Hozzászólások száma: 5463
Ugrás a hírhez Oldalszám: 274
Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
mercedes 2013.07.24. 12:15:02 / # 223707
avatar
zenitó 2013.07.24. 11:21:16 / # 223706
avatar
Semmi sincs hiába. Ha például egy Tetra Pak-os dolgozót határon kívül 40 ft-ért kell fuvaroznod,hogy kompenzáld a városi 280-at,akkor az nem lesz egy diadalmenet.
Fantomas 2013.07.24. 10:53:30 / # 223705
avatar
Hiába lesz nyolc tarifa az órában,szept 1-től csak a 280-nal lehet fuvarozni. Bp-n belül.A többi tarifa NEM HASZNÁLHATÓ !!!
focilabda 2013.07.24. 09:17:01 / # 223704
Tényleg a holdingosok nagytöbbsége úgy gondolja, hogy teljesen természetes az, hogy a Fövárosi rendeletben meghatározott követeléseket a holding a taxis pénzén akarja megfinanszírozni? A taxisnak a saját vállalkozásában is lessz mire böven költeni. Ahhoz, hogy a holding tudjon fuvart közvetíteni, ahhoz neki írja elö a rendelet a feltételeket!! Azt nem a taxis dolga megfinanszírozni!! Azt komolyan gondolja a holdingos taxisok nagyrésze, hogy neki (a taxisnak) szüksége van a taxiórában 280.- nál alacsonyabb viteldíjra??? Tud még a holdingos taxis gondolkodni?? Ébresztö gyerekek!! Egyetlen egy dolog képes ezeken az anomáliákon változtatni. Tessék végre kiállni a saját jólfelfogott érdekeitekért. Nézz körbe mire jutottál az elmúlt 5 évben. Nézd meg mire jutottam a fuvarközvetítöid. Ha minden így marad, megjósolható a taxisnak a nyomor, a többieknek akik a taxisból élnek pedig az extra meggazdagodás. Jó lenne saját magunkért tenni valamit. Ja. Csaba gondolkozz te is. Nehogy túl magas célokat tüzz ki mert veszélyes. Próbálj mértéktartó lenni. Tudod, egy üzleti kapcsolat csak akkor müködik jól ha mind két fél részére kedvezö.
focilabda 2013.07.24. 06:35:09 / # 223702
Valaki nem dob némi infót a tegnap estéröl?

ftkptk 2013.07.05. 18:02:35 / # 223701
avatar
a csibesárga octavia demo autó, vagy már "élesben" nyomja? harminchét

törölt felh. 2013.06.30. 13:16:02 / # 223688
avatar
Mi van a légkondicionálással??? A nyakkendőt levettétek, a légkondicionálót nem használjátok. Azt hiszem értem a miérteket. De ha a miérteket elfogadom akkor viszont a kategórizálással történő megosztást nem nagyon akarom megérteni. Javaslom beszélgessetek az mbelit taxisaival, hogy Ők hogy csinálják. Állítólag minőséget szolgáltatunk. ?

nazoli 2013.06.30. 09:22:01 / # 223700
avatar
Miért? Több lett?
törölt felh. 2013.06.30. 07:05:08 / # 223699
avatar
Tele lennék ragyogó válaszokkal de nem akarok okoskodni. Parlamentális választ adok. Tisztelt szerkesztö úr a válaszával nem értek egyet, de el tudom fogadni. :-)
tomajer 2013.06.29. 23:15:54 / # 223698
Nna megpróbálom:-))) Vannak akiknek alkalmas az órája arra, hogy előre átállítsák, és vannak akiknek nem. Eddig oké? Egy cégnél, elvárás, hogy egyforma tarifatáblák legyenek. (még a szeptember előtti időszakról beszélünk) Sokan vannak akiknek nem lehet előre programozni... legalábbis többen, mint amennyit az óraszervizek pár nap alatt lekezelhetnének. Tehát? Segítek. Előre kell tarifát állíttatni. Beleillesztve a szeptember előtt használatos tarifatáblába. De! Mivel a tarifaállítás egy költséges mulatság, gondolom te se akarsz szeptember után újra menni, és kivetetni a szeptember előtti tarifákat, tehát olyan tarifarendszer kell, ami bent is maradhat a következő állításig. (használni Budapest területén, kizárólag a rögzített hatósági árat szabad) Remélem érthető voltam?!? :-)
tomajer 2013.06.29. 23:09:55 / # 223697
Majd jó reggbesuglak:-)
baupexim1 2013.06.29. 21:55:49 / # 223696
avatar
már pluszos fejjel gondolkodik...sok kedvezményes tarifa:))
törölt felh. 2013.06.29. 20:44:20 / # 223695
avatar
Nem is értem, hogy mit akarsz mondani. Mit nem akar bevállalni????? HATÓSÁGILAG RÖGZÍTETT TARIFA 1db. Van taxis aki azon gondolkodik, hogy valami kedvezményest berakjon????
tomajer 2013.06.29. 20:19:14 / # 223694
Elvileg. De mivel nem mindenki órája tudja ezt az előreprogramozós dolgot.... így lesz egy átmeneti időszak amikortól valami olyasmi lesz amit írtam. Egy cég se fogja bevállalni, hogy ne egyforma tarifarendszer legyen az órákban... gondolom én.
Bao 2013.06.29. 20:08:29 / # 223693
avatar
Az lesz az okosság benne, hogy a nulláson majd visszafelé fog pörögni az óra, hogy a régi árak megmaradjanak. :)
törölt felh. 2013.06.29. 20:04:11 / # 223692
avatar
Megnézném az utas fejét amikor a gellérthegyről az m0-on megyünk a lisztferire :-)
törölt felh. 2013.06.29. 20:02:43 / # 223691
avatar
Szeptember elsején áll át az óra automatikusan a felprogramozott tarifával. Addig minden így marad. Akkor mi az ami továbbra is kérdés lehet? Holnap elmegyek beállítja a szeptember elsejei állapotot. valószinüen nem kell a mai kavalkádot fenttartani és abba beleilleszteni a 280-at. Ugye???? Szerintem a mai állapot törlődik és a friss állapot feléled a 280-al és esetleg valami retúrszerüt tudok még elképzelni.
alelölülő 2013.06.29. 19:58:29 / # 223690
Szerintem ha a fuvar kezdő és végző pontja Budapesten van, akkor nem lehet vidéki tarifát alkalmazni, akárhol mész.
rosszqtya 2013.06.29. 18:59:44 / # 223689
avatar
eddig az volt a duma, hogy az M0 pedig budapest! most fordulunk! :D tehát ha az utas a reptérre megy, kötelező lesz a nulláson vinni, ott pedig lehet majd a vidékit használni! :D így szénnékedvezményezni... ne aggódj, kreatívak a cégek! :D
tomajer 2013.06.29. 18:51:07 / # 223687
??? Nem logikus? Szeretnél újra menni tarifátállítgatni? Mivel be lehet előre tenni, bele kell illeszteni a mai tarifatáblába.... mivel benne is maradhat, olyat kell kitalálni, ami jó lesz szeptember után is.... sz'al legyen benne a 280.- és az 560.- is. De a lényeg. A cégeseknek ezek után is a cég fogja megmondani milyen tarifák legyenek az órájukban. Egy tuti. Az egyesen a 280.-nak kell lennie, és Bp-en csak ezt alkalmazhatod.
Oldalszám: 274