Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
tomajer | 2013.06.12. 21:26:45 / # 272002 |
Állítólag a végleges "határozatba" majd belekerülnek még az egyterűek is a csomagtartó 390 literes csökkentésével.
|
|
tomajer | 2013.06.12. 21:25:12 / # 272001 |
[b][font size=4]A Fővárosi Önkormányzat 2013. 06. 12.-i közgyűlésére benyújtott előterjesztés.
----------------------------------------
A Fővárosi Önkormányzat 2013. 06. 12.-i közgyűlésére benyújtott és megszavazott végleges módosított változat.
----------------------------------------
A Fővárosi Önkormányzat 2013. 06. 12.-i közgyűlésére benyújtott kéthasábos, összehasonlító változat.[/font][/b]
|
|
tomajer | 2013.06.12. 21:07:51 / # 272000 |
Nna eszt mondom....
Előzmény: #271998 Hiéna001 2013.06.12. 20:55:53 |
|
Rita | 2013.06.12. 20:59:45 / # 271999 |
Minden évjárat szopik az idő múlásával.
Előzmény: #271998 Hiéna001 2013.06.12. 20:55:53 |
|
Hiéna001 | 2013.06.12. 20:55:53 / # 271998 |
Illetve max a 2000 júliusi évjáratra vonatkozik,mert legfeljebb 15éves korig van a haladék.A 99-es évjárat is már szopik.
Előzmény: #271997 Hiéna001 2013.06.12. 20:51:21 |
|
Hiéna001 | 2013.06.12. 20:51:21 / # 271997 |
Januártól másfél év,de most még csak május van,igy tehát 2év.
Előzmény: #271996 tomajer 2013.06.12. 19:02:43 |
|
tomajer | 2013.06.12. 19:02:43 / # 271996 |
Nno vigyázzunk. Az 1999 Januári is csak másfél évet kapott. "Ő" 2015 Jan 15.-éig mehet.
Ha azt írták a rendeletbe amit mondtak.
Előzmény: #271995 Buddha Jani 2013.06.12. 18:45:43 |
|
Buddha Jani | 2013.06.12. 18:45:43 / # 271995 |
|
Te Gyuri!!
Csak azt tudnám,hogy mi a különbség egy 1998 December 30-án üzembe helyezett és egy 1999 Január 2-án üzembe helyezett autó között???
Azonkivül,hogy 3 nap!
Mert ez a szar szerint az egyik kapott 7 hónapot a másik 2 évet!?
Ezt az idióta bagázst!!!
Előzmény: #271983 Hiéna001 2013.06.12. 15:22:16 |
Rita | 2013.06.12. 17:25:37 / # 271994 |
„De milyen objektív mérce alapján dönthető el, hogy együttműködésről, vagy lepaktálásról van-e szó?”
Szerintem (és hangsúlyozottan ez az én privát véleményem) a kulcsfogalom a pozitívabb kicsengésű szóban rejlik. Benne van az „együtt” és a „működés”. Amikor két fél, (társaság, szervezet, stb…) egymással karöltve, egymás érdekeit szemelőtt tartva, de legalábbis egymást nem elgáncsolva, átvágva, KÖZÖSEN haladnak egy cél felé. A dolog attól (is) működik, hogy közösek a célok. Az elérési útvonal tekintetében lehetnek eltérő elképzelések, itt némi kompromisszummal igazodhatnak egymáshoz a felek, de a kijelölt célok azonosak kell, hogy legyenek. Ettől lesz működő az „együtt”.
A „lepaktál” szó különösebb kommentárt nem igényel, nagyjából annyit takar (szerintem), hogy aki ezt teszi, az a saját szövetségeseit elárulva egyezséget köt korábbi ellenfelekkel.
De ha már a Metál és az OTSz partneretekké avanzsált, akkor valóban érdemes lenne hasznot húzni belőle és a kapcsolati tőkéjéből a taxisok érdekében. Lehet, hogy a fix tarifa tekintetében volt egy közös cél, de jelenleg olybá tűnik, hogy a hombárfejű a TI hátatokon felkapaszkodva és a TI tömegbázisotokat eszközként felhasználva kíván bevonulni a köztudatba. Egy akármilyen megmozdulást is csak úgy képes tető alá hozni, ha a TGFSz elnökét a hóna alá kapja és bevonszolja a rendőrségre, hogy bejelentsék a demonstrációt az ÁLTALA kijelölt napra, az ÁLTALA kijelölt időpontra. Ugyanakkor a csapból is ő folyik. Szerepel, interjút ad, kinyilatkoztat. Mindezt a taxisok nevében. Miközben, ha jól gondolom, a fix tarifán kívül gyakorlatilag nincs egyéb közös nevező. És ember nincs, aki ezellen nyilvánosan felemelje a szavát. Értem én, hogy a hallotaxi is egy nyilvános hely, ahol időnként felüti fejét az elégedetlen dünnyögés-hullám, hogy mit képzel ez magáról, de TV, rádió, más, internet-adta lehetőség is van ám.
Nem csak ezen a spéci szakmai fórumon, hanem szélesebb nyilvánosság felé is érdemes hinteni az igét. Igenis legyenek képben minél többen! Mert néhány beszarinak a cirmogása nem hallatszik messzire, különösen, ha nincsenek mögötte tettek.
Bármilyen hihetetlen, de annak ellenére, hogy sem fővárosi, sem taxis nem vagyok, én személy szerint igyekszem minél több embert beoltani a környezetemben, különösen, amikor taxistéma megy a hírekben. TV, rádió. Mindig megragadom az alkalmat és fölhomályosítom a népet, hogy mi merre hány lépés.
„A főváros a fixért cserébe nem enged az általa elképzelt egységes szolgáltatási környezetből. Az összes merev elzárkózás a változástól ezt teszi kockára .”
Egyrészt nem egy merev elzárkózást kellene tanúsítani, hanem konkrét javaslatokkal előállni. Tudom, ez már eddig is többször megtörtént. De szerintem tömegesen összefogva az egyes pontok megvétózása nem teszi kockára a fix bevezetését.
„Tudni kell felhasználni akár a Metált is ebben a helyzetben.”
Igen, végre a TGFSZ-nek is legyen kézzelfoghatóan gyümölcsöző haszna az „érdekházasságból”. Mert ezidáig csak ő húzott hasznot belőletek. Amikor pedig megszólalási lehetőséget kap a médiában, akkor ostobaságokat beszél és/vagy csúsztat, miközben burkoltan az OTSZ-t és társszervezeteit próbálja népszerűsíteni a közvélemény előtt.
Előzmény: #271986 szálka 2013.06.12. 15:38:44 |
|
Hiéna001 | 2013.06.12. 17:17:13 / # 271993 |
Ok.Állj meg egy szóra,és megegyezünk.
Előzmény: #271991 Fox 2013.06.12. 16:28:48 |
|
Fox | 2013.06.12. 16:28:48 / # 271991 |
|
Azért ne vidd a temetőbe Após, a rendezőknek, producereknek megfelelnek még a 210-esek, ha már a mezei parasztoknak nem, én átveszem. ;)
Előzmény: #271983 Hiéna001 2013.06.12. 15:22:16 |
tomajer | 2013.06.12. 16:20:12 / # 271990 |
Nem tartunk előrébb... csak újabb önfeláldozó hülyéket szidnak, hogy nem védték meg őket eléggé.... nnajó, meg kineveltünk egy újabb cégvezetőt is:-)))
Előzmény: #271989 Hiéna001 2013.06.12. 16:11:57 |
|
Hiéna001 | 2013.06.12. 16:11:57 / # 271989 |
Még a Bakuc,Golyó féle TGFSZ után aludtam be,akkor még úgy látszott fog történni valami,de a "kollegáknak" nem kellet érdekképviselet.Erre mondta drága betyár barátom-:"A taxisnak minden jó úgy ahogy van."S láss csodát,bejött a mondása.
|
|
Hiéna001 | 2013.06.12. 15:55:02 / # 271988 |
Igen,mostanáig Csipkerózsika álmát aludtam,de látom nem volt érdemes felébredni!
Előzmény: #271987 tomajer 2013.06.12. 15:41:57 |
|
tomajer | 2013.06.12. 15:41:57 / # 271987 |
Te Gyuri! Te most ébredtél?
Visszaszaladtam az időben... előbb regisztráltál a hallora mint én ... nem olvasol minket? :-(
Előzmény: #271980 Hiéna001 2013.06.12. 14:29:34 |
|
szálka | 2013.06.12. 15:38:44 / # 271986 |
|
De milyen objektív mérce alapján dönthető el, hogy együttműködésről, vagy lepaktálásról van-e szó?
Annak a tényszerűségét kár vitatni, hogy az OTSZ kedvezőbb pozícióban van ezeken az egyeztetéseken, már csak azért is, mert a Metál régebb óta csinálja. Sokkal régebb óta. Olyan kapcsolati tőkét felhalmozva, ami a mi oldalunkról nézve behozhatatlan hátránynak tetszik.
A hitelessége -támogatottsága okán- megkérdőjelezhető. Erre a problémára neki gyógyír lehet egy tömegbázisra épülő szakszervezet partnersége.
Így abban kellett nekünk lavírozni, hogy az ő ismertségéből valamit mi is nyerjünk, de ugyanakkor a vele való szembenállás egyfajta alternatívájaként ne a fuvarszervezők soha nem múló halálos ölelése maradjon.
Így vált a fix tarifa közös nevezővé.
Minden más, aknamező. A főváros a fixért cserébe nem enged az általa elképzelt egységes szolgáltatási környezetből. Az összes merev elzárkózás a változástól ezt teszi kockára . De ez még a kisebbik baj lenne. Szerintem a nagyobb az, hogy ezzel párhuzamosan ott marad az alig fokozható kiszolgáltatottságunk a fuvarszervezőkkel szemben. És a szakszervezet céljai közt ott szerepel, hogy ezen a területen is kedvező irányú elmozdulás legyen.
Róka fogta csuka...Valami kompromisszumkészséget, megkockáztatom, áldozatot fel kell mutatnunk, mert nem tudunk beinteni a fővárosnak azzal, hogy majd a fuvarszervezőknél kiharcoljuk a számunkra kedvezőbb felállást.
Egyrészt már régen meg kellett volna tenni, másrészt a taxis társadalom erőtlen masszává silányult.
Könnyű azt mondani: ki kell lépni, ott az utcán a munka, stb. Nem tudom vagyunk-e összesen öten ezen a fórumon olyanok, akik a taxis pályafutásuk 80-100 százalékát mezítlábasként töltötték, de egyiknek itt vagyok én, úgyhogy talán hiteles, ha én mondom, hogy ember legyen a talpán, aki még manapság képes kitartani függetlenként.
A pofátlanságot egyetemi szintre emelőkre természetesen nem vonatkozik.
Tehát ez is szempont, amikor alkudozni, vállalni, elutasítani kell.
Vagy éppen megállapodni.
Nem működik a rossz fiú-jó fiú taktika. Tudni kell felhasználni akár a Metált is ebben a helyzetben. Kihasználni nem lehet, mert dörzsölt, és önfejű.
De képessé lehet tenni arra, hogy ha "taxisul" gondolkodni nem is fog, de "taxisul" beszélni igen.
Volt rá példa, hogy a Telegdy Gabi felszólalása után csak azért kért szót, hogy közölje, az OTSZ teljes támogatását élvezi a TGFSz. De arra is, hogy barokkos körmondatai közt felfedeztem a saját napokkal korábban írt véleményemet.
És nincs szó semmilyen elvtelen alkuról.
Visszautasítok minden olyan feltételezést, ( ez egyáltalán nem Neked szól ) ami azt sugallja, hogy kiárusítottuk a taxisokat. Az ide vonatkozó részt pontosan leírta a Gábor, eleddig talán utolsó írásában.
A taggyűlésen felidéztem Churchill-t, aki szerint - a siker nem döntő, a kudarc nem végzetes, a bátorság a fontos, ami a folytatáshoz kell...
A jelek szerint nem volt nálunk bátrabb, pedig lehetett volna.
Előzmény: #271946 Rita 2013.06.11. 23:20:26 |
Hiéna001 | 2013.06.12. 15:33:26 / # 271985 |
Vannak érdekvédők?Nem is hallottam róluk ezidáig.
Előzmény: #271984 hiénakutya 2013.06.12. 15:28:30 |
|
hiénakutya | 2013.06.12. 15:28:30 / # 271984 |
Hát, ezt még szerintem meg fogják támadni - no nem az érdekvédők -, úgyhogy várj még ezzel egy picit.
Előzmény: #271983 Hiéna001 2013.06.12. 15:22:16 |
|
Hiéna001 | 2013.06.12. 15:22:16 / # 271983 |
Őrület!Visszük a temetőbe a vén szart.
Előzmény: #271982 hiénakutya 2013.06.12. 15:07:19 |
|
hiénakutya | 2013.06.12. 15:07:19 / # 271982 |
Igen.
Előzmény: #271980 Hiéna001 2013.06.12. 14:29:34 |