Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
Rocktaxi | 2009.03.27. 15:25:47 / # 159826 |
Az a gond a drosztokkal, hogy fuvarkényszer van.
Én pl. nem nyomok "navahókra", sárgákra, ratyikra.
Akkor muszáj lenne vinni őket. :-(
Így nyomkodva meg mindig van rájuk jelentkező és nekem nem kell vinni őket. :-)
Kell a pénz, de nem minden áron!!!
Előzmény: #159824 Gondolkodó 2009.03.27. 15:15:23 |
|
Gondolkodó | 2009.03.27. 15:19:08 / # 159825 |
|
Én is szeretnék napi 15 címet felvenni, de ez még soha nem sikerült. Ha valami csoda folytán mégis össze tudnám hozni és még százan, akiknek most a fele sem jut, mit csinálnál?
Előzmény: #159823 mármegint 2009.03.27. 15:06:49 |
Gondolkodó | 2009.03.27. 15:15:23 / # 159824 |
|
Mindegy mennyien utaznak taxival, az arányok nem változnak.
Ha valóban mindenki azonos esélyekkel nyom címre, akkor mi a probléma a drosztokkal? Ott is ugyanolyanos az esélyek, tehát semmi nem változik.
Biztosan óriási baromságnak tartjátok a következő okfejtést, de azért leírom.
A havi fuvarszámot a létszámmal elosztva egy 6x6 taxisra nagyjából 150 jutna. Ezt folyamatos munkával, fuvarozással egy hét alatt össze lehetne hozni. Ha így működne, három hét szabadságunk lenne minden hónapban, a mostani cirka 25 napos görcsölés helyett.
Ja, hogy egyeseknek 3-400 fuvar kell havonta, ezért másoknak így csak 50-100 jut? Az kit érdekel.
Előzmény: #159822 Rocktaxi 2009.03.27. 14:58:31 |
mármegint | 2009.03.27. 15:06:49 / # 159823 |
|
Nézd.Ahhoz hogy minden fizetnivalót meg tudjak keresni,átlag napi 13-15 címre van szükségem.Ha ezt nem tudom teljesíteni,akkor borul minden.Úgyhogy szerintem itt még nem jött el ennek az ideje.
Előzmény: #159821 Gondolkodó 2009.03.27. 14:35:32 |
Rocktaxi | 2009.03.27. 14:58:31 / # 159822 |
Azért, mert ott sokkal többen utaznak taxival, mint nálunk.
Kevesebben vannak és szerintem nem kell nekik 3-4 órát várni a következő címre.
Egyébként mindenkinek azonos esélye van címre nyomni.
Még Neked is!!
Téged érdekel, hogy ki hogy szedi össze a napi pénzét?
Te nem úgy vagy vele, hogy Neked meglegyen "oszt jónapot"? :-))
Előzmény: #159821 Gondolkodó 2009.03.27. 14:35:32 |
|
Gondolkodó | 2009.03.27. 14:35:32 / # 159821 |
|
Érdekes, Bécsben így működik legalább 10 éve, nekik miért jó?
Szerinted az lenne a tökéletes, hogy amikor visszaérkezel Rákoskeresztúrról a belvárosba, a következő címet te vidd el a többi 120 elől. Ők meg dögöljenek éhen?
Előzmény: #159820 mármegint 2009.03.27. 12:54:07 |
mármegint | 2009.03.27. 12:54:07 / # 159820 |
|
„csendes" címkiadást, amikor sofőrjeink már nem az URH rádió segítségével kapják meg a címeket, hanem GPS koordináták alapján az viheti el a fuvart, aki a legrégebben várakozik az adott körzetben, vagy a legrövidebb idő alatt tud az utas rendelkezésére állni."-Elképzeltem két lehetőséget:Rákoskeresztúr,éjjel 01:00.Bejelentkezek a körzetbe.Mondjuk van még kint valaki rajtam kívűl,tehát a második vagyok.Arrafelé elég sűrűn van rendelés,tehát reggel 6 óra felé már el is keltem.A másik verzió belváros éjjel 01:00 bejelentkezek a körzetbe.Mondjuk van még rajtam kívül valaki:-)Teszemazt 120-an.Tehát reggel 6 óra felé már el is keltem.-Tényleg ez a jövő?Ez a taxizás?Mondjátok hogy nem igaz.
|
törölt felh. | 2009.03.27. 11:10:13 / # 159819 |
|
"„Hosszú távra tervezünk, ezért már most elkezdtük a következő fejlesztéseket, amelynek keretében megvalósítjuk az ún. „csendes" címkiadást, amikor sofőrjeink már nem az URH rádió segítségével kapják meg a címeket, hanem GPS koordináták alapján az viheti el a fuvart, aki a legrégebben várakozik az adott körzetben, vagy a legrövidebb idő alatt tud az utas rendelkezésére állni." - tette hozzá."
Mondja ezt a 6X6 volt kosztosa, aki annyit tett a cégünkért, mint én a maszop. -ért.
"„Alapításunk óta hűségesek vagyunk a Pannonhoz, így nem volt kérdéses, hogy az utazóközönség érdekében történő fejlesztéseket is velük karöltve végezzük el."
Tehát több generációs a kapcsolat!
"Reményeink szerint, ahogy eddig szinte mindenben, e téren is az elsők között leszünk."
Pásztor Gábor és gerincvelői feltalálták a taxizást?
"Budapest két taxivállalata a Pannonnal együttműködve alakította ki új, utasbarát szolgáltatásait."
Mintha sugallást éreznék: Budapestnek két taxivállalata van. Az teenager Tele5 és a matuzsálem Taxi4.
Bocs de lusta vagyok tovább írkálni. Pedig mondatonként volna véleményem. Inkább megyek megnézem , mára milyen hasonló népbutító jön gyurciból!
Előzmény: #159818 csabiapu 2009.03.27. 01:33:06 |
csabiapu | 2009.03.27. 01:33:06 / # 159818 |
|
Közel hozzád – a taxiban is
* Hirdetés
| 2009. március 26., csütörtök 09:12 | Frissítve: 16 órája
Bankkártyás fizetés, egyszerűbb címkiadás a Taxi 4, és a Tele 5 Taxi társaságoknál a Pannon segítségével
A budapesti autós közlekedés nehézségeit megtapasztalva nem csoda, hogy egyre többen ülnek taxiba, ha gyorsan és kényelmesen szeretnének eljutni úticéljukhoz. A technológia fejlődésével pedig egyre nagyobb igény merül fel arra, hogy a mobil kommunikáció nyújtotta eszközöket a taxitársaságok is kihasználhassák.
Budapest két taxivállalata a Pannonnal együttműködve alakította ki új, utasbarát szolgáltatásait. A taxitársaságok autóiba beépített mobil terminálok segítségével leegyszerűsödik mind a taxisok, mind pedig az utasok élete: a Pannon által biztosított ipari SIM kártya és a Pannon hálózata segítségével lehetővé válik a bankkártyás fizetés, az ún. félcsendes címkiadás, sőt a Tele 5 Taxinál a chipkártyás „taxicsekkek" alkalmazása is.
A bankkártyás fizetés térhódításával az utasok részéről egyre gyakrabban merül fel az igény arra, hogy akár útközben is használhassák kártyájukat. Erre nyújt most lehetőséget a két taxitársaság: egyre növekszik ugyanis azon autók száma, amelyben már lehetőség van a kártyás fizetésre, és rövid időn belül az összes autót felszerelik az erre képes, egyúttal bizonylat nyomtatására is alkalmas terminállal. A Taxi 4 társaság összes, 311 gépjárműve rendelkezik POS terminállal, míg a Tele 5 taxi társaság 660 autójánál már működik a rendszer, és április elsejétől az összes, mintegy 800 autó rendelkezni fog POS terminállal.
Szintén e terminál segítségével valósul meg az ún. félcsendes címkiadás, melynek lényege, hogy a számos esetben hangos és zavaró URH kapcsolatot részben kiváltva a taxisofőr az utas adatait már nem a rádión keresztül, hanem a terminál képernyőjén kapja, melyet szükség esetén eltárolhat, kinyomtathat.
Számos cég köt szerződést a taxitársaságokkal, hogy üzleti útjaikon rendszeresen igénybe vehessék a szolgáltatásokat. Manapság mindez papír alapú taxicsekk-tömbök segítségével történik, amelyek nyilvántartása, elszámolása idő- és költségigényes feladat, ahol igen nagy a hibázás lehetősége. Ezt kiküszöbölendő, a Tele 5 taxi chipkártyás taxicsekkeket vezet be, melyet a hagyományos bankkártyákhoz hasonlóan alkalmazva egyenlítheti ki az utas a viteldíjat. Az ügyfél pedig egy erre kialakított portál felületen valós időben követheti nyomon a taxival való utazási költségek alakulását.
„A Pannon szolgáltatása nagyban segíti és leegyszerűsíti mindennapi munkánkat: gyorsabban, rugalmasabban és magasabb minőségben vagyunk képesek kielégíteni az utasok igényeit, kevesebb időt kell adminisztrációval töltenünk, és több lehetőség marad alaptevékenységünkre, az utasok szállítására" - mondta el Sipeki József, a Tele 5 Taxit üzemeltető Buda Kft. ügyvezető igazgatója. „Hosszú távra tervezünk, ezért már most elkezdtük a következő fejlesztéseket, amelynek keretében megvalósítjuk az ún. „csendes" címkiadást, amikor sofőrjeink már nem az URH rádió segítségével kapják meg a címeket, hanem GPS koordináták alapján az viheti el a fuvart, aki a legrégebben várakozik az adott körzetben, vagy a legrövidebb idő alatt tud az utas rendelkezésére állni." - tette hozzá.
„Alapításunk óta hűségesek vagyunk a Pannonhoz, így nem volt kérdéses, hogy az utazóközönség érdekében történő fejlesztéseket is velük karöltve végezzük el. A két hónapja működő rendszerről eddig csak pozitív tapasztalataink vannak, és végre számszerűen is láthatjuk a bankkártyás fizetésre való, egyre növekvő igényt." - nyilatkozta Pásztor Gábor, a Taxi 4 ügyvezető igazgatója. „Az összes taxitársaságnak a GPS alapú „csendes" címkiadás lesz a következő nagy lépés a fejlesztések terén. Reményeink szerint, ahogy eddig szinte mindenben, e téren is az elsők között leszünk."
Mindez az első számú partnereink egyikének oldalán: az Indexen
|
mármegint | 2009.03.26. 18:35:08 / # 159817 |
|
Megtelt:D
Előzmény: #159816 fradika 2009.03.26. 18:02:32 |
fradika | 2009.03.26. 18:02:32 / # 159816 |
Igy megy az éjszaka?:)
Átpördülők!
Előzmény: #159809 mármegint 2009.03.25. 17:32:51 |
|
törölt felh. | 2009.03.26. 16:53:39 / # 159814 |
|
Az utolsó majd oltsa le a villanyt:-)
Előzmény: #159810 Yuri 2009.03.26. 11:28:57 |
csabiapu | 2009.03.26. 14:44:34 / # 159811 |
|
Én majd a szabadjelzőm világitását kapcsolom ki 5 percre..:))
|
Yuri | 2009.03.26. 11:28:57 / # 159810 |
|
|
mármegint | 2009.03.25. 17:32:51 / # 159809 |
|
Tegnap 5 perc alatt 3 címet vettem fel.Molnár Havas sarok,lemondott.Bem rkp.12.lemondott.Columbus hajó.-Na ez megvárt.-És mindez 5 percen belül.Megy ez:-)
Előzmény: #159808 csabiapu 2009.03.25. 16:16:50 |
csabiapu | 2009.03.25. 16:16:50 / # 159808 |
|
Hol?Biztos a 6X6 üzletmenetéről beszélsz?
Ja biztos volt 1 óra alatt egy 5 perces cim,de azt is 10-ről szűkitették le,vagy akkora dugó van az Irányiba,hogy hárman vissza adták a Kárpátia buszmegállót...
|
mármegint | 2009.03.25. 15:57:38 / # 159807 |
|
Nna végre beindult a bolt!
|
törölt felh. | 2009.03.24. 12:44:27 / # 159806 |
|
Amikor írtam , én is azt hittem, :(nem fog fájni).
Ha a feri tévedhet én miért nem???
Ő nem hitte, mondta!!!
Melyik része fáj?
Amit írtam, vagy a magva?
Előzmény: #159805 Laudetur 2009.03.21. 15:51:34 |
Laudetur | 2009.03.21. 15:51:34 / # 159805 |
|
Ez fájt nem kicsit ...nagyon.
Előzmény: #159799 eccerű 2009.03.21. 13:32:30 |
törölt felh. | 2009.03.21. 14:42:00 / # 159804 |
|
Tényleg voltak az agyament ötletek, de a megvalósítás előtt volt puhatolózás is.
Most csak rendelkezések vannak.
Előzmény: #159800 zodiákus 2009.03.21. 14:01:11 |