Hozzászólások száma: 4292
Ugrás a hírhez Oldalszám: 215
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2016.05.28. 20:52:45 / # 344884
Próbáld meg megváltoztatni a rendezést.
balagge 2016.05.28. 20:47:48 / # 344883
avatar
Az ominózus komment nekem mar nem jelenik meg csak a többi.
hiénakutya 2016.05.28. 20:45:38 / # 344882
Nem, ott van minden komment.
Bejelentkeztem a faszbukra és most látom mindet.
hiénakutya 2016.05.28. 20:44:46 / # 344881
Egyébként most már látom.
Az előbb még én sem láttam.
Most csalódott vagyok.
:-D
balagge 2016.05.28. 20:43:54 / Módosítva / # 344880
avatar
Nem csak az ővét, de a többi kommentet is eltüntették. Kicsit kellemetlen lehetett, hogy ennyire beégette a szerzőt egy komment. Ezért vélhetően mindet töröltek és megszüntettek a kommemtelhetoseget. Én a szerző helyében a cikket is törölném....:-)Az egész szakmáját jól bemutatja ennek a kellemetlen szúnyognak a tákolmánya. Ilyen tájékozatlanul állnak neki a közvélemény formálásának. Ugy érezte 15 perc kutatómunka elég lesz a témában a fröcsögéshez.
hiénakutya 2016.05.28. 20:42:01 / Módosítva / # 344879
Felteszem, az történhetett, hogy Szunyogh sajtóprostituált úr megrendelésre írt véleményt és az ominózus komment rontotta az írása hatásfokát.
Én imádom, ha törölnek.
Akár bejegyzésemet, akár az egész profilomat.
Az ugyanis egyetlen dolgot jelent: nincsenek érveik velem szemben.
:-)
cheater 2016.05.28. 20:40:49 / # 344878
Ha onnan el lehet tüntetni, akkor én kitenném ide, főoldalra, innen nem tűnik el. Aztán emésztgesse.
cheater 2016.05.28. 20:32:21 / # 344877
Hova lett a Szunyogh Szabolcsot kioktató hozzászólás? Nagyon jó helyen volt ott, miért tűnt el onnan? Nem vágom a facebookot.
piktor 2016.05.28. 17:52:11 / # 344876

Kiismertek bennünket politikus vezetőink.Azt mondják "nem kell a taxisoktól félni,nekik csak a hangjuk nagy,amúgy meg ......"

"ne dirigáljon nekünk pár tucat taxis".Nekünk az uber fizet,tehát hagyjuk őket "dolgozni".

cheater 2016.05.28. 16:15:49 / # 344875
Rendelet van, ez csak rendelet módosítás. A hivatalos megfogalmazás:  előterjesztői tájékoztató benyújtására vár. Ennek határideje 06.01. Jelen pillanatban annyi a hivatalos információ, hogy június 6-7-8-9 születik meg a döntés, azért ilyen intervallumban van megadva mert sok más ügyben kell ez idő alatt dönteni, feltételezem ahogy haladnak velük.
f.attila 2016.05.28. 14:55:00 / # 344874
:D és a rendelet körül is elég nagy a csend. Most akkor lesz tiltás vagy nem?
hiénakutya 2016.05.28. 07:19:13 / # 344873
Nekem sincs.
Dezső Józsefnek van.
Neki is csak azért, hogy bármikor leolthasson bárkit.
:-)
cheater 2016.05.28. 03:22:11 / # 344872

Nekem nincs facebookom, ebben reménykedtem, hogy valaki veszi a fáradságot és hozzászól erről az oldalról is.

Milyen kellemetlen mikor a MÚOSZ elnökségi tagjának egy taxis magyarázza el merre hány méter.

valaki2468 2016.05.27. 20:57:25 / # 344870
avatar

Skacok, a héten nem volt útlezárás? Ti sem vagytok már a régiek ))

hiénakutya 2016.05.27. 20:52:30 / Módosítva / # 344869
"Újságíró"...


cheater 2016.05.27. 20:06:23 / # 344867

Uberelheti-e a taxi az ubert? Szunyogh Szabolcs írása.


Képtelen vagyok megérteni, hogy egy 66 éves újságíró, aki az ELTE-n végzett, ráadásul a MÚOSZ elnökségi tagja, hogy adhat ki a kezéből egy ilyen cikket? Erre mi vezérli, szimpla tájékozatlanság? Mi olyan bonyolult ezen az ügyön, hogy valaki ezt ferdén értse? Ami még az ő dolga, de Szunyogh Szabolcs még le is írja, igy másokat is félretájékoztat. 

Az egész cikk az elejétől a végéig teljes tájékozatlanságra vall, egész egyszerűen nincs olyan mondat amivel egyet lehetne érteni.

Csak azt kiemelve, ami legjobban irritál: A taxisok tiltakozása ugyanakkor teljesen érthető. Egy sor feladatot terhelt rájuk a kormány, sárgára kellett festetni az autót, új pénztárgépeket kellett venni, és most megjelenik az Uber képében egy versenytárs, amelyik semmi ilyesmire nincs kötelezve..

Ki mondta neki ezt, honnan veszi ezt? Miért ne lenne kötelezve? Miért ír le ilyen a MÚOSZ elnökségi tagja? Amióta ez a cég belépett a magyar piacra azóta tevékenykedik illegálisan. Jelezték neki, felhívták a figyelmét, kifejezetten figyelmeztették, hogy igy ez a tevékenység nem folytatható. Még segítettek is nekik. Ide menj, ezt töltsd ki, itt ezt az adózási formát pipáld ki, oda azt ird be stb. Ha már nav csak zárójelben, engem pedig halálra reszelnek, ha elfelejtem ráírni az áfa tartalmat a számlára, senkit nem érdekel, hogy tudom e vagy sem, ha vállalkozni akarok akkor készüljek fel belőle. Egy amerikai multit, akinek még hatodszorra sem sikerült helyes számlát adni pedig itt kézenfogva vezetgetnek, hogy neki jó legyen. Minderre az uber válasza pedig az, hogy kizárta a hatóságokat a rendszeréből. Sőt, nem csak a hatóságokat, minden olyan felhasználót aki számára gyanúsnak tűnik.


Ezt a cikket egy az egyben ki lehetne adni úgy, hogy a taxisokat átcseréljük pékekre. Miért ne süthetne valaki kenyeret az utcán? Miért ne? Ha ez nekem mint vásárlónak megfelel? Hát kenyeret sütni mindenki tud, miért csak a pékek süthetnek kenyeret, hol itt a verseny? Miért kell ezt szabályozni?

Ha nem lenne szabályozva akkor fele annyiba kerülne a kenyér. Engem nem zavar ha valaki a Duna parton egy sátorban nekiáll kenyeret sütni. Ha majd egeret találok a kenyérben vagy rájövök, hogy a Duna vizéből merit egy vödörrel a dagasztáshoz akkor majd jól lepontozom az új innovatív rendszernek köszönhetően és kész. Vagy írok Hollandiába egy emailt.

cheater 2016.05.27. 13:41:17 / # 344862

Szempillantás alatt blokkolható az uber. Ez már sokkal jobban hangzik.

janoutas 2016.05.26. 00:21:44 / # 344857
avatar
Érdekes cikk, de szerintem itt a technikai kivitelezésnél sokkal bonyolultabb lesz a használati feltételek kialakítása, ami szintén befolyásolhatja az utazók számát! Pl. Betesz az utazó egy csomagot, ami megsérti az autó belsejét, ki fizeti ki? Az autóbérlésnél felveszik átadáskor az esetleges sérüléseket, és ha új keletkezik, azt levonják a bérlőtől. Valószínűleg itt is lesz valamekkora kaució, az esetlegesen okozott károk fedezésére. Ezek nem biztos, hogy a hazai fizetésekhez lesznek mérve, még, ha esetleg opcionális biztosítások is lesznek majd az ilyen esetekre, amik viszont megdrágítják a történetet, mert a biztosítók is nézik a rizikófaktort. Nem tartom kizártnak, hogy itt is, a carsharing-hez hasonlóan, az utazónak fényképezni kell majd be, és kiszálláskor, ami plusz időt jelent.
Maga az ötlet jó, de nagyon sok kérdést meg kell még oldani, amíg ez a közlekedési mód el fog terjedni Európában, főleg amikor az EU-ban (Brüsszelben) egy döntéshez évekre van szükség. Arról nem is beszélve, hogy milyen társadalmi következményekkel jár az, ha a szállítási ágazatban gyakorlatilag minden sofőr az utcára fog kerülni, akik átképzése, segélyezése sem kis feladat elé fog állítani elég sok országot! Ezekkel mindenhol számolni kell, nem beszélve arról, hogy az autók karbantartása, üzemanyaggal (benzin, dízel, áram) való ellátásáról, illetve kifizetéséről valakinek gondoskodni kell, mert magát nem fogja megtankolni egyelőre.
rosszqtya 2016.05.25. 23:17:54 / # 344856
avatar

cheater 2016.05.25. 18:55:53 / # 344855

Van olyan ország Európában, ahol nemhogy az ubert, de még a Google-t is bokán rúgják, ha nem tartja be a helyi elvárásokat.

Oldalszám: 215