Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
aog156 2013.06.10. 10:45:29 / # 271866
avatar
:))

aog156 2013.06.10. 10:44:41 / # 271865
avatar
Jó akkor Fóliázzunk vidáman MEGGYŐZTÉL
tomajer 2013.06.10. 10:42:42 / # 271864
Lássuk be.... te szuperjó helyzetben vagy a nagyátlaghoz képest.... minden okod megvan a hőzöngésre:-) Aki két év múlva a csomi miatt cseréli majd a páréves Lacetijét, vagy megy a kukába a 10 éves 211-es, az meg így járt... csak fóliázni ne kelljen!
aog156 2013.06.10. 10:37:50 / # 271863
avatar
Igen jól látod kell a tartalék, vagy kellene. Igazad van rosszul csinálok valamit. Cascom, van ,a a icipici tartalékomat a kocsi esetleges meghibásodására dugdosom. De tényleg jobb lesz nekem alkalmazottként. Hát ez van. Én hülye befizettem eddig az összes járulékot nincs adóságom, de sok félretett Ft-om sincs. Béna vagyok ez van:((
tomajer 2013.06.10. 10:34:36 / # 271862
Értem. Tehát, akkor logikus, hogy egy mostani max 200 000.-es költség miatt kell hisztizni, és nem sokkal jobb feltételek között azért küzdeni, hogy ne kelljen öt év múlva a kukába dobni az autót.... értem. Mondom ezt úgy, hogy az én autómnak csak egy mostani forradalom hozhatná meg a kegyelmet... önző köcsög vagyok nna! :-)
krapek70 2013.06.10. 10:28:09 / # 271861
avatar
Az alábbiakban írtad nincs olyan vállalkozó akinek 2-3.kiló tartaléka van. Ne értsen senki félre, én is az utcán dolgozom mint itt bárki más. Azért a mai világba az nem olyan nagy pénz, pláne amennyi rajtunk keresztül átfolyik. Mit csinál akkor a kolléga, ha mondjuk casco nélküli saját hibás koccot csinál vagy pl. behány a motor, váltó stb. Akkor abbahagyja az egészet mert nem tudja kifizetni az 3.kilós javítást, és lehet néha ez több is egyedi esetekben. Ilyen formában tényleg nem szabad vállalkozni akkor alkalmazottnak kell menni. Az ilyen vállalkozások amik autóval végezhetőek, megkívánják a tartalék képzést ha nem megy abba kell hagyni. Véleményem szerint sok kolléga hozzáállása furcsa számomra. Azt sem tudtam soha megérteni, amit a többi társaságnál lévő kollégáktól hallok és hallottam, hogy a tagdíjra részletet kér stb. Tudom meglehet csúszni bármilyen problémából adódóan de speciel nem illik megint ugyanabba a szarba belelépni, mert az ember egyszer már belelépett. Most lehet engem köpködni anyázni, de Kutya szavai ideillőek amik a taxis gondolkodásmódjára irt ami max 1,év. vagy tényleg csak hónapokban mérhetőek. Az ilyen formában vállalkozók, hogy fognak autót cserélni amikor eljön a ideje? Ne mesélje nekem senki, hogy fél év alatt a befizetőt összetarhálja és előtte évekig nem volt 2-3.kiló tartaléka. Üdv.Telebrifkót mindenkinek:-)
aog156 2013.06.10. 10:27:29 / # 271859
avatar
Ne bukjunk el semmit adja a jó Isten. Csak még egy példa de tényleg csak egy rövidtávon gondolkodni tudó taxis fejével: Van egy 5 éves énotom. juro4 es motor tehát öt év és kuka. Sajnos nem látom azt a pozitív jövőképet, hogy még egyszer újénotomat tudjak venni . Tehát ezért írtam a 6-7 éves tortúrát, amit jó lenne elkerülni. Lehet hogy nincs igazam akkor bocs, de ha a tizenöt éves teotod is öt éves lenne lehet, hogy téged is jobban aggasztana ez a dolog . Tehát nemvizsgáig gondolkodom,hanem minimum öt évre. Egyénként tényleg nem akartam megbántani az idősebb kocsikat :))

tomajer 2013.06.10. 10:13:32 / # 271858
Aszittem nem vetted észre... mert úgy hivatkoztál rá. Tehát újra. Irigylem azokat akiknek a fóliázás a legnagyobb gondjuk, mivel az én autómnak ez már ugye nem probléma, mert egy vizsgája sincs hátra. Sokak autójának két éve van, és szintén mehetnek a kukába. De tényleg a 100-200 ezer forintos fólia a legnagyobb baj itt.... meg azénótóm, én vettem.... mert akiét kidobatják, annak nem az ő autója biztos.... Hajrá, hajrá... indítsatok háborút ott, ahol a várható legkeményebb az ellenállás, és kockáztassatok mindent. Ha ezt elbukjuk, akkor a többiben sincs reményünk... de hajrá, hajrá... csak lássunk már tetteket!!!
aog156 2013.06.10. 10:06:42 / # 271857
avatar
Sajnos nem kifutásos rendszerben vannak! Ne is vitázzunk, cáfolj amit akarsz, ez csak egy álláspont.
tomajer 2013.06.10. 10:02:11 / # 271856
...jelzem, nem kifutásos rendszerben vannak. És itt lép életbe a kutya megállapítása. Az még messze van.... nem láttok egy vizsgánál tovább:-( Tételesen minden mondatod cáfolható lenne... ha érdekelne még ez a vita. De leszarom. Azt csináltok amit akartok... csak csináljátok már végre!!! :-)))
IST 882 2013.06.10. 09:53:08 / # 271855
avatar
szar -nák, -nék
aog156 2013.06.10. 09:52:54 / # 271854
avatar
Szerintem: A tengelytáv, köbcenti, csomagtartóméret,légkondi, kártyalehúzó életkor azért nem annyira zavaró, mert a következő autódat a megfelelő paraméterek szerint fogod vásárolni, és a kellékeket beszerezni. Ismétlem a KÖVETKEZŐ AUTÓDAT. Tehát ezek KIFUTÁSOS rendszerben teljesíthetőek.Ami a fóliával probléma: 1: Ritka az a vállalkozó SAJNOS akinek 2-3 kiló tartaléka van. Én más szférában sem nagyon ismerek ilyen kisvállalkozót. 2: Ha jó esetben 6-7éves autót tudsz venni kevés esélyed van rá, hogy sérülésmentes, pedig csak ilyenre teszik rá garanciával. És újabb 3-4 év múlva kezdheted előröl. ( Bárcsak 10 évente mindenki megvehetné az új verdát) 3: Megemeli a tisztítás költségeit és idejét. 4: Az apróbb sérüléseknél is jelentős többlet kiadást terhel rád Pl parkolóban meghúzás,... 5: A bizonytalan bevizsgálási eredmény ha negatív akkor szívtál, nincs droszt engedély. 6: MERT AZ ÉN AUTÓM, A SAJÁT PÉNZEMBŐL VETTEM, SEM TARLÓS, SEM METÁL NEM FOGTA A KEZEM A SZALONBAN ÉS A PÉNZTÁRNÁL. TEHÁT A MAGÁN TULAJDONOM AMIT MAGÁN CÉLRA IS HASZNÁLOK. Hát nekem most ennyi jutott eszembe, szóval többek között ezért nyivákolunk a fólia miatt, de ha még valaki tud érveket rajta. Vagy az ötletgazda vállalja a költségeket, és adjon garanciát az eltávolítás utáni fényezés minőségére.

tomajer 2013.06.10. 09:52:41 / # 271853
Hááát... bevallom... valahogy nagyobb gáznak érzem, hogy kinek most, kinek később a kukába kell dobnia a minden szempontból tökéletes autóját. Mondhatni irigylem azokat akiknek "csak" a fóliázással van bajuk.
tomajer 2013.06.10. 09:50:31 / # 271852
Ne fóliáztassunk. Nna akkor mit tegyünk? Javaslom, jelenjen meg itt pár ember, aki vállalja az "ellenállás" megszervezését. Persze kéretik hús vér embernek lenni, elérhetőségekkel. A részletekben segítek... nem kell fosni. Fussatok neki. De persze délután el lehet jönni a TGFSZ. által szervezett fórumra, és ott elkezdeni személyesen a szervezést. Csinálni kell nna... nem csak dumálni!!!
69 2013.06.10. 09:06:52 / # 271851
avatar
Én is előszőr így gondolnám,de aztán mégse. NEM FÓLIÁZUNK! Tessék csak pest megyeire vizsgáztatni mindenkinek! Bekaphatják az összes fóliájukat. Csak az a baj,hogy amikor megjelennek majd a céges sárga taxik, mindig találnak rá droidokat. Sok hiányzik még az 1 millió új munkahelyből!!! Mondjad,nyugodtan Tamás,hogy ez már politika, de hát minden az!!!
Brian May 2013.06.10. 08:58:00 / # 271850
avatar
Tulajdonképpen, ha én is letudnàm barterezni, szarnàk az egészre.
no name 2013.06.10. 08:25:41 / # 271849
avatar
"Sehol, meg nem lazult, sehol fel nem vált, és bizony olyan nagyon a nap se szívta meg, hogy idegeskedni kéne." -Jaa! Az más. Akkor fóliáztassunk.!
tomajer 2013.06.10. 06:16:22 / # 271848
Ha szabadna még kicsit. Elfelejted, hogy az én autóm majd egy éve fóliázva van, tehát pontosan tudom, milyen. Sehol, meg nem lazult, sehol fel nem vált, és bizony olyan nagyon a nap se szívta meg, hogy idegeskedni kéne. Azt is elfelejted, hogy ezeken a tárgyalásokon általában ott vagyok, tehát, szintén elsőkézből tudom ami elhangzik, és nem a droszthiradóból. ui: a szóvivői poszt azonnal a tiéd, ha kéred:-)
69 2013.06.10. 06:04:32 / # 271847
avatar
Majdnem mindent leírtál, hogy mièrt is nem vagyok már TGFSZ tag!
mezitlábas1 2013.06.10. 01:04:32 / # 271846
avatar
Folytatnám. Nekem ne mond,hogy nem látod,hogy itt mire megy ki ez az egész a döntéshozók részéről!! Írásaid alapján nem így ismerlek! Arra megy ki,hogy akit még nem sikerült ellenőrzéssel,kocsicserével és egyéb mással kiejteni majd ezzel a spektrométeres vizsgálgatásos módszerrel anyagilag ellehetetlenítve az évenkénti fóliázás költségével kiejtsenek!! Kérdezném tőled téged is megvettek mint a metált akarattal kis betüvel írva!!??? Mert,ha nem akkor te is azt mondanád,hogy itt az ideje az újabb demonstrációnak vagy demonstrációknak!! Még egy érdekesség!! Érdekes,hogy arról amit jeleztem,hogy a közlönybe megjelent rendeletből kimaradt az évenkénti tarifa korrekció amit megszavaztak egy szó sem esik,hogy jeleztétek-e a döntéshozóknak,pedig az egy nagyon fontos dolog a számunkra!! Lehet,hogy erről is akarattal van a nagy kuss?!! Ha ezeket nem LÁTOD vagy NEM AKAROD LÁTNI akkor légyszíves mondjál le a TGFSZ szóvivői posztjáról,mert az nem neked való. Kedves TGFSZ leendő és jelenlegi vezetői! Nagyon szépen kérlek titeket csak olyan ember vállaljon bármilyen pozíciót a szakszervezetben aki tud és akar is segíteni ennek a szakmának!! De nem úgy ahogy a metál segitett!
Oldalszám: 469