Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2011.03.20. 18:36:33 / # 264183
Jól tetted, hogy leírtad. Kell a megerősítés azoknak, akik az aláírásokat gyűjtögetik. Ha elbizonytalanodnak, elbizonytalanodunk, és egy percig is elhisszük, hogy ebből jól jöhetünk ki, akkor végünk van.
Csumi 2011.03.20. 18:22:25 / # 264182
avatar
Elnézést kérek mindenkitől, látom már mindezeket leírtátok előttem. Napokig nem olvastam a Hallotaxit, és mikor T.M. hozzászólásáig jutottam, rögtön reagáltam rá. ....majd tovább olvasva látom, hogy tök feleslegesen, hisz Ti már ugyanezeket leírtátok. Szinte szóról szóra... Bocs.

Csumi 2011.03.20. 18:01:59 / # 264181
avatar
T.M.Úrnak! Idézet:"Azt, hogy ebben minden rossz és az egészet vessük el, nagyon veszélyes és rövidlátó lépésnek tartom. Amennyiben ezt a kezdeményezést megtorpedózza a szakma, biztos vagyok abban, hogy az ismét évtizedre visszavet minden kezdeményezést a taxizás tekintetében." Pedig ebben minden rossz, és amit tartalmaz, az elég "rövidlátó"! Illetve ez nézőpont kérdése. Ha a taxisok oldaláról nézzük, akkor mindenképp. Ez a "beadvány" nem a Mi érdekünket képviseli! Ennél még az a sz......halom is jobb, ami most van. Idézet:"Bizony lehet, hogy az autók évjárata, az oktatás, a valós fuvarszervező cégek működése lesz a feltétele a rendezésnek." Milyen rendezésnek? Mert sem tarifáról, sem semmi egyébről, ami a Mi céljainkat, vagy érdekeinket szolgálná, nem látok egy sort sem. Amit Én látok: Évjárat: A mai taxizással kapcsolatos problémák miatt kivitelezhetetlen taxis oldalról. Kinek jó? Az autókereskedőknek, ill. olyan tőkeerős "üzletembereknek", akik fel tudnak vásárolni egy flottát, és ráültetik "droidnak" a kihullott taxist. (Tehát a létszám sem csökken. Legalábbis jelentősen.) Oktatás: Teljesen mindegy, hogy 100,vagy 50 ezerbe fog-e kerülni! A kőművesnek is meg kell tanulnia 5 évenként hogy rakja a téglát? Röhej! "valós fuvarszervező cégek működése lesz a feltétele a rendezésnek." Na ez aztán micsoda??? Kötelező lesz belépni valamelyik céghez,és kötelező lesz tömni valakinek a zsebét a tagdíjakkal? Ez kinek az ÉRDEKE? Idézet:"A tízéves korhatár javaslat, már egy kompromisszum eredménye. A tárgyalások során felmerült az ötéves verzió taxi üzemmódban. Évenkénti megbontásos vizsga, még az új autókra is. Az évenként beszerzendő nullás papír. Az ülésenkénti 250000 Ft garancia és biztosíték. Talán ezekből is látható, hogy az érdekképviselőitek, igenis mindent megtettek egy emészthető verzió megalkotásáért." Hát valóban látható!!!!!!!!!! De ezek az "okosságok" miért is szolgálják a mi érdekeinket? Idézet:"Köszönetet kell mondanom Dudás Zoltán, Metál Zoltán és Bősz Péter Uraknak! Rajtam kívül úgy sem teszi meg senki" Na ebben egyetértünk! Már ami az utolsó mondatodat illeti. Mi ebben a megköszönni való??? Az újabb szívatás halmaz?? Idézet:" Adnunk is kell, hogy kaphassunk, nemcsak megoldást várnunk." Ez akár igaz is LEHETNE. De hol van itt a "kaphassunk"?? Én csak az "adnunk is kell" részét látom. Idézet:" Még egyszer ideírom, meggyőződésem hogy az alapvető problémáink megoldásához, ennek a rendeletnek az elfogadása után az Önkormányzati rendelet módosításával nyílik lehetőség. " Jaaa.. Ez pont úgy hangzik, mint anno a droszt díjnál: " Ne lázadjatok ellene, fogadjátok el, és cserébe kaptok fix tarifát..." Tényleg: Kaptunk! A szemünk alá kettőt... Véleményem erről az egész módosításról: Igaz! Érdekeket véd, vagy fog védeni. DE NEM A MIÉNKET!!!
hiénakutya 2011.03.20. 13:48:55 / # 264180
Ne ingerelj föl! :-D
tomajer 2011.03.20. 13:40:14 / # 264179
MB Elite tuc-tuc:-)
tomajer 2011.03.20. 13:35:29 / # 264178
Nekem ez a tuc-tuc nyáron bejönne:-)
hiénakutya 2011.03.20. 13:30:01 / # 264176
Igen, meg olyan ország is van, ahol tuk-tukkal taxiznak. És akkor mi van? Ha akarsz taxizz Logannel, SX4-gyel, Lacsicsacsival, de ne akard ráerőltetni a hülyeséged a másikra! (Főleg 400-600 Ft körüli árakon.) Nem érted, ugye? Én a jelenlegi, 14 éves ótvar, retek szutykommal igen magas szinvonalú szolgáltatást tudok nyújtani. Viszont abban az esetben, ha ez a rendelet hatályba lép, és én mondjuk szeretném megtartani a szolgáltatásom színvonalát, akkor még abban az esetben is 5 milliót kellene kiköhögnöm hirtelen, ha csak egy 4-5 éveset vásárolok meg az utódmodellből. Az új árát meg le sem írom. Na most én nagyon boldogan vennék ebből egy fiatalabbat, de ehhez már csak az az 5 millió hiányzik, meg az a jövedelmezőség, ami értelmet adna egy ilyen beruházásnak, és amit ez a tevékenység jelenleg nem tud nyújtani. Ebből viszont törvényszerűen következik, hogy a szolgáltatásom színvonala esni fog. Még akkor is, ha az "érdekvédők" igyekeznek keresztbe tenni a WagonR-es tervemnek. Mert lehet, hogy a Logan egy qrva jó autó, de pontosan két kategóriával van az én szutykom alatt. Még újonnan is. De természetesen kategóriákkal jobb, mint egy Bogár, vagy mint egy tuk-tuk. Csak én nem akarok ezekhez viszonyítani 2011-ben, Európa kellős közepén.
oregrokker 2011.03.20. 13:26:36 / # 264175
avatar
Bocsi,hogy nosztalgiázom.Annak idején a Főtaxinál ugye ha jól emlékezem 20Ft volt a kiállás. Ha valaki meg éget arról irt egy jelentőlapot és ki számlázták neki.A kedves utas rohant a postára és ki fizette mert addig nem kapót autót míg nem rendezte a számlát.A kapitalizmus ezt hozta ami ma van.Hogy a cégek ki nyalják a seggét a kedves utasnak csak velük utazzon.Te meg szopjál.Mert ugye az a lényeg,hogy hónap végén azt tudja mondani a cég vezető,hogy ennyi meg annyi volt a megrendelés.
Rocktaxi 2011.03.20. 13:10:14 / # 264174
driodnak=droidnak :) :-I
Rocktaxi 2011.03.20. 13:09:23 / # 264173
Az egyiket kiadod egy driodnak... :-)
hiénakutya 2011.03.20. 13:05:23 / # 264172
Na most, ezen logika mentén haladva... Jól értem, Te azt állítod, hogy ki kell elégítenem orálisan egy lovat ahhoz, hogy véleményem lehessen a szodómiáról? Szeretném, ha megőriznéd a nyugalmadat, mert nem állítottam a Loganról, hogy szar autó, csupán a belsejével kapcsolatban tettem kellemetlenkedő megjegyzéseket. Azt meg ugye látom a képen. Úgyhogy nem kell tapogatnom, szaglásznom, nyalogatnom ahhoz, hogy igénytelennek és rondának találjam. De mihez kezdjek 2 db. full extrás Logannel, mikor csak egy seggem van? Egy seggem van.
hiénakutya 2011.03.20. 12:57:04 / # 264171
Felejtsd el, az az én ötletem volt, oda én megyek! Most jól értem, taxisként a birtokodban van két olyan jármű, amelyek közül másfél év múlva egyetlen sem lesz alkalmas taxinak? Hát, tudsz élni, wazzeg! :-Dp
Rezso_ 2011.03.20. 10:32:05 / # 264170
avatar
Azért azt leírhatnák a tárgyalók, hogy mennyi ideje taxiznak..tapasztalat van, esetleg elhivatottság

Bősz Péter 2011.03.20. 10:25:48 / # 264169
avatar
Tisztelt Gipsz Jakab, gipszjakab! ( bocs! nekem nehezemre esik kisbetűvel írni egy nevet) A szerződésre vonatkozó kötelezettségeket a rendelet tervezet 17§-a tartalmazza. A tervezet e tekintetben komolyabb kötelezettséget ró az utasra mint az észrevételben megfogalmazott. Köszi a javaslatot. Üdv Bősz Péter
Paja.hu 2011.03.20. 09:39:19 / # 264168
avatar
"A BKIK észrevételeivel kiegészített változat"! irja a minisztérium. Arról nem is beszélve, hogy annyi érdekvédővel egyeztetett - Érdekünkben és Értünk -, hogy nem is tudja az összesnek az e-mail cimet - hogy magyarra fordítsam: nem tudja, hogy kik voltak ott -! DE azért nagyon hasznosnak találta az egyeztetést. A Minisztérium szempontjából feltétlenül hasznos volt, mert úgy lehet majd kommunikálni a beterjesztést, hogy : "egyeztettük a taxis szakmai érdekvédelmi szervezetekkel"! /Azt, hogy mit az már nem fontos!/ Ez az "Oszd meg és uralkodj!" jellegzetes példája. Még örülnek is ha minnél több önjelölt érdekképviselő jelen van a tájékoztatóján, mert így széleskörű egyeztetésről lehet beszélni!
gipszjakab 2011.03.20. 08:33:54 / # 264167
avatar
Van olyan ország ahol még most is bogárhátú VW-val taxiznak! És akkor mivan? Elvisz A-ból B-be, nem? Az Én utasaim 70%-nak még az is sok lenne! Ha akarsz taxizz Jaguár-ral, VW Touareg-gel, de ne akard ráeröltetni a hülyeséged a másikra! (Főleg 150Ft körüli árakon.) Más. Ha beül az utas a kocsiba, onnantól szerződésben állunk egymással amíg ki nem száll, igaz? Még biztosítást is kötünk a testi épségére. Hogy lehetne elérni azt, hogy a szerződés onnan kezdődjön, amikor felemeli a telefonját és megrendeli a szolgáltatást? Felelősséget vállal a rendelésére, ha az Ő hibájából nem utazik, legyen valami következménye, elsősorban anyagi kártérítésre gondolok. Remélem értitek. :) Mert lassan minden második megrendelő vagy eltűnik, vagy lemondja a rendelést, esetleg 1perces címreérkezéskor 20perc várakozás után a pofámbaröhög és azt mondja majd hív másikat, stb. Egyre durvábban jelen van a taxizásban ez a probléma, kéne vele valamit kezdeni. Ne csak az legyen a megoldás, hogy egyszer kiszállok és pofánvágom.

gipszjakab 2011.03.20. 08:13:04 / # 264166
avatar
Nem tudom minek fikázni azt amit még ki se próbáltál. Elárulom neked, hogy tök kényelmes kocsi, nagy beltér, rendkívűl jó a rugózása (kimondottan ezekre a szar utakra való). A dízel 1,5L elszaladgál 5literrel (kis tuninggal a 86-ból 100LE-t lehet varázsolni, aminek már menetdinamikája is van). Nem a legszebb a belseje, de ennyi pénzért... A festésről viszont nem sok jót hallottam. Mindent összevetve szerintem tökéletes választás taxinak, főleg 5 űléses kivitelben, 4 utassal simán kimész a reptérre, csomagokkal együtt! Ha Bécsben jó taxinak itt miért nem? Ebből veszel 2 full extrásat 1 fapados merci árából!
attus 2011.03.19. 22:37:14 / # 264165
avatar
A Merci meg 2830 mm, de az meg elmúlt tíz az sem jó, nem lesz belőlem taxista sehogy sem, mehetek árufeltöltőnek a teccsóba. Lehet jobban járnék, ott legalább keresnek is valamit, nem csak dolgoznak! Van némi különbség a kettő között!
attus 2011.03.19. 22:30:00 / # 264126
avatar
3090 mm ,de ez meg 9 személyes úgyhogy azé nem jó szegényke! Mindegy a gyerekeknek játszani jó lesz!:D

tomajer 2011.03.19. 20:02:54 / # 264164
Nem kell durvulni....óvatosan öblítő fokozatban:-)))
Oldalszám: 469