Hozzászólások száma: 35136
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1757
Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
666 2010.03.26. 19:28:05 / # 297997
avatar
Csak azt nem értem,hogy mi a szomorú malac kurta fa@áért vagy még itt a cégnél? miért nem húzol el a pi..ba a minimobilhoz vagy a taxiplushoz?ott tombol a bolt van meló hegyekben
kockasor 2010.03.26. 19:18:16 / # 297996
avatar
Nem akarok én ajánlani senkit ! Ezeket a poziciókat ki kell érdemelni nem pályázni vagy megszavazni ! Föleg , hogy előre lefutott kör volt ! De mindegy ki az etikás mert lassan de biztosan a vezetés széthordja a céget ! És ti az etikásokról vitatkoztok ! Vedd észre nyisd ki a füled és meghallod, hogy a FÖTAXI lassan fizetésképtelen lesz ! HA már most nem az !!!
1787 2010.03.26. 18:53:35 / # 297995
avatar
nem hagytam figyelmen kívül a kérdésedet de mi is csak a jövő héten fogjuk megtudni pontosan.
Dodi 2010.03.26. 18:45:16 / # 294518
avatar
Kösz a "választ"!

1787 2010.03.26. 18:36:13 / # 297994
avatar
Köszi én is úgy gondolom,hogy mindenki a maga sorsáról dönt akkor amikor koszos autóval esetleg ápolatlanul kezd dolgozni vagy pedig nagypályázva nyom címre aztán pedig rám haragszik a saját hülyesége miatt.
főnix 2010.03.26. 18:30:22 / # 294286
avatar
Attól még lehet alkalmatlan etikásnak! BAKONYITEHÉN

1787 2010.03.26. 18:29:17 / # 297993
avatar
Egyébként te írtad rólam,hogy idézlek "sokra eddig itt nem vitte" szerinted mint mezei taxis mire lehetett volna vinnem? 11 éve vagyok a cégnél én is még hagyományosban kezdtem és egyéni vállalkozóként folytattam nem tudom te mire vitted itt?
főnix 2010.03.26. 18:28:01 / # 297992
avatar
Nem fogsz emberek munkájáról, életéről dönteni, és semmi felelősség ne nyomja a válladat. Te egyszerűen 12 órában, csekély pénzért csak ellenőrizni fogsz. Ők döntenek a saját munkájukról, életükről akkor amikor az általuk magukra vállalt szabályokat megszegik. Felnőtt emberek! Gratulálok a pályázatod sikeréhez!
Dodi 2010.03.26. 18:22:15 / # 296241
avatar
Mi is lesz a munkátok pontosan?

főnix 2010.03.26. 18:21:16 / # 297991
avatar
Annyira ismerősek ezek a szavak, gondolatok, célok. Annyira ismerős a tenni akarás, a közösségért, a cég jövőjéért és én már nagyon rég hallottam ezeket, a szavakat. Sajnos kevesen lesznek, akik ezt elhiszik majd neked, és akik nem keresnek mögötte hátsó szándékot, de ez ne keserítsen, mert tudom hogy nem így van. Most már értem miért vagytok annyira jó barátok (tudod kivel?!?). Tanulj az ő "hibáiból" és ne enged, hogy bármi kedvedet szegje. Én hiszek neked, mert tudod "Madarat tolláról..."! Jól döntött a vezetőség!
1787 2010.03.26. 18:17:59 / # 297990
avatar
köszi a biztatást nem vagyok annyira érzékeny típus remélem jól fogjuk végezni a dolgunkat ámbár úgy gondolom soha nem lehet annyira jól csinálni valamit,hogy az mindnkinek megfeleljen mindig lesz olyan aki sértődött lesz és ez így rendben is van csak az nem tetszik ha úgy akar valaki véleményt alkotni rólam,hogy nem is ismer ha pedidg ismer akkor vállalja magát és a véleményét.
Surda 2010.03.26. 18:12:10 / # 297989
avatar
Krisztián Ne ugy fogd föl hogy kostolgatás.Vélemény,vagy legfeljebb kritika,amig emberi hangon folyik,nincs semmi baj vele. Emberek munkájáról sorsáról, életéröl, fogtok dönteni ami nem kis feladat,ez nagy felelősség! Sok szerencsét hozzá.
1787 2010.03.26. 17:48:38 / # 297529
avatar
Sziasztok! Látom elkezdődött a kostolgatás . éreztem,hogy műsorra kerülünk:))

Surda 2010.03.26. 17:43:20 / # 297987
avatar
Na már hogy így leirtad, dereng valami a multbol.Nagy jól beszélsz...csak egy kicsit sokat:-) Látod már félre is értették 140 ft:( ui. érdekel valakit hogy 5-ük közül ki lessz a góré..........na ezsem kivánság müsor :-)
1699 2010.03.26. 17:35:15 / # 297986
avatar
Egyébként, azt is leírtam, hogy mindez a saját véleményem. A Cégvezetés gazdasági elképzeléseinek kidolgozására és megvalósítására megvan a szakértő gárda. A suszter meg maradjon a kaptafánál.
666 2010.03.26. 17:33:07 / # 297985
avatar
Nem. Arra célzott,hogy megszeretné tartani a Főtaxi a jelenlegi tarifát és arra törekszik,hogy ehhez megfelelő szinvonal párosuljon. Tehát ne fordulhasson elő olyan,hogy az utas koszos autóval találkozik ami nem csak a külső hanem a belső tisztaságra is vonatkozik illetve a kollégák megfeleljnek legalább egy minimális személyes higénia iránti elvárásnak ami általában igaz is de azért akadnak kivételek mint tudjuk. Nos ezeket a kivételeket kellene kiszűrni és így megpróbálni megtartani az utasainkat. mert ha már mi megpróbálunk normális tarifával dolgozni ami ugye jelen pillantaban drágább jó pár másik cégnél akkor a ezek a fent felsorolt dolgok szerintem minimális elvárások és akinek ez nem tetszik az próbálkozzon esetleg másik cégnél 150ft/km-ből megélni.
1699 2010.03.26. 17:29:33 / # 297984
avatar
Már látom, hogy "kissé" bő lére eresztettem a mondandómat, így elveszhetett benne a lényeg számodra. Ha figyelmesen elolvasod - mondjuk a felétől - újra, akkor láthatod, hogy leírtam, feleslegesnek tartanám az árháborúban való részvételt.
taxisfelvonulas 2010.03.26. 17:08:32 / # 293685
avatar
Akkor 140 lesz a km-díj? Vagy mit akartál mondani? :-)
1699 2010.03.26. 16:34:52 / # 293254
avatar
Tisztelt Fórumozók, jelenlegi, volt, és leendő FŐTAXISOK! Szeretném elejét venni a további találgatásoknak, féligazságoknak, ezért úgy gondoltam legjobb, ha tiszta vizet öntünk a pohárba. Azért merem ezt megtenni, mert úgy vélem, ha nem lenne publikus, akkor nem juthatott volna a pontos névsor, Surda tudomására. Csak a pontosság kedvéért: Lengyel Sándor - kereskedelmi vezető - telefonon közölte a pályázatok elbírálásának, valamint a személyes elbeszélgetéseket követő kiértékelés eredményét. Megbízatásunk írásban történő rögzítésére a jövő hét elején kerülhet sor - tehát, még nincs kőbe vésve semmi. Mindazonáltal, ezúton szeretném megköszönni a T. Vezetőségnek a bizalmat, amellyel megtiszteltek ötünket. Továbbá, ami legalább ennyire fontos számunkra: igyekezni fogunk rászolgálni a TI bizalmatokra is! Le szeretném szögezni, hogy amit a továbbiakban leírok, a saját véleményem, és mivel a többi pályázót nem, vagy csak kevéssé ismerem, csak remélni tudom, hogy az alább leírtakhoz hasonlóan vélekednek. (A pályázati úton történő jelentkezés már csak ilyen...) Ha belegondolsz: végre valami, ami nem a "sógor-komaság" dől el. Nehogy azt gondolja bárki, hogy a szerepkör amelynek betöltésére jelentkeztem, irígylésre méltó. Anyagi szempontból sem az, és az általános megítélés szempontjából sem. Miért jelentkeztem mégis? Bármily meglepően hangzik a mai világban: NEM ÖNÖS ÉRDEKBŐL! Ha megengeditek, pár szót szólnék a motivációmról: Bár, a Főtaxinál eltöltött éveim száma eltörpülhet sokatoké mellett, meglehetősen tartalmas volt. Még "hagyisként" lettem időmérő, majd etikás, később az E.B. vezetőségének tagja. Akkoriban - alkalmazottak lévén - néhány kilóméter jóváírásán kívül, egyéb juttatásban nem részesültünk, viszont gyakran volt olyan, hogy éjfél után jöttünk el a Mogyoród útjáról. (És nem zsugáztunk.) Mégis csináltuk, mert hittünk benne, hogy munkánk meghozza gyümölcsét, körül leszünk véve elégedett kollégákkal, akik igénylik a RENDET, szeretnek kulturált szolgáltatási környezetben dolgozni, és szívesen utaztatnak olyan utazóközönséget, amelynek szemében fontos a kulturált megjelenés, közlekedési morál, magas fokú szakmai felkészültség, pozitív szolgáltatói szemlélet, de LEGFŐKÉPPEN a korrekt fuvarozás. Az anyagi megbecsülés reménye abban nyilvánult meg, ami kézenfekvő: ha mindenki profi módon, megfelelően szabályozott keretek között végzi a munkáját, annak előbb-utóbb az lesz az eredménye, hogy megrendeléseink száma megsokszorozódik, ezáltal több jut majd mindenkinek, így nekem is. Ez a cél lebegett a szemem előtt akkor is, amikor elhatároztam, hogy 2001-ben a távozóban levő értékesítési menedzser megüresedő székéből, még több lehetőségem adódik javítani a címállományon. Ezért pályázatot nyújtottam be a megüresedett funkció betöltésére az akkori cégvezetés felé, amit el is fogadtak. 2002-ben elhagyni kényszerültem vezetői beosztásomat amiatt, mert az akkori végh-veszlényi vezetés (nem elírás, igen így: csupa kisbetűvel), nem volt hajlandó szem előtt tartani a taxisok érdekeit, a saját zsebüket tömték a szépségkirálynő-választások során, ... a létszámstop ellenére, fű alatt, egy bizonyos betéti társaság (S.O.S.2002) közreműködésével - szintén saját zsebre - beloptak újabb taxisokat a rendszerbe... és még hosszan sorolhatnám a "bentről", számomra átláthatóvá vált visszásságokat, amik szembe mentek szakmai törekvéseinkkel. Amikor vettem a "bátorságot", és szemtől szembe rákérdeztem dolgokra, a válasz az volt: "...eldönthetnéd már, hogy melyik oldalon állsz!" Nos, én döntöttem, és beadtam a felmondásomat. (Válaszul Surda soraira, mely szerint: "..majd hirtelen eltünt, hogy miért már nem emlékszem...") Hét évig mással foglalkoztam, majd egy éve, 2009. márciusában, visszatértem a Kötelékbe. Sok idő telt el, és ma már látom, hogy minden megváltozott, és sajnos nem az előnyére. És ahogy én látom a vátozásokat: Manapság, népszerű dolog szidni a vezetőséget, Őket hibáztatni a kialakult helyzetért. Nem akarnék igazságot tenni, csak arra kérnék mindenkit, gondolkodjunk együtt egy kicsit: Az, hogy "játéktaxi" cégek alakulhattak, az nagyrészt a mi hibánk, taxisoké! Miért? Azért, mert gyarló az ember. Azért, mert sokan közülünk a könnyebb, a "kevesebb-munkával-több-pénzt-keresni" gondolat vonzásába kerültek, és nem gondolták át, hogy csak addig van habzsi-dőzsi, amíg erről nem szereznek túl sokan tudomást, és példájukat követve, nem jönnek utánuk, KONKURENCIÁNAK. Mint annak idején, amikor a csutka BRG antennák után, feltekertük az "ellenőri pálcákat". Amíg csak Neked van, addig jó, amikor meg már mindenkinek, elvész az előny. Ennek eredményeként, a telefonszám-tulajdonosok meggazdagodtak, míg annak aki elment tőlünk, a bevételi szintje már nem éri el azt az átlagot sem, amit a Főtaxinál produkált. Sokan lettek, újra "kályházni" kényszerülnek, mert az induláskor sok címre, most már sokan is vannak, a "gurulójuk" a béka ülepe alatt, a tevékenységgel járó költségeik pedig hónapról-hónapra növekednek. Hová vezet ez? Sokan jönnének már vissza, dehát, hol van már a kaució? Felélték. Mert muszáj volt! Mert az albérletet, a rezsit, a hitelt KI KELL FIZETNI. Miből "vedlenének át"? Miből cserélnének autót? Ha az illető kap is hitelt, ha jó áron beszámítják a csatalovát, honnan szerez "nulláspapírt". Merthogy a tébéjére már nem jutott. Miből jutott volna? A 150-184 Ft/km -ből? Elmegy alkalmazottnak valamelyik alvállalkozóhoz? Hacsak úgy nem. Azt még - egyelőre - megteheti. Ki tudja meddig? Itt tartunk most. A PIAC újrafelosztásra került. Véleményem szerint, kár lenne bármilyen árháborúba bocsátkozni, mert - egyrészt - már túl késő, másrészt olyan alacsonyra került az alsó határ, hogy annak alávágni egyenértékű lenne az öngyilkossággal. Csak amiatt, mert lemennénk a tecsó-taxik árszintjére, nem kétszereződne meg a megrendeléseink száma. Az övéknél nagyobb kedvezményt kellene adni! De mennyivel? Mikor már a jelenlegi sem elég semmire? Hiszen akkor mi is koldusbotra jutnánk. Szerintem, manapság - alapvetően - kétféle taxis van: Az EGYIK, aki tisztességes, aki éjt nappallá téve gürizik, hogy kitermelje mindazt, ami a túléléshez kell. Minden szempontból korrektül végzi a munkáját. Figyel az öltözete és gépkocsija tisztaságára, még véletlenül sem nyúlna bele az időszűkítésbe, pedig szinte a címen áll. Szabadságról nem is álmodhat, pedig minimum kétszer-háromszor annyit dolgozik, mint bármely közalkalmazott, az Ő pénzén. Ha szabadnapot csinál magának (havonta egyet, netalán kettőt), mindvégég mardossa a lelkiismerete: "...basszus, ki kellett volna menni!...miből lesz a csekk kifizetve?...". Családi élete nincs, vagy romokban hever. Retteg a postástól, mert pénzt nem vár sehonnan, viszont ajánlott levélben ritkán hívják meg vacsorázni, főleg nem a hivatalok, amellyek kasszáihoz ha kell, ha nem, rendre beidéznek bennünket. A MÁSIK, aki már feladta, és aki látván maga körül az erkölcsi fertőt úgy gondolja, ha "azok" lophatnak, akkor én is, és beszerelteti a kütyüt, és/vagy szigszalaggal takarja le a tarifa kijelzőjét. Ha megkérdik tőle az utcán, hogy mennyiért menne el ide, vagy oda, akkor olyan árajánlatot ad - fővárosi vonatkozásban - ami minimum öt számjegyű. Állandóan azzal henceg, hogy neki mekkora mákja volt, melyik utast, mennyire kaszált le - és közben soha nincs egy ruppója se. Lehurrogja, megalázza azokat, akik vele azonos helyről dolgozva megpróbálnának korrektül szolgáltatni. "Jó" példát mutat a szakmába most érkezőknek. Nem fizet senkinek semmiért, de igényei lennének. Nem érti, hogy miért nem állhat meg szabálytalanul a zebrán - hiszen ő TAXIS! ... És neki ne akarja senki megmagyarázni... és a rendőr is, hogy mit képzel magáról... hogy majd ő jól feljelenti... . Jól ismerjük a jelenséget, ezért nem taglalom tovább. Egyféle módon vehetjük fel a versenyt: ha szolgáltatásaink minőségének folyamatos felügyeletére, valamint az árgaranciára helyezzük a hangsúlyt. Nem vagyok demagóg, tudom, hogy ez a nehezebben járható út, és nem teremt azonnali megoldást. Sok víz folyik még le a Dunán, amíg a javulás tapasztalhatóvá válik, de hiszem, hogy az egyetlen lehetséges módja annak, hogy a FŐTAXI megfelelő alternatíva lehessen mindazon Megrendelők számára, akik, miután megtapasztalták az olcsó taxik VALÓDI ÁRÁT, újra megtiszteljenek bennünket megrendeléseikkel. Bízom benne, hogy jövőbeni megbízatásunk lényege ebben rejlik, és beváltja a hozzá fűzött reményeket. Mi ezen leszünk! Bízunk az együttműködésetekben, valamint abban, hogy belátjátok, a közös jó érdekében kívánunk cselekedni együtt VELETEK és NEM ELLENETEK! Ehhez kívánok minden kollégámnak jó egészséget, kevés bosszúságot, teli brifkót! Tisztelettel: Csukárdi Miklós (1699)

Surda 2010.03.26. 16:30:53 / # 297981
avatar
megvehetetlen ember nincsen vagy csak nem ajánlottak fel eleget Na ha a F....R.... Fereire gondolsz ebben a mondatban az irásjeleket oda teszed ahova akarod.
Oldalszám: 1757