Hozzászólások száma: 35696
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1785
Témakörök > Droszt Híradó > Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
anyahajókabinajtóhajtogató 2019.10.28. 19:19:10 / # 350554
avatar
Még jó, hogy a drogos, kurvázós fidesz színvonala sokkal magasabb....ja, nem. A különbség annyi, hogy a fideszes moslék közpénzből íródik, a 444 meg nem. 
tudomis(kibic) 2019.10.28. 18:49:13 / # 350553
avatar

Éljenek az aszexuális és apolitikus taxisok...! Vagy ne?

Bao 2019.10.28. 18:48:02 / # 350552
avatar
Ez nálatok az újságírás?
Hja, a moslékkoalíció pont ilyen szinvonalú...

A gyászkoporsó ellenzéktől berosszult a csövesbánat Fidesz





anyahajókabinajtóhajtogató 2019.10.28. 18:35:41 / # 350551
avatar
Ja, hogy ha egy hírportál nem tolja 0-24-ben a hazug propagandát, akkor az már ellenzékinek minősül?
tomajer 2019.10.28. 16:45:00 / # 350550

Ni!  Itt egy ellenzéki oldal.


Ízlelgesd.  Ezt nevezik újságírásnak.
Tudom ilyet nem láttál még fideszoldalról ...  de létezik.

Persze lehet hogy most is kamuznak :-P

anyahajókabinajtóhajtogató 2019.10.28. 15:00:41 / # 350548
avatar
Sorold már fel az ellenzéki csatornákat (illetve az ellenzéki rádió adókra is kíváncsi lennék), te olyan naprakész vagy mindig. 
Bao 2019.10.28. 09:10:33 / # 350547
avatar

Ennyit a moslékkoalícióról... tomajer, szálka és a többiek új szdsz-e már borított is mindent...


Persze a fizetésemelést megszavazták maguknak 20%-al.


De mi lesz az erzsébeti emberekkel???

Bao 2019.10.28. 08:45:12 / # 350546
avatar
És a legviccesebb, hogy nem sokkal utána még korrigálta is álláspontját:


Bao 2019.10.28. 08:38:26 / Módosítva / # 350545
avatar
Azért ahhoz képest, hogy Tomajer nemrég arról sivalkodott, hogy a sajtó 95%-a kormánypárti,



(ezt remélhetőleg egy mezőn írta és nem a kastélyában, ahol akár a mennyezet is rászakadhatott volna, míg a mezőn csupán az ég...   ) ,
még a csapból is a "szabad és független" média ömlik ránk,  taxiellenes hírekkel...




donkihóte 2019.10.28. 08:00:57 / # 350544
avatar

Az a baj, hogy úgy lecsaptak a témára, mint gyöngytyúk a takonyra és nem eresztik. Szerintem itt már nem segít a nyílt levél, a vonulás stb. De ne legyen igazam, nem akarok farkast kiáltani, visszafogom magam.

Bao 2019.10.28. 07:47:48 / Módosítva / # 350543
avatar

Szálkatomajerajtóbalelölülőkibic..stb-k döntsék el mi a fontos, szóljanak rá lakájmédiájukra!



Bao 2019.10.28. 07:42:35 / # 350542
avatar

A Tarlós-féle taxireform nem hozott egyebet egy megoldatlan helyzet konzerválásánál

Szálkatomajerajtóbalelölülőkibic..stb-k döntsék el mi a fontos, szóljanak rá lakájmédiájukra!

tomajer 2019.10.28. 06:19:07 / # 350541

Nyílt levél SZABADAI VIKTOR-hoz

A minap szerencsém volt látni az Ön sajtótájékoztatóját és annak írott anyagát is. Mélyen megrendített.
Az Ön pártja bemutatta a taxizásról szóló javaslatait az új városvezetésnek. Ön szeretné, ha a „Polgári Budapest” című programja több pontját beépítenék az ellenzék közös jelöltjének programjába, aki főpolgármesterré választása esetén meg is valósítaná azokat. A program alappillére a „Modern Budapest létrehozása”.

Csak remélni tudom, hogy a józanul gondolkodó és a párbeszédre törekedő újonnan felálló képviselő testület ezt nem fogadja el. Remélni tudom átlátja, hogy a jövő a szabályok és a szabályos keretek között törvényesen működő vállalkozásoké.

Csak remélni tudom, hogy a mindenkori változások, változtatások előtt a szakmai érdekképviseletekkel párbeszédet kezdeményeznek, egyeztetnek. Véleményüket, javaslataikat, észrevételeiket figyelembe veszik és akár el is fogadják. Mint ahogy ezt az újonnan megválasztott főpolgármester a kampányában nyomatékosította is. Miszerint párbeszédre törekszünk és nem retorziókra.

1. Ön azt állítja, hogy a hatósági ár nem hasznos sem a taxisnak, sem az utazóközönségnek. A taxis társadalom közel 20 éve küzdött azért, hogy ne a káosz és a bizonytalanság, átláthatatlanság legyen jelen ezen a piacon, hanem a kiszámíthatóság. Én úgy gondolom a kiszámíthatóság (a rend) mindig is előnyt élvezett a kiszámíthatatlansággal szemben, ami egyébként káoszt idéz elő. Ön ezt kívánja?
Ön állítja, hogy bizonyos időszakokban lehetetlen taxit hívni. „Hívni lehet, csak kapni nehéz”.
Ennek összetettebb okai vannak, amit nem a taxik létszámában kell keresni, hanem véleményem szerint:
- igen erősen megnövekedett Budapest forgalma
- szakmai szemmel nézve a nem átgondolt útlezárások, forgalomterelések, utcák egyirányúsítása stb.
- 15-20 évvel ezelőtt Budapest átjárhatóbb, közlekedhetőbb volt, mint napjainkban.
- a kivitelezési munkák szervezetlensége (a kivitelezők egyműszakos munkarendben történő munkavégzése )
Véleményem szerint ebből is látható ahhoz, hogy egy taxis elérjen a megrendelőhöz több dolognak is együtt kell állnia, ellenben azzal, amit Ön állít. Mindezeket a problémákat gondolom Ön is tapasztalhatja, ha csak nem olyan szerencsés, hogy megkülönböztető jelzésű járművel közlekedik. Itt megjegyezném, hogy napjaink Budapestjén a mentősöknek sincs könnyű dolguk a megkülönböztető jelzés használatának ellenére sem.

2. Én nem érzem magam „fogságban” szemben azzal, amit Ön állít.
Ön azt állítja a hatósági ár ellehetetleníti a piacot. Kérem kérdezze meg a józanul gondolkodó – van ilyen, higgye el – taxisokat, hogy mit gondolnak erről. Kérem ne erőből akarjon politizálni.

Az előbbiekben leírtam, hogy mindkét oldal számára megnyugtató és kiszámítható a hatósági ár alkalmazása, ne akarjon káoszt és bizonytalanságot előídézni ismét ebben a szolgáltatási szegmensben. Felhívom a figyelmét, hogy a hatósági fíx ár mellett is a mai napig kiélezett a versenyhelyzet többek között a szolgáltatás minősége és színvonala tekintetében.

A hatósági ár többek között azért is került bevezetésre, mert a taxisok kiszolgáltatott helyzetben voltak a fuvarszervezőkkel szemben, akik nyomott árat alkalmaztattak, ami a taxisok érdekeit nem szolgálta. A nyomott ár keresletet generált, ami nem fedezte a taxis vállalkozások fenntartásához szükséges bevételt, a nagyobb keresletre több taxis tudott foglalkoztatni a fuvarszervező, több taxis, több fuvarszervezési díjat jelent a fuvarszervezőnek, ebből anyagi haszna csak a fuvarszervezőnek keletkezett. Ez az üzletpolitika vezetett a „hiénák” térnyeréséhez többek között.

A fix tarífa az utazóközönség előnyére is vált, hiszen kiszámíthatóbb az utazás költsége. Mind a mellett nőtt az utasforgalom a kiszámíthatóság mellett, a taxifuvarszám 25 %-kos emelkedést mutat a rendelet elfogadása óta, a mellett, hogy voltak olyanok, akik hangot adtakkételyeiknek és nem ebben látták a rendet és a jövőt.

3. Igen, a piac úgy gondolom, hogy átlátható. Ön azt írja, hogy a „verseny megszüntetése láthatóan nem oldotta meg a taxis hiénák problémáját”. Véleményem szerint a mondat téves a „hiénáknak” nincsen problémájuk, a probléma velük van.

2013-ban mikor az akkori városvezetés elfogadta a taxis rendeletet és vele a hatósági árat az érdekképviselőink és vele együtt mi is ennél szigorúbb, egyértelműbb és egykézben lévő, jogosítványokkal felruházott ellenőrző szervezet felállítását kértük. Ez mos is fennálló igényünk.
Ezen nagyon komolyan dolgoztak, dolgoznak jelenleg is érdekképviselőink, az Országos Taxiszövetség és a Budapesti Iparkamara Szakmai Tagozata. Kérem vegye fel velük a kapcsolatot és tájékozódjon.

4. Kérem fejtse ki, hogy Ön mit tekint szabályozott módnak az Uber működésére. Jelzem, hogy 2018-ban az Európai Bizottság kimondta, hogy az Uber tevékenysége klasszikus taxis tevékenység, nem utazást megosztó alkalmazás. Gondolom Önnek is irányadóak az EU állásfoglalásai. Egyenlő feltételekkel HAJRÁ!!!
- autó sárgítása
- droszt díj (évente)
- évenkénti műszaki vizsga (szigorított)
- online pénztárgép, melyhez tartozik az évenkénti adatkiolvasás (nem ingyen)
- 5 évente taxi engedély megújítása
- 10 éves gépjármű korhatár
- egységes arculat
- posztterminál, kártya lehúzók alkalmazása, aminek a költségét a taxis állja

Ezeket a taxis közösség tudomásul vette a fix tarifa által nyújtott kiszámíthatóság fejében.

Kérem vegye figyelembe, hogy a 2013. szeptember 1-vel elfogadott Budapesti Taxirendelet egyedülálló volt Európában(pl.: bankkártyás fizetés, applikációval történő fizetés ).Véleményem szerint ez lehetne Budapest egyik arculata az Ön Polgári Budapest programjában és a modern Budapest létrehozásában, amelyre Ön hivatkozik beadványában.
Megjegyezni kívánom, hogy volt olyan időszak az Uber működése alatt – jellemzően karácsony, szilveszter – a megnővekedett igényekre úgy reagált (árképzés, szorzók), hogy elrugaszkodott tarifákat alkalmazott és ajánlott ki a megrendelők felé.

Szintén megjegyezni kívánom, hogy Európa számos országában és városában felismerték a jogalkotók – nagyon helyesen – hogy a taxi egy speciális szolgáltatás, amelynek az árát hatóságilag szabályozni kell és ezt függetlenül attól, hogy jobb, avagy, bal, avagy liberális a város vezetése. Nagyon helyesen ezt alkalmazták is.

Zárógondolatom: Bízom benne, hogy az élhetőbb Budapest program létrehozása keretében talál még más megoldandó nemes és szép feladatot. Munkájához sok sikert kívánok.

Egy utolsó liberális megjegyezés: Amikor a gyermekem a konkurens szolgáltatóval utazott, nem okozott családi vitát és feszültséget köztünk. Miért utazott ővelük? Mert szabad szolgáltató választás van.

Tisztelettel:

Mészáros Gyula
egy „józanul” gondolkodó taxis

cheater 2019.10.27. 19:20:40 / # 350539





Ők öten a Magyar Liberális Párt :DD  


A pártba itt lehet belépni.  


A támogatást számukra itt lehet elutalni.  


A Budapesti Választmány elnőke az a csóka aki szerint ha ezentúl 5000 taxi helyett 15000 rója Budapest útjait az jót tesz a környezetvédelemnek. 


Egyetlen dolgot nem értek, hogyhogy nincs kincstárnok? Vagy majd idővel lesz? De azt hogyan oldják meg, kizárnak valakit és maradnak öten? Vagy bővítenek és lesznek hatan? De azt is el tudom képzelni, hogy köztes megoldás születik és Fodor Gábor vállalja magára ezt a szerepet.

tomajer 2019.10.27. 17:58:38 / # 350538

Sebaj!
Aktivizáljuk Szálkát, és megyünk az önkormányzatba kicsit "anyázni" :-)

anyahajókabinajtóhajtogató 2019.10.27. 17:54:26 / # 350536
avatar
Nekem nem kell bemutatni Fodor Gabiékat, ha jól rémlik, már négy éve is ugyan ezt csinálták (azt mondjuk nem értem, hogy miért csicskul nekik a baloldal, amikor kb. 0,05%-os támogatottságuk van). Én nem azt mondom, hogy nem szívhatjuk meg a liberók miatt, csupán annyit, hogy itt már egyesek azt vizionálják, hogy Karácsony aláírta a halálos ítéletünket, holott itt még nem tartunk  
anyahajókabinajtóhajtogató 2019.10.27. 17:51:51 / # 350535
avatar
Én nem kötözködöm, csupán felhívtam a figyelmet rá, hogy még fölösleges a temetésünket megszervezni előre. 
szálka 2019.10.27. 17:07:21 / # 350533
avatar
Óvatosabban az efféle magabiztossággal....nem becsülném le a Liberálisok gyomorforgató nyomulását. Mondom ezt azzal együtt is, hogy Bao köztudottan szeret engem  közéjük sorolni, mint szdsz-est.  Pedig mindössze annyi a "bűnöm", hogy alapvetően balliberális gondolkodású vagyok.Tény, és ebben Baonak igaza van, a támogatottságukhoz képest sokkal nagyobb teret szeretnének maguknak kizsarolni. Ebből fakadt, hogy Sermer Ádám a Liberálisok ügyvivője ráindult Karácsonyra jóformán azért, hogy visszaléphessen, és cserébe bekényszeríthesse a Polgári Budapest programjuk egyes elemeit. A belvárosban Szabadai Viktor tette ugyanezt Tüttő Katával, hogy aztán a visszalépésével támogatást csikarjon ki magának, mint  leendő önkormányzati képviselő.  Csak homokszem került a gépezetbe, és részint Tüttő elbukta a belvárost polgármesterként, Szabadai meg képviselővé választást. Tüttő kompenzációs listán bekerült a fővárosba. A Liberálisok meg nyomulni fognak bármi áron, amivel vélt népszerűséget érhetnek el. Erre a taxipiac kiválóan alkalmas. Sajnos.

donkihóte 2019.10.27. 16:00:18 / # 350530
avatar
Erre mondják, hogy szörszálhasogatás. Ha visszaolvasol a #350522-ig, Szálka információi szerint ennél a liberális segglyuknál komolyabb(sic!) emberek is ide lyukadtak ki a. Szóval ne velem kötözködj.
anyahajókabinajtóhajtogató 2019.10.27. 15:21:59 / # 350529
avatar
Bocsi, de mit terjesztett be, és kicsoda? Egyelőre egy facebookos bejegyzésről beszélünk, amit a Liberálisok írtak, még nem is tudták volna senkinek beterjeszteni, továbbá ahhoz, hogy ez be legyen terjesztve, olyan közgyűlési tag kell (ha megalakul!), aki amúgy Liberális, de tudtommal senki nem jutott be tőlük, tehát felesleges az okoskodásaik miatt aggódni (illetve lehet aggódni, csak fölösleges még). Egyébként ~47 000 szavazattal nyert Karácsony, ennyi taxis az egész országban nincs, nem hogy csak Budapesten, azért baromságokat ne állítsunk már
Oldalszám: 1785