Hozzászólások száma: 5463
Ugrás a hírhez Oldalszám: 274
Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
kojak 2018.03.16. 17:36:38 / # 348365
avatar
Nem tönkreteszik hanem felemelik az ő szintjükre. /mosolygós jel/ 
steve73 2018.03.16. 16:05:04 / # 348364
avatar
Aha... Hát, meglátom... Szomorú lennék, ha az ottani döntéshozók bármilyen pozícióba kerülnének a 6x6-nál... A végén tönkreteszik ezt a céget is...
focilabda 2018.03.16. 10:06:16 / # 348363
Ez szép.  De azt vedd figyelembe, hogy a szarháziaknak nagyon nagy valószínűséggel nem lesz ott semmi pozíciójuk...Talán lehetnek taxisták.....
steve73 2018.03.15. 21:10:41 / # 348362
avatar

Én a Bp-től jöttem át a 6x6-hoz... (1,5 éve kb.) Itt jó! Sokkal jobb! Nem örülnék, ha a Bp-es gestápós szarházi etikás brigád, meg a rohadék, taxist semmibe vevő, diktátor stílusú diszpécserszolgálat betenné a lábát hozzánk! Komolyan elgondolkozok cégváltáson, ha ez így lesz... Pedig most jól érzem magam, a cég jó, vannak fuvarok, a diszpécserek teljesen normálisak, minden OK...

R,RT5,Bp,taxi 2018.03.14. 20:41:22 / # 348359
avatar

Ja....és a fekete Mergák újra akcióznak.

R,RT5,Bp,taxi 2018.03.14. 20:39:48 / # 348358
avatar

Azért az hozzátartozik: voltunk egy ideig 200-an is és "visszahoztuk" a céget a sírból.

R,RT5,Bp,taxi 2018.03.14. 20:36:20 / # 348357
avatar

tomajer és 1taxista leborulok előttetek skaccok.

alelölülő 2018.03.14. 16:21:13 / Módosítva / # 348355
Citynek felmondták a jelenlegi bérletét, mert lebontják a Vahot utcai épületet és új valami épül helyére.
Szó volt saját ingatlan vásárlásáról is, de végül másik bérlet mellett döntöttek, ez lett a Lurdy.
Citynél 3-400 tulajdonost kellene meggyőzni a cég eladásáról. Ha lenne ilyesmi, gondolom már híre ment volna.
Közgyűlést is kellett volna tartani ezügyben.

karika 2018.03.14. 15:58:48 / # 348354
avatar

Az biztos,h a City a Lurdy házba költözik. Ha jól tudom a színespityuék is ott vannak. Ugye nem?


focilabda 2018.03.14. 14:55:59 / # 348353

Nem direkt fekete....😉😉😆

a-kinti 2018.03.14. 13:05:28 / Módosítva / # 348352
avatar

Ne kombináljátok túl a dolgot.Etetnek benneteket,hónapok óta össze járnak-tárgyalgatnak.Hol itt látják őket hol ott.Nemsokára dobókocka fog virítani rajtatok!

1taxista 2018.03.14. 11:47:33 / Módosítva / # 348351
avatar

Nekem ez már sok. Akkor a Zengőn lesz a Veres sapka?🤔Inkább a taxifáj.

1taxista 2018.03.14. 11:38:46 / # 348350
avatar
Ajaj. És ki vesz meg kit?
focilabda 2018.03.14. 11:22:18 / # 348349

Most nem ajánlott a holdingtól pénzért a 6x6 hoz menni az biztos.  Hamarosan kihirdetik, hogy ha akarsz ha nem akarsz úgyis mész!  😉😊

tomajer 2018.03.14. 10:07:23 / # 348346
Ezt írtam:

"Pali gazdasági tudása, nem volt a legmagasabb szinten, a pénzhez való viszonya,  "könnyen jött, könnyen megy"  stílusú volt. "

Szerintem ebben a foci is benne van :-)
1taxista 2018.03.14. 10:06:19 / # 348345
avatar
Hiánypótló és kimerítő leírás. Köszönjük. Annak idején a Budában kezdtem -huszonéve-és végigcsináltam az összes egyesítést. Érdekes módon ezek a nagy összeborulások soha nem működtek. Buda-T5. T5-Rádió. RT5-Budapest. A fúziók után 1 évvel a fél állomány elvándorolt. Még a Buda-T5-nél is ahol nem volt nagy az eltérés. A Rádióval való egyesülésnél meg pláne. De a legszebb az volt mikor megvették Budapestet ahonnan kb 2 ember jött át. A Dávid Zolit is odarendelték -mint a T5-ös egybekelésnél-hogy állítgassa át a rádiókat😁. Hogy ennek mi lehet az oka csak találgatni lehet. Taxis és utas oldalról talán annyi hogy én azért vagyok T5-ös mert nem szeretnék Rádiós lenni. Az utas meg azért hívot T5-öt mert azt szerette és nem a Rádiót. És volt egy kis "mimőségbeli "eltérés is a két cég kött. /Bocsánatot kérek a régi Rádiósoktól/ Emlékszem egy darabig még saját szabadjelzővel dolgoztunk és nem egyszer fordult elő hogy az utas megjegyezte: De jó hogy T5 jött érte.Aztán ott volt a diszpécser központ kapacitása. Illetve kapacitás hiánya. Kicsöngött, zenélt nem vették fel. A megrendelő egy darabig próbálkozott aztán feladta. Ment  a cityhez főtaxihoz....stb. Ezek főleg a tehetősebb megrendelők voltak. A "gazdag" környékről sikerült elveszteni a minőségi megrendeléseket. Ehhez jöttek a cégek elveszése amit a taxisok elvándorlása követett. Mire a H.Cs. utolérte magát minőségben és infrastruktúrában már elvesztett kb 500 taxist és több 1000 megrendelőt.A P.Gy. meg komolyan gondolta azt hogy összeáll egy olyan emberrel aki kilopta a saját apja alól a céget.És még van aki ezek után most is eteti őt. A legnagyobb taxis cég lehetett volna az övéké csak jól kellett volna csinálni. Gratula a jó döntésekhez.
alelölülő 2018.03.14. 09:54:39 / # 348343
Apró adalék: csak az egyik dolog, hogy Palit meglopták, a másik meg az, amit "elfocizott".
tomajer 2018.03.14. 09:00:35 / # 348342
Azt már egyszer sikerült bekebelezni.
A vicc az egészben, hogy ez a ma Budapest taxinak nevezett társaság, olyan utat járt be, hogy neki kéne a legnagyobbnak lennie ...  oszt mégsenem az.
Gondolom itt a többségnek nem új, de azért mégiscsak leírom:

Tehát, e cég alapjait Horváth Pál tette le Rádiótaxi néven.
Komoly, jó cég volt.  Ha nem is piacvezető, de mindig a nagyok között tartották számon.
Pali gazdasági tudása, nem volt a legmagasabb szinten, a pénzhez való viszonya,  "könnyen jött, könnyen megy"  stílusú volt.  Emberi kapcsolatait, nem a legjobban válogatta meg, és a gazdasági ügyekbe több érzelmet engedett be, min amennyi józan ésszel reális volt.
Magyarul kilopták a szemét.
Amikor összecsaptak fölötte a hullámok.  (anyagi nehézségek) akkor a fia hozott tőkét, a cég megmentéséhez.
De a tőkéstársnak megígérte, hogy az apját, nem engedik a kassza közelébe.
Ezt Palink nem viselte jól.
Pedig gáláns ajánlatot kapott.  Megtarthatta volna  a státuszát, az irodáját, a taxisok felé továbbra is ő maradhatott volna a Góré.
Csak a pénzhez nem nyúlhatott volna, a gazdasági döntések nem az ő kezében, hanem hozzáértő kezében összpontosultak volna.
Pali okosabbnak hitte magát, mindenkinél, ezért, amikor a cég anyagilag helyrejött, megpróbálta kicselezni a tőkéstársat.
Ebben a fia nem állt mellé, hanem, egy huszárvágással elvitték a céget a Pali alól, akire csak a kifizetetlen számlák és egy üres bérlemény maradt.  /kettejük emberi kapcsolatát itt nem boncolgatnám :-( /
Ekkor lett két Rádiótaxink kék, meg sárga.
Palié életképtelen volt, mert hiába voltak jó kapcsolatai, pénzt már többet senki nem adott neki.
Tehát, a továbbiakban a Horváth Csaba féle Rádiótaxi a jogfolytonos.
Máig érthetetlen okból (mármint Pásztorék szempontjából)  az éppen összevont Buda és Tele5 taxit, meg tudták venni.  Vagyis nem megvették, hanem összeolvadtak.  Elméletileg mindkét fél számára előnyös feltételekkel ....  
Tehát, hirtelen, három cég összeolvadásáról beszélünk.  Innentől datálódik a Holding elnevezés ....
H.Cs.  apja nyomdokain haladva, ügyesen kigolyózta a vezetésből, Pászor Gyurkát, aki a testvérével való szakítás.  (amikor összevonták a Budát és a Tele5-öt, kifizette a Gabit, tehát, egyszemélyben lett tulajdonosa a cégnek) már védtelen volt.  Hiányzott, az ész.  (bocs Gyurka)  Pásztor Gyuri később, vissza tudta perelni tőlük a telefonszámai egy részét és a nevet .... (ezért létezik most Tele5 Taxi)...  amit állítólag később, meg ők pereltek még visszább ...  hogy most hogy áll az ügy, szerintem senki nem tudja ...  minden fél mást állít.
Tehát, H.Cs.  és tőkéstársa, gyakorlatilag, bekebelezte a Buda Tele5 összevont céget, melyekről akkor tényleg el lehetett mondani, hogy kvázi piacvezetők voltak.  (persze ezt a City, Főtax, 6x6 így nem ismerné el ...  és a saját szempontjukból igazuk is lenne ....   de ....  nem volt kisebb és megvetendőbb, mint amazok.)
Innen nézve ugye, a Rádiótaxi, Buda Tele5-nek viszont már egyértelműen, a legnagyobbnak kellett volna lennie?
Hát nem lett az.  Egy 500+6-700+300 fős állomány összeolvasztásából, egy év múlva nem volt több megint 600-nál.

Később, mivel az akkori Budapest taxit birtokló Dióslaky G. nek elege lett a taxi körüli mizériából (állítólag már egészségügyi problémái is voltak)  egy ügyes húzással megvették, a kb 250-300 fős Budapest taxit, aminek a nevét fel is vették (és máig használják)
Megint ezer közelébe kellett volna kúsznia a létszámnak, és megint hipp hopp visszacsúsztak az 5-600 körülire.
Tehát, H.Cs, mint befektető ügyesen lavírozott, megcsinálhatta volna a város legerősebb cégét, de a taxisokkal, és a megrendelőkkel valahogy már nem tudott ilyen jól bánni.
Azok, rendre cserbenagyták.
Hogy milyen motivációk alapján adta el a céget a mai tulajdonosoknak, arról nincs információm.
Veresék, előtte a Plusz Taxit akarták megvenni, de ott még időben szólalt meg a vészcsengő, és a Plusz tulajdonosait rá lehetett ébreszteni, hogy nem biztos, hogy jól járnak ezekkel a vevőkkel ....
Horváth Csaba, aki pontosan tudatában volt kinek adja el a céget, nem érzett ilyen jellegű felelőséget a taxis szakma iránt .... :-(
Szerintem megbocsájthatatlan módon olyan árnyakat engedett vissza a szakmánkba, akiktől egyszer s mindenkorra meg kellett volna szabadulnunk.
Most itt tartunk.  A Holding, új tulajdonosainak egyetlen célja van.  Felkészülni a reptér megszerzésére.  Mindenáron.
Hisz azt gondolják, hogy ahhoz értenek, ott vannak otthon.  És ebben van is némi igazuk.
A mai reptéri állapotok, az ő kezük nyomát viselik. :-)

Mostani tevékenységüket, mindig ezzel a szemüveggel kell szemlélni. 



Ennyi a történet idáig.   
....  folytatás következik.
Mi meg csendesen szemléljük a folyamatokat.
1taxista 2018.03.14. 08:02:58 / # 348341
avatar
Meghajoltam előtted.😊Ha ez igaz is lenne akkor "óriásira" duzzadna a létszám és a címállomány, mert az egyik "piacvezetőt" sikerült bekebelezni. Ja hogy az 20 évvel ezelőtt volt. Elfelejtettem.
tomajer 2018.03.14. 07:45:05 / # 348340
Ez nem ráérzés ...   eccerű tudás :-P
Oldalszám: 274