Hozzászólások száma: 13508
Ugrás a hírhez Oldalszám: 676
Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Yuri 2011.11.26. 11:46:27 / # 166061
avatar
Szia! 1. Szomorúan olvasom, amit írtál. Nem vitatom, hogy rövidebb idő alatt érsz ki a reptérre a nulláson, sőt, talán még kevesebb üzemanyag is fogy. De a taxinak - és ehhez ragaszkodnunk kell!!! - km-díja van, nem pedig "mennyi üzemanyag fogy?"-díja, és nem "mennyi idő alatt végzek?"-díja. Igazad van, ha picit jobban nyomod, fél óra alatt megvan Újpest-Reptér. Fél óra alatt 4800 ft, az egy óra alatt 9600. De qrva jó! Tudod, kik számolnak így? Akiknek csak a bérleti díjat meg az üzemanyagot kell kifizetniük. (Szándékosan nem írom ki azt a bizonyos szót.) A taxi viteldíja nem csak az üzemanyag árát tartalmazza, ezt fel kellene már végre fognia mindenkinek!!! (De tudod, mit? Vidd a nulláson. Ez legyen a te döntésed. DE! Az utasnak szólj, hogy ne lepődjön meg, ha legközelebb 10 körül lesz ugyanaz az út. Ugyanis az a normális...) 2. Tökéletesen ellentétben állsz saját magaddal: az 1-es és a 2-es pontod ellentétei egymásnak. Az egyik esetben jó 4800-ért az Újpest-Reptér, mert milyen kevés a költség rá, a másik esetben nem jó 30-ért Pozsony, 51-ért Zágráb. Pedig lehet, hogy aki elvitte, pont úgy gondolkozott, mint te az 1-es pontban... 3. Kezdeném a legfontosabbal. Elkészült egy új Etikai Szabályzat. Frissebb, aktuálisabb. Én szeretném, ha hétfőre bent lenne a központban, és mindenki aláírással venné át, de ez a része nem rajtam múlik. Ebben minden pontosan benne lesz, és amint kiosztásra került mindenkinek, lehet betartatni. Vonatkozik ez a 3-nál böfögésre, a vidéki címre böfögésre és az előkére böfögésre, de minden egyéb szabályra is. Ezért ezen a téren a türelmedet, türelmeteket kérem még - remélhetőleg - pár napig.
Kekec 2011.11.26. 10:39:17 / # 166058
avatar
Máskor potosabban hogy hiteles legyen. Börsi droszt 30e.Pozsony. Senki nem kapott 4 órát mert matrica köteles fuvarra nincs fuvarkényszer drosztról.
nyuszicsiga 2011.11.26. 10:04:05 / # 166057
avatar
Valami nem kerek! A barátom nem vitt egy fuvart sem a fesztiválról, és föállású,mégis bepötyögtek neki utólag! :-) Amúgy ha a 4- es tarifás cég elmenne nem hiszem, hogy sírnának a Gabiék,hogy nem kell veszteségesen fuvarozni! Nem valószínü,hogy azok miatt nött meg a létszámotok!
rosszqtya 2011.11.26. 09:37:50 / # 166056
avatar
Szia Gyuri! 3 dolog 1. tegyük fel nem lenne kötelező, ezért a pénzért a nulláson menni! merre mennél? számomra is a nullás lenne optimális, mert hátradőlök és 80-al elkocogok 5-5.2/100km fogyasztással, vagy a városon át 7-el. illetve, lehet városban csak. 32-34km, arra meg 40-42, de mégis csak gyorsabb! most próbáld meg ezt ilyen szempontból nézni, az ár legyen irreleváns! abban ugye egyet értünk, hogy mindenkinek érdeke a költségei csökkentése, ebben az olcsó üzemanyagos időkben... akkor most nézzük az árat! mivel rosszabbak a RT5 repteres transzferei, amikor káposztásról és hidegtyúkról is 3300 ÉVEK ÓTA itt? ne is válaszolj inkább! :-) 2. Emléxel múlt héten a 51ért Zágrábba? NEM ADTA VISSZA a régi kódom! De nézzük egy másik példát! tavaly novemberben BÖRSI droszt, 30 Pozsony(?) az EGÉSZ DROSZT VISSZADTA 4 órás büntivel! Ekkor a diszpécser feldobta, hogy jó, akkor bárki bárhonnan csak vigye! 1 azaz egy kód volt rá! Ha sarkítanám azt mondanám, mindig van 1-1 éhenkórász, aki nem tud számolni! Illetve hidd el, mindig van valaki aki véletlen ott van és jó neki! Elég csekkest viszek (4-est is), igen köpködök néha én is, de még mindig jobb bejönni hidegtyúkról 4-esel, mint 3-assal! persze, nem mindig így nyúl bele az ember, de hát ez van! nem lehet minden papsajt sajnos :-/ 3. jutifuvcsi... ezzel nem lenne, semmi, ha nem lenne az a pár kód, aki beszól, "ha visszahozol" stb. én meg aki mondjuk kivárom pofára esek, mert a diszpécser feldobás nélkül adja oda a delikvensnek! JÓ példának hoznám nappalból angit éjszakáról 163-at, ők megkérdezik, hogy "így jó-e másnak is" 3a. van ugye ez a jutifuvcsi szabály, hogy 1 órán belül kell. volt, hogy vasárnap nappal kevés volt! szakadó esőbe nem merek rányomni 10el a rózsadombra... tehát bukta... 2 hete reggel a kollega (direkt nem írok kódot!) úgy filézgetett a 2esen PERCEKIG(!!!), hogy megint beleszóltam a _közvetlen kedves stílusommal_ ugyebár :D 3b. valamelyik reggel tállya u-ba, nem tudott kocsit küldeni (sima 8-as tariffa), 3 azaz HÁROM juti fuvcsinál tartott a diszpécser, akkor is véletlen ment el! Ám legyen... hadd kérdezzem meg (bár lehet nem te vagy a konkrét illetékes) 3 jutisütinél, mennyi időn belül kell elhasználni azokat? ugye 1 órán belül 3-at szinte lehetetlen! ;-) 3c. kollega beváltaná a jutalmát" bocs, de vidéki címre nem jó! wtf!? jah, közötök semmi, mert ez a diszpécseri szabályzatban van nem ez etikában... dehát ez ránk vonatkozik... hát jah... másik eset, mivel ahány műszak, annyi képpen kezelik a szabályokat (bármelyiket!!) kollega hajnalok hajnalán megég, első címre JÓLENNE! diszpécser közli, hogy kiskollegám, nincs jólenne ELŐKÉRE! wtf!? Gyuri, szerinted (péntek-szombat kivételével) hajnali 2-5 között, pl. peremen milyen címek vannak? Mondom, vagy határtábla, vagy előke! Tehát ha a delikvens mondjuk megég lőrincen, akkor muszáj bemennie a belbe, mert ott talán beesik 1-1 azonnali! Szerintem egy átgondolást azért ez megérne! 3d. mikor bevezették a jutalmazást, akkor be lett olvasva, hogy 3-nál böfögünk, utána ülünk és pöfögünk! Főleg az éjszakában harapózott el, hogy 5, 10-nél szólnak és megkapják. Változott a szabály a bevezetése óta esetleg? ha válaszolsz, előre is kösz!
Yuri 2011.11.26. 03:00:23 / # 166055
avatar
Üdvözöllek! Egy apró kiegészítéssel szeretnék élni, csak hogy az információid pontosak legyenek, elkerülendő a téves hírek szárnyra kelését. Mint bizonyára ezt is tudod, a 6x6-nál vannak tagdíj-kedvezményre jogosító lehetőségek. Ilyen pl. a nyugdíj vagy a másodállás. A korábbi vezetés azonban hozott egy olyan intézkedést - nagyon helyesen! -, hogy a kedvezményt, illetve annak mértékét a felvett fuvarszám arányában állapítja meg. Az elmúlt időszakban megszaporodtak azon helyek és rendezvények száma, amiért a 6x6 bérleti díjat fizet, és ahol beülős fuvarok tömkelege van. A leleményes taxis rájött, hogy ha az ilyen helyekről dolgozik - akár zsinórban is, hiszen a város igen sok pontján megteheti -, alacsonyan tarthatja az urh-n felvett címeit, így lehetősége van tagdíjkedvezményt kérnie amellett, hogy rengeteg, a 6x6 által szervezett fuvart teljesít. Így aztán ezeken a helyeken, rendezvényeken bevezették, hogy írják az onnan fuvarral távozók kódját, és később rendelés formájában fuvart csatolnak ezekhez a kódokhoz. Tehát az elmúlt időszak fesztiváljairól, szórakozóhelyeiről történő fuvarok "bepötyögtetése" nem a jobb, hanem a pontosabb statisztikát szolgálták és szolgálják a jövőben is. Köszönöm, hogy felhoztad ezt a témát, így legalább lehetőség nyílt a jelenség tisztázására (igaz, csak egy apró részlet), és kiderülhetett, hogy néha bizony a saját portánkon is söprögetnünk kellene, mielőtt a másik portát fikázzuk. Tisztelettel: lásd alább.
Yuri 2011.11.26. 02:34:47 / # 166053
avatar
Szia Gabi! Noha egy számomra fontos ember (az egyik legfontosabb) azt javasolta, hogy ne tegyem, legalábbis ne itt, mégis válaszolok, hiszen - részben - meg lettem szólítva. A Vezetőségnek nem vagyok tagja, így azt a részt át is ugrom. Ami a többit illeti, szeretném előre tudatni Veled, hogy nem váltottam oldalt. Sőt! Én is a fuvarokból termelem a bevételemet. Nem értek egyet a 166-tal, de ezt ki is fejeztem ama bizonyos demonstráción a jelenlétemmel, melyre később még vissza fogok térni. Említettél két példát a változásra, változtatásra (a diszp. mondja be előre, hogy 4-es, ill. ne járjon pont a visszaadásért). Ez nagyon jó lenne. Ez nagyon jó lenne? Lássuk, gyakorlatban hogy is nézne ez ki. Felveszel egy címet. Visszaadod, mert 4-es. (Nem kapsz pontot, mert az E.B. eltörölte az ezért járó pontot.) Innentől két dolog történhet: 1. Mivel kiderült, hogy 4-es, senki nem viszi el. A központ visszahívja, hogy nem tud autót küldeni, hív másik céget. A harmadik ilyen napon betelefonál a Vezetőséghez, és felbontja a szerződést. A Vezetőség pedig - megköszönve, hogy "elűzött" jó pár megrendelőt - meneszti az E.B-t. Jön egy másik E.B., aki esetleg - tanulva elődei "hibáiból" - még annyit se fog tenni a cégért, mint az elődök. 2. Mivel kiderült, hogy 4-es, senki nem akarja elvinni. A diszp. felajánl egy "juti-fuvcsit". Majd még egyet. S talán egy harmadikat is, mire valaki jelentkezik rá. És onnantól Te egész nap egy helyben fogsz állni, mert minden egyéb címet a "juti-fuvcsisok" fognak elhalászni előled. (Ez utóbbi pont nem is annyira fikció. Hajnaltól reggelig most is ez megy: a "hátrányosabb" fuvarokat juti-fuvcsiért jelentkező kollégák viszik, akik aztán rögtön lecsapnak az első repteresre. A többiek meg csak pislognak, mint hal a szatyorban.) Úgy gondolom, Gabi, hogy az általad felvetett két javaslat nem lenne megoldás, csak rontana a helyzeten. (Lehet, hogy tévedek...) Tudod, én miben láttam (volna) megoldást? Abban a korábban említett demonstrációban. Biztos vagyok abban, hogy ha akkor nem 60 (60! Még ma sem hiszem el!) ember jelent volna meg, hanem 400-450, akkor ma nem lenne a 4-es. És ha minden társaságnál lett volna demonstráció, akkor sehol nem lenne ilyen tarifa. Ha egy utas a Keletitől...bocsánat, a Nyugatitól taxival elmegy a Délibe 8000-ért, hőbörög, és másnap újra megteszi, kit szidsz: a taxist vagy az utast? "Aztán ha valaki fölveszi, az legyen az ő gondja." Ne hidd, hogy nem fogják felvenni. Hallottad a GE és az RT5 ügyét? Olyan szerződést kötöttek - ezzel ki is ütötték a szitit -, hogy IV. Váci 77-bő a reptér 4800 ft. A NULLÁSON!!! KÖTELEZŐEN!!! Kérdezd meg tőlük, hányan léptek ki azóta onnan... Akkor mit akarsz Te, Gabi? Mit akarunk mi? Mit akarhatunk mi? A magunk részéről annyit tehetünk, hogy megpróbálunk rendet tartani és minőséget tartatni. És hidd el, a Zsolti minden nap megvívja a csatáját a 6x6-ért és a taxisokért. Minden nap. Őszinte tisztelettel: Rahmé György 952 URH
nazoli 2011.11.25. 17:54:06 / # 166052
avatar
Én "báros"-nak értettem.
nazoli 2011.11.25. 17:46:00 / # 166051
avatar
Ez most nem TGFSZ dolog. (Csak TG.:-D) Ebbe ne keverjük bele a TGFSZ-t. Ez most a 6x6 dolga. Amiről meg szól, azt a címzettek pontosan értik. Egyébként ott sem a 150-es tarifa volt a mérőszám, de nem is a 430-as üzemanyag. És nem a 240-ért demonstráltunk. És azért hadd ne legyen csitt.
muci 2011.11.25. 17:14:15 / # 166050
avatar
Azt elfelejtettem, hogy a 2% hett 3%-ot fognak levonni a kártyás fuvarokból!!!!!
muci 2011.11.25. 17:11:29 / # 166045
avatar
És azt hallottátok, hogy a jövő hónaptól 2ezer helyett 2500+ áfa/3100/ lessz a lehuzó bérleti dija? Ha megtagadod akkor B kategoriába teszik az amugy A kategoriás autókat?

nyuszicsiga 2011.11.25. 16:10:36 / # 166049
avatar
Sajnos mindenben egyetértünk veled. Ráadásul tegnap még bepötyögtették veletek az elmúlt fesztiválos fuvarokat,hogy jobb statisztikát tudjanak a Zengönek bemutatni. A valamikori "ingyenes" e-pay fizetéshez a készülék azért kellett,mert akkor több megrendelés lesz. Most hol tart a dolog? McKenzee és stb?
nyuszicsiga 2011.11.25. 16:03:10 / # 166048
avatar
Erröl a tisztség cseréröl egy kicsit bövebben!!!
málna 2011.11.25. 15:27:24 / # 166047
avatar
El lehet verni rajtam is, bàtran. Bàr jövöre màr màs tölti be a tisztsègemet..Ìgy èn úgy gondolom, hozzà lehet tennie bàrkinek,aki úgy gondolja..Elfogadom a kritikádat,de nem èrtem.
hiénakutya 2011.11.25. 14:54:32 / # 166046
Ma jó napom van. :-))) A politikában is engem igazolnak a történések és itt is. Látszólag rajtatok fogom elverni a port, de nem erről van szó. Csak tisztázni szeretnék egyszer, s mindenkorra valamit. Amikor a TGFSZ demenstruációt szervezett a 240-es fix tarifáért, akkor én ugye aztat találtam mondani, hogy bocsánatot kívánok, de kihagyom, mert a 240-ért demenstruálni egyszerűen verébség. Erre -többek közt- az volt a válasz, hogy az még mindig több, mint a 150, ami egyébként tényszerűen igaz. Na most, amit nem értek, hogy mostan itten miért a négyszázakárhány forintos üzemanyag (meg a hetvenezres tagdíj) a mérőszám, ha akkor a 150-es tarifa volt. Hát van nektek 126-os tarifátok is, a Zóna meg 150-nel jár. Nem? De. Több a 166, mint a 126? Több. Több a 166, mint a 150? Több. Mi a probléma? Szóval... Azt gondolom, hogy a TGFSZ-nek el kellene jutni végre odáig, hogy KÖVETKEZETESEN képvisel valamit. Magánemberként, egyszerű, eke taxisként mindenki lehet következetlen és megkötheti a maga kis alkuját a felszínen maradás érdekében. Áltathatja magát azzal, hogy több a valamennyi az akármennyinél, miközben maga választja ki a mérőszámot. Elviheti a 166 forintos fuvart, és mérheti azt a 150-nel. Nem fogom rajta számonkérni. Én is megkötöm a magam kis pitiáner alkuit; az csak egy mese, hogy mindig érvényesíteni tudom az általam racionálisnak tartott árakat. De mondjuk már ki végre, hogy egy érdekképviselet ilyen alkut nem köthet! Nem mérhet össze-vissza akármennyivel! Nem követelhet egy olyan 240-et, amit a 150-nel mér! Nincs ilyen! Mert, ha van értelme érdekképviseletesdit játszani, akkor az az kell legyen, hogy a jövőben senki, egyetlen taxis se kényszerüljön, saját maga becsapásával megkötni egy olyan alkut, amelyről már a megkötésekor is tudja, hogy csak egy hazug módon elvégzett mérés alapján volt megköthető. Sehogy másként. Ha itt és most a négyszáz fölötti üzemanyagár a mérőszám, akkor máskor se legyen a 150! Vagy, mérjetek most is a 150-nel, és csitt! :-)p
málna 2011.11.25. 14:20:09 / # 166044
avatar
Hasonlókat tanácsoltam én is Gabi...Oszt még azt is megjegyeztem, hogy hetvenezres tagdíj és közel kétszázezres kau(k)ciónál nem igazán versenyképes ötletezés történik.
mármegint 2011.11.25. 14:16:57 / # 166043
avatar
Bocs! A 11751. nazolinak akart szólni.

mármegint 2011.11.25. 14:15:22 / # 166042
avatar
Habár felül a gálya, és alul a víznek árja....:o))
mármegint 2011.11.25. 14:11:57 / # 166041
avatar
Gyere a plushoz. Itt dolgozhatsz 184Ft-ért. Etikások is tündér aranyos pofák, és a Fejes Pali is újból itt tolja a "bvrosi" címeket:DD
666666 2011.11.25. 14:07:29 / # 166040
Kedves Telegdy Gábor Te és mi mindannyian egy-egy csepp vagyunk a tengerben.Kisüt a nap,telefonszámtulajok napja és egyetlen pillanat alatt felszárít,elpárologtat bennünket.Kevesek vagyunk és nem számítunk ezeknek.Eljön majd az idő,amikor a sok kis csepp összeáll egy nagy folyammá és lezúdul a hegyről.Lemosva,alátemetve az összes mocskot és szennyet,ami ránk tapadt,mint élősködő siserehad.Ezeknél még a tetű is jobb,mert ha jóllakott,akkor legalább nem szívja tovább a vért,ellentétben ezekkel a telszám telhetetlen................A jelzőt mindenki a pontozott részre gondolhatja. 666666
nazoli 2011.11.25. 13:46:38 / # 166039
avatar
Engem az döbbent meg, hogy nem reagálnak a dologra. Pedig napok óta próbálom megszólítani őket. Akkor most egy kicsit konkrétabb leszek. Tisztelt Vezetőség! Az utóbbi időben odáig jutottam, hogy szinte rettegek fölvenni egy címet. Egyre több, és több a 4-es tarifás fuvar. Nem minősítem őket, mert ugye a fuvar minősítésért három nap nem megváltható jár. Nevezzük csak egyszerűen szutyoknak. Gyakorlatilag minden napom el van baszva. Szívem szerint visszaadnám mindet, de mivel van napi 4-5, ezért a harmadik munkaórám után minden nap megkapnám az egy napomat. Így viszont kénytelen vagyok elszenvedni azt, hogy naponta 4-5 alkalommal ingyen, vagy veszteséggel dolgozom, amit a 6X6 tisztelt fuvarszervező (?) csapata számomra előre megfontolt szándékkal elintézett. Csupán azért, hogy a tulajdonosnak több tagdíj (?) bevétele legyen, maradjon. (Már majdnem azt írtam, hogy fuvarszervező csapatunk, de aztán rájöttem, hogy én nem vagyok 6x6. Nem léptem ki a 6x6-ból, de a 6x6 sajnos kilépett belőlem. Nem is lehet másképp, ha ennyire leszarnak.) Mint írtam, egyre több a 4-es tarifás (tájékozatlanabbak felvilágosítására írom, 166 Ft/km) fuvar. Kirowski, Focus Fox, Diákhitel amikkel legújabban találkoztam. Ezek ráadásul régi címek, csak át lettek állítva erre a jó kis tarifára. És egyre szaporodnak. Most, amikor az üzemanyag árak bőven 430-440 Ft-nál vannak. Tisztelt Vezetőség! Ez egész egyszerűen aljasság, amit tesztek! Pontosan tudjátok - mert ugye nem egyszer átbeszéltük a dolgokat, meg ki is számoltuk - hogy a 166 Ft/km az még az önköltségünket sem fedezi! Ennek ellenére belekényszerítitek a benneteket eltartó taxisokat, hogy ezen a tarifán fuvarozzanak! Tisztelt Etikai Bizottság! Ti, akik nem régen alakultatok újjá, pontosan tudjátok, hogy miről beszélek. Nektek lehetőségetek van a rendszer átformálására. Igazán megtehetnétek, hogy olyan szabályokat alkottok, és alkalmaztok, amelyek nem érintik hátrányosan ebben a vonatkozásban a taxisokat. Például, mint egy esetben már javasoltam, feldobás előtt mondja be a diszpécser a 4-es és a 8-as tarifát valamilyen módon. Aztán ha valaki fölveszi, az legyen az ő gondja. Vagy ha már nem mondja be, akkor legalább pont nélkül legyen visszaadható az inkriminált cím. Azt gondolom, ez a minimum ami tőletek elvárható. Ha csak el nem felejtettétek, hogy nem régen még ezen az oldalon álltatok. Ugye épp eleget cseszegettük együtt az Orbánt, meg a Lakatost ezek miatt. A többiről már nem is beszélek. Várom szíves intézkedéseiteket. Maradok őszinte hívetek: Telegdy Gábor 353 URH
Oldalszám: 676