Hozzászólások száma: 18670
Oldalszám: 934
Témakörök > Droszt Híradó > (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/ A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
szálka 2010.04.21. 16:47:20 / # 194080
avatar
Jól figyelj te majom! Én nem fogok képmutató módon udvariaskodni.Állandóan azzal piszkálsz,hogy nem olvasok vissza,nem figyelek stb. Ha te megtennéd feltűnne,hogy én nem rabszolgáztam,droidoztam,négereztem és még kiirtani sem akartam őket.Következetesen alkalmazottat írtam,mert nem a sértegetés volt a célom.Mégis nekem tulajdonítod ezeket csakhogy sértegess.Lelked rajta. Arra gondolni sem tudsz,hogy ennyi idő alatt megtanultam TAXIZNI és azért vagyok talpon. Nem ,te rögtön a lenyúlkálással vádolsz.Magadból indulsz ki netán????? A fogalomzavaroddal nem tudok mit kezdeni.Az nem droid lét,hogy fizetek a fuvarszervezésért.Egyszerűen azért,mert addig fizetek amíg úgy érzem,hogy nekem megéri.Amíg több a nyereség,mint a kiadás.
nazoli 2010.04.21. 16:32:15 / # 194079
avatar
Nem érted? Megpróbálom elmagyarázni. Igaz, hogy nem az én bizniszem, de kezdek besokallni ettől, ami itt folyik. „Szálka. Kiszámoltad már valaha, hogy mennyibe kerül neked havi szinten a vállalkozásod ? És mennyiért lehet manapság autót bérelni? Nincs a kettő között túl nagy különbség.” Nem tudom, hogy ő kiszámolta-e, de én igen. Valahol igazad van. Nem olyan sok a különbség. Én nem is értem, hogy miért nem bérel mindenki autót, valami jólelkű, a megmentésünkre fölesküdött vállalkozótól. Azt megmondom, hogy én miért nem. Van egy kedves ismerősöm, aki autót bérel. Úgy számol, és valószínűleg igaza is van, hogy nem nagy a különbség. Hogy mennyi? Ő azt mondja, hogy napi egy-két fuvar, vagy 1500-2000 Ft. Ez a különbség. Átszámolva. Ha egy óra alatt – szerencsés esetben – megcsinál két fuvart, az napi egy óra. Általában havi 30-at dolgozik, ami évente minimum 360 óra! Ez egy normál munkaidőben dolgozó alkalmazott számára csak két hónapot jelent évente. Ez nem olyan sok ám. Mármint a különbség. Csak ennyivel kéne kevesebbet dolgoznia, ha te nem lennél olyan jó, és nem adnád neki bérbe az autódat. Ha óránként megcsinál két fuvart, az 720 fuvar/év, amit a zsebedbe dug. Ez sem olyan sok, csak a két hónapra eső fuvarmennyiség. Forintosítsuk. Legyen 2000 Ft átlagfuvar? Legyen csak 1500. Az 1.125.000 Ft, ami a zsebében maradna. De legyen ennek csak a fele, mert ugye költségei is lennének. Az már csak 562.500 Ft. Ami, ugye, két hónapi, egész jó jövedelem lenne a számára. Csak hát te olyan jó vagy, hogy ezt bezsebeled tőle. Nem olyan sok. „És ha felveszek egy, vagy akár két alkalmazottat, azzal nem más szekerét akarom tolni, hanem a sajátomat. Csakis a saját pénzügyi helyzetemet akarom ezzel stabilizálni.” Ja. Nézzük meg, hogyan. Két, vagy több autót tartasz 5.000.000 Ft alatt, hogy az Áfa mentességed megmaradjon, és természetesen az adókat, és a járulékokat is ennek alapján fizeted be. Ne gyere nekem azzal, hogy mindenki ezt csinálja, mert ez nem igaz! Ha valaki normálisan dolgozik, nem eszement 3-400 órákat, akkor semmi szüksége a csalásra. De ti, kedves, jóakaratú bérbeadók tömegesen ezt csináljátok! Ne várd, hogy ezért szeressünk benneteket! El fog jönni az az idő, amikor tele lesz a töke minden vállalkozónak veletek, és reményeim szerint, tömegesen fognak följelenteni benneteket az APEH-nál! „Feltételezem, hogy te is meg a nagyon okos szálka is vállalkozó. Ezért nyilván ti is tisztában vagytok azzal, mennyire nehéz is manapság fenntartani a vállalkozást úgy, hogy ne csússz el a járulékok befizetésével sem, és az autód részletfizetésével sem.” Ha ez olyan nehéz, akkor képzeld el, hogy a droidodnak, vagy rabszolgádnak- vagy nevezhetjük bárminek őket, hasonló kategóriákon belül – milyen nehéz lehet! Még jó, hogy olyan kegyes vagy hozzájuk, hogy megteremted számukra az autóba rohadás lehetőségét! „És ez csak két példa, de ettől sokkal több dologra kell figyelnünk nekünk / nektek is / vállalkozóknak.” A szívem szakad meg érted, hogy milyen sokfelé kell figyelned! Gondolom, ha valami baj van a kocsival, te viszed javítani, hogy az alkalmazottad közben tudjon dolgozni, a csere autón. Ha mondjuk vizsgázatni kell, te viszed végig a soron, hogy az alkalmazottad közben a megérdemelt pihenését töltse. „Ha azonban olyan szerencsés helyzetben vagy, hogy van kiadott autód, akkor az alkalmazott / hogy neked is érthető legyen: droid; néger; rabszolga / által neked megtermelt összeg nagyban segít ezeknek a költségeknek a pontos és időben történő befizetésében.” Ha nem lenne az a szerencsétlen, akkor neked, magadnak kellene előteremteni azt a pénzt. Lehet, hogy nem is menne egyedül? „Ezáltal megteremtődik az a biztonság érzeted, aminek köszönhetően nem kell nap mint nap gyomorgörccsel kijönnöd dolgozni, nem kell 16 órát az autódban ülnöd. Legalábbis neked; vállalkozónak.” A droid meg menjen az anyjába, a biztonságérzetével együtt, a gyomorgörcsére meg szedjen Nospát. De ihat Salvus vizet is. Az nem ember. Úgyhogy ne csodálkozz, ha nem szeretnek a normális vállalkozók! Nélkületek sokkal egészségesebb lenne ez a szakma, és lényegesen több jutna a tisztességes vállalkozónak, vagy nyugodtabban meg tudná keresni a pénzét! Igen. Lehet, hogy a Szálka hülye, hogy nem ad bérbe autókat. De lehet, hogy csak törvénytisztelőbb, mint te, mert nem akar olyan mértékű csalássorozatba belemenni, amiket ti csináltok! Lehet, hogy most azt hiszed, hogy haragszom rád, rátok. Személy szerint nem, de gyűlölöm ezt a rendszert, amely lehetővé teszi a többiek szó szerinti kizsákmányolását, helyzetének kihasználását! És mindennek tetejébe, még hülyének is próbálsz nézni minket! Legalább maradnál csöndben, és ne osztanád szét a tudományodat! Te, és a hozzád hasonlók terjesztik ki egyre inkább ezt az egész rohadt módszert, aminek köszönhetően egyre több lesz a lecsúszott taxis, akinek egyébként semmi keresnivalója nem lenne a szakmának még a környékén sem! És reménykedem, hogy egyszer, nem is olyan sokára, fel fognak figyelni rátok, ott ahol kell!
cicu 01 2010.04.21. 15:16:38 / # 194078
avatar
Kedves Szálka. Nem nagyon értem azt, hogy hogyan váltam mostanra az első számú ellenségetekké, de ha vissza néznétek az előző oldalra, hogy honnan is indult el ez a beszélgetés azt nagyon megköszönném. Elsősorban rád gondolok itt lulu. De segítek egy picit! Onnan indult a dolog, hogy nemtetszésemet fejeztem ki azzal szemben, hogy itt többen droidoztátok, rabszolgáztátok, négereztétek az alkalmazottként dolgozókat, és volt aki azt írta, hogy ki kellene őket irtani. Szóval ne pont te beszélj nekem itt a jó ízlésről Szálka, ha kérhetem, azért mert én igyekeztem őket megvédeni. Habár ez valóban bűn manapság ezt elismerem. BOCSÁNATOT KÉREK! De ehhez képest mostanra én lettem az első számú rossz, mert van egy alkalmazottam. Hovatovább, én vagyok a legnagyobb droid. Fel kell, hogy világosítsam mindnyájatokat, hogy nem csak én, hanem ti is , sőt ;mindenki aki cégnél taxizik droid. Mindannyian a fuvarszervezők droidjai vagyunk! Mindannyian az ő zsebüket tömjük! Az meg, hogy már több mint húsz éve taxizol nem is lehet vitás. Erre már magamtól is kezdtem rájönni. Mert legalább ennyi idő biztosan kell ahhoz, hogy valaki ennyire beszűküljön agyilag. Mondjuk azt azért irigylem, hogy neked még manapság is nyereséges a vállalkozásod. Lehet, hogy kinyúlkáltál már annyit a közösből magadnak ? Mert a csövön sajna nem jön ki annyi munka, hogy még nyereséget is termeljünk. Szemlélődő! Te hány olyan kiadó autót találtál ahol úgy hirdették meg, hogy : Pl.: heti 35.000 + járulék? Szerintem egyet sem! Végül pedig ismét hozzád szolnék Szálka! Fejezzük be a sárdobálást, mert úgyis csak elbeszélünk egymás mellett. Én szerintem te félre értelmezel engem, te szerinted én értelmezem rosszul a dolgokat. Ennek másképp sose lesz vége, ezért most zárjuk is le. O.K? Ne is válaszolj inkább erre az írásomra Tisztelettel: cicu.
Szemlélődő 2010.04.21. 09:53:59 / # 194077
avatar
Jó a marketing munkád, az tény. üdv.
levente137 2010.04.21. 08:06:21 / # 194076
avatar
A szemlélődőnek jelezném, hogy nálam a tb is benne van a bérleti díjban.

szálka 2010.04.21. 03:37:09 / # 194075
avatar
Az pedig már csak jó ízlés kérdése,hogy mell döngetve azzal kérkedsz,neked az alkalmazott teremti meg a nyugodt lét alapjait.Mert neked fontos a szabadidő,hobbi,család,stb. És neki??????? Vagy az már nem a te problémád igaz????? Viszont miközben ő az utcát túrja naphosszat,mert nem csak RÁD,hanem önmagára is gondolnia kell,egy kicsit előlünk is viszi a munkát,mert ránk nincs aki dolgozzon...
szálka 2010.04.21. 03:22:13 / # 194074
avatar
És mivel a csőlátáshoz hasonlóan a gondolkodásod is cső,elmagyarázom: a szekértolás azt jelenti,hogy a kiadott autókkal + bérsofőrökkel megnövelt létszám annak a lehetőségét csökkenti,hogy a fuvarszervező cégek tulajdonosai valódi partnerként tekintsenek ránk.Ugyanis: akinek taxira van szüksége lásd még: utazóközönség,ha kell az utcán vadászik autóra és nem telefonálgat. A fuvarszervező pedig a hajára kenheti a telefonszám tulajdonlását. Ezt az elvben optimális lehetőséget sikerül elfojtani a szarásig telített piaccal.És akár tetszik,akár nem,aki autót-autókat is kiad erre az egészre szarik rá egy kupacot.
szálka 2010.04.21. 03:02:11 / # 194073
avatar
Nincs szükségem arra,hogy "rongyosra" olvassam az írásaidat,anélkül is megértem.Az a gond veled,hogy a "véleményedet" nem a józan ítélőképesség szülte,hanem annak a cselekedetnek a megideologizálása amit egyébként teszel. Ha szerinted én mocskolódok,akkor tartok tőle,hogy te vagy az aki nem olvassa figyelmesen a fórumot. És mivel bőven 20 év felett jár a taxizásban eltöltött múltam,nincs szükségem arra,hogy elmagyarázd mitől és hogyan válik kifizetődővé egy vállalkozás.
Szemlélődő 2010.04.21. 01:52:27 / # 194072
avatar
Kedves kollégám! Örültem volna ha az én általam leírtakat cáfoltad volna meg valós érvekkel. Amit írsz tele van csúsztatásokkal. Tudtommal az autó bérletében nincs benne sem a tagdíj, sem a tb. Ebből adódóan a bérlő fizetnivalójához hozzá adódik a bérleti díj. Itt a Levi hírdetése számold ki. Szerintem a Szálka tök normális módon érvelt, és nem fröcskölt. Nekem viszont az a gyanum, hogy te nem kiadsz autót, hanem bérelsz, és így akarod magad igazolni. Sajnos a 137-nek van esélye hogy talál ˝madarat˝az autójára mert a 445 ma törte rommá a bérleményét. Én nem is értem a Gyurit, van saját kocsija, és bérel.
levente137 2010.04.20. 19:51:16 / # 194071
avatar
Kiadó hosszútávra 2005-ös évj. klímás Toyota Hiace Long 8+1 személyes taxi. Bérl. díj: 49.000,-/hét Kaució: 100.000,- Érd.: 20/965-9989 (137 Levente)

lulu 2010.04.20. 17:39:01 / # 194070
avatar
Ezért tart itt ez a szakma ahol tart. A Rádiótaxinak az amúgyis siralmas megitélését,különösen javítod ezzel a nézeteddel.Ha ilyen kifizetődő a droid tartás itt a Rádiónál, más cégeknél miért nincs ekkora kultusza?
cicu 01 2010.04.20. 16:53:27 / # 194069
avatar
Szálka. Kiszámoltad már valaha, hogy mennyibe kerül neked havi szinten a vállalkozásod ? És mennyiért lehet manapság autót bérelni? Nincs a kettő között túl nagy különbség. Tehát nem problémásabb nekünk a kifizetések pontos betartása, csak éppen semmivel sem könnyebb az élet akkor , ha vállalkozó vagy. És ha felveszek egy, vagy akár két alkalmazottat, azzal nem más szekerét akarom tolni, hanem a sajátomat. Csakis a saját pénzügyi helyzetemet akarom ezzel stabilizálni. Minden más amit a reagálásaidban írtál arra utal, hogy vagy nem olvastad el figyelmesen amit írtam, csak felületesen futottad át ezért egy-egy szó ragadt meg a fejedben aminek köszönhetően félre értelmezed, vagy rendesen elolvasod, csak éppen nem érted. Ebből kifolyólag amit válasznak írsz az tűnik egy picit ha nem is baromságnak, de legalábbis zavarosnak és nehezen értelmezhetőnek. Én, mielőtt reagálnék valamire, kétszer is elolvasom, hogy jól értelmezem-e. És mielőtt az írásaimat elküldöm, ugyanígy teszek, hogy amennyire csak lehet senkit ne sértsek , vagy bántsak meg. És nem attól lesz neked igazad valamiben, ha mocskolódsz a másikkal szemben, vagy folyamatosan leoltva, indulatosan oda-oda mondogatsz. Ettől te válhatsz ellenszenvessé, és idővel majd nevetségessé is mindenki más szemében. Azon kevesekében, akik veszik a fáradságot arra, hogy feljöjjenek a hallótaxira, és ha a véleményüket nem is merik itt megosztani velünk, pont az ilyen, és ehhez hasonló óltogatós, indulatoktól fröcsögő reakciók miatt, de legalább olvassák. Mert a többség sajnos pont miattad és a hozzád hasonlóan megnyilvánuló emberek miatt nem olvassa ezeket a fórumokat. Sajnos!
Fantomas 2010.04.20. 12:38:44 / # 194068
avatar
Hétfötöl nam lehet dolgozni,csak POS terminállal.Kivéve a 307-nek,igy a csekkes fuvar is kizárva.Ö késve fizeti a tagdijat,neki mindent lehet,ennyit ér a 61000 Ft.Mindenki egyfoma,csak vannak kivételek.

smokie09 2010.04.20. 04:28:30 / # 194067
avatar
Jó reggelt! Írd le nyugodtan.. ha nem is kódokat, de autó tipusokat írhatsz:) Pl ott vannak a Zafirák. Mind kiemelt A, de néha tényleg úgy néznek ki, mintha off-road versenyről jöttek volna, bennealvó, hullafáradt, borostás emberekkel:( Megérteni? meg lehet, (havi 180-200 ezer NETTO leadó van rajtuk) csak előlünk veszik el a munkát, és itt ütköznek az ellentétek. Nem igaz, hogy mindenki droidként kezdte. Esetleg aki a hőskorban kezdett taxizni, de ha még taxizik is, mára nem droidként teszi azt. Aki 10-20 éve vagy ettől kevesebb ideje csinálja, azok is valaha vállalkozók voltak, csak ahogy írod, túlvállalták magukat, vagy egyszerűen nem érdekelte őket, és hát tudjuk, hogy lehet szórakozni, meg sakkozni a járulékokkal, de ha nem fizetsz, nem jösz ki jól belőle. És ezen az a tény sem változtat, hogy ki hogyan vállalta túl magát, mert senki nem kérte erre. Szép magyar mondás az: "addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér..."
szálka 2010.04.20. 04:22:34 / # 194066
avatar
És még annyi: A te megfogalmazásoddal élve-a telefonszám tulajdonosok sem tudták volna véghezvinni a tarifális cigánykodást ilyen mértékben,ha nem önti el a piacot rengeteg olyan ember aki a taxit nem pénzgyárnak tekinti,hanem tisztességesen megfizetett szolgáltatásnak.A kiszolgáltatott ember mindegy milyen áron akar pénzt keresni,a cégvezetők pedig ezzel tökéletesen visszaélnek. Te pedig drága mártír barátom,pontosan az ő szekerüket tolod.....
szálka 2010.04.20. 04:03:46 / # 194065
avatar
Az összes többi baromságodra pedig az élet adja meg a választ csak oda kéne rá figyelned.Hallgasd a kódokat és számodra is kiderül kik ülnek éjjel-nappal az autóban...Kiket kell örökké figyelmeztetni a koszos autóra,a dísztárcsa hiányára,stb.Tisztelet a kivételnek,de zömében alkalmazottak.Arra pedig,hogy ki miként dolgozik a "Szemlélődő" pontos választ adott.
szálka 2010.04.20. 03:43:48 / # 194064
avatar
Ezek után már csak azt a matematikai és logikai bukfencet magyarázd el,hogy: ha az alkalmazottad termel számodra annyi pénzt,hogy te kényelmesen hátradőlve,kisimult arcbőrrel szemléld a világot és pusztán hobbiból taxizz,ráadásul önmagad és őutána is gond nélkül kifizesd a járulékokat,ráadásul saját maga is megél(egyébként neked sem tudna termelni),akkor: nekünk vállalkozóknak mitől problémásabb mindez,ha még autót sem kell bérelnünk??????????????
Szemlélődő 2010.04.20. 02:05:19 / # 194063
avatar
Ja, és a sok 6-os nickű hülyegyereknek mondanám, hogy lehet számolgatni a helyesírási hibákat, (elküldés után én is találtam) de ha megerőlteti magát, és fejfájás nélkül képes gondolkozni, akkor esetleg rájöhet arra, hogy nem a kirekesztésről szól ez a történet.

Szemlélődő 2010.04.20. 01:51:44 / # 194062
avatar
Köszönöm hogy elmondtad az érveidet, és nem mocskolódva, hanem emberi hangon. Ezért megpróbálom ugyanezt én is. Alapvetően nem haragszom az alkalmazottakra, inkább a gazdikra. Azokkal sincs bajom akiknek két autójuk van, és kiadják annak akinek épp javítják, stb. A gond azzal van, amikor valaki lizingel 10-et, vagy kiad bérbe 50 rendszámot. Autonként 70 ezerért lízingel, napi 7ezerért kiadja, és iparszerűen telíti a szakmát, okozva túlkinálatot. A szerencsétlen alkalmazott meg élni akar, és hogy ki tudja termelni a bérleményt, a tagdíjat a tb-t stb. üt mindenre, ha kell idő alatt. Őt nem érdekli hogy üveghangon megy a címre 160-al. (lásd a korábbi írásokat) Én ha cinkes az öt perc, csak tízzel ütök rá. Ő simán bevállalja. Ezek szerint ki dolgozik? Érdekli őt hogy csapágyas lesz az autó? 61-ezerért nem tudnak annyi címet adni hogy mindenkinek elegendő legyen, a megélhetéshez. Ha ez így igaz akkor szünjön meg a droid rendszer, dolgozhasson az aki rengeteg pénzt, energiát tett bele hogy megfeleljen a követelményeknek, és ha nem tud megfelelni a szükségleteknek, vonjanak be kellő mennyiségű alkalmazottat. Az csak egy apróság hogy 90-óta a saját vállalkozásomban, a saját autómon dolgozom. Soha nem akartam álszent módon azzal igazolni magam, hogy másokon segítve (munkát adva) én mártírként a taxis kávézókban ütöm a gépet. Az hogy fű fa virág fuvarozik adott esetben pizza csillárral, ez a mi és a felügyelet hülyesége. Ha csak tiszta papírokkal teljes jogosultsággal, felelős vállalkozásban lehetne dolgozni, nem kéne az életért harcoló droiddal versenyezni, (160-nal),- nem kéne 16 órát kint töltenünk, hogy bele gyógyuljunk az űlésbe. Röviden ennyi. Mégg sokmindent el lehetne mondani erről, de azt hiszem úgysem érdekel senkit. Azért talán érdemes volna az illetékeseknek is átgondolni, akik ezért kapják a nem kevés fizetésüket,- befektetés nélkül-.
cicu 01 2010.04.19. 13:22:51 / # 194061
avatar
Akkor kifejtem! Feltételezem, hogy te is meg a nagyon okos szálka is vállalkozó. Ezért nyilván ti is tisztában vagytok azzal, mennyire nehéz is manapság fenntartani a vállalkozást úgy, hogy ne csússz el a járulékok befizetésével sem, és az autód részletfizetésével sem. És ez csak két példa, de ettől sokkal több dologra kell figyelnünk nekünk / nektek is / vállalkozóknak. Ha azonban olyan szerencsés helyzetben vagy, hogy van kiadott autód, akkor az alkalmazott / hogy neked is érthető legyen: droid; néger; rabszolga / által neked megtermelt összeg nagyban segít ezeknek a költségeknek a pontos és időben történő befizetésében. Ezáltal megteremtődik az a biztonság érzeted, aminek köszönhetően nem kell nap mint nap gyomorgörccsel kijönnöd dolgozni, nem kell 16 órát az autódban ülnöd. Legalábbis neked; vállalkozónak. Az így megspórolt időt a családoddal, barátaiddal, vagy a hobbiddal töltheted. Nem így az alkalmazott. Amíg te kikapcsolódsz, addig ő pénzt keres magának is, és neked is. Persze ehhez kell olyan szerencsésnek lenned, hogy az alkalmazottad mindig pontosan tudjon fizetni, ne pusztítsa le az autódat, stb. Ezenkívül! Ha te is „régi motoros” vagy a szakmában akkor szinte 99%-ig biztos, hogy te is alkalmazottként kezdted. Hiszen volt idő mikor nem is nagyon lehetett volna másképp. És még az is lehet, hogy azok akiket ti nemes egyszerűséggel csak „droid”-oztok, sokkal pontosabban végzik a munkájukat, az utasokkal figyelmesebbek, segítőkészebbek, esetleg pont az ő hozzáállásuk miatt lesz valakiből a te általad is szállított törzsutas.Mert nem mindegyikre igaz az, hogy büdös, koszos, elhanyagolt. Az, hogy kevés a munkád nem feltétlen annak köszönhető, hogy ők vannak. Ez inkább attól lehet, hogy az utóbbi 8-10 évben végbement, a telefonszám tulajdonosoknak köszönhető „tarifális cigánykodás” , amit ők árversenynek hívnak elrettentette az utasok jelentős részét a taxizástól. Nem beszélve a gomba módra szaporodó csomag futár szolgálatokról, vállalkozói engedély nélküli sofőrsegély szolgálatokról, számlaképtelen, hasraütés alapján dolgozó riksataxikról, stb, amik mind- mind előlünk viszik el a fuvarokat. Ezt csak azért írtam ide a végére, mert úgy érzem az alkalmazottak iránti haragod a fuvarszámok csökkenésére vezethető vissza.
Oldalszám: 934