Témakörök > Hírek fórumai > Nem állunk meg! TOR TÚRA! TAXISDEMONSTRÁCIÓ JÚNIUS 4-ÉN! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
hiénakutya | 2012.06.14. 12:25:15 / # 174187 |
|
|
hiénakutya | 2012.06.14. 12:21:50 / # 174186 |
Hát, ez azért méltánytalan lenne.
Inkább valami kőfejtőbe küldeném, a 20 év maradhat.
Előzmény: #174185 mezitlábas1 2012.06.14. 12:12:36 |
|
mezitlábas1 | 2012.06.14. 12:12:36 / # 174185 |
|
A tarifa mértéke is elfogadhatatlan!
Ezzel a fos tarifával dolgozzon a metál még 20 évig!!
Előzmény: #174183 hiénakutya 2012.06.14. 12:07:24 |
nardo | 2012.06.14. 12:11:04 / # 174184 |
|
Mint a Mátrix- ban.
Cél: az utas könnyen megtalálja a kocsiját.
Egyforma kocsik. Egyforma szabadjelzők.
(Voltak ezek pl.: a Roosevelt tér – Zrínyi sarkon, mikor hajnalban hazaindul a nép?)
Megoldás: a taxi érkezzen oldalról a címre, hogy az utas lássa a cégjelzést
Tervek a jövőben:
-Forma:
egyforma illat a kocsiban, egyforma gépkocsivezetők.
-Egészséges életmód:
a dohányzásról leszoktatjuk őket. (a kocsiban nem, a droszton lehetne, de nem szállhat ki)
sokat dolgozni, ülve aludni egészséges, a tarifa marad
-Utas szám növelés:
metrót nem építünk, a buszokat nem javítjuk meg
-Új munkahely azoknak, akik kiestek a körből
Könnyen fognak találni. Egy csomó embert keresnek, akik ehhez értenek:
Keveset, de ülve alszik,
Egyszerre két rádiót képes hallgatni, közben újságot olvas
Ismeri a városban az utcákat, sőt bizonyos helyeken a kapuk színét is tudja
A jövőbe lát, tudja, hogy valaki hány perc alatt ér A-ból B-be.
A fizetés igénye kicsi, csak sok pénzt menjen át rajta. A hónap elején a kezébe adod, a hónap végére visszahordja, még otthonról is tesz hozzá.
|
hiénakutya | 2012.06.14. 12:07:24 / # 174183 |
|
|
mezitlábas1 | 2012.06.14. 12:07:06 / # 174182 |
|
FIGYELEM NAGYON FONTOS!!
A tarifáknál ismét nincsen megszabva a rendeletben az évenkénti kötelező felülvizsgálat és tarifa modosítás az infláció és egyéb költségek növekedése esetén!!
|
hiénakutya | 2012.06.14. 12:05:58 / # 174181 |
Sajnálom, pedig nagyon kíváncsi lettem volna...
Ami pedig Dávidkát illeti, nos, őt még pelenkázták, amikor én már taxis egyéni vállalkozó voltam. Teltek-múltak az évek és úgy alakult, hogy lekerült a valagáról a pelenka, aztán zéró teljesítménnyel, zéró tapasztalattal, zéró hozzáértéssel, pusztán a megfelelő családi háttérnek köszönhetően, kapott egy hűbérbirtokot, ahol kedvére játszadozhat - emberek életével is.
Most ott tartunk, hogy munkanélkülivé tesz, megfoszt a választott foglalkozásomtól, szociális válságba taszítja a családomat, és feldúlja a viszonylag kényelmesen berendezett hitvány kis életemet.
Igen, valószínűleg aránytévesztés, hogy ezért mindössze csak leorrtúrózom, noha -igazság szerint- a nyaki ütőerét kellene átvágnom.
Minimum.
|
|
hiénakutya | 2012.06.14. 11:47:04 / # 174180 |
Ahogy Kertestaxi topictárs leírta.
Előzmény: #174161 202 2012.06.13. 19:50:24 |
|
törölt felh. | 2012.06.14. 10:57:37 / # 174179 |
|
Másrészt ne feledd!
A fuvarszervezök is bejárnak nyomni a sódert a saját érdekükben.
Nekik egyáltalán nem érdekük a rend.
És még nagyobb sújjal harcolnak, hogy a sor végét be ne zárják hiszen az ö pénzük a taxisnál lapul.
Ha sok taxis van van lé.
Ha kevés taxis van................. :)
Előzmény: #174175 ati8 2012.06.14. 08:03:17 |
törölt felh. | 2012.06.14. 10:53:08 / # 174178 |
|
Állítolag a rendelet alkotók járnak ide a hallotaxira informálodni.
Már sokszor elhangzott a megoldás. Csak akarni kéne!
A droszthasználati engedély kiadását igen is szabályozhatnák a jelenlevö taxisok védelme érdekében.
Pl: van 1100 budapesti féröhely akkor kiadok féröhelyenként 3 db engedélyt.
Talán még rend is lenne!
Előzmény: #174175 ati8 2012.06.14. 08:03:17 |
202 | 2012.06.14. 10:07:50 / # 174177 |
|
Egészen biztos,hogy nem fogja tartalmazni a vállalkozással kapcsolatosan felmerülő összes költséget. Ezért én úgy gondolom, hogy semmivel sem lesz előrébb a szakma mint most van.
Teljesség igénye nélkül a kiadások havonta:
Fuvarszervezési díj:
Üzemanyag költsége:
Bér és járulékok:
banki hitel vagy az
új gki ra eltett pénz:
Javítás,tisztítás,biztosítások:
Határidőre vagy előlegként
megfizetett adók, stb.:
Ezek voltak a nettó kiadások, de ne feledjük el, hogy a viteldíj bruttó, mely tartalmazza
az Általános forgalmi adót is. A taxi szolgáltatás 27 százalékos Áfa kulcs alá tartozik!
Ki-ki eldöntheti a saját költségei alapján,hogy
189 forintos nettó km díjból finanszírozható e
a vállalkozása. (189+Áfa=240) Ráadásul a bevétel 30% át fölemésztő üzemanyag áfa a személygépkocsival szolgáltatók esetében nem írható le a befizetendő Áfából ! Tehát mi nem
339+áfa veszünk egy liter üzemanyagot ha nem
NÉGYSZÁZHARMINC ért.
Előzmény: #174174 ati8 2012.06.14. 07:49:24 |
pupák | 2012.06.14. 10:01:42 / # 174176 |
|
Amúgy ki gondolta komolyan, hogy tényleg csökkenni fog a létszám? Akinek kihullik az autója az vagy eljelzálogosítja a házát-lakását, vagy majd megjelenik valamelyik autókereskedés egy kihagyhatatlan ajánlattal - alig beszálló, ezer évig tartó lízing. Vagy rosszabb esetben droid lesz az emberekből. Egy biztos: ennyi munkanélküli nem talál magának másik állást. Sőt, mivel ahogy körbenézek a legtöbbünk nem fiatal, akik után kapkodnának a munkáltatók. Tehát nem lesz más lehetőség csak egy elenyésző kisebbségnek más állás után nézni, és marad a taxika - bármilyen megalázó pocsék feltételekkel is...
Előzmény: #174175 ati8 2012.06.14. 08:03:17 |
ati8 | 2012.06.14. 08:03:17 / # 174175 |
|
Szeretném még egy apróságra felhívni a tárgyaló felek figyelmét. A mostani tervezet elegánsan megfeledkezik arról,hogy egy szó sem esik a létszámról! Illetve ez most egy indirrekt létszám csökkentés. Ezt mondja dávidka. Ki hullik x ezer ember. De jó! Azt viszont senki nem ígéri, hogy az így elért létszámot rögzítik, és leállítják az engedélyek kiadását. Tehát, beruházunk megint x milliót, és fél éven belül pont megint sokan leszünk, mert a létszám stoppot elfelejtik beleírni a rendeletbe.
GRATULÁLOK.
|
ati8 | 2012.06.14. 07:49:24 / # 174174 |
|
Tudomásom szerint az ártörvény előírja, hogy a hatósági árat (fix, vagy max.)úgy kell megállapítani, hogy fedezze az összes vállalkozással kapcsolatos kiadást, és nyereséget lehessen képezni a törvényes munkaidő alatt. Na már most, ha a 14 éves, 240ft-os tarifa ezt alátámasztja, akkor megeszem a kalapom. Ha a 14-évvel ezelőtti tarifát szakértők számolták ki, akkor már csak az infláció mértékét kell hozzáadni. Ez nélkül bármilyen tarifát talál ki vitézy, az törvénytelen.
|
Mat | 2012.06.14. 07:17:21 / # 174173 |
|
|
Mat | 2012.06.14. 07:10:26 / # 174172 |
|
|
törölt felh. | 2012.06.14. 06:59:11 / # 174171 |
|
De még akkor is ott áll a taxis elött a lehetöség, hogy éljen a maximált tarifa alkalmazásának a lehetöségével!
Előzmény: #174167 művészúr 2012.06.14. 00:07:25 |
Messerschmitt | 2012.06.14. 06:47:40 / # 174170 |
|
Önteltség: *5
|
Tomcab | 2012.06.14. 06:42:38 / # 174169 |
|
Miért idegesíted magad ezeken!
Kitűnő zenész vagy.
Én a helyedben inkább egy HAMMOND B3-ra gyúrnék és elkápráztatnám a nagyérdeműt.
Bocsi ez csak egy ötlet lehet hogy már ott is telített a piac?
Előzmény: #174167 művészúr 2012.06.14. 00:07:25 |
Mat | 2012.06.14. 04:19:13 / # 174114 |
|
|