Hozzászólások száma: 35136
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1757
Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Taxiboy 2012.07.03. 12:15:05 / # 304195
avatar
Aha! Mikor a köcsög, hogy előbb ott legyen a címen, betolatott a hóban a cím elé. Tisztán látszott.Elég gusztustalan volt a csávó. Ezt még most is fenntartom.Ráadásul még beszélő viszonyban is voltunk valamennyire vele. A minap láttam valamelyik szotyinál.
33747 2012.07.03. 12:05:14 / # 304194
avatar
A rendőrökre lehet jót vagy rosszat mondani,ki ki hogy látja,de ebben az esetben köpködni a rendőrre,és "lakosság megsarcolásáról beszélni ostobaság a részedről.De még tiszán emlékszem 3-4 éve(még a 6x6-nál) egy ídőméréssel kapcsolatos primitív hozzászólásodra úgyhogy én személy szerint nem csodálkozom.További jókat,csaó.
Taxiboy 2012.07.03. 11:39:42 / # 304193
avatar
Most történt velem 10 perce és nem tudom megemészteni: József Attila u. buszsávban a rendőrök birságoltak egy autót. A csekkfüzetet akkor csukta össze, amikor átsoroltam a haladó sávba. Rámnézett és elindult felém, lehúztam az ablakot. Illedelmesen köszönt.Mivel sötétített a hátsó része az autónak és nem látott be, megkérdezte, hogy szállítok utast? Igennel feleltem, a biztonság kedvéért még egyszer benézett és meggyőződött róla, hogy igazat mondtam. Akkor menjen tovább és intetett egyet! Én már tudtam mire megy ki a dolog: A biztonsági övem nem volt bekapcsolva, és gondolta majd neveli a taxist. Képes lett volna kivenni a sorból és megbüntetni. Ezek után még tagadják, hogy nem a lakosság sarcolása a céljuk? Ennél gusztustalanabb, amikor a Reptéren a gyüjtőből felálló taxikat állítják meg és próbálkoznak a biztonsági övvel. Sajnos sokszor sikerrel. Az a tuti hely számukra.

művészúr 2012.07.03. 10:00:36 / # 304192
avatar
Senki mellett nem kampányoltam. Magán megrendelőként kértem az autókat, mert akkoriban hozták be ezt az " A " kategóriás mizériát.Eközben a "B" és "C" kategóriás kollégáim mögül - Kelenföldön - akár négy - öt "A" - s autó is lepörgött, miközben treffen voltak... Szerinted, ők napozni mentek ki?
Taxiboy 2012.07.03. 09:13:14 / # 304191
avatar
Teljesen igazad van!!! A "Kedves" a büdös seggét egy tiszta B kategóriás autóba is nyugodtan beteheti és az is elviszi az uticéljához. Hogy miért írom ezt így? Csupán azért, mert a "Légkondis behűtött A kategóriás" úgy befingott tegnap az autómba, hogy a régi orosz ventillátoros gázüzemű Lada taxinak is egy hétre való gázt tudott volna ott hagyni. Ezeknek???? Tudod mit?? Utánfutót a kocsi mögé oszt ott van légkondi is, ha gyorsan megyünk meg a sugárhajtás még lök is előre! Más. A minap szálloda, 200 pacsi! Mátyás Panzió -> Kopaszi Gát 1800Ft. 225 helyett 240 Ft. Tök jó, mert egy mezei telefonos rendelésnél jobban jártam volna a drágább tarifa ellenére a leadó miatt. Nem az a lényeg, hogy mennyivel, hanem a tény, hogy ebből a fuvarból se jöhettem ki nyereséggel a magasabb km díj ellenére.
Bátyó 2012.07.03. 07:37:03 / # 304190
avatar
Jó reggelt mindenkinek.Szép sikeres napot kívánok.Arra leszek kíváncsi fáncsi,ha kocsit cserélsz mi mellett kampányolsz?
művészúr 2012.07.02. 20:09:34 / # 304189
avatar
Lacikám! Egyszer kitaláltam, hogy mindig - saját részemre, melyben sosem hivatkoztam a kódomra - közlöm, hogy akár milyen idővel is, de "B, vagy C" kategóriát kérek. A központ megkérdezte, mi ennek az oka. Elmondtam nekik, "esélyegyenlőség". Tehát, "A" - t nem! 10- ből 7 szer "A" - s jött, kb.negyeddel... Szerinted?! :-)
MCCCXCII 2012.07.02. 12:09:49 / # 304187
Na, ezért van nálam körömlakk lemosó. Az minden problémát megold. :)))
MCCCXCII 2012.07.02. 12:08:17 / # 304186
Drága kedves dodonna! „ Ki vagyon adva a központnak, aki csekkel fizet és jelzi a telefonban, annak automatikusan "A" kategóriát kell küldeni, mivel szerződött partner...ez esetben csak volt.” Azt hiszem nem értjük egymást. Az, hogy ki van adva a központnak, ha az utas jelzi, hogy csekkel fizet, vagy igazolós még megérteném. Az esetemben „elsőre” odalettem küldve a címre „B” kategóriával, pedig a partner még akkor szerződéses volt. Akkor most hogy van? Ki van adva a központnak, vagy nincs kiadva a központnak az utasítás? De, azt már végképp nem értem, hogy egy egyszerű sima nem szerződéses rendelő, ha kér mobilról egy kocsit mondjuk a Budapest Bank elé, akkor miért kell először „A” kategóriást küldeni? Hiszen a Budapest Bankkal, tudomásom szerint nincs szerződés kötve. A szerencsétlen utas csak ott áll a bank előtt, és segítségnek mondta a bankot, hogy könnyebben megtalálják őt. Ekkor miért kell „A” kategóriást kérni? Tehát, ha az utas valóban szerződéses, akkor „várja” ki a maga „A” kategóriás kocsijának érkezését. Nekem „B”, vagy „C” kategóriával ne legyen kötelező elvinni, főleg olyankor, amikor vannak „A” kategóriások a környéken, csak ez a fuvar nekik nem tetszik. Mert ez szerintem már kimeríti a fuvarválogatás esetét. Mert a „gagyi” fuvar nekem is „gagyi”, főleg, ha esetleg sokat kell rágurulnom. De, nincs egy kis lelkiismeret furdalásunk úgy kettőnknek? Megmondom, hogy miért: „…, aki csekkel fizet és jelzi a telefonban, annak automatikusan "A" kategóriát kell küldeni, mivel szerződött partner...ez esetben csak volt.” Az a gyanúm, hogy azért bontották fel a szerződést, mert engem küldtek oda egy „szutyok B” kategóriás autóval. Na, most a cizellált lelkületű szerződéses partner ezen úgy megsértődhetett, hogy rögtön felbontotta a szerződést. Kellet ez nekünk? Vagy mivel mostanában az átlagosnál sokkal melegebb van, ezért az utasok légkondis autót kérnek. Ez logikus. [b]Ekkor miért kell elsőre „A” kategóriást kérni? Csak az „A” kategóriás autókban van légkondi?[/b] Úgy 10-15 évvel ezelőtt még lehet, hogy így volt, de ma már ez nem egészen így van. Vagy erre is ki van adva a központnak, ha légkondist kérnek, akkor „A” kategóriást kell kérni? Esetleg még arra gondolhatnék, hogy ez is egy Főtaxis hagyomány. Hiába no, [b]ami gömbölyű azt visszük, ami szögletes azt gurítjuk. Nem ésszerű, de roppant Főtaxis.[/b] De tovább mehetek. Ha kérnek egy nagy csomagtartós gépkocsit, mert egy 150 centi képátlós TV-t akarnak szállítani egy fővel, akkor arra csak „A” kategóriás felel meg, mert csak azoknak a kocsiknak van nagy csomagtartójuk? A példában szereplő rendelést felvette egy „A” kategóriás Lacetti. Azután nem tudta berakni a csomagot, és a kolléga kért maga helyett egy lehetőleg egyterűt. Most ezek után az én „szutyok B” kategóriás kocsimmal odamentem, és lazán betettük a TV-t. Közben az utastól megtudtam (Ő panaszolta el), hogy a kolléga akkora rést sem tudott nyitni a kocsiján, hogy egyáltalán beférjen a csomag eleje. Az egészről már nem is beszélve, mert a csomagtartója túlságosan kicsi volt. Pedig „A” kategóriás volt a kocsija. Vagy erre is ki van adva a központnak, hogyha nagy csomagtartót kérnek akkor az csak „A” kategóriásként lehet leadni? De, van még más is. Ha az utas megy a reptérre, akkor „A” kategóriást kérnek. Ez még talán „rendben” van, hiszen úgy kötötték a szerződért, hogy „A” kategóriás kocsival hozzuk be az utasokat. Szegény „A” kategóriások pedig ne menjenek ki „üres ülésekkel”. De van itt egy probléma, ami a következőkből fakad. Ha az utas nem közli, hogy kisállatot szeretne szállítani, akkor azt nem vagyok köteles elvinni. Tehát ebből logikusan az következne, hogy nem vagyok köteles elvinni, ha az utas nem közli előre a rendelésnél, hogy a reptérre szeretne menni. De ekkor nekem miért kell elvinnem? Ráadásul úgy, hogy még a transzfer árat is fel kell ajánlanom neki. Ilyenkor az lenne a korrekt, ha ekkor rendelnék egy kocsit a kedvesnek 500 pacsiért. Azután ezt a kolléga vagy felszámolja a kedvesnek vagy nem. Ez a vállalkozás szabadsága. Most tudom, hogy többen a központból, meg az ellenőrök közül felhördülnek. De, kérdem én, ha egy szálloda londinere rendel és ott 1000 a pacsi egy repteres fuvar esetén, akkor az én ajánlatom miért nem felel meg a szabályoknak? Utasnak legfeljebb egy kis „tanulópénz”, hogy máskor hogyan kell kocsit rendelnie, ha a reptérre szeretne menni. Ezzel még az a probléma is megoldódna, hogy javulna a reptérre kifelé menő statisztika, mert én úgy hallottam, hogy az nem olyan magas a beszállításhoz képest. De másik ok, miért vagyok rákényszerítve egy kb. 30 kilométeres üres gurigázásra, mert az utast ki kell vinnem a reptérre? Ezzel az erővel akár azt is kiírhatnánk a tarifatáblára, hogy nálunk az utaskilométer 70-80 forint. És minden utasnál, nem csak a repkedős utasoknál. Állítom, hogy annyi fuvarunk lenne egy ilyen tarifával, hogy a többi cég egy két hét alatt „beolvadna” hozzánk. Tömegével jelentkeznének a taxisok felvételre, mert itt nem csak szólna, de dübörögne az URH. Tehát, az egész baj onnan ered, hogy a tagdíj egyforma mindenkinek „A”, „B” és „C” kategóriásnak egyaránt. Viszont a fuvarokhoz való jutásnál ki vannak rekesztve az utóbbiak. Hogy érthetőbb legyen egy példával megvilágítanám. Van egy csoport, akinek minden tagja befizet a piros lámpás házba a testi örömök élvezetére. A csoport tagjai lehetnek nők és férfiak egyaránt, hiszen egyenjogúság van állítólag. Viszont élményt szerezni, csak a 30 év alattiak, és az 50-60 kiló közöttiek mehetnek be a piros lámpás házba. Na, ilyenkor szoktam megkérdezni, hogy aki ezeket a szabályokat kitalálja, annak az illetőnek van egyáltalán akváriuma? De, talán utasok is olvasgatják ezeket az oldalakat, és ezért a következő „akciót” találtam ki. Ha az utas úgy kéri a kocsit, hogy „B” kategóriást kér, és ezt a központon keresztül teszi, akkor én az alapdíjat elengedem neki. Azaz kap tőlem 300 forint kedvezményt. Ezt kétféleképpen lehet megoldani. 1. A végösszegből levonok 300 forintot. 2. Először a nem alkalmazott 5. tarifát kapcsolom, majd kb. 5 másodperc után a telefonos tarifára váltok. Ekkor már nincs a fuvarban benne az alapdíj. Tehát a kedvezményt én nyújtom a kedvesnek. De fogalmazhatnék úgyis, hogy ekkor én a sajátommal verem ebben az esetben a csalánt, és nem más veri az enyémmel. Ezek után kiderülne, hogy mikor mennyi utas ragaszkodik oly annyira az „A” kategóriához. Ja, és még mielőtt valakiben felmerülne a kérdés, nekem azért van akváriumom. És nem utolsó sorban talán valamelyik „vének tanácsa” tag is elolvassa e sorokat. Bocs, hogy hosszú voltam, de a problémák is régóta tartják magukat.
tomajer 2012.07.01. 21:17:28 / # 304185
Én egész mostanáig nagyon víg baraknak láttam a plusz taxit. Amióta emeltek, csak a baj van náluk:-)
Bátyó 2012.07.01. 20:09:42 / # 304184
avatar
Nos ez nem átverés,főleg nem az utazóközönség felé.A "CÉG" így próbálja a gk.-i parkját frissíteni,a kérdés csupán az évek száma.Gondolom nem vagyunk olyan szinten életszinvonalban,hogy a fejlett "nyugat" mércéje alapján tudjunk cserélni.Erre csak a Tarlós István vezette BKV képes.
kapca 2012.07.01. 16:21:26 / # 304183
avatar
Annyi minden van a tervezetben, hogy no, egy fontosnak látszó mondatot nem találtam egyik verzióban sem. Talán a tarifák újabb 12 évre be lesznek fagyasztva? A fuvarszervezők és a taxisok érdekei azonosak? Alig hiszem. Ha esetleg mégis, hogy lehet az, hogy lehet 145ft+ áfa km díj (184ft) esetén gazdaságosan fuvarozni? :)

kapca 2012.07.01. 15:43:14 / # 304182
avatar
a vígan, az enyhe csúsztatás, vagy Te nevető görcs közepette szoktál dolgozni?
kapca 2012.07.01. 15:40:39 / # 304181
avatar
számolnak helyettük azok, akiknek ez az érdeke. A Te érdeked mit diktál(na)?
tomajer 2012.07.01. 12:54:49 / # 304180
Kiszámolta. De minek, ha a taxisok vígan dolgoznak olcsóbban, és lazán kifizetik a dupláját is érte???
kapca 2012.07.01. 12:45:59 / # 304179
avatar
kiszámolhatná egy közgazdász, milyen tarifát kéne alkalmazni ma Budapesten a taxi közlekedésben. kiszámolhatná egy közgazdász, milyen összegű tagdíj lenne ma reális egy Budapesten tevékenykedő fuvarszervező iroda részére.

kapca 2012.07.01. 12:34:59 / # 304178
avatar
ez a kategorizálás a világ egyik legnagyobb átverése, úgy az utas felé, úgy a "C" kategóriás autóval dolgozó taxisokkal szemben. Ebből csak és kizárólag a fuvarszervező jön ki kaján vigyorral a pofikáján...
kapca 2012.07.01. 12:25:34 / # 304177
avatar
70db Mercedes rendel, taxinak felszerelve, szép darabok, új főnököd lesz, napi elszámolás és állami támogatással a zsebecskében :)

Bátyó 2012.07.01. 11:07:35 / # 304176
avatar
Tehát Kedves Kezelők!A saját hibátokat nem kell így hárítani,hogy "nem kért".Neki nem is kell.Nektek kellene a szabályok szerint dolgozni!Nem csak rajtunk elverni a port.Ez nagyon átlátszó és inkorrekt!
Bátyó 2012.07.01. 10:54:55 / # 304175
avatar
Így a helyes!A központnak automatikusan "A" kategóriát kell küldeni első nekiugrásnak minden szerződéses,utalványos ,csekkkes,szállodai és Országos hatáskörű szervnek.PL.minisztériumuk,bíróságok stb.Sajnos ezt a kezelők nagyon lazán kezelik,az elllenőrök nem szólnak,bár kötelességük lenne, de a gerinc náluk bizony hajlékony.A rádió kp.vezetője nem ért hozzá,a forgalmazást nem hallgatja,tojik az egészbe bele!Csak a susi meglegyen.
Oldalszám: 1757