Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
alelölülő | 2011.02.03. 01:16:25 / # 299904 |
Szégyen az is a szakmára, hogy még mindig az a sittes nyomorult a kamara elnöke.
|
|
bemondó | 2011.02.03. 00:14:31 / # 301234 |
![]() |
A helyesírásod csapnivaló!!! Ha komolyan akarsz megnyilvánulni és azt szeretnéd, hogy komolyan vegyenek, írd meg office word-ben a mondanivalódat, ott van helyesírás-ellenőrző program a gyengébbeknek.
A "szabájtalanság" kiverte a biztosítékot nálam, a "dijjakról" nem is beszélve, ezt a másodikos fiam is helyesen írná.
Írásaid tartalma pedig megmosolyogtató, olyan, mintha egy öreg zsebes magyarázná a bizonyítványát valamelyik Moldova riportkönyvben.
Ennél azért többet gondoltam Rólad. Na mindegy...
|
reabusz | 2011.02.02. 21:42:54 / # 301238 |
![]() |
A sorok között kellene olvasni! A színes genya érdeke, hogy a reptértől visszakerüljön a droszt a fővároshoz, így ismét felállhatna a régi rendszer ( ami 2006-ig volt) és lehetne havi védelmi pénzt szedni a taxisoktól! Nem értitek , itt mindenképpen fizetni fogtok! Vagy ide vagy oda de fizetni KELL! Az Antal Attila sem a taxisok érdekében lobbizik, hanem társának, és „barátjának „( aki bevágatta a sittre)érdekében teszi! Ma ezt, holnap a másikat fogjátok szidni, de egyet meg kellene érteni, ezek a dolgok nem a Taxisok érdekében történnek , a Taxisok csak rész szereplők ! Itt minden a tagdíjról ( nevezhetnénk még sok féle képen) , és annak hasznáról szól!
Előzmény: #301236 Lali 2011.02.02. 19:41:03 |
zona taxi | 2011.02.02. 21:11:36 / # 301237 |
![]() |
Halvány foggalmad sincs mi történt az elmult években. De az a mult... Az életet a jelenben kell élni. Tény hogy a repülötéri drosztok a Fövárosé és május 25-én visszakerül az üzemeltetésébe.
Az üzemeltetés modját ma még nem tudja senki sem.
Jelenleg a Zóna Taxisok semmilyen szabájtalanságot nem követnek el azzal hogy hoszteszek kiszolgálják Öket.
Rajtuk kivül "mezitlábosok" más cégek autói, román buszosok stb szólitják le az utasokat
és velük szemben sem lép fel senki.
Azt gondolom azok akik aláirták a Fötaxival a szerzödést be kellene fizetniük a dijjakat...
A többieknek akik befizették a sarcot hogy néz a szemébe a vezetöség?
Előzmény: #282651 duracell 2011.02.02. 09:56:29 |
művészúr | 2011.02.02. 19:59:08 / # 298052 |
![]() |
Ha ez komoly kérdés, akkor most jön a megvilágosulás:
Mindkét cégnek címkiadó drosztja a gazdagréti droszt.( ezért csak e két társaság autóit láthatod )
Egyébként nem pörög, de van akik szeretik...:-)
Előzmény: #292405 gezokacska 2011.02.02. 16:29:58 |
Lali | 2011.02.02. 19:41:03 / # 301236 |
![]() |
Szegény Hardy úr szólni kellene neki a reptér rend nem jogszabály. Az ő pozíciójába elégé szarvas hiba. Ha meg nem az akkor mindenki jogosan dolgozik. Jó lenne, ha a BKIK válaszába kiemelné a T.1. tarthatatlan helyzetet (pl.:nem lehet szabályosan utast kiszállítani).
Arról is kellene szólni neki az EU részről senki nem beszélt ilyen alapon mást is írhatott volna. Azt is kellene tudnia, hogy Magyarországon a rendőrség a jogszabályok szerint jár el, nem a BA ZRT irányítja. A névjegybitorlásra meg a bíróságon kell panaszt tenni (valószínű előbb meg kell nyerni a pert). Arra is fel kellene hívni a figyelmét nem a BA ZRT adja ki a taxi engedélyeket és határozza meg a feltételeket. Mindenestre örülünk, hogy minden megtesz a 1.000.-/taxi bevétel érdekébe, ami nem illeti meg a BA ZRT.
Előzmény: #293337 reabusz 2011.02.02. 18:25:41 |
reabusz | 2011.02.02. 18:25:41 / # 293337 |
![]() |
A Budapest Airport Zrt. levele a BKIK Ipari Tagozat elnökéhez
Szerző: mti – 44 perccel ezelőtt
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, Ipari Tagozat Antal Attila, tagozati elnök úr részére Tisztelt Antal Attila úr! Először is köszönöm Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója nevében a neki címzett levelet, amelyben a Ferihegyi repülőtéren kialakult helyzettel kapcsolatos meglátásait megosztja velünk. Természetesen valamennyien jól ismerjük ezt a helyzetet, hiszen naponta találkozunk a terminálokon a szolgáltatást végző Főtaxis kollégákkal és más, nem engedélyezett, tehát illegális taxis szolgáltatást kínáló "hiénákkal" is. Leveléből mégis arra kell következtetnem, hogy Önt nem megfelelően tájékoztatták a kialakult helyzetről, mivel az abban leírtak sok szempontból nem felelnek meg a valóságnak. Emiatt azután különösen rossz fényben tünteti fel a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarát, hogy a nekem írott levelet, a választ meg sem várva egyúttal azonnal leközölték a sajtóban. Emiatt nehezen tudok elvonatkoztatni attól a gondolattól, hogy a levél nem annyira a helyzet megoldását, mint inkább partikuláris lobbi-érdekek érvényesítését célozza.Nem igaz az a megállapítás, hogy a "kialakított rendszer nem működik megfelelően sem az utasok, sem a vállalkozók szempontjából". A szerződött partner, a Főtaxi megfelelő minőségű és pontosságú szolgáltatást nyújt a repülőtéren, az általuk nyújtott szolgáltatásra nem érkezett az elmúlt két hónapban érdemi minőségi kifogás vagy panasz. Kétségtelen, hogy mi magunk is tapasztaljuk naponta a Repülőtérrend megsértését egyes taxis csoportok részéről. A sorozatos jogsértések megszüntetésére (pl. névjegybitorlás) a Fővárosi Bíróság ítélete is kötelezné a volt szolgáltató embereit - eddig hiába. A közrend fenntartása a repülőtér közforgalom számára megnyitott területein a Rendőrség feladata, emiatt tehát elvárnánk, hogy határozottan lépjenek fel a többszöri felszólítások ellenére is nyilvánvaló szabálysértéseket elkövetőkkel szemben. A Budapest Airport által alkalmazott biztonsági szolgálat tagjai - az érvényes törvények és szabályok korlátozásai miatt - nem alkalmazhatnak kényszerítő eszközöket a sorozatos, szándékos szabálysértőkkel szemben. Emiatt azután a Budapestre érkező utasokat kopaszra nyírt, alvilági verőemberekre hasonlító egyének rendszeresen zaklatják a terminálokon. Ez, és nem a Budapest Airport "nem kellően hatékony fellépése" az, ami "nagymértékben rombolja az országimázst, a repülőtér biztonságát és a taxis szakma jó hírnevét". Megragadva az alkalmat, szeretném megkérdezni, hogy mit tett a Budapest Kereskedelmi és Iparkamara, hogy a taxis szakmára valóban szégyent hozó, Ön által "szabadcsapatoknak" titulált taxis hiénák ne folytathassák taxis tevékenységüket? Előfordult-e, hogy a BKIK kezdeményezte az ilyen taxisok vagy taxistársaságok engedélyének bevonását a sorozatos jogsértések miatt? Indult-e valaha is emiatt szabálysértési eljárás ellenük? Nyilvánvalóan elkerülte az Ön figyelmét, hogy a Ferihegyi repülőtér 2-es terminálján jelentős beruházás zajlik, amellyel együtt jár a közúti előtéren a forgalom hosszabb-rövidebb ideig tartó korlátozása. Erre elsősorban az utazók és járművek biztonsága miatt volt szükség. Eljárásunkat igazolja, hogy a másfél éve zajló építkezéssel és a munkagépek mozgásával egyetlen komolyabb közúti baleset vagy esemény sem hozható összefüggésbe. Nem állja meg a helyét az a megállapítás sem, hogy "sérülnek a nem szerződött taxis vállalkozók jogai, és az utasok számára sem kielégítő a helyzet." A repülőtér 2-es termináljának érkezési oldalán, a téli aszfaltozási munkák befejeztével azonnal megnyitottuk a "rendelt" taxik számára a kijelölt drosztot. Természetesen Magyarország soros EU-elnöksége miatt is kénytelenek voltunk bizonyos forgalmi korlátozásokat bevezetni a 2-es terminál indulási oldalán. Ezzel együtt, a forgalmat minimális mértékben zavarja az, a magyar EU-elnökség szervezőbizottságával közösen kidolgozott megoldás, hogy a magas rangú delegációk az ideiglenesen kormányváróvá alakított Magyar Posta épületen keresztül érkeznek és indulnak Budapestről. Amennyiben a jelenlegi rendszer zavarja az Ön által képviselt taxis vállalkozókat, kérem, forduljon a Köztársasági Őrezred szakembereihez, akik ezt a rendszert a Budapest Airport-tal közösen kialakították. A Budapest Airport maradéktalanul teljesíti a vállalt kötelezettségeit és minden változásról időben tájékoztatja a Főpolgármesteri Hivatalt, illetve a Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.-t. Vagyis minden taxis vállalkozónak lehetősége van az utasai kiszállítására a repülőtér termináljain, az érkező utasok szabadon választhatnak a szerződött partnercég és az előre rendelt taxik között, valamint a megfelelő tenderen keresztül kiválasztott szolgáltató használja a repülőtéren kialakított drosztokat, a szerződéses feltételeknek megfelelően. Levelemet természetesen - a kialakult hagyománynak megfelelően - a kézbesítéssel egy időben, a sajtóhoz is eljuttatom. Üdvözlettel: Hardy Mihály vállalati kapcsolatok igazgató Budapest Airport Zrt.
|
gezokacska | 2011.02.02. 16:29:58 / # 292405 |
![]() |
Lenne egy off kérdésem. A gazadagréti droszton minden nap leglább 5-6 főtaxis áll (kb annyian,mint a Blaha droszton).+ 2-3 T2000-es. Ilyen jól fut a gazdagrét droszt?
|
Lali | 2011.02.02. 11:28:36 / # 287674 |
![]() |
Rossz helyen kapizsgálsz.
Előzmény: #282052 Fotó 2011.02.02. 09:30:21 |
Lali | 2011.02.02. 11:27:04 / # 287649 |
![]() |
Miért állított valaki ilyet. De a mostani se jó.
Előzmény: #283615 Hamlet 2011.02.02. 10:15:01 |
Lali | 2011.02.02. 11:23:50 / # 301235 |
![]() |
Komolyan a szövegértéseddel gondok vannak. Soha nem állítottam, hogy a régi jó, de a mostani se az. Azt nem értetem, hogy a Zónások átszaladnak kb.:+60.000.-HUF többért(de az ő dolguk), pedig a kockás nem nyert semmit (állítólag 5-évre, de idén dönt a közgyűlés). Vagy 3 hónapra volt ez a nagy felhajtás? Azt, hogy ki milyen droidot tart? Hát a Budapesti taxi piacon hány droid van?
Én azt gondolom, ezt nem kellene feszegetni, mert sokfajta sors van. Azt végkép nem értem valaki leírja a jó „szabályos” dolgot miért kell neki esni? Azt nem írta, hogy eddig szabályosan csinálta. Ha valaki egyet ért vele az miért futatás (a mostani nyilatkozatai)? A kockás pályázat pedig ugyan úgy csalás volt. Elösször arra gondoltam zavar titeket a jogaink ilyen sárba tiprása, de rájöttem csak a Veres személye a zavaró. Különben minden jó. Pedig nem így van. Ilyen alapon elégé sok taxi csapatvezetőt lehetne pellengére állítani, legalább ekkora károkat okoztak, mint Veres. A Balkánról pedig annyit csak azt zavarja aki „akik” bentről dolgoznak (ha többen vannak, akkor nehéz megélni) vagy azokat, akik bután a jogaikat nem ismerve fizetnek a semmiért és állnak a droszton (majd megbíznak rendteremtő embereket). Valószínűleg ha rend lenne az legjobban a taxisoknak nem tetszene. A nagyon régen kint dolgozó embereknek már az AIRPORT TAXI se tetszet de nem kiabáltak hanem alkalmazkodtak vagy elmentek. És most is ez van. Tudod volt a Veres előtt is gazda előtte meg a fizikai hozzá állás volt a nyerő. Az előtt pedig a tudás (pl.:nyelv). Csak a városi taxi hitte azt minden megvehető pénzért (pacsi) és minden árverseny kompenzálható munkaidővel.
Lassan a végéhez érünk. Nem tudunk többet dolgozni és több pacsit fizetni adómentesen.
Előzmény: #282651 duracell 2011.02.02. 09:56:29 |
nazoli | 2011.02.02. 10:47:08 / # 301233 |
![]() |
Bocsánat, hogy beleszólok.
Rosszul értelmeziktek a dolgokat. A Lali, szerintem, nem áll sem a Zóna pártján, sem a Fötaxién. Csupán annyit tesz, hogy felhívja a figyelmet néhány problémára.
A Veres is csak annyit tehet meg, amennyit megengednek neki. Mivel ezt a sok szemétséget mind megcsinálta, és megcsinálja, ráadásul büntetlenül, ezért ebből az következik, hogy ennyit engednek meg neki. A BA, és a Fötaxi közösen, no meg az összes hatóság. Nem tudnak fogást találni rajta. Csak állnak, mint a szamár, és szemlélik a körülöttük zajló történéseket.
Amúgy pedig nagyon tanulságos az egész történet. A nagymúltú Fötaxi, az egész szuper menedzsmentjével együtt, ennyit ér. Fölvették a sok volt Zónást, képtelenek immár két hónapja megszervezni a munkátokat, és ezek szerint hagyták magukat lehúzni a be nem fizetett díjakkal. Föltéve, hogy minden igaz, amit írtok. Ha viszont ezek a tények, akkor nem a Veressel, vagy a Lalival van a gond.
Szívem szerint azt mondanám, hogy a Fötaxi megérdemli, amit kap. Csak az a baj, hogy ennek ti isszátok a levét.
Ezek után még azt is el tudom képzelni, hogy a volt Zónások által be nem fizetett pénzt is veletek fogják megfizettetni.
És ti majd szépen be is fogjátok fizetni!
Előzmény: #282651 duracell 2011.02.02. 09:56:29 |
Hamlet | 2011.02.02. 10:15:01 / # 283615 |
![]() |
Na mégegyszer utoljára: Hol volt a zona részéről a sportszerűség 5 évig????????????????
Előzmény: #281759 Lali 2011.02.02. 08:14:00 |
duracell | 2011.02.02. 09:56:29 / # 282651 |
![]() |
Én is úgy lettem hogy utoljára válaszolok ill. kérdezek.
Többször kérdezték hogy 4-5 évig a kivéve zóna és a kivéve tourist táblák teljesen rendben voltak e.A mostani táblákon lovagolsz de úgy hogy nem adtál választ amit kérdeztek. A Zónát futtatod egyértelműen amire nem vagyunk kíváncsiak. Megírom miért...
csalással lettek a reptéri szállítók 2006-ban.
Azt hitte a vezetőjük övé minden fuvar azt csinál amit akar. Egymás után gyulladtak a kocsik, szétlőtték leöntötték és fenyegették az embereket kopasz tetovált bűnözőket küldtek a repterekre,leszorítottak veszélyeztettek és még sorolhatnám.Ide csábítottak (a betelt piacra a váltság idején ráadásul mikor a többi taxisnak alig van munkája) vidékről Romániából mindenféle embereket dolgozni.Az ár alá menetelt is a Zóna vezetők találták ki mindenáron megnyerni a tendert.Magyarul a szotyi árak bevezetése a nevükhöz fűződik!
A droidok ilyen mértékű lehúzása példátlan volt, bár én is droid ellenes vagyok.
1 taxi engedély 1 autó azt nem lenne gond!
Az elvesztett pályázat után ennyire gusztustalanul szart keverni... hát undorító.Amikor ők voltak nyeregben akkor minden rendben szabályos volt.
Tudod ettől a gyomrom felfordul.
A másik amit csináltat a droidjaival a reptéren, totális Balkánt a szarkeverése stb hányinger.
Tudod az is minősíti a Zónásokat akik beléptek Főtaxihoz aztán kiléptek fizetés nélkül 300-400 ezer forint sarat ott hagyva....még betyár becsület sincsen bennük ezt tanulták a gazdájuktól....volt kitől tanulni.
Na mindegy a többit mindenki tudja ami kimaradt.
Picit mielőtt írogatsz azért gondold végig hogy mit vésel le.
A történelmen valóban nem veszünk össze ha az igazat írod le.
Csak nem úgy látom sajna.
Nem találgatok és nem is érdekel ki vagy mi vagy.
A pártatlansághoz tartozik a múlt és az abban való történések is!
|
duracell | 2011.02.02. 09:35:35 / # 282115 |
![]() |
Jó reggelt!
Már a 40ezerre gondoltál? Ennyire szarul megy hogy erre is rá éheskedsz?
|
Fotó | 2011.02.02. 09:30:21 / # 282052 |
![]() |
Nem fogsz választ kapni ,színes volt az edzője!
|
zona taxi | 2011.02.02. 08:53:20 / # 281867 |
![]() |
A Cég gazdagságát mutatja mint a repülötéren
a Jegyosztó munkás konténer...
Igaz hogy a városiak Febr1-töl nem vehetnek fel repülötér irányába fuvart??
De a repteresek mehetnek a szigetre??
|
exex | 2011.02.02. 08:47:22 / # 301232 |
![]() |
Ezt az "elég egy"-et, remélem az egész fővárosra érted. Ez azért még felvetne egy csomó további kérdést, de azt túl hosszú lenne végigvenni.
Itt mindenki azt hitte, hogy a kockásokkal van problémád. Ez alapján nem, hanem az egész rendszerrel. Így szerintem jóval többen értenek egyet veled.
A reptér múltja és jelene az egész taxis helyzet felerősített képe. A kezdetektől, a békés egymás mellett dolgozástól, a kerékszúrkáláson, majd az autógyújtogatáson át, a mai káoszig. Ebből minden normális gondolkodásű ember eldöntheti melyik volt az átlag taxis számára a legnormálisabb.
Előzmény: #281694 Lali 2011.02.02. 08:03:01 |
Lali | 2011.02.02. 08:14:00 / # 281759 |
![]() |
Tisztázzuk. A személyeskedést hagyjad meg a családodnak és személyes jó barátaidnak. Ha az fáj, hogy feltűnt csak a színesre vagy rágyógyulva akkor gondolkozzál el azon, hogy a mostani rendszer miért igazságosabb vagy szabályosabb. Akkor és most is több sebből vérzik.
|
Lali | 2011.02.02. 08:03:01 / # 281694 |
![]() |
Na már majd nem jó. De miért kellene erő? A világon mindenhol a sort kiállják. Hát itt is.
Miért kellenek cégek? Elég egy. Csak még a létszámot kellene megoldani. „FIX”. Ha normális akkor minden és mindenki a helyén van.
|