Hozzászólások száma: 1073
Ugrás a hírhez Oldalszám: 54
Témakörök > Hírek fórumai > Nem állunk meg! TOR TÚRA! TAXISDEMONSTRÁCIÓ JÚNIUS 4-ÉN! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2012.06.14. 12:25:15 / # 174187

hiénakutya 2012.06.14. 12:21:50 / # 174186
Hát, ez azért méltánytalan lenne. Inkább valami kőfejtőbe küldeném, a 20 év maradhat.
mezitlábas1 2012.06.14. 12:12:36 / # 174185
avatar
A tarifa mértéke is elfogadhatatlan! Ezzel a fos tarifával dolgozzon a metál még 20 évig!!
nardo 2012.06.14. 12:11:04 / # 174184
avatar
Mint a Mátrix- ban. Cél: az utas könnyen megtalálja a kocsiját. Egyforma kocsik. Egyforma szabadjelzők. (Voltak ezek pl.: a Roosevelt tér – Zrínyi sarkon, mikor hajnalban hazaindul a nép?) Megoldás: a taxi érkezzen oldalról a címre, hogy az utas lássa a cégjelzést Tervek a jövőben: -Forma: egyforma illat a kocsiban, egyforma gépkocsivezetők. -Egészséges életmód: a dohányzásról leszoktatjuk őket. (a kocsiban nem, a droszton lehetne, de nem szállhat ki) sokat dolgozni, ülve aludni egészséges, a tarifa marad -Utas szám növelés: metrót nem építünk, a buszokat nem javítjuk meg -Új munkahely azoknak, akik kiestek a körből Könnyen fognak találni. Egy csomó embert keresnek, akik ehhez értenek: Keveset, de ülve alszik, Egyszerre két rádiót képes hallgatni, közben újságot olvas Ismeri a városban az utcákat, sőt bizonyos helyeken a kapuk színét is tudja A jövőbe lát, tudja, hogy valaki hány perc alatt ér A-ból B-be. A fizetés igénye kicsi, csak sok pénzt menjen át rajta. A hónap elején a kezébe adod, a hónap végére visszahordja, még otthonról is tesz hozzá.

hiénakutya 2012.06.14. 12:07:24 / # 174183

mezitlábas1 2012.06.14. 12:07:06 / # 174182
avatar
FIGYELEM NAGYON FONTOS!! A tarifáknál ismét nincsen megszabva a rendeletben az évenkénti kötelező felülvizsgálat és tarifa modosítás az infláció és egyéb költségek növekedése esetén!!

hiénakutya 2012.06.14. 12:05:58 / # 174181
Sajnálom, pedig nagyon kíváncsi lettem volna... Ami pedig Dávidkát illeti, nos, őt még pelenkázták, amikor én már taxis egyéni vállalkozó voltam. Teltek-múltak az évek és úgy alakult, hogy lekerült a valagáról a pelenka, aztán zéró teljesítménnyel, zéró tapasztalattal, zéró hozzáértéssel, pusztán a megfelelő családi háttérnek köszönhetően, kapott egy hűbérbirtokot, ahol kedvére játszadozhat - emberek életével is. Most ott tartunk, hogy munkanélkülivé tesz, megfoszt a választott foglalkozásomtól, szociális válságba taszítja a családomat, és feldúlja a viszonylag kényelmesen berendezett hitvány kis életemet. Igen, valószínűleg aránytévesztés, hogy ezért mindössze csak leorrtúrózom, noha -igazság szerint- a nyaki ütőerét kellene átvágnom. Minimum.
hiénakutya 2012.06.14. 11:47:04 / # 174180
Ahogy Kertestaxi topictárs leírta.
törölt felh. 2012.06.14. 10:57:37 / # 174179
avatar
Másrészt ne feledd! A fuvarszervezök is bejárnak nyomni a sódert a saját érdekükben. Nekik egyáltalán nem érdekük a rend. És még nagyobb sújjal harcolnak, hogy a sor végét be ne zárják hiszen az ö pénzük a taxisnál lapul. Ha sok taxis van van lé. Ha kevés taxis van................. :)
törölt felh. 2012.06.14. 10:53:08 / # 174178
avatar
Állítolag a rendelet alkotók járnak ide a hallotaxira informálodni. Már sokszor elhangzott a megoldás. Csak akarni kéne! A droszthasználati engedély kiadását igen is szabályozhatnák a jelenlevö taxisok védelme érdekében. Pl: van 1100 budapesti féröhely akkor kiadok féröhelyenként 3 db engedélyt. Talán még rend is lenne!
202 2012.06.14. 10:07:50 / # 174177
avatar
Egészen biztos,hogy nem fogja tartalmazni a vállalkozással kapcsolatosan felmerülő összes költséget. Ezért én úgy gondolom, hogy semmivel sem lesz előrébb a szakma mint most van. Teljesség igénye nélkül a kiadások havonta: Fuvarszervezési díj: Üzemanyag költsége: Bér és járulékok: banki hitel vagy az új gki ra eltett pénz: Javítás,tisztítás,biztosítások: Határidőre vagy előlegként megfizetett adók, stb.: Ezek voltak a nettó kiadások, de ne feledjük el, hogy a viteldíj bruttó, mely tartalmazza az Általános forgalmi adót is. A taxi szolgáltatás 27 százalékos Áfa kulcs alá tartozik! Ki-ki eldöntheti a saját költségei alapján,hogy 189 forintos nettó km díjból finanszírozható e a vállalkozása. (189+Áfa=240) Ráadásul a bevétel 30% át fölemésztő üzemanyag áfa a személygépkocsival szolgáltatók esetében nem írható le a befizetendő Áfából ! Tehát mi nem 339+áfa veszünk egy liter üzemanyagot ha nem NÉGYSZÁZHARMINC ért.
pupák 2012.06.14. 10:01:42 / # 174176
avatar
Amúgy ki gondolta komolyan, hogy tényleg csökkenni fog a létszám? Akinek kihullik az autója az vagy eljelzálogosítja a házát-lakását, vagy majd megjelenik valamelyik autókereskedés egy kihagyhatatlan ajánlattal - alig beszálló, ezer évig tartó lízing. Vagy rosszabb esetben droid lesz az emberekből. Egy biztos: ennyi munkanélküli nem talál magának másik állást. Sőt, mivel ahogy körbenézek a legtöbbünk nem fiatal, akik után kapkodnának a munkáltatók. Tehát nem lesz más lehetőség csak egy elenyésző kisebbségnek más állás után nézni, és marad a taxika - bármilyen megalázó pocsék feltételekkel is...
ati8 2012.06.14. 08:03:17 / # 174175
avatar
Szeretném még egy apróságra felhívni a tárgyaló felek figyelmét. A mostani tervezet elegánsan megfeledkezik arról,hogy egy szó sem esik a létszámról! Illetve ez most egy indirrekt létszám csökkentés. Ezt mondja dávidka. Ki hullik x ezer ember. De jó! Azt viszont senki nem ígéri, hogy az így elért létszámot rögzítik, és leállítják az engedélyek kiadását. Tehát, beruházunk megint x milliót, és fél éven belül pont megint sokan leszünk, mert a létszám stoppot elfelejtik beleírni a rendeletbe. GRATULÁLOK.

ati8 2012.06.14. 07:49:24 / # 174174
avatar
Tudomásom szerint az ártörvény előírja, hogy a hatósági árat (fix, vagy max.)úgy kell megállapítani, hogy fedezze az összes vállalkozással kapcsolatos kiadást, és nyereséget lehessen képezni a törvényes munkaidő alatt. Na már most, ha a 14 éves, 240ft-os tarifa ezt alátámasztja, akkor megeszem a kalapom. Ha a 14-évvel ezelőtti tarifát szakértők számolták ki, akkor már csak az infláció mértékét kell hozzáadni. Ez nélkül bármilyen tarifát talál ki vitézy, az törvénytelen.

Mat 2012.06.14. 07:17:21 / # 174173
avatar

Mat 2012.06.14. 07:10:26 / # 174172
avatar

törölt felh. 2012.06.14. 06:59:11 / # 174171
avatar
De még akkor is ott áll a taxis elött a lehetöség, hogy éljen a maximált tarifa alkalmazásának a lehetöségével!
Messerschmitt 2012.06.14. 06:47:40 / # 174170
avatar
Önteltség: *5
Tomcab 2012.06.14. 06:42:38 / # 174169
avatar
Miért idegesíted magad ezeken! Kitűnő zenész vagy. Én a helyedben inkább egy HAMMOND B3-ra gyúrnék és elkápráztatnám a nagyérdeműt. Bocsi ez csak egy ötlet lehet hogy már ott is telített a piac?
Mat 2012.06.14. 04:19:13 / # 174114
avatar

Oldalszám: 54