Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2013.06.12. 21:26:45 / # 272002
Állítólag a végleges "határozatba" majd belekerülnek még az egyterűek is a csomagtartó 390 literes csökkentésével.

tomajer 2013.06.12. 21:25:12 / # 272001

tomajer 2013.06.12. 21:07:51 / # 272000
Nna eszt mondom....
Rita 2013.06.12. 20:59:45 / # 271999
Minden évjárat szopik az idő múlásával.
Hiéna001 2013.06.12. 20:55:53 / # 271998
Illetve max a 2000 júliusi évjáratra vonatkozik,mert legfeljebb 15éves korig van a haladék.A 99-es évjárat is már szopik.
Hiéna001 2013.06.12. 20:51:21 / # 271997
Januártól másfél év,de most még csak május van,igy tehát 2év.
tomajer 2013.06.12. 19:02:43 / # 271996
Nno vigyázzunk. Az 1999 Januári is csak másfél évet kapott. "Ő" 2015 Jan 15.-éig mehet. Ha azt írták a rendeletbe amit mondtak.
Buddha Jani 2013.06.12. 18:45:43 / # 271995
avatar
Te Gyuri!! Csak azt tudnám,hogy mi a különbség egy 1998 December 30-án üzembe helyezett és egy 1999 Január 2-án üzembe helyezett autó között??? Azonkivül,hogy 3 nap! Mert ez a szar szerint az egyik kapott 7 hónapot a másik 2 évet!? Ezt az idióta bagázst!!!
Rita 2013.06.12. 17:25:37 / # 271994
„De milyen objektív mérce alapján dönthető el, hogy együttműködésről, vagy lepaktálásról van-e szó?” Szerintem (és hangsúlyozottan ez az én privát véleményem) a kulcsfogalom a pozitívabb kicsengésű szóban rejlik. Benne van az „együtt” és a „működés”. Amikor két fél, (társaság, szervezet, stb…) egymással karöltve, egymás érdekeit szemelőtt tartva, de legalábbis egymást nem elgáncsolva, átvágva, KÖZÖSEN haladnak egy cél felé. A dolog attól (is) működik, hogy közösek a célok. Az elérési útvonal tekintetében lehetnek eltérő elképzelések, itt némi kompromisszummal igazodhatnak egymáshoz a felek, de a kijelölt célok azonosak kell, hogy legyenek. Ettől lesz működő az „együtt”. A „lepaktál” szó különösebb kommentárt nem igényel, nagyjából annyit takar (szerintem), hogy aki ezt teszi, az a saját szövetségeseit elárulva egyezséget köt korábbi ellenfelekkel. De ha már a Metál és az OTSz partneretekké avanzsált, akkor valóban érdemes lenne hasznot húzni belőle és a kapcsolati tőkéjéből a taxisok érdekében. Lehet, hogy a fix tarifa tekintetében volt egy közös cél, de jelenleg olybá tűnik, hogy a hombárfejű a TI hátatokon felkapaszkodva és a TI tömegbázisotokat eszközként felhasználva kíván bevonulni a köztudatba. Egy akármilyen megmozdulást is csak úgy képes tető alá hozni, ha a TGFSz elnökét a hóna alá kapja és bevonszolja a rendőrségre, hogy bejelentsék a demonstrációt az ÁLTALA kijelölt napra, az ÁLTALA kijelölt időpontra. Ugyanakkor a csapból is ő folyik. Szerepel, interjút ad, kinyilatkoztat. Mindezt a taxisok nevében. Miközben, ha jól gondolom, a fix tarifán kívül gyakorlatilag nincs egyéb közös nevező. És ember nincs, aki ezellen nyilvánosan felemelje a szavát. Értem én, hogy a hallotaxi is egy nyilvános hely, ahol időnként felüti fejét az elégedetlen dünnyögés-hullám, hogy mit képzel ez magáról, de TV, rádió, más, internet-adta lehetőség is van ám. Nem csak ezen a spéci szakmai fórumon, hanem szélesebb nyilvánosság felé is érdemes hinteni az igét. Igenis legyenek képben minél többen! Mert néhány beszarinak a cirmogása nem hallatszik messzire, különösen, ha nincsenek mögötte tettek. Bármilyen hihetetlen, de annak ellenére, hogy sem fővárosi, sem taxis nem vagyok, én személy szerint igyekszem minél több embert beoltani a környezetemben, különösen, amikor taxistéma megy a hírekben. TV, rádió. Mindig megragadom az alkalmat és fölhomályosítom a népet, hogy mi merre hány lépés. „A főváros a fixért cserébe nem enged az általa elképzelt egységes szolgáltatási környezetből. Az összes merev elzárkózás a változástól ezt teszi kockára .” Egyrészt nem egy merev elzárkózást kellene tanúsítani, hanem konkrét javaslatokkal előállni. Tudom, ez már eddig is többször megtörtént. De szerintem tömegesen összefogva az egyes pontok megvétózása nem teszi kockára a fix bevezetését. „Tudni kell felhasználni akár a Metált is ebben a helyzetben.” Igen, végre a TGFSZ-nek is legyen kézzelfoghatóan gyümölcsöző haszna az „érdekházasságból”. Mert ezidáig csak ő húzott hasznot belőletek. Amikor pedig megszólalási lehetőséget kap a médiában, akkor ostobaságokat beszél és/vagy csúsztat, miközben burkoltan az OTSZ-t és társszervezeteit próbálja népszerűsíteni a közvélemény előtt.
Hiéna001 2013.06.12. 17:17:13 / # 271993
Ok.Állj meg egy szóra,és megegyezünk.
Fox 2013.06.12. 16:28:48 / # 271991
avatar
Azért ne vidd a temetőbe Após, a rendezőknek, producereknek megfelelnek még a 210-esek, ha már a mezei parasztoknak nem, én átveszem. ;)
tomajer 2013.06.12. 16:20:12 / # 271990
Nem tartunk előrébb... csak újabb önfeláldozó hülyéket szidnak, hogy nem védték meg őket eléggé.... nnajó, meg kineveltünk egy újabb cégvezetőt is:-)))
Hiéna001 2013.06.12. 16:11:57 / # 271989
Még a Bakuc,Golyó féle TGFSZ után aludtam be,akkor még úgy látszott fog történni valami,de a "kollegáknak" nem kellet érdekképviselet.Erre mondta drága betyár barátom-:"A taxisnak minden jó úgy ahogy van."S láss csodát,bejött a mondása.

Hiéna001 2013.06.12. 15:55:02 / # 271988
Igen,mostanáig Csipkerózsika álmát aludtam,de látom nem volt érdemes felébredni!
tomajer 2013.06.12. 15:41:57 / # 271987
Te Gyuri! Te most ébredtél? Visszaszaladtam az időben... előbb regisztráltál a hallora mint én ... nem olvasol minket? :-(
szálka 2013.06.12. 15:38:44 / # 271986
avatar
De milyen objektív mérce alapján dönthető el, hogy együttműködésről, vagy lepaktálásról van-e szó? Annak a tényszerűségét kár vitatni, hogy az OTSZ kedvezőbb pozícióban van ezeken az egyeztetéseken, már csak azért is, mert a Metál régebb óta csinálja. Sokkal régebb óta. Olyan kapcsolati tőkét felhalmozva, ami a mi oldalunkról nézve behozhatatlan hátránynak tetszik. A hitelessége -támogatottsága okán- megkérdőjelezhető. Erre a problémára neki gyógyír lehet egy tömegbázisra épülő szakszervezet partnersége. Így abban kellett nekünk lavírozni, hogy az ő ismertségéből valamit mi is nyerjünk, de ugyanakkor a vele való szembenállás egyfajta alternatívájaként ne a fuvarszervezők soha nem múló halálos ölelése maradjon. Így vált a fix tarifa közös nevezővé. Minden más, aknamező. A főváros a fixért cserébe nem enged az általa elképzelt egységes szolgáltatási környezetből. Az összes merev elzárkózás a változástól ezt teszi kockára . De ez még a kisebbik baj lenne. Szerintem a nagyobb az, hogy ezzel párhuzamosan ott marad az alig fokozható kiszolgáltatottságunk a fuvarszervezőkkel szemben. És a szakszervezet céljai közt ott szerepel, hogy ezen a területen is kedvező irányú elmozdulás legyen. Róka fogta csuka...Valami kompromisszumkészséget, megkockáztatom, áldozatot fel kell mutatnunk, mert nem tudunk beinteni a fővárosnak azzal, hogy majd a fuvarszervezőknél kiharcoljuk a számunkra kedvezőbb felállást. Egyrészt már régen meg kellett volna tenni, másrészt a taxis társadalom erőtlen masszává silányult. Könnyű azt mondani: ki kell lépni, ott az utcán a munka, stb. Nem tudom vagyunk-e összesen öten ezen a fórumon olyanok, akik a taxis pályafutásuk 80-100 százalékát mezítlábasként töltötték, de egyiknek itt vagyok én, úgyhogy talán hiteles, ha én mondom, hogy ember legyen a talpán, aki még manapság képes kitartani függetlenként. A pofátlanságot egyetemi szintre emelőkre természetesen nem vonatkozik. Tehát ez is szempont, amikor alkudozni, vállalni, elutasítani kell. Vagy éppen megállapodni. Nem működik a rossz fiú-jó fiú taktika. Tudni kell felhasználni akár a Metált is ebben a helyzetben. Kihasználni nem lehet, mert dörzsölt, és önfejű. De képessé lehet tenni arra, hogy ha "taxisul" gondolkodni nem is fog, de "taxisul" beszélni igen. Volt rá példa, hogy a Telegdy Gabi felszólalása után csak azért kért szót, hogy közölje, az OTSZ teljes támogatását élvezi a TGFSz. De arra is, hogy barokkos körmondatai közt felfedeztem a saját napokkal korábban írt véleményemet. És nincs szó semmilyen elvtelen alkuról. Visszautasítok minden olyan feltételezést, ( ez egyáltalán nem Neked szól ) ami azt sugallja, hogy kiárusítottuk a taxisokat. Az ide vonatkozó részt pontosan leírta a Gábor, eleddig talán utolsó írásában. A taggyűlésen felidéztem Churchill-t, aki szerint - a siker nem döntő, a kudarc nem végzetes, a bátorság a fontos, ami a folytatáshoz kell... A jelek szerint nem volt nálunk bátrabb, pedig lehetett volna.
Hiéna001 2013.06.12. 15:33:26 / # 271985
Vannak érdekvédők?Nem is hallottam róluk ezidáig.
hiénakutya 2013.06.12. 15:28:30 / # 271984
Hát, ezt még szerintem meg fogják támadni - no nem az érdekvédők -, úgyhogy várj még ezzel egy picit.
Hiéna001 2013.06.12. 15:22:16 / # 271983
Őrület!Visszük a temetőbe a vén szart.
hiénakutya 2013.06.12. 15:07:19 / # 271982
Igen.
Oldalszám: 469