Hozzászólások száma: 11025
Ugrás a hírhez Oldalszám: 552
Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
pupák 2013.10.28. 10:44:10 / # 131149
avatar
Hát ezért nem lehet általánosítani, hogy jobb-e a tab, vagy nem. Én meg pl. idegrohammmal küzködve, kb. 50 púdert összeszedve mentem haza. És persze teljesen abban a megnyugtató tudatban, hogy minden kedves kollegám 10 wattal nyomkodva. valóban odaért az összes 1 perccel felvett címre.:))
vapi 2013.10.28. 08:39:46 / # 131148
avatar
A "fuvarkufárok" erre hajtanak, hogy minél több "droid" legyen!!!
vapi 2013.10.28. 08:37:26 / # 131147
avatar
Ez már nálunk is elkezdődött!!!
vmiki 2013.10.28. 08:01:48 / # 131146
avatar
Az a 11.000 inkább 9.300 / nap. Amúgy sok autót leadtak. Csak a legjobbak bírják az új rendszerben. Szerintem ez összeesküvés elmélet, semmi alapja sincs. De nem erre céloztam: ha megy a bolt tök mindegy, hogy tabi vagy rádió, mindenhogy jó. (Lásd: Kedd, Szerda, vagy utána a Péntek.....) Ha viszont pangás van sehogyan sem jó, kivéve azt, hogy URH-ról tudunk dolgozni egy páran (nem mindenki) elviselve a repkedéseket, tornákat, nagypályákat......mi, akik korrektül dolgozunk.
no name 2013.10.27. 23:01:10 / # 131145
avatar
Hát engem speciel a "rendszerfrissítés" húzott ki a szarból péntek éjjel.-Szombaton nem dolgoztam.
666666 2013.10.27. 13:48:47 / # 131144
Igen.Az átlagos címfelvételi idő ritkán volt 5 perc. Gyakrabban ment el a cím 3,2,sőt 1 perccel is.Természetesen arra nem is gondolok,hogy esetleg nem volt minden ház előtt plusszos kolléga.Eszembe sem jut,hogy bárki is elkésett volna a címről.Dehogy,mi ilyen ügyesek és gyorsak vagyunk.A tablet meg jó arra,hogy ne világítsanak a szemünkbe a szembe jövő autók lámpái.Bár 60 000ft-ba nem került volna egy napelenző. Amúgy meg úgysem ér semmit a kézivezérlésű,bentről irányított címkiadás. Miért nem hallom panaszkodni a plusstól napi 11000ft-ért kocsit bérlőket? Nekik külön GPS szerencséjük van? Nekem meg hemovitom van.)))))) 666666
vmiki 2013.10.27. 12:45:55 / # 131143
avatar
Még egy fontos "szolgálati közlemény" ! Az este beolvasott általánost vegyük nagyon de nagyon komolyan! Hétfő (azaz holnap) reggeltől indul! Az új tarifával ez egy nagyon nagy megtiszteltetés és professzionális hozzáállást kíván! Ha megbecsülöd, hosszú távú biztos pont lesz a mindennapi munkád eredményei tekintetében! Évekig csináltam régen ott, ahonnan átjött hozzánk. S mi ki tudjuk szolgálni, ha akarjuk! De akarjuk mindenáron! Sok sikert!

vmiki 2013.10.27. 11:55:44 / # 131142
avatar
Nos, kedves kollégáim! Hogy tetszett egy gyengébben muzsikáló Szombat éjjel (a rendeszerfrissítés miatt) a csövön küzdeni? Tényleg csak kérdezem, lehet, hogy aki beleesett annak jó volt, akinek nem az szenvedett. Ezektől elvonatkoztatva, szerintetek melyik volt jobb: a keddi ömlés, tabon és Urh-án, vegyesen, vagy az 1 perces csörték az elmúlt éjjel.....? Én a Kedd, Szerda éjszakát preferálom, már csak az erdmény tekintetében is. Persze ez szerencse kérdése is......

vmiki 2013.10.25. 11:52:27 / # 131141
avatar
Bizti jó helyre posztoltál? Az én kollégáim a bőrükön érzik, hogy mi az üzletmenet......vannak ilyen, meg olyan napok. S hála Istennek, már csökkenő tendenciát mutatnak a tablet problémák....Lassan, kiheverve a vátozást, csak tesszük a dolgunkat: szépen, csendben dolgozunk, dolgozgatunk, szolgáltatunk..... :)))))
Bao 2013.10.25. 11:40:11 / # 131140
avatar
A kétkedők figyelmébe: :)
vmiki 2013.10.25. 11:24:14 / # 131139
avatar
http://www.origo.hu/utazas/hirek/20131008-kitort-a-taxis-haboru-parizsban.html Csak egy érdekesség....

vmiki 2013.10.25. 09:43:54 / # 131138
avatar
Ha jól néztem át a Facebook-ot, ezzel a Like adattal a 2. helyezettek vagyunk Budapesten! :)

vmiki 2013.10.25. 09:12:15 / # 131137
avatar
Végigolvasva a kommenteket nekem az a szerény véleményem, hogy: -a befizetett tagdíjakkal a fuvarszervező rendelkezik. Hogy ebből az összegből a cég mennyit költ reklámra csakis rá tartozik. (Minél többet, annál jobb az alvállalkozóinak) A reklámköltségekbe beletartoznak az esetlegesen máshol érvényesíthető kedvezmények, vagy kisorsolt nyereménytárgyak is. Addíg, amíg ezeket a költségeket nem hárítja át vagy szedi be a taxisaitól nyíltan vagy bújtatott formában, törvényes. Egy esetleges tagdíjemelés már külön misét érdemel de még az is az, ha az érvényes szerződést nem sérti. -Az, hogy törvényes vagy etikus, két külön fogalom. Valamit azért jelez, hogy az E-kártya plusz feltöltés nálunk is tervbe volt de aztán mégsem lett bevezetve. A City és a Fő feljelentős játszmája, nos inkább nem jellemzem. Mindenki meg tudja ítélni, az utasok is!

vmiki 2013.10.25. 08:24:07 / # 131136
avatar
Megvan az új szotyicég! Most aztán lehet odapörkölni ezerrel! :))
vmiki 2013.10.25. 08:19:10 / # 131135
avatar
XD!
törölt felh. 2013.10.24. 21:09:50 / # 131134
avatar
Hmmm... Egyél répazuzát!:)
mármegint 2013.10.24. 20:26:11 / # 131133
avatar
Pfúj! Én még a bél színétől is undorodom.:D
törölt felh. 2013.10.24. 20:05:47 / # 131132
avatar
Én a csirke bélszínt szeretem. És ezért hajlandó vagyok még pontokat is gyűjteni,, kollegákkal utazva!:))) Sajna halpacalra még így sem tellik!!!:D

higgadt 2013.10.24. 19:25:24 / # 131131
avatar
BOGARÁSSZATOK A RÁDIÓTAXI OLDALÁN! Kérek egy normál BP-s feltöltő kártyát, melyre rátöltök 10 000 Ft-t. Máris utazhatok 11 000 Ft-ért. Ezt az utazást a taxis biztosítja 11 000 Ft-t értékben. Ezen felül kapok 1000 Ft Super shop pontot, és utazásonként 25 pontot. 2750 Ft-s átlaggal ez további 100 pont. Az 1100 pont beváltásakor 1100 Ft-l olcsóbban veszem meg a csirke farhátat/bélszínt ( ki mit szeret). Akkor összesen 8900 Ft-t fizettem 11 000 Ft értékű utazásért. Van olyan kolléga közöttünk aki nem hiszi el, hogy ezt a 19,1 %-s kedvezményt nem a tagdíjából fogják kifizetni? Ébresztő! Nem 25 pont, nem 10 %! Összesen 19,1 % kedvezmény a hatósági rögzített ár bevezetése után!

törölt felh. 2013.10.24. 19:15:44 / # 131130
avatar
A supershop kártya tulajdonosa az omv (olajcég). Valószinű, hogy nem abból él, hogy a partnerei akik segítségével gyüjtik az erre hajlandó ügyfeleknek a pontokat, a pontokért cserébe fizetnek. Mond meg nekem légyszi, hogy honnan tudja az innovatívcsaba a fuvarösszeg 11%-át visszafizetni, amikor halvány lila fogalma sem volt arról, hogy mennyit hagyott nállam az utas amikor felírtam neki azt a 25 pontot. Ha ez megvan, akkor arra is kiváncsi vagyok, hogy miért pont 11%.
Oldalszám: 552