Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2013.04.17. 15:55:24 / # 269831
avatar
Tarlos úr elmondta a tv-ben. Azért sárga, mert így senki nem részesül elönyben azokkal szemben, akiknek éppen nem olyan színü a kocsija mint amilyet bevezetnének. Szerinte így mindenkinek egyformán fáj.

osztap 2013.04.17. 15:51:03 / # 269046
Láttam egy sárga Oktáviát, de lehet az meg öreg autó.

Rita 2013.04.17. 15:45:28 / # 269840
Abból 80 a Metálé.
Rita 2013.04.17. 15:43:59 / # 269839
Na meg a TGFSZ-nek 25 fizető tagja van. A briós szerint.
mr hawken 2013.04.17. 15:31:15 / # 269838
avatar
Van akinek sárga?:-) A tiltakozást a cégvezetőkre értettem,de ez már okafogyottá vált az új taxis rendeletek végett.A sárgítás ellen már több kell.
osztap 2013.04.17. 15:28:36 / # 269837
Tilkozhatunk ha nem érdekel senkit, a döntés joga nem nálunk van. Akinek nem sárga az autója az mind tiltakozna ha tehetné.
mr hawken 2013.04.17. 15:25:49 / # 269836
avatar
Ja és kocsi cserénél kb 700-800 ezres kiadásra kell számítani a sárgítással együtt,a nagy többségnek erre nem lesz pénze nemhogy új autót venni.Én még nem találkoztam olyannal aki ne tiltakozna a sárgítás ellen.

mr hawken 2013.04.17. 15:22:15 / # 269835
avatar
Nálunk volt rá példa,hogy sikerült elérni 1 nap alatt a vezetőségnél,hogy ne valósuljon meg valami.240-ről sokkal jobb pozícióban lettünk volna egy tisztességes fix tarifára.Tomayer a cikkben tökélketesen elmondta mennyibe fog kerülni a sárgítás és igaza van jelentős kedvezményt nem fognak tudni adni a fóliások,ezért kell ezt a sárgítást megtámadni.Sokunknak nincs bevíve a vállalkozásába a taxi gépkocsi,használjuk magán célokra is és prémium fuvarozásra is pl esküvő,limuzinozás stb,ezektől is elesünk sárgán nem fogunk kelleni.
anyad 2013.04.17. 15:15:04 / # 269833
avatar
Teljesen igazad van.De mint már ezt sokan sokszor leírták a Taxisnak a Taxis a legnagyobb ellensége.Csak egy párnapot kelet volna ezzel foglalkozni és ma már másképpen lenne minden, de sajnos ezt most kezdik az emberek megérteni.Vagy még most sem.
csogu 2013.04.17. 15:01:34 / # 269832
(szolgálati: Fox kérlek csörögj rám)
Fox 2013.04.17. 14:53:01 / # 269830
avatar
Igazából úgy gondolom az első mondatodra volt pár évünk.
mr hawken 2013.04.17. 14:51:00 / # 269829
avatar
Még annyi,hogy a cégvezetőknél könnyebb lett volna elérni (volt már rá pozitív példa) a 240 -t és megszüntetni az ingyenes kiállást és nem lenne euro 4 meg sárgítás,10 éves korhatár mint a fővárossal hadakozni.(Lehet,hogy összességében ez is többet hozott volna a konyhára) A Metál Zoltánnal való összeállás végzetes hiba volt szerintem és a kollegáim szerint is.Ő más érdekeket képvisel és néhány száz család tönkretétele szárad majd a lelkén.Én ilyen áron nem kívánnám,hogy kevesebben legyünk.
Fox 2013.04.17. 14:40:32 / # 269828
avatar
Előre lépés lett volna, mondjuk 5-10 éve, de nem most.
nazoli 2013.04.17. 14:29:56 / # 269827
avatar
Kiképeztem a kiscsávót. Jól csinálja.:-DD
mr hawken 2013.04.17. 14:23:54 / # 269826
avatar
Egyenlőre csak megvizsgálják és ha valamit lehet tenni akkor majd megmondják,hogy mi az ára. Itt most Európa egyik legszigorúbb taxi rendeletét akarják bevezetni a legolcsóbb tarifával egy gazdaságilag gyenge környezetben.Annak idején az volt a cél,hogy egy liter üzemanyag árához közelítsen legalább a tarifa évenkénti felülvizsgálattal és egy tisztességes induló alappal.Sajnos a 300 ft 450-re való emelését nem tartom előre lépésnek.
Fox 2013.04.17. 14:18:17 / # 269825
avatar
Lennék én is ügyvéd, amennyit ezek leakasztanak "rólunk" a semmire. :)
mr hawken 2013.04.17. 14:15:36 / # 269824
avatar
Nem írtam sehol,hogy bármiben is a Tgfsz-re várnák.Ahol én dolgozom ott már megbíztak a kollegák egy ügyvédet,hogy mit lehet kezdeni a rendelettel.A Tgfsz vezetősége felé mellesleg minden tiszteletem,mert a saját szabadidejükből próbálták elérni,hogy jobb legyen,csak az idő előrehaladtával az eredeti célokból sok vagy kompromisszummal vagy sehogy nem valósult meg.Lehet,hogy sokan nem értenek itt velem egyet,de szerintem 280 ft-s kilométerrel nem lehet megélni,normálisan szervizelni az autót kifizetni a járulékokat a tagdíjat és félretenni a következő kocsi cseréjére.Mondom úgy,hogy 1992-ben kezdtem maszek taxisként,majd lettem céges ahol vagy a járulékokkal voltam elmaradva vagy mással,ahol most vagyok ott mindent ki tudok fizetni.Fix tarifa párti vagyok,de nem ezekkel a feltételekkel és a fix a létszámkorlátozása nélkül semmit nem fog érni,hiú ábránd,hogy kevesebb taxi lessz,legfeljebb taxis vállalkozó.
törölt felh. 2013.04.17. 14:14:00 / # 269823
avatar
Igen. Van itt egy másik olyan dolog, ami arról szól, hogy a szakmai oldal kérésére csökkentsék a létszámot. Na ez azért van. Nem a taxisnak akarnak jót, hanem maguknak.
Fox 2013.04.17. 14:13:33 / # 269808
avatar
Nem.

tomajer 2013.04.17. 14:12:02 / # 269822
Igen.
Oldalszám: 469