Hozzászólások száma: 11025
Ugrás a hírhez Oldalszám: 552
Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2010.09.14. 19:46:01 / # 123654
avatar
Kollegák a tarifa azért ment le mert sokan vagyunk taxisok!!Ha minden taxis be lenne jelentve nem lennénk ennyien. A tarifa is ezért ingatag. A megoldást ti is tudjátok!!

hiénakutya 2010.09.14. 19:33:10 / # 123653
Csak remélni tudom, hogy a magadfajtából több lesz holnap a Vahotban, mint a sándor-féle szerencsétlenekből.
tomajer 2010.09.14. 19:28:36 / # 123652
Próbáljunk meg itt is visszavenni kicsit a stílusból hölgyeim, és uraim!!!

lolkabolka 2010.09.14. 19:23:54 / # 123651
avatar
Találtam neked itt egy hirdetést ami remekül bele passzol az üzleti tervedbe: hasznaltgumik.com, ideális!
lolkabolka 2010.09.14. 19:16:25 / # 123650
avatar
"Kedves" Sándor! Kezdjük a lényeggel: Te ugyebár úgy írogatsz ide, hogy xy taxisofőr vagyok Budapestről? Akkor talán ennyit a játszótérről, a homokozóról, meg az arctalanságról! Akarok -e 240-el járni, azt kérdezed? Igen, sőt még többel is, ha lehet, és járok is! Akarok -e normális autóval járni, kérdezed? Igen, akarok és van is. Hitel sincs rajta barátom, egy gramm sem! Csökkenő utasforgalom? Lehet. Tudod mit meghagyom neked, a napi 15-25 600 forintos kanyart. Mind a tiéd lehet, nyugodtan rohangáljál érte százzal a belvárosban! Én majd inkább viszem az elszegényedett lakosságnak azt a részét akinek az átmulatott éjszaka után elköltött több tízezer forint után, nem okoz problémát kifizetni az átlagos fuvarnál a "drága" tarifából adódó 2-300 forintos különbözetet! Csak egyet kérek tőled: Ne akard megmagyarázni, hogy mindenki idióta, játékgépes, meg munkakerülő akinek visszaesett a bevétele a szotyi tarifák megjelenése óta! A remek üzleti koncepciótoknál is van ám jobb bizony, és bármikor be is kopoghat az ablakon! Úgy hívják, hogy még ócssssóbb! 144, 120, 99? Akkor mit csinálsz majd? Oda mész és megmagyarázod, hogy az a remek üzleti terv? Ha már ilyen klasszul megtanítottál taxizni én is súgok neked valamit: Akármit csinálsz a taxizásnak vannak költségei, amiket ideig-óráig csökkenthetsz, de ha például bevezetik az évjárat korlátozást, és nem lesz 50% indulód az új taxid finanszírozáshoz feldughatod arra a bizonyos helyre a 15 éves kifizetett autódat, a kiváló üzleti koncepcióddal együtt! Gyanítom te is egy vagy azok közül akiket anno apu, és anyu elindított az életkébe, vagy éppen jól nősült, aztán most könnyedén osztod az igét azoknak, akiknek még azért is meg kellett küzdeniük, hogy munkájuk, munkaeszközük legyen! Alaptézisek, aha...
cirkuszjanko 2010.09.14. 19:04:40 / # 123649
avatar
Very az élet! Very a happy! Ver a víz apukám...

cirkuszjanko 2010.09.14. 19:02:38 / # 123648
avatar
Ezt a sok köcsög büdos férget aki ide írogathat apám,te olyan vagy mint a f@-szom
törölt felh. 2010.09.14. 18:36:28 / # 123647
avatar
Igen! Érdekes vélemény!És sajna igaz!!!
törölt felh. 2010.09.14. 18:28:43 / # 123646
avatar
Atti te irtál!Ha igen ha nem az irás jó!!!
Apuka 2010.09.14. 18:27:40 / # 123645
Hm.. érdekes egy vélemény! "egyenesen a fővárosi itélőtáblát támogató gazdasági szakemberek számítása. " és te mindent elhiszel amik ők mondanak? Az utasaimmal beszélgetve tudod mi jött le? Hogy nekik a 240 sem lenne gond. azért járnak 184-el mert ez a telefonos. ha 240 lenne azt fizetné. és tudod mit? el is hiszem nekik hiszen a fuvar végén a ..90-re nem 100-ig kerekítenek! "..Mindent időre megfizet,nincs elmaradása,tartozása,sem hitele ez igaz. És tudod mi van? Mindezeken felül heti 35-40 ezret még ki tud venni ebből a történetből úgy,hogy heti 5 munkanapot dolgozik.." Na akkor most hogy is van? Most Droid vagy nem droid? Ha droid akkor mit kell neki időre megfizetni, mármint a bérleti díjon felül? Ezt a 35-40-et meg ne reklámozd. Taxis ezt úgysem fogja neked elhinni! Viszont ha benéz az Apeh, ő a mesédet is készpénznek veszi! Még a végén elkezdenek kutakodni a plussz-os kollégáknál, (ha már olyan jól megy)
kínai büfé 2010.09.14. 18:17:30 / # 123643
avatar
a faszomért nem szállt el a net,miközben ezt a propagandaszemetet irtad.
törölt felh. 2010.09.14. 18:12:03 / # 123642
avatar
Kollegák a taxi4 hös tettet hajtott végre!!Menjetek a topickjukba és gratuláljatok nekik!! Megérdemlik!!Amit tettek azt mindannyiunkért tették !! Köszönöm kollegák!!!

sándor 2010.09.14. 18:08:47 / # 123641
avatar
Bátorság: Tényleg azt hiszed,hogy az a bátorság,ha álarcban a tömeggel üvöltve farkast kiáltasz? Az nem bátorság,hogy nap nap után kijössz,teszed a dolgod rendesen? Nem károsítod meg az utasaidat,nincs cekker az urh-d alatt?Csak TAXIZOL. Csinálod és nem adod fel a nehézségek láttán sem. Tudod mi ez? Ezt hiívják hétköznapi bátorságnak. Te mire lázítasz? Mit akarsz? Akarsz 240ft-al járni? Ha ez bejönne a Budapesti átlag utasforgalom 30-35%-al minimálisan csökkenne. Ezek nem az én kitalációim. Gazdasági elemzések adta számok,s ráadásul egyenesen a fővárosi itélőtáblát támogató gazdasági szakemberek számítása. Ugyanis rögtön megnőne ekkor az amúgyis roskadozó és kiszolgálni képtelen BKV terheinek súlya. A taxi része Bp. tömegközlekedésének. Árképzésének ilyen-olyan engedélyezése kormányzati ügy is egyben. Másik oldal,hogy amikor nő a tarifa,nő egyben a központ díja is.Nem vetted még észre? 30% utasszám csökkenés+növekvő központ díj. Biztosan nagyon okos választás. Persze az árak nyomottak,de hol nem azok? Mindenki engedett! A gépkocsi dealer ugyanúgy,mint a suszter. Életben kell maradni és túl kell élni. Erre egy lehetőség ezen az áron való taxizás. Érdekes,hogy aki itt dolgozik nem zúgolódik.Van munkánk.Napi 15-25 cimet fel lehet venni. Megvan a pénzünk,reálisan 15%-al gurulunk többet,mint azelőtt.Nem fáj annyira.Ahhoz képest,hogy máshol szinte alig vagy sehogy sem megy,ez a cég fejlődik még most is. Sok száz embernek ad munkát és megélhetést. Tudunk számlákat fizetni,enni,tankolni. Ja,hogy dolgozni kell? Többet mint eddig? Hát bocsánat! Mit adnak ma ingyen?Miért nem kell küzdeni? Mutass még egy céget ebben a szegmensben nekem Budapesten aki nemhogy nem veszített fuvarszámot,de egy év alatt meg 20-szorozta a kezdeti fuvarszámát. És ez nem duma! 5000cimmel indult el felfelé ez a cég anno tavaly nyáron. Akkor miről beszélünk? Mai napig is folyamatosan nő a cimarány. Egy hétvége alatt naponta kb 1000 cimet kell lemondani. Nappal sem jobb a helyzet. Ilyenkor Te hol vagy, hogy dolgozz? Lenne itt még több cím is,de nem tudják kiszolgálni.Amúgy meg nem az árra kell haragudni,meg a metodikára. Az árversenyt NEM a plusz taxi kezdte el. Ezek tények.Ő az árverseny közepén szállt bele egy átgondolt megtervezett koncepcióval és volt ereje,ideje,pénze,hogy felfusson. Nem költött rallye csapatra,nem költött foci egyesületre,nem költött Üjpesti dózsa vizilabdára és nem vett nyaralókat Abbáziában.Azokat a tiz milliókat kéne most megtalálni ami ezekre a költséges faszságokra lettek elszórva a Ti pénzetekből,s ami igazán senkinek sem volt jó,kivéve aki ezt kapta és visszaszámlázta. Én azt mondom,hogy ahelyett hogy lázadsz barátom és arcnélkül bújtogatsz, kelj fel a játékgép mellől ahová a sikertelenségedet dobálod és menj ki az utcára és taxizz. Tudod mi a taxizás néhány alapvető alapja? Legyen egy munkaeszközöd. (ne hitelre) Legyen annyi tartalékod,hogy 2 havi munka kiesést túl tudjál élni. (nem jártál vállalkozói alapismeretek tanfolyamra?)Egy vállakozás nem abból áll,hogy a semmire veszünk fel nagy hiteleket,s akkora kocsikkal járunk,mint egy istálló,s az árából mások házat vennének inkább, hanem egy gazdasági mechanizmus a vállalkozás.Meg kell teremteni előbb a pénzügyi alapjait,majd azt szinten kell tartani és a felette lévő minimális hasznot lehet saját célra kivenni. Alaptézisek. Ha meg béreled az autót,akkor meg miért lázadsz? Elfogadtál egy helyzetet,ami akkor és ott jónak tűnt.Vállaltál egy bérlati díj megfizetést. Hol tudod tartani,hol meg nem. Ez a Te felelősséged. Mellette teleraktad magad ilyen-olyan törlesztésekkel. Nem gondolkodtál előre.Nem készültél váratlan helyzetekre.Hitelnél alapszabály: Jövedelmed 25%-nál többet NE terhelj le hitellel!!! Nálunk mi van? 75% a hitel és 25 még nincs leterhelve,de már nagyon gondolkodunk rajta. Ezek saját döntések voltak. Nem volt pisztolycső a halántéknál. Azt hittük,igy lesz jó,s dübörög a gazdaság. Mert ezt mondták. Hazudtak.Dübörgött is, csak lefelé...és Te is meg más is elhitte. Most az járt jól,akinek saját autó,nulla hitel,nulla adóssága van. Az most is megél és még elárulok Neked valamit:még félre is tud rakni. Sőt a közvetlen környezetemben van itt a plusnál olyan,aki havi 140 ezerért bérel autót.fizeti a tagdijat, tankol napi 6000ft-ért. nem megy 220 km-nél többet nem batyus és nincs kütyüje sem Mindent időre megfizet,nincs elmaradása,tartozása,sem hitele ez igaz. És tudod mi van? Mindezeken felül heti 35-40 ezret még ki tud venni ebből a történetből úgy,hogy heti 5 munkanapot dolgozik. Igaz,akkor nagyon keményen.Nem kávézgat,nem beszélget,nem jár maxikához,meg sehova.Csak ül és nyom.Beszáll,kiszáll halad.Nem pofázik,nem lázad.Csak van. S még azt is elárulom Neked,hogy aki így tesz,azt mindezt ugyanigy le tudja művelni itt. Tényleg komolyan Te úgy érzed,hogy ez egy szar állapot? Tényleg ezt kell megszüntetni ahhoz,hogy a TE személyesen magad által hitelekkel és káros szenvedélyekkel teli rakott kis életed jobb legyen azáltal,hogy 240ft lesz a tarifa? Akkor keresnél napi 5000ft-al többet? Az se lenne elég,hidd el nekem. Tapasztalat. Vennél nagyobb autót (hitelre) bérelnél drágábbat(egyterűt) egy órával kevesebbet lennél kint. (mert úgyis dől a lé,nem igaz?) Nem változna semmi barátom nem igaz,de jó egy kicsit hőbörögni,mert bár a következményekkel nem számolunk,mert be sem látjuk,viszont kiabálhattunk egy kicsit,mint régen a játszótéren...na szevasz
bebe 2010.09.14. 17:49:15 / # 123640
avatar
Drága Sándor!A matematika tényeken lapul és a tények makacs dolgok!Tehát, mivel az átlag fuvar díjotok nincs 1000ft, veszünk köztest kb 20 fuvar egy nap, nincs meg a 20 és menned kell jó esetben is 200km-t.Ha neked ez 35év tapasztalattal magasztos érzés, hát jó.Én épp elmúltam 35, de a T5-nél ugyanezt vidáman tudom, kevesebb km-el és a napi jattból megvan a tank 60-70 %-a.Hidd el jobb az 1300-ra 1500, mint a 780-ra 800.../Mielőtt azt írod, hogy feltételezés, sajnos van nálatok még egy alkalmazottam, a másik már továbbált onnan/
Hamlet 2010.09.14. 17:29:50 / # 123639
avatar
Te fizetett bértolnok!Kit akarsz etetni a hülye dumáddal?Taxisok vagyunk mi is,azt hiszed csukott szemmel járunk a városban? Mit tettél te a szakmáért kisgyerek? 12 évvel ezelőtti árakon jársz és van pofád osztani itt az észt?Guruló koldus. Ja,és a 37 év gyakorlatom okán,szaladj el hamar gyufáért,kiskollegám!
sándor 2010.09.14. 17:18:20 / # 123637
avatar
Nem tartozik Rád ugyan,de csak Neked elárulom. napi 8 óránál itt ennél a cégnél még soha nem ültem többet a kocsiban dolgozva. Ezért a szakmáért a benne eltöltött eddigi 35 évem alatt meg valószínűleg sokkal többet tettem már,mint Te egy gyerekes nick név mögül kiabálva.
lolkabolka 2010.09.14. 13:47:54 / # 123636
avatar
Rohangáljál csak veszteségesen hülye gyerek! Van aki otthon érzi jól magát, te biztosan nem ezek közé tartozol! Jó szarban tapicskolást, az ilyen bátor gyerekek miatt tart itt ez a szakma!
tomajer 2010.09.14. 13:02:29 / # 123634
[b]Szerintem fel kell szívnunk magunkat holnapra!!! … „ ÁLTALÁNOS” MEGHÍVÓ Sajnálom, hogy eddig senki nem reagált rá. Itt megint kaphatunk egy esélyt arra, hogy meghatározzuk ki üljön tárgyalóasztalhoz, bennünket képviselve....

taxista2 2010.09.14. 12:56:13 / # 123633
avatar
Ehhez T.Pásztor úrnak órási szemléletváltásra lenne szüksége. Amit Ő képtelen lesz megtenni, mert alkalmatlan rá. Sajnos az agyát már átmosta a siker a gazdagság és ebből a kiut még nem ismert.
taxista2 2010.09.14. 12:53:26 / # 123632
avatar
Ez jó nagyon jó!!!!!!!!!Vannak akik élni szeretnének és ezért harcba szállnak. Vannak akik a szarban lapitanak és nyalják a szaros segget. Én és egy jó páran élni szeretnénk a többi fulladjon bele a jó meleg szarba.
Oldalszám: 552