Hozzászólások száma: 18670
Oldalszám: 934
Témakörök > Droszt Híradó > (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/ A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
szálka 2009.10.13. 10:24:17 / # 193090
avatar
Túlzott az indulatos magabiztosságod. Honnan ez a pimaszság,hogy Te már azt is tudod ki hova jár vásárolni???
Kovács Zoltán 2009.10.13. 10:23:22 / # 193089
avatar
Ha,jól értelmezem a szavaidat, te a "SŰRŰ FILLÉR, RITKA FORINT" alapján gondolkodsz!?
Hosszu 2009.10.13. 10:23:08 / # 193088
avatar
Milyen érdekes, hogy a CITYnél minden lelkiismeret furdalás nélkül kifizetik az utasok a 240.-et kilométerenként. Nekünk meg gombokért kell csattogni mert ezért harcolnak értünk a cégvezetők.

szálka 2009.10.13. 10:17:22 / # 193087
avatar
Ahhoz pedig,hogy ne leharcolt autók és lestrapált sofőrök uralják ezt a piacot az egyetlen épkézláb megoldás,amit a CITY csinál.Amikor itt 30-35000 címmel büszkélkedtek,a Citynél bőven 100000 felett jártak.Lesz miből elkönyvelni egy kis cím veszteséget.Vannak helyzetek amikor nem csak a pénz számít,hanem sikk egy bizonyos társaságtól rendelni autót és az bizony még mindig leginkább a City...SAJNOS

cheater 2009.10.13. 10:17:15 / # 193086
Nem, a fuvardij azért alacsonyabb újra mert új vetélytársaink akadtak. Ők pedig úgy törtek be a piacra hogy jócskán mindenki alá igértek. Egy ilyenre azonnal lépni kell (és nem három hónap múlva) a piacon már jelenlévő minden szereplönek automatikusan. Nem kell ehhez összebeszélniük (amit a versenyhivatal büntetne) ezt tudni kell. Ha az új szereplőnek nem sikerült piacot vinnie akkor tönkremegy, ezek után lehet emelni. Egyébként az epésnek szánt megjegyzésed alapján neked is ajánlom, nem itt kell jól megmondani és verni az asztalt. Ha annyira komolyan gondolnád amennyire előadod akkor lehúznád a nem szimpatikus kedvezményes/akciós matricákat, kiirnád te is a 8000Ft/Km-es árat és kiállnál az oktogonra.
szálka 2009.10.13. 09:59:59 / # 193084
avatar
Igen-igen sajátos módon látod a taxizást.Amennyiben szerinted ez helyes út,akkor el kell fogadnod azt is,ha jön egy következő cég még olcsóbb árakkal,aztán még egy,még egy és így tovább.A végén a Rádió lesz a legdrágább a 2777 forintos árral.Akkor mit teszel?? TE vagy akár mások,nem a 2777 forintos fuvarok miatt tudsz felszínen maradni(túlélni,ahogy te fogalmazol),hanem az ebből adódó plusz munkából.Az ,hogy mennyi időt töltesz az utcán és mennyire gazdaságos a munka,az már nem számít????
MCCCXCII 2009.10.13. 09:49:04 / # 193083
Egy ilyen időszakot túl kell élni és az hozza a jó döntést aki minél kevesebb veszteséggel éli túl.” Ha jól értem azért kisebb a fuvardíj, mert abból relatív kisebb a veszteség?(:-))
cheater 2009.10.13. 09:40:46 / # 193082
Az ár nem vonzott olyanokat taxizásra, akik eddig ne taxiztak volna Dehogyisnem vagy fogalmazunk úgy egy jókora réteg már rég nem utazna magasabb árért. 4en összeülnek és 4ezerért utaznak, de tévedés azt hinni hogy ez a 4 ember 6-7 ezerért is utazna. Ennyiért már inkább mennek busszal. Értem én hogy ezért 6-7ezer jár, de nincs annyi (erre). Jelen pillanatban a taxiszolgáltatók szerencsés helyzetben vannak abból a szempontból hogy ennyibe kerül a belvárosi autósnak lenni. Boldogan használná az autóját, hisz ezért vette. Egyszerüen nem éri meg neki bejönni vele a városba. Leveszi a rendőr, nem ihat (ha iszik akkor még jobban leveszik), nem tud parkolni, ha tud akkor csak méregdrágán. Mehetne bkv-val, de az meg tele faszkalappal akikre nem kiváncsi + a jegy sem olcsó, át kell szállni 3x, ráadásul vannak 3an, igy szétdobva az összeget a taxi tünik a legjobb választásnak. Ezért választják a taxit. 4ezerért, 6ért már utaznak bkv-val vagy egyikük nem iszik és hozza a kocsit. De mielött bárki nekem ugrik hogy nincs igazam kérdezzük meg közülünk ki jár a kék gazdaságosba vásárolni. Elárulom: mindegyikünk. Miért? Mert olcsó. Mert éjjel nappal nyitva. Problémamentes. Lehet parkolni. Tegyük fel hogy a tesco csak ez utóbbit változtatja meg és a haszon növelés érdekében fizetős parkolást vezet be. De olyan jó, ütős belvárosi áron. Jópáran keresnénk más megoldást a nagybevásárlásra, de mond ha tévednék.

csogu 2009.10.13. 08:21:21 / # 193095
Hmmm...érdekes, amit írsz, csak éppen nem egy a szakmát jelenleg is gyakorló taxisra jellemző. Ugyanis, még nekem sem ez a tapasztalatom, pedig jelenleg az egyik legalacsonyabb árral dolgozó cégnél vagyok. Az ár nem vonzott olyanokat (legalábbis a beszélgetéseim alapján) taxizásra, akik eddig ne taxiztak volna, hanem inkább csak azért velünk taxiznak, mert kihasználják a kedvezőbb lehetőséget...igaz (és ez főleg az igen rövid fuvarokra jellemző), jóval a City tarifája felett honorálják a munkámat... Amiről Te beszélsz, akkor lenne igaz, ha egy akcióval azokat is taxizásra tudnánk ösztökélni, akik eddig nem tették ezt...akkor megérné akciózni, hiszen minden (normális) akciónak a forgalom növelés az érdeke, hogy olyan is vegyen (mondjuk) egy videót, dvd-t, aki különben most nem is akarna.
cheater 2009.10.13. 05:03:14 / # 193081
Mihet képest valóság amit ő elképzel? A londoni, római vagy a szumátrai taxiárakhoz képest? Vagy maradjunk itthon, kérdezz meg egy vidéki taxist mennyiért fuvaroz. Ez itt Budapest és nem London (amit mi taxisok elöszeretettel veszünk elő példaként) itt ekkora piac van. Ezt a piacot tartósan árcsökkentéssel lehet növelni (természetesen ennek az arányát helyesen kell eltalálni, hogy értelme is legyen). Ideiglenesen pedig akciókkal, célirányosan reklámozva. Ez egy verseny és ebben vetélytársunk mindenki aki személyszállításal foglalkozik. Bármennyire szimpatikus az elképzelés az utasaink nem azért ülnek be hozzánk mert olyan jó taxizni, hanem mert nekik akkor ott igy éri meg, ezt tessék egyszer és mindenkorra megérteni. Taxis szakmai berkeken belül a legnagyobb tévedés (feltehetőleg ez az alapja ennek a vitának) az hogyha minden taxi emelné az árait egyszerre akkor ugyanannyi utas maradna. Nem igaz! Nagyon súlyos tévedés, city taxi vezetöje ragaszkodik ehhez jelenleg a piacon, bizva a cég hirnevében, de hosszú távon ezzel biztosan tönkreteszi a céget. Már most rágják a kefét a citysek, de ez még semmi, majd nézd meg ezt jövőre amikor érvényesül a sok elvesztett szerződés ahonnan - ragaszkodva az elveihez - felállt és azt mondta: na nem, ennyiért mi már nem fuvarozunk. Emberileg igaza van, együttérzünk vele? Persze. Piacot veszit és igy más cégeket erősit meg? Igen. A tüzoltóknak, orvosoknak több pénz járna? Igen. Kapnak többet? Nem. Egy ilyen időszakot túl kell élni és az hozza a jó döntést aki minél kevesebb veszteséggel éli túl. Ez a helyzet és ezen nem fog változtatni semmi, az pedig biztosan nem ha egy fórumon követeljük hogy töröljék az egyetlen értelmes választ a többi cég tarifájára.
csogu 2009.10.13. 03:21:04 / # 193080
Ezzel csak az a baj, amit leírtál, hogy amíg a Te példád túlzás, addig a kolléga írása valóság.
cheater 2009.10.13. 00:51:32 / # 193079
Jaj hát most ez a népszerü és igazán egyszerü vélemény, ezzel itt mindenki egyett fog érteni, a legjobb környezetet találtad meg ahhoz ahová beirhatod. Ehhez nem kell ész, várjál, én is irok egy ilyet amivel én még népszerübb leszek: taxikon a minimális ár kilóméterenként legyen 8000Ft. Na látod, mostmár mindenki velem ért egyett. És csináljuk azt hogy te leszel erre tesztalany. Kiirod hogy 8000Ft/km majd kiállsz az oktogon közepére (ha nem mernél az oktogon közelébe menni elintézem neked hogy odaállhass, nem lesz gondod). Extra a dologban hogy az oktogonon van webkamera ami nonstop elérhető webes felületröl is, igy innen tudnánk követni a tevékenységedet. Igazból az az érdekes számunkra mikor lenne az első utasod, tehát 1 hónap, fél év vagy egy év után? Ellátással nem lenne gond, néha vinnénk neked kávét, narancsot, amit kérsz. Mit szólsz az ötletemhez?
mo2007 2009.10.12. 21:23:31 / # 193078
avatar
Én nem tudom, hogy Neked most orvosra vagy egy matektanárra van szükséged? Sajnos egyik sem vagyok, de azért számolni alapfokon megtanítottak anno... Hány forintra jön ki egy km. például keresztúr- XII. szanatórium u. Vagy Békásmegyer- Csepel Szentmiklósi út. Vagy XXII. Nagytétény- IV. Fóti út.??? GPS. segítsége nem vehető igénybe. Ha nem megy szólj megpróbálok segíteni. Ennél sokkal jobb lett volna kiírni a 158 Ft.ot, és akkor mindenki úgy tolja ahogy akarja. Mint ahogy ez az összes cégnél így működik. De ha már a taxi 4-et felhoztad, tudod, hogy mennyit költenek reklámra? Ha tizedét költené a Rádiótaxi a 2777 re 1oo x ennyi fuvar lenne! Lehet, hogy más lenne a gyerek fekvése, ha mondjuk egész nap fosnák a csövön a 2777 Ft-ot, és lehet, hogy mi vinnénk át hozzájuk a transzferes fuvarokat. No de!!! Mennyit költ a Rádiótaxi reklámra, és hol? A Csaba haveri köre és persze Ő biztos jól érzi magát belőle, de hatása...??? Talán egy jó szakember, ja hogy akkor kiderülne sok minden? Feri hol a szemed???????
szálka 2009.10.12. 10:23:03 / # 193077
avatar
Szembe bizony! Az utasom meg dülledt szemmel nézte,hogy mi történik..Etikások pedig biztos értekezletet tartottak a köszönés-visszaköszönés dilemmájáról. Bár egyiküket miután nem fogadta a köszönést(állt a tutiban) jól megnéztem és láss csodát..az igazak álmát aludta.
focilabda 2009.10.11. 19:41:10 / # 193075
Számodra az lehet a megoldás, hogy az utastól megkérdezed melyik céget használja napközben és odamész te is taxisnak. Aminek meg az lesz az eredménye, hogy minden fuvarodat a létező legolcsóbb viteldíjjal fogod teljesíteni.
Fantomas 2009.10.11. 19:34:11 / # 193074
avatar
Nincs igazad!!! Mert amikor az utas azt kérdezi,hogy nekünk ebben a fix árban mi a jó??? Más cég dupla ennyiért viszi haza.És menet közben közli,csak addig rendel RT amit ez a fix tarifa van.Napközben taxira van szüksége,más céget rendel.Kívánok neked Békásról,Pestimrére nagyon sok fix áras fuvart.Jó munkát.
focilabda 2009.10.11. 19:02:50 / # 193073
És a másik amit én mindíg mondok. Az, hogy az árakat a fuvarszervező cégek szabják meg manapság az megint csak a taxis hibája. Mert amikor a 40 forintos viteldíjj idején kezdett elszabadulni az utasok megvágása akkor tudtak a fuvarszervező cégek megerősödni és kihasználva a helyzetet az utazó közönséget magukhoz kötötték. Tehát ne másokban keresse a taxis a hibát és főleg ne megint másoktól várja, hogy megoldják az ő baját

focilabda 2009.10.11. 18:51:52 / # 193072
Nem a cégek követtek el hibát. A taxis követett el hibát aki belépett oda és elhitte hogy ott jól fog keresni. Persze nincs mit csodálkozni azon annak aki ismeri az állományt hogy ilyen döntések születnek.
cheater 2009.10.11. 16:51:57 / # 193071
Nincs igazatok a 2777Ft transzferrel kapcsolatban (sajnos). Ebben a helyzetben még ez volt a legjobb döntés a sok rossz közül. Ha a rádiótaxi nem ezt a döntést hozza, hanem részt vesz ebben az egyre lejjebb licitáló árversenyben ma már mindenki (nem csak a rádiósok) filléreket kérnének kilóméterdíj gyanánt. Egy hibát követtek el (és nem csak a rádiótaxi, az összes cég), hagyták felnőni az első időben még veszélytelennek tűnő taxi4-t. Nem kellett hozzá sok idő, elég volt talán 3 hónap és már késő volt. Sajnos a cégeknek ennyi idő volt szükséges ahhoz, hogy észrevegyék ezt a céget komolyan kell venni, de akkor már késő volt, túl nagyott harapott ebböl a piacból. Most a cégek új tarifáival (és a mi transzferünkel) már szerencsére nem annyira éles a helyzet mint lehetett volna.. csak a mi szemszögünböl nézzétek, ha nem lenne transzfer (alhangon) 50% címállományvesztést jelentene. Na, akkor aztán itt lehetne irkálni, okoskodni meg vagdalózni gyakorlatilag a semmiről.

törölt felh. 2009.10.11. 15:59:26 / # 193070
avatar
Ami késik nem múlik :) Majd még elintéznek neked is két-három fekete pontot.
Oldalszám: 934