Hozzászólások száma: 5463
Ugrás a hírhez Oldalszám: 274
Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
zsoltaxi 2013.10.25. 08:26:10 / # 224268
avatar
Miért nem olvasol figyelmesebben? "Megkezdődik tehát a régi versengés a taxispiacon, ki tud nagyobb "ajándékot" adni az utasnak." A Horváth elkezdte. A Taxiplus sem akar lemaradni.Aztán majd a többi sem. Lesz majd "minden 10. fuvar ingyen" meg hasonló. A tarifa csökkentő háború is így kezdődött,nem figyelsz??? De neked ez a kedvedre van ezek szerint.
gyula607 2013.10.25. 07:43:16 / # 224267
Csak szerényen megkérdezném,ha ezeket nem adja akkor vajon levitte volna a tagdíjat? A Taxiplus úgy reklámoz,hogy minden valahányadik utas kap egy telefont! Ez jogszerű,és nem a tagdíjból megy vajon?
zsoltaxi 2013.10.25. 06:57:45 / # 224266
avatar
A Budapest Taxi érdekes manőverrel kerülte meg a hatásági fix taxitarifát: utasainak supershop kártyáján 25 pontot ír jóvá minden utazás után, a saját taxikártya feltöltése után pedig 5, kiemelt partnereknek (magánszemélyeknek) 10% bónuszt ír jóvá. Mivel a Budapest Taxi a taxisok tagdíjából adja ezt a kedvezményt az utasoknak, a taxis pedig nem tehet mást, mint korábban: az adóján, járulékain, az autóján spórol, ugyanúgy mint a rendelet előtti időszakban. Megkezdődik tehát a régi versengés a taxispiacon, ki tud nagyobb "ajándékot" adni az utasnak. Ez pedig néhány hét alatt visszanyomhatja a "nettó" tarifát a rendelet előtti kedvezményszintekre. És ennek a "versenynek" az élharcosa - jegyezzük meg - Horvát Csaba! Miután szept 1.-től megszűntek a kedvezmények, azonnal lerohanta a kórházakat,panziókat,hogy ő illetve ez által mi, továbbra is fizetnénk a pacsipénzt a fuvarokért. Megyünk tehát visszafelé a lejtőn,hála ennek a nyomorultnak!

törölt felh. 2013.10.24. 21:52:00 / # 224262
avatar
Kire gondoltál? Kik a csalók? Kié a Zafira?
nyuszicsiga 2013.10.24. 21:22:02 / # 224261
avatar
Mit várhattok, ha az etikusaitok a legnagyobb csalók! Vagy ez mindenhol így van? Pár héttel ezelőtt fel volt háborodva az egyik, mert szóvá tették,hogy "véletlenül" a 31-es út tábláját 2 perccel felvette! És "véletlenül" 23.-án megint csak ott volt! Pedig imád reptérre járni, 1000-2000 forintos leadóval! A másik meg visszaadja a drosztról kapott fuvart,mert "beültek" hozzá, de másnak ugyanezért 24 óra büntetést ad!!! De lehet jelentkezni a CNG-s Zafirákra alkalmazottnak! Egyenlőre 30, aztán jön a többi!!! Nem sokáig volt ott jó világ!

Kovács Zoltán 2013.10.22. 09:00:35 / # 224256
avatar
Neked alapvetőleg igazad lenne, de! Nem ők teszik meg, hanem a taxis. Önként, és dalolva! Ott béget mindegyik, hogy csak fejjetek már, csak basszatok ki velem, csak én legyek az első, csak....
hiénakutya 2013.10.21. 20:40:37 / # 224255
Hogyne lenne értelme?! Azért kell megtámadni, mert nem volt rá törvényi felhatalmazásuk. Túlterjeszkedtek, vagy mi. Túlnőttek. Nem szabad rájuk hagyni semmit, mert vérszemet kapnak. Benyeltetek minden szart a fixért, nem volt ellenállás, így most majd jön a biztonsági berendezés, kamerával, plexiketreccel, pánikgombbal. Ezért nem kell semmit sem hagyni, amiről úgy érzitek, hogy nem volt hozzá joguk. Ez az értelme: mondja ki a bíróság, hogy nem tehetnek meg bármit (?). nyolcvanhét
nazoli 2013.10.21. 20:17:50 / # 224241
avatar
Ha van értelme, akkor támadjunk. Szerinted? Vagy kettővel előbb leírtam, hogy miért nincs. Szerinted miért van? Hogy a Metál mit mond, azt nem tudom.

hiénakutya 2013.10.21. 19:13:25 / # 224254
Akko' meg kell támadni. Érdekvédelmileg. Metál mit mond? :-D huszonkilenc
nazoli 2013.10.21. 18:57:18 / # 224253
avatar
Tényleg túlmentek a hatáskörükön.
nazoli 2013.10.21. 18:56:22 / # 224252
avatar
A lényeg az alapvető műszaki sajátosságokon van.Ebbe beletartozik a vas, meg nagy jóindulattal a bemenő adat, és a kijövő adat. De, hogy a programot hogyan írják, és az milyen sorrendet alkalmazzon a taxik között, az már nem. Az a logisztika, és azt nem írhatja elő. Csak az a probléma, hogy ez ellen nem igazán tudunk semmit sem tenni. Ha bármelyik cég bármit alkalmaz, nyugodtan megteheti. Azért jó ez a rendelet nekik, mert azt mondhatják, hogy kötelező, ráadásul így kötelező. Mondjuk megnyersz egy erre vonatkozó pert, és a bíróság kimondja, hogy nem kötelező. Akkor mi van?
hiénakutya 2013.10.21. 18:39:24 / # 224251
Azt én nem tudom. tizenhét
alelölülő 2013.10.21. 16:53:45 / # 224250
Ebből hogy következik, hogy joguk van előírni, hogy a legközelebbi szabad autónak KELL megkapni a fuvart?
hiénakutya 2013.10.21. 16:09:31 / # 224249
Ez két külön kérdés. Vegyük sorra! 1. F@sz közük van hozzá - semmi. 2. Túlnőttek a hatáskörükön - nem nőttek túl. 2012. évi XLI. Törvény A személyszállítási szolgáltatásokról, 12.§ (6): "A személytaxi-szolgáltatást közvetítő és szervező szolgálat működése körében a helyi önkormányzat (4) bekezdés szerinti rendelete meghatározhatja a tevékenység folytatásához szükséges infokommunikációs eszközök alapvető műszaki sajátosságait..." negyvenhárom
alelölülő 2013.10.21. 16:00:11 / # 224248
Valamint ahhoz se, hogy ki kapja és milyen módon, de hát ez magánvélemény.
alelölülő 2013.10.21. 15:57:52 / # 224247
Hát, szerintem meg f*sz közük van hozzá, hogy postagalamb viszi ki a címet taxistának vagy táviratot küldenek neki. Csak hát kimutyizták ezt a jövendő befektetők.
hiénakutya 2013.10.21. 15:35:38 / # 224246
Ebben nem nőtt túl. huszonnyolc
WinstonWolf 2013.10.21. 15:04:36 / # 224245
avatar
Szerintem ebben a kérdésben a főváros egy kicsit túlnőtt a hatáskörén, megérne egy próbapert a dolog. Persze biztos tele vannak menő jogászokkal akik szívesen elmagyarázzák nekünk, hogyan is kell egy jogszabályt értelmezni, és hogy a fehér tulajdonképpen fekete.
WinstonWolf 2013.10.21. 14:55:40 / # 224244
avatar
Látod, pont erre kell nekik az általad annyira favorizált szuperhalk címkiadó rendszer.
WinstonWolf 2013.10.21. 14:52:32 / # 224243
avatar
Hol érdekli a békákát, hogy te kapod -e a fuvart, vagy egy innovatív alkalmazott? Mire rájönnek, hogy a szakmába újonnan beáramlók számának növekedtével egyenes arányban a minőség is romlik, addigra mi már rég tönkrementünk!
Oldalszám: 274