIX tarifa hozhatna némi változást. Sötéten látod a helyzetet? Hidd el Én is,és egyenlőre reményeim sem nincsenek a javulást illetően. A "droidositás" mint az erre való rájátszás, bennem is felmerült. Az a baj, hogy az orditóan nagy többség még mindig nem látja a problémát.És amig ez igy van addig nem is akar változtatni.Bár úgy látom egyre többnek kezd kinyilni a szeme.
művészúr 2012.03.27. 00:01:05 / # 326358
avatar
Sok mindenben igazad van, de sajnos a vállalkozás már csak olyan, hogy nem mindig jövedelmező. Az ember váltana is, de HOVÁ?! Saját példámból kiindulva, öt éve kényszerből kezdtem el taxizni, húsz év kocsmárosság után - bár '96 - ban már voltam egy fél évet a főtaxinál, de azt hagyjuk, más világ volt... Ennek oka az volt, hogy a két végzettségem szerinti szakmába már akkor sem lehetett elhelyezkednem.( nem vagyok mai csirke...) Ezért vettem egy autót, konkrétan taxizni. Kp - ra. Most nyolc éves a "Hű Lovam"... Tip - top állapotban van! És még csak fekve sem vezetem, karban tartom. De nem fér a fejembe, miért kéne két éven belül lecserélnem, amit persze a mai világban már biztosan nem tudnék. Szó szerint, megeszem az autómat és ne is mondd, hogy a magam hibájából! Nem sírok, de tényleg egyre sötétebben látom a jövőt... Ennyi teher és fizetési kötelezettség és ellenőrzés mellett még egy ilyen korhatár korlátozás is... Tényleg valami "droidosítási" koncepció lehet a háttérben!
Amsel 2012.03.26. 23:22:18 / # 326357
avatar
Régóta olvasom , hogy sirtok mint a fürdőskurva,mert némelyetek hátrányosan érintve érzi magát a rendelettervezet kapcsán.Hát nem arról megy hosszú évek óta a diszkurzus, hogy sokan vagyunk? Nem azt akarjuk, hogy csökkenjen a létszám? Most majd megkapjuk !Azt nem tudom elfogadni, hogy azért nem cseréli le valaki az autóját, mert nincs pénze rá.Viszont érdekelne, hogy az elmúlt években (gyanitom hogy évtizedekben)mire költötte a bevételt az, aki most sir.Hogy a francba nem tudott annyit összerakni, hogy legalább valami indulótőkéje legyen? Mert ugye egy vállalkozás üzemeltetéséhez hozzátartozik a fejlesztés is.Ha erre nen gondolt, akkor az a vállakozás hibásan működik vagy működött.Érthetőbben, a vállakozás életképtelen, tehát váltani kellene. Persze lehet mondani, hogy a nyomott tarifákból már évek óta nem lehet megfelelő profitot termelni. Ez igaz. De ki a fasz kötelezett bárkit is , hogy ilyen szemét tarifákkal működtessen egy vállalkozást.Megmondom, senki! Ezt mind a taxis vállalkozások rovására irhatjuk.A tizéves korhatár mellet pedig igenis van nyomós érv. Többek között az emissziós tulajdonságok. Ezzel például én egyetértek.Mert bizony találkozom olyan betegággyal ami mögött nem lehet haladni olyan füstpamacsot ereget maga után. Viszont pöffeszkedve, majdnem fekszik a szétesőfélben lévő széthajtott romhalmazban. A lényeg, hogy Ő pl mercit vezet.Én meg azt nondom, hogy ideje a státusz szimbólumot lejjebb adni, és ellehet kezdeni gondolkodni a jövőt illetően, mint ahogy ezt teszi sok felelősen érző vállalkozás.Aki pedig nem tud eleget tenni az elvárásoknak, az próbáljon valami mást. Addig is toljátok csak a fuvarközvetitők szekerét, 160-170-es tarifával, hizlaljátok a zsirjukat, teremtsétek meg nekik, hogy amig Ti izzadva belebüdösödve az autótokba dolgoztok, ők nyugodtan tudjanak nyaralni a Bahamákon.

anyad 2012.03.26. 22:01:25 / # 326356
avatar
Valami bűzlik itt az biztos.

anyad 2012.03.26. 21:59:01 / # 326355
avatar
Lehet,hogy te tapintottál a lényekre.Valami trükk biztos van csak még nem jött felszínre a dolog.Valaki(kik)Biztos,hogy látnak okosságot ebben a Taxizásban.Vagyis inkább a kocsik kiadásában.Inkább az első variációban látok reáciot.
Lali 2012.03.26. 21:42:13 / # 326323
avatar
Azért végre valakinek észrevehetné,hogy véletlenül a D.Z. bízták meg a minisztériumi tárgyalásokkal.

tomajer 2012.03.26. 20:45:06 / # 326322
Te Gyuri te! Ne verd már te is a TGFSZ nyakába a 10 éves korhatárt.... pontosan tudod, hogy nélkülük is meg lenne.... nekik itt annyi szerepük van, hogy talán némi alkura kényszeríthetik a hatalmasokat.

hiénakutya 2012.03.26. 20:09:12 / # 326267
Csak Neked megsúgom, hogy a korhatár bevezetése mellett semmilyen érvet nem lehet felhozni. Az intézkedésnek két célja lehet: 1. a piac letakarítása valamilyen pénzügyi befektető előtt; 2. a láthatatlanná tett jövedelmek kényszerfogyasztás útján történő láthatóvá tétele.

hiénakutya 2012.03.26. 20:04:38 / # 326333
Nem-e? Miért nem? Szarrágó vagy? Sajnálod két kávé árát? Hát legalább kávéznál! Van junikszos kedvezmény, simán megéri! Ilyenek vagytok ti, rühes taxisok! Önfeláldozva, időt, pénzt, fáradtságot nem kímélve kiharcolják nektek a tízéves korhatárt, és erre ti basztok befizetni szaros 500 forintot havonta! Undorító!

kertestaxi 2012.03.26. 19:48:36 / # 326354
avatar
Én válaszolok neked. Egyiket se. Senki se tudja, hogy meddig tart a válság, hova drágul az üzemanyag. Amíg ilyenek a körülmények addig egy vállalkozásbarát önkormányzatban fel sem merülhetne, hogy plusz kiadásra kényszerítse az embereket. Kéne készíttetni egy független szakértővel üzleti tervet és majd ha havi 190 óra munkával azt lehet teljesíteni akkor kell visszatérni erre a kérdésre. Szerintem.
Rocktaxi 2012.03.26. 19:33:52 / # 326353
Nem vagyok tag! :-) Abba fejezem és kész! (de nem tudom abba fejezni, mert belevau mindig ha valami nem tetszik) A partvonalról könnyű! :-)
Oldalszám: 321