Témakörök > Droszt Híradó > Budapest Taxi mi is itt vagyunk! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
törölt felh. | 2009.06.09. 22:05:40 / # 318421 |
|
Szervusztok,Szép estét mindenkinek!
döbbenten olvasom a topicot,hogy mennyire acsarkodunk egymásra. Most amikor inkább az összefogásnak és a kart karba öltött munkának lenne itt a legfőbb ideje. Nem tudunk örülni már annak sem,hogy elindult egyfajta rend és fegyelem betartása. Igaz,lehet, hogy ezek csak az első lépések,de tény,hogy lépések.Próbáljuk-szerintem- a jót megfogni a változásokban és próbáljunk egységet alkotni,mintsem hallgatni a féktelen-talán szándékosan demoralizáló-uszításokra.Nem az a fontos,hogy mit mondanak,hanem,hogy ki mondja.mennyi hitelesség van a leírt szavak mögött. nem tisztem védeni egyik tábort sem.Sem a bérbeadók-sem a bérlők táborát.Számomra csak kolléga létezik.Abból is a tisztességes és a kevésbé tisztességes. Én megpróbálom így szemlélni ezt a társadalmat.Sok a barátom ebből a táborból és abból a táborból.Jobbító,kedves és általam tisztességesnek tartott emberek. Hogy szelektálhatnék hát? Nem attól lesz valaki ilyen vagy olyan,hogy az élethelyzete bérautóba kényszerítette,vagy bérbeadói helyzetbe. Én átéltem mind a kettőt.Egyik sem fenékig tejfel.A bérbeadó állandó aggódása a sorozatos "csúszások" miatt,ami mellett nem alap szinten kopik az emeberek alatt a technika a "nem az enyém" mentalitású gondatlan használat következtében.Ráadásul sorozatos probléma a saját hibás ilyen vagy olyan kicc-kocc ami mint tudjuk öreg autó casco nélkül,vagy egyéb taxi casco nélkül a bérlőről "lehúzni" lehetetlenség. A mai világban igazán kell hozzá bátorság,hogy valaki erre adja a fejét. Ráadásul ne flejtkezzünk el egy másik nagyon de nagyon fontos dologról. Munkát ad,munka lehetőséget biztosít ebben a recessziós,alul fizetett több sebből is vérző szakmában ellehetetlenült embereknek.
Nem kívánom a saját példámat előtérbe tolni,s nyilván nem is szentencia,mint ahogy egyik példa sem az,de én önálló vállalkozóként belekényszerültem a központ által visszakategorizált autóm miatti címfogyás révén uj autó vásárlásába. 3 évig vittem a lacetti és a vállalkozás terheit,míg jött balró egy trolibusz és vége lett a 3 éves autónak. A BKV a végletekig hüzta vonta az ügyet,fellebbezés fellebbezés hátán,pedig a trolinak stop táblája volt,amin egyszerűen áthajtott. Eltelt 4 hónap,majd öt,s elfogyott a félretett pénz. A biztositó nem fizetett,pedig az eset tavaly decemberben volt. El kell tartania az embernek saját magát,nincs mit tenni,küzdeni kell.Igy kerültem én az általatok vett "túloldalra" az innensőről.
De kérdem én ha az én szemszögemből nézzük,akkor most Ti vagytok a túl oldalon és én az innensőn...-))) /figyeld a smile-t,mert véletlenül sem okvetetlenkedésnek szántam vagy sértésnek ezt a megjegyzést/
Én magamat is csak "egy" kollégának tartom a sok közül. 26 év múlt van mögöttem,ami alatt összesen egyszer voltam etikán a taxi2000-nél. Kuriózum mondhatnánk,de nem! Én ismerek ilyen kollégát-kollégákat,nagyon is sokat. Látom a szociális indíttatásaikat a küzdelmeiket a félelmeiket a depressziójukat a kíméletlen harc és fuvarhajsza miatt, amiben magam is nap nap után részt veszek.
Ezért mondom,hogy MOST az összefogásnak van itt az ideje és nem a széthúzásnak.
Objektíven nézzük-tekintsük át a dolgokat és kérlek,hogy NE háborúzzunk,se a topicon,se az utcán,hiszen ebből csak a felettünk basáskodók húznak újra és újra hasznot!
Még egy dolgot szeretnék elmondani,ha meghallgattok: Ez a rádió kérdés. Láttam a kiszerkesztett kódokat,s ezeket az embereket én is ismerem.Kit jobban,kit kevésbé.Nem tartom őket tisztességtelen embereknek.Nap mint nap látom,hogy a technikát NEM kímélve árkon bokron törik zúzzák magukat a 3 perces gépkocsival elkövetett "orosz rulett" játékban a megrendelő kiszolgálásáért. Ráadásul azt is tudni kell,hogy a filozófia a következő:..."ha nem én,akkor majd más..." viszi el 3 perccel a fuvcsit. Tudjuk,akik éjszakázunk,hogy alig van cím amelyik eljut 5-vagy 10 percig! Tegyük szívünkre a kezünket és legyünk legalább magunkkal őszinték. Nagyon feszített a tempó! Állandó életveszélbyen kockáztatjuk a kocsink,saját magunk és a közlekedők testi épségét,mert KELL a bevétel. kell a számlákra,kell az elmaradásokra,esetleg a végrehajtónak,kinek kinek élethelyzete alapján.
Ezért mindenkinek adott a lehetőség. A kiszerkesztett kódok közül,ha közelben vagy,kukkancs oda a felvett címekre,s láss a saját szemeddel! Ne a kollégád szemével,ne hidd el az elmondottakat,mert a hit az nem bizonyosság. Inditsd el a taxaméter stopper óráját és vedd a fáradtságot,hogy csak úgy magadnak "megméred" ezeket a srácokat.
Szerintem nagyon nagyot fog változni a vélemény,ha bizonyosságot nyersz,s akkor meg ha nem,akkor jogosan ítélkezhetsz itt a topicon.De addig kérlek ne kövessünk el prejudicatio-t (előítélkezés) amig nincsen bizonyosság. egészen azért mert mi ettől lehetünk különbek a többiektől.
A másik a rádiók kérdése. Az etikás csapat folyamatosan mér az átjátszón a hét több napján teljesítményt. Többször kell nyílván,hiszen egy eredmény nem kellőképpen szignifikáns eredmény. Ezeket összesítve fog sorra kerülni ezen kollégák kiszűrése vélhetőleg. Adjunk bizalmat ezen méréseknek és embereknek,s ne háborogjunk céltalanul és előre. ezzel rontjuk saját magunk és társaink hangulatát. Ez rányomja bélyegét a munkánkra,hozzáállásunkra, hangulatunkra.Van itt köztünk egyetlen kolléga is aki odament már ezekhez a nagyrádiós srácokhoz,hogy "kérlek szállj ki a kocsidból mindjárt itt a rádió ellenőr kolléga 2 etikással,ne nyulj semmihez,lássuk mit van a kocsidban?
Ugye nem?Pedig lehetne,mert erre megvannak a törvényes lehetőségek,csak egy megfelelő formájú kérés intézése szükségeltetik hozzá a vezetőség felé.Miért nem tesszük ezt meg?Könnyebb "csak" leírni? A kimondott-írott-szónak súlya van,s azt el is kell bírni.Ha valaki nagyon venné a fáradtságot és a nem nevesített rágalmazásnak is felfogható állításnak jogi úton menne utána,akkor a site kezelőjének a vizsgálathoz kötelessége a nick név mögötti IP címet és regsiztrációs email-t kiadni. Nincsenek csodák! "Nagytestvér MINDIG figyel". Az életünk írányított-manipulált MÁTRIX.
Ezért talán óvatosság vagy csak egy lehetőség,hogy a kimondott,vagy leírt szó előtt gondolkodjunk,s csak valóságot állítsunk bizonyíték hátterében,különben nem leszünk mások,mint igaztalan vádlók,s fegyverünk saját magunk ellen fordul.
Én úgy gondolom,hogy a kiszerkesztett fiúk válallják,hogy a munkaidejük vagy bármely más egyéb időben bárhol bármikor kiszállnak gépkocsijaikból úgy hogy semmihez sem nyúlnak és átengedik beható vizsgálatra rádiójukat és a kocsi belső terét. Próbát kell tenni,hiszen ez a puding próbája ugye?
Én tudom,hogy ma már a technika számos újítása elérhető a számunkra is,amit -egyenlőre- a budapest taxinál legálisan lehet alkalmazni.
mire is gondolok? Negyedes közptekercses antennák. Tudjuk,hogy ezeknek a vesztesége és jel továbbítása nagyságrendekkel jobb,mint a legjobb tornádó,vagy dagger alaptekercses antennáké.
Kódlöket és kódhang állítás. Lásd azon rádiókat,akik a 2-es csatin hétvégente kínlódnak a cimekkel,mert hiába rövid a kódjuk az a frekvencia és sávszélesség nem megfelelő a számukra,ugyanis ez erőteljesen ennek a függvénye.
Ma már elérhetőek a szuper gyors kód adók.drágák,de megéri betenni őket.Meghozzák az árukat.
jelentősen dob a helyzeten egy mikro kapcsoló,azaz külső adás indító gomb. Amig te lenyomod a gombodat annak van egy 1 vagy 2 mm-es utja,amig eléri a mikro kapcsit és elinditja az adást. Ha ezt külső mikro kapcsival csinálod,megspórolod ezt az 1-2 mm-t azaz 1 mp-et. Nagyon lényeges.
Másik a batyu kérdés. tudni kell,hogy a külső jel erősítő hogyan müxik.A meghajtó áram (8-11-watt) azaz posta tiszta rádió a kábelen eléri a batyut,s érintkezik annak áram felvevő pontjával.Ezt elindítja és müködésbe lép a jel felerősítése. ezzel azt szerettem volna említeni,hogy a batyu "késik" így csak akkor ér bármit is ha full torna van és egyszerűen letapossa a többit. Alapban az urh-val való játékban a legfontosabb a gyorsaság.Erre még hatékony megoldás lehet a simplex üzemmód és a saját átjátszó. (ez utóbbi cca 250 ezeres beruházás) és elég nagy a "dőlés rizikója,mert ha lekapcsolják az átjátszót a simplexes rádiók abban a pillanatban "bedőltek",s ugyanez van az átjátszókkal is. Anno főtaxinál és a Buda kft-nél acélkék passáton tevékenykedő tar hajú kollégánk (gondolom ismeritek) két alkalommal is bedőlt ezzel.Nem éri meg.Mára már sehol nincs helye,mezitlábazik a nyugatinál.
Mindezt csak azért írtam le,mert úgy láttam,hogy érdemes és kell beszélni olyan dolgokról,amely talán nem annyira felszínes tudomány,vagy talán a háborgások közepette hagytuk elsikkadni.
Szépen kérlek Benneteket,hogy inkább egymás emberi értékeit keressük és építsük egymásban,mint egymásba maró állatok módjára rágódjunk egy mesterségesen elénk dobott koncon.
Köszönöm,ha mindezt elolvastad! őszintén megkövetek mindenkit akinek jelen levelemmel bármilyen sértést,vagy oktalan feszültésget okoztam,s kérem,hogy soraimban csak a jóindulatot keressétek,mert ilyen szándékkal írtam.
Köszönöm,legyen Veletek a térerő,s a teli brifkó!
|
sullivan | 2009.06.09. 18:24:23 / # 318420 |
|
kirúgták a 003. Ezt írod.... Érdekes,hogy kimerték... Azt hiszem valaki erről is írt már a belvárosban,hogy nem lehet dolgozni miattuk .Bár azt is megnézném,hogy ki vette fel? És miért? Ha már egyszer kirúgták. Erről írogatunk kedves vezetőség! Ez a cég erről szól a sok máshonnan kidobott kutyát ide visszaveszik,de úgy hogy mindjárt a saját falkájával tér vissza. Írtatok még kódokat. Lenne még bőven. Rendet lehetne tenni....., de ahhoz valakinek váltania kellene. Ő az akit érdekelhetne azon emberek véleménye akik összehordták neki az elmúlt évek alatt. De úgy látom, Őt sem érdekli, hogy a cége az utolsó társaság lett a sorban... Szóval váltani kellene etikai bizottságot váltani...... Na jó munkát! mennem kell, hogy tudjak megint valamit vinni a véradáskor.
Előzmény: #318416 bambalo 2009.06.09. 10:13:53 |
sullivan | 2009.06.09. 18:07:52 / # 318419 |
|
Nem bírtam tovább... Kénytelen vagyok írni. Te nevét nyíltan vállaló senkiházi bérenc! f1f22....Te vagy etikás vagy időmérő vagy az tuti! Vagy rendszámot vagy autót bérelsz! De, mint a politikában itt is lassan a "mutyizós", "pacsizós" haveri-galerinek vége lesz és el lesztek zavarva!!! De míg mi így is valahogy megélünk korrektül és becsületesen dolgozva(bár egyre nehezebben), addig ti nagy rádiókkal, 3 perces mutatványokkal, egymás seggét, saját cégeiteket, a kiadott autókat védve dolgoztok. Nyalóka!!!! Írd le légyszi, hogy mikor szoktál kérdezni az etikásoktól! Amikor berendelnek túlszámlázásért vagy késésért(véletlenül az ügyfél betelefonál, hogy a 2000.-es fuvart Te véletlenül 3000.-ért vitted vagy a 3 perces címre csak 12-vel érsz oda.)Ne haragudj Rá!!!! Ő csak 1 törzsutas aki velünk utazik évek óta és nem tudja, hogy Te vagy Ti nem a korrekt taxizásból éltek és feleslegesen rontja el a hétfői napodat,mert megint etikára kell menned bár TE előre tudod, hogy kénytelen leszel megint menüt vagy pizzát enni a haverjaiddal és "kivizsgálva" távozol. Vagy akkor beszélsz velük amikor viszed a heti részletedet, hogy eltartsd őket Te senkiházi!? És megint egy hét védelmet kérj?
Előzmény: #318411 f1f22f3f4 2009.06.07. 11:35:23 |
pretorian | 2009.06.09. 11:57:38 / # 318418 |
|
Na meg még egy gondolat a tarifákról. Mikor értitek meg már végre hogy leszarja a "kedves" azt hogy 1950 vagy 2220? Egy dolog érdekli igazán. Az hogy mindig ugyanannyi legyen. Ti is,én is mindannyian tudjuk hogy akit ez a "filléres" különbség érdekelt,nos az már régen nem utazik taxival. Vagy csak ritán. Megmondom őszintén,én még ritkán sem vagyok erre a közönségre kíváncsi. De szerintem ti sem. Mert azt is tudjuk hogy ezekkel,és mindig csak ezekkel van a baj. 164-184 meg f@szom tudja még milyen oksságok. Ugyan már. Átlagos fuvarhossz 5km. Mennyi a megtakitás? Egy dolog itt a lényeg. Az utcai minél messzebb legyen a telefonostól különben minek renedlé a "kedves"? Cégek meg a gazdáinkkal mennének a pics@ba. Na ezért a nagy árháború. Tesco kontra Auchan. Csókolom
|
pretorian | 2009.06.09. 11:39:48 / # 318417 |
|
Mégis miből gondolod te öcsém hogy te vagy az überokos? Pofázol itt álnévről meg mit tudom én. Ez jött ki az ujjaidból ff...... mert még a franko nick nevedet sem mered itt vállalni. Miről beszélsz te egyáltalán? De részben igazad van. Csak taxit vezetni tudunk. De azt viszont nagyon! Annyira biztos mint te. Vau-vau
|
bambalo | 2009.06.09. 10:13:53 / # 318416 |
|
Most hallom!A 003-ast kirúgtág!Már nem először!Nos,a rádiója miatt,vagy másért?
Amennyiben a gusztustalan rádiója miatt, akkor sor kerül a többire is?
Gondolok itt a következőkre: akiktöl nem lehet dolgozni! 007,098,412,520,807,816,834,
Kérem,figyeljünk a részletekre...
|
bambalo | 2009.06.09. 08:36:04 / # 318415 |
|
Valőszinű,azért tudsz többet,mert állandóan öket szopkodod!Lehet,hogy acsarkodó kutyák vagyunk,de vigyázz!A kutya harap!
Te vagy szánalmas,Te pribék!
Előzmény: #318411 f1f22f3f4 2009.06.07. 11:35:23 |
taxico | 2009.06.09. 06:49:52 / # 318414 |
|
tipikus! én nem vagyok bt-s de sért , hogy mint taxis le vagyok kutyázva. vau - vau. bár lóri megmondta "le kell menni kutyába, légy a kutyák királya"
|
Tökfej | 2009.06.08. 18:23:11 / # 318413 |
|
Lehet,hogy én még taxit sem tudok vezetni...De gondolom Te abban is nagy vagy.Félünk megkérdezni?Utoljára ovisként féltem egy horrorfilmet nézve otthon egyedül.És mit kérdezzek?Azt,hogy a "szegény ártatlan kollégánk" a sokadik kihágás után,hogy lehet még mindig a Budapest Taxi táborában(egyszerű paraszti ésszel---sok utaspanasz=sok elégedetlen utas...nesze neked minőség)?Hogy miért mosták ki megint?Ezt kérdezzem meg a Tisztelt etikás kollégáktól?Szerinted ezekre választ kapnék?Tudod mit?Gondolom Te a bizottság oszlopos tagja vagy,ezért tedd nekünk közkinccsé ezeket az információkat(vagy amire azt mondtad,hogy Te nem féltél megkérdezni)!!!Éljenek a tökös taxisok!És büszkék vagyunk Rád korrekt kolléga!
Egy szánalmas inkorrekt kutya
Előzmény: #318411 f1f22f3f4 2009.06.07. 11:35:23 |
f1f22f3f4 | 2009.06.07. 11:35:23 / # 318411 |
|
Többet tudok nálatok mert nem félek megkérdezni.
De ameddig csak írogattok egymásnak
( hülyeségeket ), addig pusztán acsarkodó kutyák vagytok.
Bizonyára jólesik levezetni a feszültséget, de ez szánalmas.
Nem vagytok korrektek!!!
Előzmény: #318405 bambalo 2009.06.05. 22:29:28 |
tomajer | 2009.06.06. 17:45:45 / # 318410 |
[b]Elárulok egy titkot...
Elindítottuk, a TGFSZ. felélesztését a hibernált állapotból.[/b]
Tehát várom a jelentkezését emilben azoknak, akik úgy gondolják, hogy belépnének a szakszervezetbe.
A szakszervezeti vita, ebben a fórumban zajlik:Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???
És akkor konkretizáljunk:
Mostantól, nem elég itt jelentkezni. Egyértelműen, nálam a tomajer kukac hallotaxi pont hun várom a tagjelöltek jelentkezését.
Azt is, aki eddig itt jelentkezett.
Kérem, hogy az emil tárgyában legyen benne a TGFSZ szó, hogy a rendszer egy mappába tudja nekem sorolni ezeket az emileket.
Hátha olyan sok lesz, hogy kezelhetetlen:-)
ui:A szavazás állása alapján, minimum 200 emilt kell kapnom.
Szakértő szakszervezeti funkci nyilatkozata alapján, kijelenthetjük, hogy a taglista nem kell, hogy nyilvános legyen, a belépők kiléte csak a szakszervezet hierarchiája számára lesz látható.
|
|
fradika | 2009.06.06. 09:51:05 / # 318407 |
Eddig kerestem és nem találtam:demoktara
Bocs, nem tudtam kihagyni!:)))))
Előzmény: #318402 f1f22f3f4 2009.06.05. 13:16:50 |
|
cooltaxi | 2009.06.06. 08:47:10 / # 318406 |
|
Nem kell megnéznem,tudom mit jelent.
Ne aggódj, rád ez a szó nem vonatkozik!
Előzmény: #318402 f1f22f3f4 2009.06.05. 13:16:50 |
bambalo | 2009.06.05. 22:29:28 / # 318405 |
|
Kedves f4f22f3f4!
Csodaszép nevet kaptál a szüleidtöl!Az a gond,hogy nem találom a magyar útónév szótárban..
Ennyit az álnév mögé bújásról.Azért nem irjuk a frankó nevünket,mert tartunk a retorzióktol,tartunk tőletek.Mi tudjuk miaz a demokrácia,ne akarjátok,hogy alkalmazzuk.
Amúgy,ha vissza nézed,akkor láthatod,hogy kérdeztük az illetékest,csak lese szar minket!Vagy te vagy az?Okoska..
Előzmény: #318402 f1f22f3f4 2009.06.05. 13:16:50 |
f1f22f3f4 | 2009.06.05. 13:16:50 / # 318402 |
|
Ha nem lennél gerinctelen, álnév mögé húzodó senkiházi akkor megkérdezhetnél egy illetékest.
Ezt értem rád, és a diskuráló barátaidra.
Véleményeztek de semmit nem tudtok, csak vezetni a taxit meg játszni a demokratát.
( ha nemtudjátok, hogy a demoktara szó mit jelent akkor nézzétek meg a szótárban )
Előzmény: #318376 Tökfej 2009.05.27. 21:06:37 |
törölt felh. | 2009.06.04. 15:32:18 / # 318400 |
|
Sziasztok!
Olvasgatom a topicot,már egy ideje...s hellyel-közzel egyet is értek a gondokkal, hiszen én is benne élek.A szakma a recesszióját éli, kimondhatjuk,lassan,de biztosan haldoklik. A negatív árspirál húz le minket,ami inkább megy a mi bőrünkre,mint épülésünkre. Egyet kell értenem azokkal,akik azt mondják,hogy NE csökkentsük árainkat,inkább a szolgáltatásunk gyorsaságát, minőségét emeljük.Utasaimtól azt hallom legtöbbet elismerés képpen,hogy mi mindig olyan gyorsan ott vagyunk a címen.Ezt szerintem meg kellene őrizni.Ehhez még társulhatna a pedánsan tiszta kocsi-sofőr együttes és a kellemes végletekig toleráns modor.Régóta tudjuk,hogy NEM az olcsó taxi a jó taxi,hanem amelyik mindig kiszámítható (távolságrs ugyanaz) áron.pontosan és a megrendelő igényeihez igazodva szolgálja ki az utasait.Annak nincs értelme,hogy ugyanezen kevés munkát olcsóbban vigyük.Így is nagyon nehéz a megélhetés, a számlák stb kifizetése. A bevétel/munkaidő hányados fordítottan arányos ma már. Nőtt a munkaidő és vele együtt csökkent a bevétel.Egyet értek azokkal akik azt mondják:LÉPNI KELL. Kell,mert különben ez a szakma,s vele együtt mi is megy a levesbe,bedarál minket a társasági-vezetői politika,mely inkább profitábilis,mint lojális vagy humánus azokkal,akikből az extra profitot nyeri.
Egyet értek azokkal is akik azt mondják,több reklám kell...,viszont elgondolkodtam azon,hogy mit kéne reklámoznunk. Mit mondhatunk el magunkról,ami vonzóvá tenne minket? Tisztelet a kivételeknek régi autókkal dolgozunk.Nem kevés a 8-10 éves "A" kategóriásnak kikiáltott vas.Nincs egységes rendezett öltözetünk.Igényünk sincsen rá.-(
Nincs egységesen meghatározott szolgáltatási nívónk,s egyre kevesebb vagy már nincs toleranciánk sem.
Tudom,hiszen átélem nap mint nap,a trágár,magukból kivetkőzött alkohol vagy joint mámorban úszó utasok ledegradálását és egyéb megnyílvánulásait,de ez legtöbbször nem nekünk,hanem a saját élethelyzetének szól.Ezt át kellene gondolnunk,mielőtt sértően vagy bántóan reagálunk,mert sok ilyet is hallottam már az utasaimtól.Persze ezek NEM általánosítások,s kérlek ne is annak vegyétek,pusztán reflexiók a szakma mindennapjaiból.
Tehát a reklámok:A piacon ez az egyik legdrágább szolgáltatás. Minél prominensebb (látogatottab a hely) TV-rádió klub annál magasabbra értékeli önmagát és a reklám helyeit. manapság egy 25 mp-es rádió spot 40-120.000ft/sugárzási alkalom áron van eladva. Ez napi 4-6 sugárzás esetében súrolja vagy felül is múlja a félmillios napi kiadási rátát. A Tv spotok irányzottabbak,kevesebb a reklám értékük,mert szűkebb réteget érnek el,de furcsa módon mégis drágábbak.Egy egy spot sugárzási ára 200-800.000ft-ig terjed.
Azon cégeknek,akik a tagdíj bevételekből libelléznek és a tagságnak nem teszik kötelezővé ilyen vagy olyan matricák hordását saját gépkocsijaikon,azoknak nincs releváns reklám keretük,amikből gazdálkodni lehetne. A tagdij bevételek elfogynak a munkabérek és járulékterheik,a frekvencia gazdálkodás-frekvencia díjai, a szoftverek bérlése vagy frissítése díjai,az apport eszközök cseréje és karbantartásának díjai, a helyiségek bérleti díjai,a kihelyezett rádiók vételi-felügyeleti díjai,a szabadjelzők csináltatásának,matricák-szóróanyagok előállításának dijaitól. Egy cég céges üzemeltetési költségei nagyon magasak.Ezzel nem védeni szeretném a tulajdonosi kört és feloldozni a felelősségük alól,csak objektívvé szerettem volna tenni azt,hogy a befizetett tagdíjakból nem Hawaii nyaralások születnek.Látni kell azt,hogy mérleg elven működik ez a rendszer is. Ahhoz,hogy a mérleg ne boruljon fel,ahhoz a serpenyőnek "rakott"-nak kell lenniük. Ez a tagság pénze hónapról hónapra.Ebből veszik ki a felsorolt és a még fel nem sorolt költségekre a díjakat.Ha mérleget vonnánk azt hiszem meglepődnénk,hogy milyen kevés marad "saját" használatra.
Jó azért nem sírom tele a zsepimet,csak azt akartam mondani,hogy baj ott is van elég.
Kétségtelen,hogy számukra,mint vezetői oldal komoly felelősség és mára már egyre égetőbb is,hogy fuvart kell szerezni.Mindenáron.
A városban a teljes egész fuvartorta egy kerek egész.Ki-ki tudása-tehetsége,ügyessége vagy szemétsége révén próbál hónapról hónapra kisebb vagy nagyobb szeletet kihasítani maga és alvállalkozói számára. Ha ez sikerült,akkor még ott a nagyobbik gond:Kiszolgálni ezeket a megrendeléseket,mert ha kénytelen lemondani (szélnek ereszteni) akkor veszett fejsze nyele volt a fuvarszervezés.
Ezért (is) számunkra az is fontos feladat,hogy félre tegyük averzióinkat bizonyos alul fizetős fuvcsik iránt és elvigyünk mindent a diszpécseri monitorról,ami beolvasásra kerül,mert ha nem mi visszük,akkor valaki más fog örülni a lepattanónak. Elég megnézni,hogy az Yvettnél a havi zárás táblán Hány db "átvitt" fuvarunk van. TÖBB EZER db! Döbbenet.Nem kell nekünk?Miért?Ezen is érdemes elgondolkodnunk.Ezeket a megrendelőket a második hiábavaló telefonhívása után le is írhatjuk,kidobtuk Őket,pedig még lehetnének értékes megrendelők,mert előfordulhat,hogy nem csak az "idemegyünk" kategóriát fogja autózni...
A másik nagyon fontos,hogy segítsünk magunkon,ha már a felsőbb kör ezt ekvésbé preferálja. Ott vannak kéznél a törzsutas kártyáink. Sokszor hallom a csatornán,hogy volt a kedvesnek "büntető kártyája" Miért az? Ettől van munkánk!Ettől is.
Nagyon fontos dolog lenne szerintem,hogy mindenki a saját lakókörnyezetét és a címen előkén állva az elérhető postaládákat,gépkocsi szélvédőket megszórná a kártyáinkkal.2-5 százaléka működik a kártyáknak mindig a nagy számok törvénye alapján.Amúgy sincs más lehetőségünk helyzetünk azonnali jobbá tételére,s ha már rendelkezésünkre áll az Yvettnél hegyekben álló kártya hegy,s nekünk alig kerül fáradtságunkba,tegyünk meg magunkért annyit,hogy ahol csak tudjuk adjuk,terjesszük! Magunkért tesszük és nem a vezetőség HELYETT! nekünk lesz hívásunk-munkánk belőle! Próbáljunk mi magunk is tenni azért,hogy a BUDAPEST taxi megrendelői örömmel és visszatérően utazzanak velünk.Gondolj erre mindig amikor kijösz dolgozni.Tiszta autó-tiszta sofőr udvarias modor,tolerancia,utasmarketing.
Mi ezzel (is)küzdhetünk a recesszió ellen.
Köszönöm,ha átolvastad.
sziasztok,szép napot,jó melót.
|
Tökfej | 2009.05.28. 22:40:23 / # 318388 |
|
Szinte mindegy,hogy mikor nézelődök itt,mindig ugyan azokat a problémákat látom...Lehet,hogy egy kicsit demokratikussá kéne tenni a céget?Mondjuk a napi betevőért küzdő kb.240(itt szándékosan hagyom ki azt a nagyjából 30 férget,aki rágja a cég testét) kolléga választhatná meg az etikai bizottság tagjait.És nem egy-két ember gyűjtené maga köré az élősködőket...Majd,amennyiben nem megfelelően végzik a dolgukat,föld körüli pályára állítani őket.Én úgy gondolom,hogy az etikai napok egy paródia határait súrolják,mert a végkifejlet előre borítékolható!Az utánfutók maradnak,az ellenfelek repülnek(vagy ki,vagy a kasszához).Na,ennyi.Én szóltam:uff
Előzmény: #318387 Daniel 2009.05.28. 20:01:14 |
Daniel | 2009.05.28. 20:01:14 / # 318387 |
|
Sziasztok Taxis kollégáim!
Olvasgatom a hozzászólásaitokat, és én is arra a következtetésre jutottam, hogy ennél a cégnél tényleg nincs rendfben valami.. A címek csak fogyxnak az állandók meg eltünnek vajon miért? Ha kiderül, be rendelnek etikára azt meg ugy is " kivizsgálják" A kolléga dolgozik tovább lesz egy új állandója és megy minden tovább mint eddig. Úgy látszik erről szól ez a taxis világ. Becsületesen dolgozni már felesleges, abból nem élsz meg. Nagypályázni kell nagy rádióüval akkor talán lesz egy kis elemózsia majd a családra, autórészletre, tagdíjra, stb...
Éjjel nappal kint kell lenni, hogy a gyermekeinek kajára elég legyen a pénz. Az etikásokról meg annyi a véleményem, hogy aki cimbora, vagy " bérlő " - tudjátok mire gondolok - az kivizsgálva, a másik meg megkapja méltó büntetését. Lehet , hogy le kéne cserélni ezt az etikai bizottságot és talán - sok minden -, lehet hogy megváltozna. De hát ez a Vezetőség hatásköre.Osztom Bambalo véleményét éjszaka tényleg csak az a 6-7 ember dolgozik a többi 100 meg vegetálhat. ülhet 2-3 órát éjszaka egy helyen mire címet tud felvenni. Mert talán addigra pörögnek el a száguldó viperák! Fel a fejjel, addig meg szedjetek sok nyugtatót erre a munkára!!!
|
Takibá | 2009.05.28. 06:21:51 / # 318384 |
|
Szia sullivan.Szerinted bármelyik etikásnak bármelyik cégnél van annyi vér a pucájába hogy őn álloan döntsön miért van benn a nagyhatalmasságú az etikai tárgyaláson majd Ő a hatalmánál fogva eldönti hogy mit lehet és mit nem ha nem jól döntött az etikás majd dönt a tulaj miért zavarnak ki az ítélet meghozatal előtt.A tagdíj mentesség nagy úr számold ki éves szintre.abból magvan az autó törlesztője.Felfele nyalj lefele taposs így sosem lesz degeszed lapos
Előzmény: #318380 sullivan 2009.05.27. 22:58:29 |
bambalo | 2009.05.28. 00:26:03 / # 318383 |
|
Amúgy nem kár érte.Elég buta ember..
Előzmény: #318375 bambalo 2009.05.27. 19:29:29 |