Hozzászólások száma: 1073
Ugrás a hírhez Oldalszám: 54
Témakörök > Hírek fórumai > Nem állunk meg! TOR TÚRA! TAXISDEMONSTRÁCIÓ JÚNIUS 4-ÉN! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
606 2012.06.12. 01:41:16 / # 174075
avatar
Dudás úr facebookjára feltéve
606 2012.06.12. 01:33:48 / # 174074
avatar
Lopom
anyad 2012.06.12. 01:00:08 / # 174073
avatar
Sajnos ebben a szakmában ha a Taxis becsületesen korrektül dolgozik hát nem sokra futja eben teljesen igazad van.Megmondom neked őszintén mikor a Főtaxinál mint "alkalmazott" dolgoztam sokall jobban éltem én is meg a családom is.Most nagyon messze vagyok az akkori életszínvonalamtól.
nardo 2012.06.12. 00:51:19 / # 174072
avatar
Hello Csogu! (meg akinek kicsit számít, hogy mi lesz) a) „közlekedésszervező: a BKK Budapesti Közlekedési Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság;” Kik a részvénytársaság tagjai? Attól, hogy ilyen szép hivatalos neve van, még lehet benne magántőke. Tehát mivel közpénz (is) van benne, hozzák nyilvánosságra ki és milyen arányban részvényes!! Mivel ők kezelik, (adják-veszik) majd drosztokat, meg a droszt pénzt jó lenne tudni kicsodák. f) „tevékenységi engedély: a külön jogszabály szerint az illetékes közlekedési felügyelőség által kiadott engedély;” Mi az a külön jogszabály? És hol van? Kinek a jogszabálya? Az a gyanúm, hogy a Közlekedési Felügyelet (mivel tulajdonnév, még a tervezettben is nagybetűvel kellene írni) még nem is tudja, hogy milyen feladata lesz. Ha megkapják a feladatot, alkotnak hozzá jogszabályt. http://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/szakigazgatasi-szervek/kozlekedesi-felugyeloseg Az, hogy felkészültek-e, vagy számítanak-e a nagy „rohamra” megkérdezhetné valaki Dr. Pesti Imre kormánymegbízottól. Ő a főnök. Ha meg már sikerült szóra bírni azt is jó lenne mi lesz benne, mert tervezett (szerencsére:) elég hiányos. Egyelőre. (8)” Személytaxiban dohányozni tilos.” Tehát, ha nincs fenn a szabadjelző, akkor lehet? Szerintem utassal eddig sem sokan cigiztek, de így már világos. Büdös kocsival lehet, füstössel nem lehet fuvarozni. Ha még hozzávesszük ezt a pontot is január 1-re le kell szokni a cigiről: „ (6) A taxiállomáson várakozó személytaxit annak vezetője nem hagyhatja el.” „(9) A személytaxit bankkártyás fizetésre alkalmas terminállal fel kell szerelni és azt működőképes állapotban kell tartani.” Rendben, ki fizeti a bankok által levont 1-2%-ot, hiszen a fixtarifát csak úgy kaphatod meg, ha a teljes összeg marad. (3) A vállalkozás a taxiállomás-használati hozzájárulás iránti kérelmet a közlekedésszervezőnél nyújthatja be a taxiállomás-használati hozzájárulás lejártát megelőző 30 napon belül. Akkor most mi van? A jelenlegi droszt engedély matricámat tegyem át az új kocsira. (az rendszámra szól, vagy én vagyok fáradt?) Na így egyben: ” A taxiállomás-használati hozzájárulás 11. § (1) Budapest főváros területén létesített taxiállomások használatára jogosító taxiállomás-használati hozzájárulást - a 10. §-ban foglaltak kivételével - a közlekedésszervező adja ki. (2) E rendelet hatálya alá tartozó taxiállomásokat a személytaxi-szolgáltatást végző vállalkozás (a továbbiakban: vállalkozás) csak a taxiállomások használatára jogosító hozzájárulás (a továbbiakban: taxiállomás-használati hozzájárulás) birtokában használhatja. (3) A vállalkozás a taxiállomás-használati hozzájárulás iránti kérelmet a közlekedésszervezőnél nyújthatja be a taxiállomás-használati hozzájárulás lejártát megelőző 30 napon belül. (4) A kérelemnek az alábbi adatokat kell tartalmaznia: a) a vállalkozás neve, b) egyéni vállalkozó esetén a születési helye, ideje, anyja neve, lakcíme, levelezési címe, vállalkozói igazolványának száma, c) gazdasági társaságok esetén a vállalkozás székhelye, levelezési címe, cégjegyzékszáma, adószáma, d) a személytaxi forgalmi rendszáma, e) a személytaxi különleges (sárga) rendszáma, f) a személytaxi gyártmánya, típusa, színe, g) taxi-igazolólap száma, h) nyilatkozat arról, hogy a kérelmező Budapest főváros területén végzett iparűzési adóköteles tevékenységével összefüggésben a Fővárosi Önkormányzathoz adóalanyként bejelentkezett, adóbevallást nyújtott be, és adótartozása nem áll fenn, illetve adóelőleg-fizetési kötelezettségének eleget tett, i) nyilatkozat arról, hogy a jármű az e rendelet 1. és 2. számú mellékleteiben foglaltaknak megfelel.” „ Akkor sem értem. Szóval hol van itt az, hogy régi,- amit 1 évre adtak el – meddig jó, bárhol is beszámítják, visszatérítik az árát. Akkor itt a „h” pont: nyilatkozat kell, nem igazolás! Jó. „i” pont : szintén 1. 2. Nyilatkozat. Tehát én döntöm el, hogy sikerült az autó színét jól eltalálni. Jó. Ezt ki fogja ellenőrizni?? Ugyanis ellenőrzési jogkörökről egy szó sincs ebben a tervezetben!!! Pl.: az utakon A rendőr? Hát annak kevés egy fővárosi rendelet. (forgalmi, jogsi, személyi) A közterületes? Na az lehet. Nyilván kiképzik őket, kapnak színmintát és majd eldöntik, hogy eléggé kiszívta-e a nap a fényezést ahhoz, hogy menjek újra fényeztetni. „ f) a személytaxi gyártmánya, típusa, színe,” Na ez a kedvencem: Színe?? (Biztos lehetne még szemezgetni belőle, de ehhez nem is igazán értek, meg fáradt is vagyok hozzá) Nagyon jó, hogy tudjuk mivel nem értünk egyet, csak ide ez már kevés. Azon már túl vagyunk. Itt kicsit komolyabb kérdésekre, válaszokra van szükség: Néhány tipp a fentiek mellé: - Mivel sehol sem szerepel, hogy a - forgalmi engedély, vagy a gyártó típus leírása alapján- akkor most mérik az adatokat? (pl.: kW – próbapadon stb.) - Lehet-e növelni a teljesítményt? (pl.: sportlégszűrő, sportdob, chiptuning. Az 1,4-es Skodának 1 kW-t kellene) - Lehet-e csökkenteni is, hiszen ha egy 60kW-os gázzal megy esetleg kevesebb? - Ha valaki véletlenül egy modern audit vesz pl.: akkor mit vesznek alapul. Gyárilag 110 kW is meg van, de olyan buta, hogy egy bizonyos fordulatszám tartományban nem használ két hengert. Ilyenkor meg kevesebb 60 kW-nál. Vagy ezzel majd csak 4000-es fordulat fölött lehet taxizni? - A csomagtartó méretét lehet változtatni kalapálással, pótkerék mellőzésével, esetleg tetőboksszal, vagy tetőcsomagtartóval. Ilyenkor mérhetetlenül nagy és még időnként igény is van rá. - Az új szín lehet fólia is? Sehol nem olvastam róla. - Arról olvastam, hogy az utas hova mehet a panaszával, de arról nem, hogy a taxis hova mehet, ha az utassal van a gond. Pl. szállíthatatlan, nem viszem el, feljelent akkor most mi van? Néhány nap múlva elviszik vérvételre, hogy részeg volt-e? Vagy beszennyezi a kocsit? Jó, aki céges majd rádión beszól, és aki nem? Azt se írták, hogy kötelező belépni valahova. - Dudás Zoltán Főtaxi üzletág igazgató úr szerepét is tisztázni kellene. Ugyanis Ő volt a BKIK tárgyaló delegáció vezetője. Minden változásról tudott, így ha a Főtaxi helyzeti előnybe került, a változások után, akkor az összeférhetetlenséget feltételez. Ha rajta múlik nyilván a B lesz elfogadva. Akkor nem változik a 156 Ft, csak annyiban, hogy még a 20% áfa lejön belőle. B legmagasabb egységdíjak A egységdíjak Ennyi a különbség. Uraim! Avval az érveléssel előrukkolni, (bármilyen fórumon) hogy gőzborotvával, vagy mivel mossuk le a kényes színű kocsinkat, meglehetősen szánalmas. Arról nem is beszélve, hogy a többségnek nem is lesz mit lemosni. Milyen drága a mosatás? Jó reggelt!, az egész veszteséges, akkor miért pont a mosó??? Létszámokkal, meg droszt helyekkel nem értünk egyet? Hát ez jó. Nem értitek, hogy így is sok lesz? Nem nagyon látok terveket: A B C ? Vagy gurulni kell még egy kört? Legyetek szívesek rászánni egy negyedórát ezekre a hozzászólásaimra, hátha segít valamit. (786, 781, 697, 636)
606 2012.06.12. 00:45:04 / # 174071
avatar
Na most sokan fognak utálni de leírom a véleményemet.Megy a szarakodás itt a kocsikkal kilowattokon múlnak életek meg litereken és tengelytávokon DE amiről senki sem vitázik az a tiszta erkölcsi bizonyítvány amit a javaslatban láttam.Vajon hány ember fog elvérezni ha azt is kérik,mert valljuk be nagyon sokan taxiznak olyan hosszú priusszal,hogy csak na.Várom az építő jellegű kritikákat

törölt felh. 2012.06.12. 00:35:37 / # 174070
avatar
Jól már ebből nem lehet kijönni.De a taxisoktól mást nem is várok.A többségtől aki megalázó tarifákkal fuvarozik és inkább kint van napi tizen órákat csak,hogy nyomkodhasson a gazdinak.Közben rámegy az élete a családja és csak egy behitelezett autót tud felmutatni jobb esetben,ha még nem droid.
anyad 2012.06.12. 00:27:32 / # 174069
avatar
Szerintem ebben a feszélyezett helyzetben egy kormány sem engedi magára két- háromezer elkeseredett embert.Reméljük győz a józan ész és fentről beleszólnak a mi javunkra.
anyad 2012.06.12. 00:17:56 / # 174068
avatar
Igazából itt mindannyian valamennyire be vagyunk szerintem szarva.Ugyan is itt mindenki atoll fél,hogy mi ebből jól biztasson nemfogunk kijönni.Bár ne nekünk lenne igazunk.
anyad 2012.06.12. 00:11:37 / # 174067
avatar
Hát lehet ezeknél még rosszabb variáció?Bár igazad van itt minden lehet.
törölt felh. 2012.06.12. 00:07:44 / # 174066
avatar
Teljesen igazad van!Én ugyanezt leírtam hasolóan pár napja.És azt is,hogy szerintem egy drasztikus taxis tüntetés nélkül(esetleg blokád vagy egy, egy hetes cimfelvételi stop),úgy meg fogják ezeket szavazni mint a huzat.Erre a nagyon okos tómajer kikiáltott provokatőrnek...Ennyit a taxisok eszéről...
nagyonkedves 2012.06.11. 22:04:07 / # 174064
avatar
Hát akkor marad az orrtúrózás ezek szerint. Hacsak ki nem talál valaki gyorsan egy harmadik típusú fenyegetést. Valami mindenkinek tetszőt. :)
mezitlábas1 2012.06.11. 20:36:08 / # 174063
avatar
Lásd! Droszt hirado Milyenre cseréljem 10-es bejegyzés! Itt megtekinthető!
202 2012.06.11. 20:35:30 / # 174062
avatar
Ezen a nyáron meleg lesz.

202 2012.06.11. 20:31:26 / # 174061
avatar
Képzeld el , milyen extra felára lesz ennek a fekete modellnek! A várakozási időt csökkentenék az utcai pletyiben hallható, előre legyártott autókkal? Kérdezd a kutyát! Talán Ő megnyugtató választ tud adni! ( remélem )
mezitlábas1 2012.06.11. 20:31:16 / # 174060
avatar
Akik elkezdtéka szarkeverést! A Hiénakutya irta egy másik topikban! Ezeket a szarokat is a "szakma" kérte. Linkeljem be újra? Tessék! A csatolt állományok közül az elsőt tessék letölteni, melynek címe: "Javaslat a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás átfogó szabályozására"

202 2012.06.11. 20:24:42 / # 174059
avatar
Vágom,de sokan szívesen látnának , mint kiemeltet. sok fa..ságtól kímélnénk meg magunkat, így van az a pénz ,amit át csoportosítanék. teccik érteni?
hiénakutya 2012.06.11. 20:12:54 / # 174058
Ha megnézed a listát, akkor könnyen rájöhetsz, hogy ez a szavazás egy vicc. Mondjuk ettől még szavazhattok rám. Az se sokkal szarabb poén. :-)
hiénakutya 2012.06.11. 20:09:31 / # 174057
"A" verzió "B" verzió Ez még nem végleges, mert például ma is volt egy megbeszélés a Kamarában. Tehát a helyzet még rosszabbodhat. :-D

mezitlábas1 2012.06.11. 20:00:24 / # 174056
avatar
Figyelem! Az én olvasatom szerint az sem elég ha valaki vesz egy fekete autót és lefóliáztatja sárgára az előirások szerint,mert a fekete szin is egy kódszámú szin csak az a megfelelő!!! Tehát nem mindegy,hogy az autó milyen fekete!! MÁS és ez is nagyon fontos!! A tarifáknál ismét nincsen megszabva az évenkénti kötelező emelés az infláció es egyéb költségek növekedése esetén!! Tehát mindent meg kell tennünk,hogy ez a rendelet igy ne lépjen életbe!!! A másik nagy szivatás a kocsi fekete szine !! Ahogy a Zsolt is írta ez a legkényesebb szin.Minden kosz hamar meglátszik rajta,nyáron magába szívja a hőt ezért,hogy elviselhető legyen szinte állandó klimázást igenyel ami megnöveli a fogyasztást Kb 20%-al!
202 2012.06.11. 19:42:44 / # 174052
avatar
Szia, én úgy gondolom, a fuvarszervezőkre kirótt 50 milla is elgondolkodtató. Én 5 céget számoltam akik maradnának. Persze fúziók, holdingok stb. alakulhatnak. A droszt díj és a műszaki vizsga drasztikus emeléséről viszont a kiesett bevétel jut az eszembe. Valaminek a több mint ÖTVEN százalékkal történő emelése, már számításokat feltételez. Ennek alapján a befizetők(eltartók) számának hasonló mértékű csökkenését feltételezném. Pontosan tudja valaki, hogy a taxisok fele nem fogja tovább bírni. Ennek ellenére nem hiszek a legyártott autókban, mert gazdaságtalan lenne üzemeltetni. Ami nekünk 14-15 óra alatt nem sikerül azt más sem tudja kitermelni,(1km re 50 forint Áfa teher rakódik) plusz még fizetést, profitot is kellene termelni. Az talán üzlet lehet valakinek, hogy az ő zsebébe menjenek azok a pénzek, amit ma takdíjként befizetünk ennek-annak. Ezt biztosan k..vára fölemelik , mert nem tudsz tovább menni. Az autód meg a Te költséged marad, ha kiesel lesz másik versenyző helyetted! Valaki túl sokat beszélt és nem tudta,hogy kinek. Nincs összetartás és ez ássa meg sírunkat, én így gondolom. Szavazzatok a hiénakutyára !
Oldalszám: 54