Hozzászólások száma: 11025
Ugrás a hírhez Oldalszám: 552
Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
mezitlábas 2011.01.08. 20:33:14 / # 122012
avatar
És akkor még nem beszéltünk a nem magyar kézben lévő szotyi cégekről,pl premiumtaxi (ukrán sanyi)Most a reptéren lopkod az árva,úgy láccik nem megy a saját cége!

666666 2011.01.08. 17:11:00 / # 121934
Lehet,hogy figyelmetlen voltam és egy nullával többet írtam? Lehet,de ettől még az ötmilla négyszázezer az áll.
Rocktaxi 2011.01.08. 16:47:17 / # 121933
Talán az egyik felesleges "0" miatt! :-)) Passz! :-))
666666 2011.01.08. 16:35:19 / # 121931
Valaki meg tudná mondani,hogy az álltalam beírt ötmillió négyszázezer ft miért úgy jelenik meg,mint egy telefonszám?

666666 2011.01.08. 16:25:09 / # 121930
Végül is van időm,mert én számoltam.Tehát nézzük:Műszakonként 60 perc a kapuk előtt 50ft ketyegővel az 3000ft. Harminc napra alatt ez felduzzad 90 000ft-ra. Egy év alatt ez már 1 millió nyolcvanezer ft. Ez megszorozva 5 évre,amikor jól jönne egy kocsicsere a kutyafáját ez már 5 400 0000 azaz ötmillió négyszázezer ft.A Qrvaanyját,de hisz ez egy új kocsi ára!Bizony erről mondunk le minden nap,amikor várjuk az utast és dühöngünk,hogy hol a pi...ába van már,és ez alatt ő keres helyettün percenként 50ft-ot. Jaaaa! Természetesen üresen megyünk a kapujába is.Ez vajon mennyi veszteséget okoz?
666666 2011.01.08. 16:10:00 / # 121929
...aha,azért ez a plus-nál is így vólt szilveszter éjszaka.Sajnos nincs mindennap szilveszter.Tegnap a plus két csatornán nyomta,miközben a többi cég csokorban állt a tutiban.Az biztos,hogy kár itt bünbakot keresni,mert az oly távol van az időben,hogy meg sem lehetne találni.Bár vannak selytéseim.Pld:Az első üres címreérkezés,üresen várakozás,akár negyedórát is.Majd a mennyi lenne óra nélkül?Bizony ezek is okai a helyzetnek.Bizony várjuk az utast ketyegés nélkül és azon gondolkodunk,hogy ez most a dubay bús kalifa toronyból jön vajon?Mert itt még a földszintről is 15 perc kijönni.Bezzeg,ha ketyegne az óra,akkor tudna ám szökkelni a kapuhoz úgy mint régen. Számoltátok már,hogy mennyit dobtok ki a zsebből,csak úgy a kapuk előtt?Megsúgom,minimum egy új verdát nem is akármilyet. Nos ez mind mind hozzájárult a diszkont taxik terjedéséhez.A nyál meg,ha 400ft lesz abban egyformán megy tönkre az egész szakma. Bocs nem írtam ide,hogy én sem ma kezdtem taxizni. Tomayertól fúrcsa volt olvasni azt,hogy "rohadjanak meg akik az olcsó cégnél dolgoznak" Tőle ez nem megszokott stílus,reméljük a Bocsánatkérés sem marad el. Ennyi,ezt dobta a gép.
passat 2011.01.08. 14:58:36 / # 121921
avatar
még nincs vége, még dolgozik a paraszt, még lehet sanyargatni a taxistát, de majd a 400 ft os nyál, az majd megteszi. Írta valaki, hogy lázadni kell!- kérdezném hol voltál amikor lehetett???? Akkor ne sírjatok. NE SÍRJON SENKI AKI SZOTYI CÉGNÉL NYOMJA. Plussz,max,t2000,nemzeti, normál stb. Ha tönkrementek CSAK és kizárólag MAGATOKAT okoljátok, mert odamentetek dolgozni. Ameddig az 6-7 kiskirály élősködik, nincs megoldás. Tessék gondolkozni. szilveszter éjjel mindenkit a vidéki tarifával vittem és még arra jattoltak.....

hiénakutya 2011.01.08. 14:09:13 / # 121918
'87-'89-ig lopóztam. De miért lettünk volna olcsóbbak a kockásnál? A lopózást a hiány keltette életre; bizonyos időszakokban, bizonyos helyeken egyszerűen nem lehetett taxihoz jutni. A piacot ugyanezért liberalizálták; a rugalmatlan, tehetetlen szocialista nagyvállalat képtelen volt kiszolgálni az utazóközönséget. Nekünk a kockás nem volt versenytárs sem lopósként, sem maszekként. Nem kellett velük árban versenyeznünk. A kilométerszámláló senkit nem érdekelt, simán bemondásra dolgoztunk.

hiénakutya 2011.01.08. 13:49:30 / # 121915
A jelek szerint ez minden vágya. :-D

Rocktaxi 2011.01.08. 12:21:11 / # 121914
Beszéld le róla...

zodiákus 2011.01.08. 10:56:07 / # 121913
avatar
úgy ám! és képzeld,hogy ha befuccsolnak,nem venné vissza őket senki!:D mesterséges szelekció!

tudomis(kibic) 2011.01.08. 05:42:24 / # 124781
avatar
Tamás! Ha az életedben csak ezt a pár sort írtad volna le, akkor sem éltél hiába!!! Annyit tennék hozzá, hogy a SZAKMÁT nem tudták megszívatni, csak a "vállalkozó taxiengedélyeseket"! Egy taxis nem dolgozik szotyoláért,és szívesen szolgáltat,de nem SZOLGA!
nazoli 2011.01.08. 04:17:28 / # 124765
avatar
Benyalhatsz neki!:D
volántaxis 2011.01.08. 03:13:31 / # 124736
avatar
"Egyszerűen nem értem, hogy van bőr a képükön, itt megszólalni tarifális kérdésben." -Ha mán egyszer van egy külön plüs topik, akkor miért ne?(vagy mán begyűrűzik a médiatörvény?):D
attus 2011.01.07. 21:36:57 / # 124659
avatar
Te Gyuri! Te most itt frankón a pluszt véded?:DDDDDDDDDDDDD
Bao 2011.01.07. 21:29:47 / # 124629
avatar
Rock, Laci, Wodoo. Őszintén érdeklődtem csupán, ugyanis készül ide egy barátom. Hmm...
tomajer 2011.01.07. 19:55:19 / # 124618
De az ugye nem a 10.- 10.- 2.-nél vót:-) Ha jól emléxem te is 86-87-ben kezdted..... tehát, te alád nem ment senki:-) Akkor szinte fillérre egyforma tarifával járt mindenki.... sőt a "lopósok" meg a kvázi maszekok még taxióra nélkül olcsóbbak voltak mint a kocekás.... hisz nem számoltak alapdíjat, meg várakozást.... igaz, hogy hogy számoltak... volt barátom aki már akkor csinálta "lopósként" kicsi volt az a kilóméterszámláló, nem nagyon látta a kedves utas....
hiénakutya 2011.01.07. 19:46:39 / # 124606
Mi van??? Előbb voltak a cégek valamilyen tarifával, aztán lettek a mezítlábasok??? Ülj le, egyes! Kezdetben vala a Főtaxi. Aztán gyöttek a lopósok. Aztán gyött a Volán. Aztán '82-től gyöttek a maszekok, és mind mezítlábas volt, és aztán Ők csinálták meg a különböző cégeket. Irogassá mán hüjeséget...

tomajer 2011.01.07. 18:23:09 / # 124546
De ők a Főtaxi fölé lőtték be magukat... a mezítlábasok, meg ő föléjük. Tehát nem ők mentek a mezítlábasok alá....
tomajer 2011.01.07. 18:19:50 / # 124541
Közben beugrott, hogy kicsit igazad van. a cégesek akkor még 8.- 7.- 2.-vel jártak.
Oldalszám: 552