Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
szálka | 2012.05.08. 08:30:11 / # 327103 |
|
Áruld már el nekem-nekünk, annak mi értelme, ha te viszont folyamatosan énekled a TGFSZ hatttyúdalát?
Ez hova vezet?
Előzmény: #327100 tom485 2012.05.08. 08:20:08 |
tom485 | 2012.05.08. 08:25:18 / # 327102 |
|
A legfontosabb dolog, a támogatottság, és ez csak a létszámmal mérhető! :)
A TGFSZ és az OTSZ a city taxi tagságával együtt sem lenne a többség, ha szigorúan vennék ezt!!
Előzmény: #327097 csogu 2012.05.08. 01:53:37 |
tom485 | 2012.05.08. 08:22:43 / # 327101 |
|
A lent írtakat mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy a Gyuri az elején segítette a TGFSZ-t, aztán mikor irányt váltottak és integrálódtak akkor ő is elhatárolódott tőlük!
De a folyamatos olvasás sokat segít a félreértések kialakulása ellen! :D
Előzmény: #327099 2012.05.08. 06:55:19 |
tom485 | 2012.05.08. 08:20:08 / # 327100 |
|
Vitatkoznék veled, mert itt pont nem savazta senki a Málnát! Pont őt nem savazta senki, viszont az eltűnt, de az OTSZ-be és a city taxiba beolvadt TGFSZ-t viszont igen!
Olvass vissza több dolgot mielőtt véleményt formálsz! Köszönöm!
[i]"Itt mindenki nagyon tudja, hogy mi a tuti.
Miért nem tesz valaki érdemben is érte valamit?"[/i]
Mert értelmetlen egy olyan társaságban tenni valamit, ahol az emberek agyát folyamatosan mossák, és a többségnek fogalma sincs arról, hogy mi lenne neki a jó, és ő mit is szeretne.
Mellesleg mi megpróbáltuk, többször is, úgyhogy van tapasztalatom az érdektelenséggel szembesülni!
Előzmény: #327099 2012.05.08. 06:55:19 |
törölt felh. | 2012.05.08. 06:55:19 / # 327099 |
|
Itt mindenki nagyon tudja, hogy mi a tuti.
Miért nem tesz valaki érdemben is érte valamit?
A leg kényelmesebb a málnát savazni.
Ö legalább nekifutott.
Tipikus magyar mentalitás, csak a kifogások, örök ellenzék mindíg mindenki. :(
|
A Főtaxis | 2012.05.08. 03:37:30 / # 327098 |
|
Szóról-szóra igaz amit leírtál!!!
Minden tiszteletem a tiéd.
Előzmény: #327094 hiénakutya 2012.05.07. 17:02:43 |
csogu | 2012.05.08. 01:53:37 / # 327097 |
Nem releváns?
Mitől ne lenne az?
Egy érdekvédő szervezet létjogosultságában az egyik legfontosabb dolog...lenne, ha nem ebben az országban élnénk!
Próbálnák meg ezt az olaszoknál, vagy a görögöknél, azonnal rájönnének, hogy mi releváns, vagy mi nem az, amikor futva menekülnének és az utcára sem mernének utána kijönni dolgozni.
Előzmény: #327090 atuska 2012.05.07. 21:31:10 |
|
atuska | 2012.05.07. 21:31:10 / # 327090 |
|
Az hogy a tgfsz-nek pár száz tagja van nem releváns.
Leképezi az egész társadalom állapotát.
|
Karaj | 2012.05.07. 20:34:01 / # 327096 |
|
Keletis HIÉNA létedre nagyon jól megírod a frankót azok helyett akik nem bírnak így fogalmazni.Gyurikám ezen írásod előtt is le a kalappal....
Előzmény: #327094 hiénakutya 2012.05.07. 17:02:43 |
tom485 | 2012.05.07. 20:18:19 / # 327095 |
|
Nem fura, hogy ez a kínai Volvóval járkáló keletis hiéna, rögtön felfogja azt amin itt általában sokan megsértődnek, és kikérik maguknak?
Málna stb. stb....
Kedves György! (nem Gyurka, mert a Rita nagyon hangosan röhög ezen)
EGY NAGY LIKE!!
Előzmény: #327094 hiénakutya 2012.05.07. 17:02:43 |
hiénakutya | 2012.05.07. 17:02:43 / # 327094 |
Akkor ez az a bűz, amit érezni lehet?
Beszart a gyerek?
Annak idején -ahogy én emlékszem,- azért vágtunk bele a Taxisok Egyesülete létrehozásába, mert néhányan úgy éreztük, hogy a taxisoknak nincs érdekvédelmük.
Léteztek ugyan különböző szervezetek a szakma körül, de azok kivétel nélkül egy, vagy több fuvarszervezőhöz voltak köthetők, így nem is volt elvárható tőlük a taxisok érdekeinek maradéktalan szem előtt tartása.
Azt mondtuk, hogy ezen most már változtatni köll, mert unalmas a fasznak mindig ugyanazon a végén helyet foglalni, és borzasztó jó lenne, ha végre a taxisok véleménye, álláspontja, óhaja-sóhaja, hasfájása is megjelenhetne a magasságos politika előtt.
Naivan azt gondolom, hogy a TGFSZ, amelyben több egykori egyesületi harcos is újra nekifutott az taxisok érdekérvényesítésének, hasonló célból született újjá, ám ebben már egyáltalán nem vagyok biztos.
De, ha abból indulok ki, hogy a TGFSZ feltámasztásánál a cél ugyanaz volt, mint az Egyesület megalapításánál, akkor a hatékony működés hiánya nem "egyrészt", sem "másrészt", hanem mindösszesen egyetlen okra vezethető vissza, jelesül arra, hogy menet közben célt tévesztettetek.
Azt is meg tudnám írni, hogy ez miért történt, de senkibe sem szeretném megtörölni a lábam.
Most még.
Talán maradjunk annyiban, hogy egy céljait szem elől tévesztő, és valamilyen délibábokat kergető szervezet eleve nem lehet hatékony, hiszen nem a cél eléréséhez szükséges eszközöket, utakat keresi, hanem a délibábot kergeti, így aztán arra szalad, ahol az éppen fölsejlik a messzi távolban.
El kell ismernem, a Citynél ahhoz hihetetlenül értettek, hogy minden fontosabb szakszervezeti figura megtalálhassa a maga kis délibábját...
Nem véletlenül ugattam, hogy programot kell alkotni, még topicot is indítottam, hogy mindenki leírhassa, hogyan képzeli ezt az egészet, és nehogy az legyen, hogy egy keletis hiéna fújja a passzát szelet.
Totális érdektelenségbe fulladt.
De hiszen minek is kirajzolni a térképen az utat, meghatározni az irányt, mikor mindenki nagyon pontosan látni véli a maga kis céljait a távolban...
Hát, el is tévedtetek rendesen.
Ha a véleményemre kíváncsi valaki -bár az én szemem is csalhat- jelenleg pont ellenkező irányba meneteltek ahhoz képest, amerre eredetileg indulni szándékoztatok.
Mennyiségi irányba nem a Tom indult el, Metál nyilatkozta, hogy az OTSZ és a TGFSZ együttesen a többséget képviseli. Úgy tűnik, hogy renaultos barátunk ezzel nem feltétlenül ért egyet, amiben én mindenképp osztom az álláspontját, függetlenül a magyar választási rendszer anomáliáitól, jelentsen bármit is ez a szó. Tényszerűen ti azokat képviselitek, akik belépnek hozzátok, és tagdíjuk befizetésével kvázi megbízást adnak erre. Ezek száma pár száz fő, ami minden, csak nem többség. Megint csak tényszerűen, és nagy jóindulattal, a taxisok 10 százalékát képviselitek, 90%-ot viszont nem sikerült még megszólítani sem.
Idővel talán érdemes lenne elgondolkodni azon, hogy a keletis hiénának egy-két dologban bizony igaza van; például abban, hogy olyan irányba haladtok, amelyről mintegy 90 százaléknyi taxis azt gondolja, hogy sehova sem, vagy kifejezetten rossz irányba vezet.
De térjünk vissza a Metálhoz egy picit! Az Õ személye egyáltalán nem kényes pont. Picit talán hombár feje van neki, de erről egyrészt nem tehet, másrészt ettől még akár a legfainabb csávó is lehetne.
Persze csak utánam.
A baj nem vele van, hanem azzal, amit időnként képvisel.
Azt hiszem, mindannyian pontosan tudjuk, hogy a csávó és szervezete egy könnyen azonosítható fuvarszervező cég szekerét tolja, tologatja, ami viszont legjobb esetben is csak annak a 700 taxisnak az érdeke, akik az adott cég tulajdonosai, vagy alvállalkozói.
Természetesen akadnak egybeesések, amikor annak a 700 taxisnak az érdeke megegyezik a többiével.
Most például KRESZ-módosítást akar a Zoli, hogy ne büntessenek bennünket azért, mert próbáljuk a munkánkat végezni.
Zolikám, imádlak, szeretlek, csókolom a nyakkendődet, vendégem vagy egy kávéra, csak utána ballagjál tovább!
Mert bármennyire is támogatható Metál és az OTSZ ebben a konkrét ügyben, de összebútorozni vele egyrészt vállalhatatlan, másrészt súlyos stratégiai hiba.
Vállalhatatlan, mert az OTSZ vastagon szerepet játszott a taxikra vonatkozó szigorítások kiötlésében. Vállalhatatlan, mert az OTSZ nem egy autonóm szervezet, Metál nem egy szuverén, karizmatikus figura, hanem egy magas rangú és beosztású katona, aki parancsot teljesít és utasításra cselekszik. Beadványait, szakmai anyagait egy fuvarszervező cég marketing igazgatója írja, szervezete pedig szemmel láthatóan, a csekély 20-30 fős tagság dacára sem szűkölködik az anyagi javakban.
A vele való házasság ellenérzést kelthet többekben, mert tetszik-nem tetszik, a Metál sokak számára egy szitokszó. A partnerségi kapcsolat során a Szakszervezet elveszíti önálló arculatát, érdektelenné, és szinte láthatatlanná válik.
De ezt akár múlt időben is leírhatnám, mert ezen már túlvagyunk.
Úgyhogy összességében, az a gyermek, akit Te tisztába szeretnél tenni, eltűnt a semmiben, csupán az átható szarszag maradt utána.
Szagolni is fogjuk még jó sokáig.
Előzmény: #327087 málna 2012.05.07. 13:38:25 |
|
törölt felh. | 2012.05.07. 15:58:09 / # 327092 |
|
A fuvarszervező társaságok egyéni logójának használata azonban
megmaradna – legalábbis ez az elképzelés szerepel a BKK által ismertetett tervekben. Ez egyébként
az egyik legkényesebb pontja a módosítási tervnek,
:-))
Előzmény: #327079 málna 2012.05.07. 10:44:48 |
tomajer | 2012.05.07. 14:32:35 / # 327091 |
Nem wartburg:-)
Előzmény: #327089 Rocktaxi 2012.05.07. 14:22:44 |
|
Rocktaxi | 2012.05.07. 14:22:44 / # 327089 |
Fejjel lefelé? :-)
Előzmény: #327088 tomajer 2012.05.07. 14:18:14 |
|
tomajer | 2012.05.07. 14:18:14 / # 327088 |
Én azzal megfordulni szoktam:-)
Előzmény: #327086 málna 2012.05.07. 13:37:34 |
|
málna | 2012.05.07. 13:38:25 / # 327087 |
|
Ahogy az apák mondanák : Rakjuk tisztába a gyereket.:)
Előzmény: #327084 hiénakutya 2012.05.07. 12:03:36 |
málna | 2012.05.07. 13:37:34 / # 327086 |
|
Gondolom ez azt jelenti, hogy még ne csinálj semmit se..
Előzmény: #327085 tomajer 2012.05.07. 13:23:25 |
tomajer | 2012.05.07. 13:23:25 / # 327085 |
???
Előzmény: #327083 Amsel 2012.05.07. 11:55:03 |
|
hiénakutya | 2012.05.07. 12:03:36 / # 327084 |
Az utolsó esély mire?
Előzmény: #327079 málna 2012.05.07. 10:44:48 |
|
Amsel | 2012.05.07. 11:55:03 / # 327083 |
|
Csak egy rövidke időre tudnád használni a kéziféket ??
Előzmény: #327081 tomajer 2012.05.07. 11:04:57 |