Hozzászólások száma: 2890
Oldalszám: 145
Témakörök > Droszt Híradó > Taxisfelvonulás A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2010.03.11. 06:59:01 / # 261080
Tőled még mindig azt kérdem, hogy ezt miként szeretnéd elérni??? Mint mondám: Alkotmányellenes; Eu versenyszabály ellenes; Törvények tömegét kell hozzá megváltoztatni; És ellene könnyebb lenne "taxisfelvonulást" szervezni mint mellette! :-( Mondd: Hogy győzöd meg a törvényhozást, egy ilyen lépés szükségességéről? A cégvezetők nem érdekeltek benne, a taxisok majd fele (de ma már lehet hogy több mint a fele) nem érdekelt benne, a politikusok nem érdekeltek benne.... Vázold fel mit kéne tenni, hogy ezen gyönyörű álom megvalósuljon....
tomajer 2010.03.11. 06:53:02 / # 261079
Egy újszülöttnek...:-)
csogu 2010.03.11. 05:48:39 / # 261075
Hol irtál te ilyet (vagy bármelyikötök) hogy 1 engedély = 1 autó? Nagyon sokan leírták...itt a hallotaxin is és 5 évvel ezelőtt, a lap megszületése előtt, az indexen is, ahol írogattunk.
cheater 2010.03.11. 05:45:42 / # 261074
Ez egyszerüen nem igaz, nem kell mást tenni csk visszaolvasni. Hol irtál te ilyet (vagy bármelyikötök) hogy 1 engedély = 1 autó? Folyamatos érvelés a létszámstop és tarifa emelés mellett. 15 éve. Hát b@szod, szerinted nekem nem lenne szimpatikus ha én taxiznék egyedül Budapesten 8000Ft/km díjjal? Létszámstopot akartok? Legyen, de ne a járhatatlan, sosem el nem jövő létszámstop, amit ti itt elképzeltek. A létszámstop legyen gazdasági, aki nem tud vállalkozást inditani, azt fenntartani, a köztartozásait fizetni az búcsúzon el ettöl a szakmától. 1 év múlva nem is emlékeznénk ilyenre hogy volt valaha tarifaháború vagy hogy a cégek ilyen vagy olyan helyzetre kényszeritettek minket. Cégek, telefonszámtulajdonosok kellenek, ma már ez is a szolgáltatás része, de teljesen más pozicióból tárgyalnánk velük mint jelenleg. Kapnánk ellátást, lenne nyugdíjunk, a taxiengedély komoly értéket képviselne, soroljam tovább a lehetőségeket? Azt hiszem már ennyi is elég. És ezt mindenkinek érdemes mérlegelni, azoknak is akik jelenleg ettöl a megoldástól 'fáznak', mert mondjuk jelenleg épp droidok. Nekik sem ártana elképzelniük a jövöjüket, az ellátás vagy a nyugdíj hiányát.
szálka 2010.03.11. 02:34:22 / # 261073
avatar
És lám,újra eljött közénk a Megváltó... Akkor is írtam,hogy téged nem zavarnak a tények. 1: Te kötöttél belém nemtelen módon. 2: Én érveltem hosszan a bérautós,alkalmazotti rendszer stb. ellen,erre itt álszent módon feltalálod a meleg vizet... 3-4-5...folytassam???
nazoli 2010.03.11. 02:06:52 / # 261072
avatar
Hát most jelentkezett! Tomi! Arca van az embernek!
taxisfelvonulas 2010.03.11. 00:59:35 / # 261071
avatar
vagy Néni? :-)))

taxisfelvonulas 2010.03.11. 00:46:12 / # 261070
avatar
Büszke vagyok mindenkire, aki ott volt. Mi vállaljuk magunkat, kedves Talicska Úr.
Talicska 2010.03.10. 23:40:23 / # 261069
avatar
Lehet, hogy te még nem láttad? Nézd meg, és vond le a következtetéseket. Ne tedd ki magad annak, hogy tényleg csúnyán elküldünk a pi...ba. Tűnj el csendesen magadtól. Mindannyian jobban járunk.
Neduddgi 2010.03.10. 23:15:01 / # 261068
avatar
Szánalmas:-( A politikában szoktam csak ezt a kifejezést használni a legnagyobb megvetésem jeléül!:-)
taxisfelvonulas 2010.03.10. 23:12:13 / # 261067
avatar
Te biztos nem taxis vagy. Majd ha taxis leszel, akkor írj.
Neduddgi 2010.03.10. 23:09:15 / # 261066
avatar
Ez most itt nekem szólt?:-) Összekeversz valakivel kisfiam. Otthon a családdal, azt lehet. Itt viselkedj, és örülj, hogy nem kell ezt a nehéz kenyeret enned. Húzz el innen komám, ne bolygasd a dolgot. Nevetségessé tettél bennünket az ország előtt. Túléltük. De most már elég legyen!
taxisfelvonulas 2010.03.10. 23:03:34 / # 261065
avatar
Talán meg fogsz lepődni, én egy ember vagyok. És mint egy ember, alkotmányos jogommal éltem, ahova több ember is eljött. Ha nem érsez egyet vele, vidd a részeg meg nem részeg utasaidat 150 ft/km-ért 350 Ft /l -es benzinnel és légy boldog! Zárd el az internetet, tévét, rádiót, ne járj külföldre, nehogy meglásd, pár száz kilométerre nyugatra mennyit keresnek az emberek, és hogy élnek. örülj, örülj neki, hogy nem rúg ki a taxiszövetkezet azért mert fizetsz nekik 65000-et a nagy nullára. Nem vagyok Rád kiváncsi.

Neduddgi 2010.03.10. 22:58:27 / # 261064
avatar
Szólj a barátaidnak:-) A nagy taxis tüntetés
taxisfelvonulas 2010.03.10. 22:56:53 / # 261063
avatar
Akik részt vennének egy következő taxis demonstráción, írjanak! Azoknak a megjegyzéseire nem vagyok kiváncsi, akik ellenlábasok, vagy a másik oldalon állnak!

cheater 2010.03.10. 19:13:18 / # 261062
A biztos hogy tudsz a sorok közt olvasni, meglepöen jól kiragadtad a lényeget^^ Teljesen mindegy hogy hivják a történetben szereplő taxivállalatokat, azért kaptak nevet mert ezek tények. Mintahogy az is hogy volt egy időszak amikor a taxivállalatok szép lassan kúsztatták fel az árakat (és ebben a rádiótaxi is partner volt), bár még mindig nem volt tökéletes, de össze sem vethető a jelenlegi helyzettel (és azzal ami még vár ránk). Ezt a taxi4 megjelenése boritotta fel. Persze, távolabb is lehetne a múltba tekinteni, egészen a taxi200 megjelenéséig vagy akár még messzebb, mikor a többi cég cserbenhagyta a rádiótaxit, majd ezt a rádió viszonozta, feltételezhetően ez a sor végtelen. Ennyire már felesleges belemélyedni a mi szempontunkból ez már érdektelen. Amit tudunk az az hogy mely taxivállalatok voltak az utolsók akik tartották illetve növelték a tarifát, ez az új szereplökröl nem mondható el, hisz nincs más lehetőségük piacot szerezni. Lehet példálozni city-vel vagy tele5-el, de ha igy megy tovább nem sokáig, ők is lépni kényszerülnek, ha szétszakadnak akkor is. És ha ezt a lépést nem majd jövőre, hanem két évvel ezelött lépik meg akkor ez mindannyiunknak sokkal kevesebbe került volna. Sőt, én ma már azt mondom hogy késő, ez a kutya elszabadult és senki nem állitja meg és hogy csak egy radikális változtatás hozna megnyugtató megoldást (lásd elöző hozzászólás).
alelölülő 2010.03.10. 15:38:42 / # 261060
Ezt a felvonulókról írták Bocs, ha már volt.

alelölülő 2010.03.10. 15:35:26 / # 261059
Nem nagyon tudom, hogy miért a mini-kaki-maxitaxinak kéne eltünni és nem a rádió-szotyola-taxinak, de egyszer majdcsak eljő az igazság pillanata és kiderül. Racionális döntés a 60-70 ezres havi tagdíjak korában új társaságot alapítani, pár ember havi díjából megvan. Aki dolgozik, fogadja a telefonokat is. Ahogy nő a dézsma, úgy szaporodnak ezek is.
cheater 2010.03.10. 14:30:37 / # 261058
Igy van és ezt az álláspontot most is tartanám, csak sajnos már értelme nincs, ennek a lehetőségét már elvesztettük. Természetesen mi is, de leginkább a taxicégek vezetői a felelösek azért mert belekerültünk ebbe a mókuskerékbe, ők nem látták át ezt előre, biztak a cégük nevében és persze féltek tőletek/tőlünk mert már igy is morgolodtunk az alacsony tarifa miatt. Ez adott lehetőséget a most megjelent cégeknek (taximax, taxiplus, minimobil), de továbbmegyek, már a taxi4 megjelenésekor lépni kellett volna, egyszerre mindenféle külön megegyezés nélkül automatikusan. Még az oly becsületes és tiszteséges rendszerben müködő City taxinak is részt kellett volna ebben venni, akiknek a rendszerét sokan irigylik, akik legtöbbje veri a mellét ha a tarifáról van szó, hogy ők bizony nem szotyitaxi, ők szolgáltatnak és ezért pénzt is kapnak, csak azt az egy apróságot felejtik el hogy épp ők felelösek a piacon mára már megszokott visszapörgetésekért, ezt ők kezdték el. A többi cég csak kényszerböl ment velük. Hogy az új cégek kiszoritása megoldás lett volna minden gondunkra? Természetesen nem. De arra igenis jó lett volna, hogy addig is mig nem orvosoljuk meg egyéb problémánkat, ne fuvarozzunk még kevessebbért, legalább az akkori szintet tartsuk. Ezt leirtam nektek egy éve, két éve, természetesen a legegyszerübb volt havonta ide feljönni, beirni valami értelmetlen blöd közhelyet válaszként (te is ezt tetted, érdemes visszaolvasni miket irkáltál), majd miután jól odamondogattál nekem lehajtott fejjel kimenni fuvarozni. Hát akkor tessék, mára megérett a gyümölcs, lehet csemegézni, itt van nektek a maxtaxi, a taxiplus és társai. És aki azt hiszi hogy ennek a folyamatnak vége az nagyon téved. Két éve elejét lehetett volna még venni ennek a folyamatnak, mára már elkéstünk vele. Mára ez a szakma már a szürkéböl is is inkább a feketére váltott, itt nem segit nekünk fix vagy minimáltarifa ez nem old meg nekünk semmit. Marha jó érzés lesz kirakni a müszerfalra, de konkrétan sz@rt sem érünk vele. Sajnos eljutottunk odáig hogy a szakmának csak a teljes átmosása segithet a még lélegző vállalkozókon, ennek pedig egy módja van: 1 személy = 1 taxiengedély = 1 autó Természetesen ez sokaknak nem jó, sokan elveszitik a bérautó üzletüket, sokan rákényszerülnek majd hogy rendezzék köztartozásukat, sokan épp a fenti piaci helyzet miatt önhibájukból kényszerültek a droid létre, ez nekik sem fog tetszeni. Ez utóbbiaknak talán valamiféle esélyt kellene adni, hogy a szakmán belül maradhassanak, de tőlük függetlenül akkor is látni kell hogy itt védünk fűt-fát, homokba dugjuk a fejünket és közben hagyjuk hogy a normalis vállalkozók szép lassan tönkremenjenek. Nekik is jár a védelem vagy tévednék? Ha nem akarjátok hogy 10-20 év múlva 2-3 rendszámtáblatulaj kezében legyen ez a piac, ha akartok időben normális módon autót cserélni, ha akartok nyugdíjat, ha akarjátok hogy ennek a szakmának újra neve legyen, egyáltalán ha azt akarjátok hogy az egzisztenciánk ne a nullával legyen egyenértékü akkor ez a helyes út, csakis ezt érdemes választani.
tomajer 2010.03.10. 06:45:47 / # 261057
Köszönjük! Ha a tegnapi tendenciát folytatnátok, akkor nem lenne gond havonta kifizetni a könyvelőt:-)
Oldalszám: 145