Hozzászólások száma: 98
Ugrás a hírhez Oldalszám: 5
Témakörök > Hírek fórumai > FIX, hogy belebukunk A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
janchip 2006.01.16. 14:01:26 / # 22121
Szerintem pedig fogsz adni, vagy mehetsz még BKV-val vagy gyalog.
janchip 2006.01.16. 13:59:05 / # 22120
Szia,hát eről beszélek. Az átlagos 190 ft-os tarifával a bevételed egy harmadát visszatankolod a kocsidba, amíg azt megkeresed addig enni is kell tehát kb 5,-6 óra alatt keresel 4- 5000 ft-ot jó esetben, mész 120 km-t, ha jól fogyaszt a kocsid és az még nem haszon mert tudjuk miért.
Csumi 2006.01.16. 13:56:43 / # 22119
avatar
Szervusz kedves pimpam! Nem értem mit szeretnél még a "pénzedért" Pld. ilyenekre gondolsz netán. -hogy az kevés, hogy ingyen állnak ki a lakásod elé megtéve "X" km-t ingyen? -hogy ha úri szeszélyed úgy diktálja,kinézve az ablakon, jót mosolyogva lemondhatod a kocsit mindenféle következmény nélkül? ( a taxis ideje,üzemanyaga,kocsiamortizációja kit érdekel) -hogy kevés,hogy mindenféle kedvezményekkel utazhatsz? (ne feledjük a céges taxi Bp-en mindenhol 240-ft körül van! ami ennél olcsóbb, az KEDVEZMÉNY!) -hogy a pénzedért neked kell segíteni a tudatlan taxist,hogy odataláljon a címre amit Te kiválóan ismersz? Tényleg felháborító, de ha ez téged zavar, ne segíts! mondd be a címet, és kész! A pilóta elő fogja venni a térképet, és 1-2 perc mappázás után célba fog juttatni! (azért kíváncsi lennék Te mivel foglalkozol? és Te szoktál-e a munkahelyeden tévedni, vagy segítséget kérni a kollegáidtól, a céged pénzéért...) -...és még folytathatnám, de gondolom abból csak sértődés lenne, és nem ez a cél...
janchip 2006.01.16. 13:51:52 / # 22118
A hivatalos 336 lehet(ne). Ez csak az ő tarifájuk, egy belső szabályozás. Nem tudom miért nem akarják észrevenni,(illetve dehogynem tudom, tudjuk mindannyian) hogy tisztességes embereket kényszerítenek arra hogy éhbérért rohangáljanak és megszegjék a CÉG szabályait miközben törvény szerint sokkal magasabb tarifával is járhatnának. Egyre több a túlszámlázás ez nem véletlen, az is kockáztat aki eddig még nem tette, és egyre többen fognak mert egyszerűen nem tudna másképp megélni.
törölt felh. 2006.01.16. 13:43:37 / # 22117
avatar
Szia Janika!:-) Nekem a szívfájdalmam a benzin, a napi 200-300 km alatt a Tüzes beszívja magába még a jövőhetet is:-) Azt hiszi a lelkem, hogy én azt lopom...lopnám, csak nincs honnan:-D
tizedes 2006.01.16. 13:41:13 / # 22116
avatar
A hivatalos annyi is, csak ez a kreált, nehogy a kaján és a számlán kívül valamire elég legyen tarifa annyi.
janchip 2006.01.16. 13:40:14 / # 22115
Egyébként az átlagos napi bevételeim csökkentek de mégis több marad meg mert naponta kb 70 km-t megyek és a benzin ára ugyebár nem egy elhanyagolható tényező.

janchip 2006.01.16. 13:37:01 / # 22114
Tudom, muszáj, én is nyomtam, csak elegem lett abból hogy ezt túlszámlázásnak hivják, miközben lassan annyinak kéne lenni a hivatalos tarifának.

tizedes 2006.01.16. 13:29:33 / # 22113
avatar
Rádiónál most is dupla tagdíjat kellett fizetni. Palinak hiánya van, duplát nyomott. Nekem hiányom van, nagy hiány, én is duplázok majd. Az egyik az jogos az elfogadott, a másik az üldözendő, büntetendő, kirúgás jár érte. Mindezek felett még körüzenetet is küldenek egymásnak ha valakit szívatni akarnak. Teszik ezt azok akik a legjobban rabólnak. Nekem meg ez a bajom.
janchip 2006.01.16. 13:23:29 / # 22112
Én is félek attól mi lesz később, lehet hogy személy szerint nekem éppen nem lesz jó, lehetséges, hogy megint változtatnom kell, vagy abba kell hagynom a taxit. vagy ismét be kell lépnem egy céghez, de mondtam már nem a tagdijjal volt bajom mert anno a tagdijat szinte észre sem vettem mert a bevételem reálértéke sokkal nagyobb volt. most is szivesen fizetném ha közben meg tudnék élni azokból a tarifákból. De egyszerűen lehetetlen, és amig igy marad addig nem vagyok ezért hajlandó fizetni. ha nem lesz más választás akkor inkább abbahagyom a taxizást. Nem leszek bolond hogy veszteséget termeljek saját magamnak.
csendes 2006.01.16. 13:15:33 / # 22111
avatar
Irigylem az optimizmusodat.
janchip 2006.01.16. 13:12:52 / # 22109
Szerintem ez is megoldódik menet közben mert ez csak egy része lesz annak a folyamatnak ami előbb utóbb be kell hogy következzen.
janchip 2006.01.16. 13:10:23 / # 22110
Sajnos most is fizetek tagdíjat, mindegy kinek de fizetek. Amíg ez megéri addig semmi gond mert mellette meg tudom keresni a hasznot is. A tagdíjjal nem lenne semmi baj ha közben olyan tarifával lehetne dolgozni ami nyereséget hoz. Olyen ez mint egy vírus: miközben a gazdatestből él elpusztítja azt, ezzel aztán saját maga is elpusztul, de egy vírus nem tud gondolkozni, a cégvezető viszont igen és reméljük ezt meg is teszi.
pimpam 2006.01.16. 13:10:13 / # 22108
avatar
Jobb kiszolgálás kellene az utasoknak biztosítani. Illedelmes, tiszta taxis - taxi. Ismerje Budapestet és ne nekem kelljen a saját pénzemért az utat mutatni. Gyors kiállás, nem a dugókba szándékos bevivés. Ebben az estben lehetne némi emelésről beszélni, de addig amíg a szolgáltatás színvonala ilyen alacsony én biztos nem adok ezért többet.
törölt felh. 2006.01.16. 13:05:12 / # 22107
avatar
Nincs egységesség ,már rég nincs. Egymást marjuk amikor a vezetőségnek csak akarni kellene és nekünk jobb lehetne. Mi verekszünk össze az utcán éjszaka miközben ők a több tízmilliós házukban békésen alszanak. Ez az igazság.
törölt felh. 2006.01.16. 13:03:06 / # 22106
avatar
Amíg lószar van ,addig veréb is lesz.
janchip 2006.01.16. 13:00:42 / # 22105
Nem tudom, de nekem ez úgy már nem volt kifizetődő és ezért léptem, az előző munkahelyemet is azért hagytam ott, /9 év után/ mert már nem érte meg. Egy munkahelyen elsősorban a kereset motívál mindenkit. Ez így nem mehet úgy sem sokáig mert ez az állapot tarthatatlan lesz előbb utóbb. Családok nem tudnak megélni. Én a saját érdekeimet néztem amikor kiléptem a cégtől, senkivel nem vesztem össze, egyszerűen nem érte meg, Azt látom hogy van aki azzal próbál javítani a helyzetén hogy átmegy egy másik céghez. Sok ismerős kollégát látok másik cégnél, ez is egy folyamat, mert a piac szabályozza magát, elkerülhetetlen lesz előbb utóbb a cégeknek lépni és figyelembe venni a taxisok igényét is mert a fennmaradásuk lesz veszélyben, és a piac könyörtelen. Akik nem tartanak lépést azok kiesnek a versenyből.
csendes 2006.01.16. 13:00:12 / # 22104
avatar
Ebben igazad van de ha most gyorsan 1000 taxis lemenne mezítlábasnak akkor te sem tudnál megélni. Itt nem egyéni megoldásokra kellene törekedni, egységes és elfogadható megoldásokra van szükség. Minél hamarabb. Tragédia a január, mire jön a jobb idő addigra felkopik az álunk. Nekünk csak, mert a tagdíj az egy fix dolog. Én ezt sérelmezem. Az miért lehet fix?
törölt felh. 2006.01.16. 12:44:30 / # 22103
avatar
Mi a teendő? Mit lehet tenni?
janchip 2006.01.16. 12:40:31 / # 22102
Valamiért nem tudtam tovább írni az előző hozzászólásban, ezért itt folytatom Szóval, nem haragudtam senkire, nem irigykedtem, csak egyszerűen már nem érte meg. A mai napig jóban vagyok szinte minden ottani kollégával, Semmi értelme nem lett volna átmenni egy másik céghez mert ott is csak a kocsimat amortizáltam volna. Hiába van esetleg több cím, ha napi 200 km-t kell, mennem akkor pár év múlva vihetem a roncstelepre a kocsit. Köszönöm ebből nem kérek. Azért mert a költség /javítás, új autó/ később jelentkezik attól az még költség. Szóval ezzel az egésszel annyit akartam mondani, hogy itt hiába marjátok egymást attól még nem lesz jobb csak a feszültséget vezetitek le egymáson. A lényegen ez nem fog változtatni. A tarifák közben maradnak ott ahol vannak, a béka segge alatt,ez pedig szintén jó valakiknek akiket persze az ő szempontjukból szintén megértek. Akármit is mondanak, ők is üzletemberek és ez most az ő szempontjukból nyereséges. ENNYI. lehet bármit mondani ez világos mint a nap. Minden más porhintés. Ne egymást marjátok hanem próbáljatok valamit tenni ez ellen és akkor nem egymás zsebében kell kotorászni hanem tisztességes nyereséggel lehet hazamenni minden nap.

Oldalszám: 5