Hozzászólások száma: 182
Ugrás a hírhez Oldalszám: 10
Témakörök > Hírek fórumai > Eddig tudtam kussolni A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Apuka 2013.07.12. 13:42:35 / # 116900
szíved joga hogy elverd rajtunk a port, ha ez valamiféle kielégülést okoz számodra. Az a töketlenség amivel minket vádolsz, tulajdonképpen a magad felé fordított tükör. a 2011-es tárgyalásokon ott voltak a cégvezetők, vagy azok megbízottai is. Minden cég lehetőséget kapott a részvételre. a max is. miért nem voltak ott egyszer sem: (kivéve 2012.04.45-i fórum) Te, mint a max egyik generálisa, simán ott lehettél volna és képviselhetted volna a cégedet, vagy az állományhoz tartozó taxisokat.Előtted szintén ott volt a lehetőség. Talán nem fizettek meg érte? Vagy letiltottak? Vagy egyszerűen nem akartál olyan helyzetbe kerülni, hogy ha valami nem úgy alakul, nehogy rajtad (is) kérjék számon? Azt hiszed, ezzel megoldottál mindent, hogy most aztán jól megmondtad? A széthúzás helyet neked is azon kellene fáradozni, hogy ezt a szétzilált társadalmat eggyé lehessen kovácsolni! Azt hiszed a reptér itt a fő probléma? azt hiszed a sárgítás? azt hiszed acvímkiadó rendszer? Igen. Súlyos problémák ezek. Is. De hol vannak ezek a problémák ahhoz képest, amit a minisztérium tervez velünk. (ellenünk). Persze, ha te nem taxis vagy, hanem csak egy fuvarkufár valakije, valamije, akkor megértem, hogy erre magasról teszel. De ha taxis vagy, akkor nagyon sürgősen változtatnod kellene a hozzáállásodon.
csogu 2013.07.12. 12:59:00 / # 116898
Csak azért, mert megint sikerül átlépni az ingerküszöbömet:-)) Legalább Te tudd mi is lenne a dolguk, kötelességük: - Az érdekképviselet legfőbb célja, az érdekérvényesítés, az adott üggyel kapcsolatos döntéshozatal befolyásolása a döntésben érintettek bevonásával. Ez, ami itt zajlott a TGFSZ részéről, nem más, mint töketlenség... Na mentem aludni...
csogu 2013.07.12. 12:48:59 / # 116893
Mire kérsz elnézést? Érdeklődik az illetékeseknél? Ezt egy titkárnő is simán megtenné, aki tud némileg fogalmazni és megcímezni egy e-mailt. Szerinted valóban ezt nevezik érdekvédelemnek?
Brian May 2013.07.12. 12:41:55 / # 116892
avatar
Nem.Màr nem mondom, csak tényleg annyira nem kommunikàltok kifelé semmit, hogy az ember màr nem tudja merre hàny méter.Elkérem a nézésed Gabi!
csogu 2013.07.12. 12:40:23 / # 116899
Nagyon nem. Sem halkan, sem másként. Az oka, amiért nem cincálom szét minden egyes betűjét sem a Gábornak, sem a Ritának...és Hiénakutya írásának, nem más, mint hogy: - Nincs rá időm - Nyár van, a gyerekek itthon vannak és vagy dolgozom, vagy velük vagyok, ha éppen nem alszok. Leírtam, megkérdeztem amit tudni szerettem volna, a válasz meg magáért beszél. Ez nem érdekvédelem, ez egy semmi...és amennyit ér, pont annyi időt is szánok rá.
törölt felh. 2013.07.12. 12:15:48 / # 116891
avatar
Tippeljünk, hogy ki sugott neki? :-)
törölt felh. 2013.07.12. 12:09:52 / # 116890
avatar
Ok. Ez rendben van. Hogy miért nekem címezted, azt nem értem de, majd késöbb biztos megértem. :-) Számomra teljesen nyilvánvaló, hogy olyan érdekek elötérbe helyezésének a mentén ment az egész rendelet alkotás, hogy nem várható el az ellenérdekelt fél részéröl tisztességes válasz. Számomra a Komáromi ebbe a körbe tartozik. Ez egy olyan nesze semmi fogd meg jól válasz. De számára teljesen vállalható. Ha jól visszagondolunk mindketten tudjuk, hogy kik indították ezt a lavinát, ami most (sajnos) sok mindenkit magaalá fog temetni. Azt is tudjuk, hogy mi az ö érdekük. Aztán, hogy mit hoz a jövö az majd kiderül. Sorolhatnám a lehetöségeket miként, hogyan lehetne kevésbé (direkt nem a jobban kijönnit használom) szarabbul kijönni a lavina alól de a vége csak az lenne, hogy elöször össze kellene fogni a taxisoknak. Innentöl kár pocsékolni a billentyüzetett. Igazándiból mindenkit arra szeretnék buzdítani, hogy megoldást keressen, és ne bünbakot a saját hibáinak a takargatására. A kifogások nem tudnak elörébb vinni.
nazoli 2013.07.12. 12:07:04 / # 116889
avatar
De azért még mindig azt mondod, hogy igaza van.
szálka 2013.07.12. 11:49:52 / # 116888
avatar
Te Csogu! Nem kéne lassacskán legalább halkan elnézést kérned?

Brian May 2013.07.12. 11:15:38 / # 116887
avatar
Köszönöm.
hiénakutya 2013.07.12. 11:04:49 / # 116886
Jó, én egy pokoli rosszhiszemű ember vagyok, de maradjunk annyiban, hogy a nyugger rendőr vétlen ebben a történetben, és őt is falnak vitték. Magyarul: valaki leoltotta, hogy a batyusok, meg a tutizók és pedig milyen magas kihasználtságot lehetne elérni, ha. Ezt ő megette, mert nem ért hozzá. De - csak a nagyközönség megnyugtatása végett -, azt azért látjuk, hogy a csendes címkiadás miért kell, kinek kell? huszonnyolc
hiénakutya 2013.07.12. 10:58:39 / # 116885
Teljesen jogos, de az is P.G., a P.Gy. az a tesó, a tőzsdesneci. :-D huszonhat
tom485 2013.07.12. 10:31:42 / # 116884
avatar
És akkor a szintén P.GY. érdekeltségébe tartozó zónataxi 3600.-Ft-os transzfer árairól nem is beszéltél. huszonnyolc
nazoli 2013.07.12. 09:54:17 / # 116883
avatar
Marci! Közzéteszem, mert végső soron hivatalos. Szerintem Komáromi Endre sem fog megharagudni érte. Egy már előzményekkel bíró levelezés, innen kezdve. Én írtam Komáromi Endrének. "Szervusz Endre! Mentél valamire a válaszainkkal? Komolyan kérdeztem, mi volt az indítéka annak, hogy ez a csendes címkiadó rendszer ilyen meghatározó helyet kapott a rendeletben. Ráadásul ilyen rövid határidős bevezetéssel. Nem kötözködés, de tényleg nem tudok rájönni. Üdv:Telegdy Gábor" Ugye egyértelmű a dolog. Ha esetleg nem, akkor a gyengébbek (akik azt kérdezgetik, hogy mit csinál a TGFSZ pl. a csendes címkiadás ügyében)kicsit bővebben kifejtem. Ki is tette föl a kérdést? Hát nem a pásztorunk, és nem a TŐKÉS cégtulajdonosok. Én legalábbis nem tudok ilyenről. Pedig hát elvileg az ő zsebüket terheli. Az igaz, hogy rólunk húzzák majd le a lóvét, de az érdektelenségüket azért ezzel nem igazán lehet magyarázni. Ha valaki, aki egy kicsit is ért ehhez a szakmához, vagy minek nevezzem, azért valamennyire képben kell hogy legyen ennek a fajta címkiadásnak a lényegével. Tehát a kérdésem álnaív volt, de kíváncsi voltam, hogy milyen választ kapok, mert igazából az eltelt két év alatt ezt senki sem indokolta meg összefüggően. Ha én lennék a döntéshozó helyében, mivel indokolnám a rendszer bevezetését? Na itt a válasz. "Kedves Gábor ! 2012 áprilisában a városházán történt egyeztetésen már szerepelt a fuvarszervezőkre vonatkozó szabályozás . Ez azóta nem változott, igaz nem volt fuvarszervező aki ezzel az előírással foglalkozott volna, mert el voltak foglalva azzal , hogy a Taxisokat nekik kell megvédeni a szabályalkotóktól. Ennek az előzménye az, hogy a fuvarszervezők már korábban kifejlesztették a néma címkiadó rendszert, de mivel a taxisok ellenezték és elmentek volna a konkurenciához nem kapcsolták élesre a rendszerüket. / legalább is ezt válaszolták / . Az nem tartható, hogy a taxisvállakozás 20 %-os kihasználtsággal üzemeltesse a munkaeszközét. Nem megoldás, hogy kályháznak mert az csak viszi a pénzt. Nem elfogadható, hogy a batyus taxis a többiek kárára dolgozik a piacon . Tűrhetetlen, hogy a Kerületek megszüntetnek forgalmas helyen levő taxiállomást , mert a taxisok nem állnak oda, hanem attól 50 méterre kocsedóznak, mert onnan jobban látja a CB-je az átjátszó adót. Nem tarható, hogy a fuvarszervező a havi 70 ezer forintért címeket dob fel és ebben ki is merül fuvarszervező tudománya. A fuvarszervezés egy szakma amit meg lehet tanulni és a gyakorlatban alkalmazni. A jó fuvarszervezéssel akár 50% -ra is emelhető a hatékonyság , aminek eredménye a taxisnál jelentkezik. / bár ennek egy részét el fogja venni a fuvarszervező,amire nem tudok megoldást. / Hát ennyi. Dr. Komáromi Endre divízióvezető" Figyeled? Azt írja:"Kedves Gábor"! Pedig nem biztos, hogy így gondolja. Meg is értem emiatt. De megadja a tiszteletet. És ez nem érzékenység kérdése. Ez egy intelligencia, vagy illem minimum. Van, akiből ez jön, másokat meg öreg fejjel kell rávezetni a dologra. A lényeg. Követelik itten, hogy lépjünk már föl s csendes címkiadás ellen. Marci! Találj fogást az Komáromi Endre érvein! Vagy találjanak fogást azok, akik követelik a fellépést! Én, megmondom őszintén, egy-két ponton tudnék vitatkozni vele, de annyi más szól a dolog mellett, hogy azt az egy-két érvet nem is érdemes fölhozni. Ha ebben a rendeletben valami, akkor ez a pont bombabiztos lábakon áll. Egy óriási baj azonban van vele. A fuvarközvetítők. Komáromi úr is említi, hogy nem igazán foglalkoztatta őket a dolog, meg olyasmiket mondtak, hogy már mindenkinek elkészült e rendszere. Te láttál már ilyet? Én még nem. Ha ezt be akarják vezetni, és alkalmazni is akarják szeptember 1-jén, akkor ennek már régóta legalább tesztüzemmódben működnie kellene. Lehet, hogy készen van valami, de, hogy nem egy a TAXISOK SZÁMÁRA IS MEGFELELŐ rendszer, az egészen bizonyos. Most is miért vált égetővé a dolog számukra? mert rájöttek, hogy még sehol sem tartanak ezzel, és nyakukon a határidő. De tudod mit? Bemásolom a levelet, amit az előzőre írtam Komáromi Endrének. "Köszönöm a választ. Van néhány megjegyzésem a dologgal kapcsolatban. 1. Valamit biztosan "kifejlesztettek", de, hogy mit, azt csak a jó Isten tudja. A "fejlesztéseiket" senki sem látta, és nem tudjuk, hogy a "fejlesztéseik" mit tudnak. Nem foglalkoztak vele, mert fogalmuk sem volt, hogy mivel is kellene foglalkozniuk. 2. A taxisok valóban ellenezték, mert tökéletesen tisztában vannak a cégtulajdonosok szakmai képességeivel. Pontosan tudják, hogy ha valamit ki is "fejlesztettek", akkor az csupán a saját központjaik munkáját segítő dolgokat tartalmazzák, (értsd a minél gyorsabb címkiadást, illetve címtől való megszabadulást) figyelmen kívül hagyva az egyébként létező összes taxis szakmai problémát, ami ezzel kapcsolatban fölvetődhet. 3. Mint már előzőleg megjegyeztem, a kihasználtság növelésének nem ez a módja. Illetve valamit segíthet (esetleg 4-5 %-ot), de alapvetően a kihasználtság problémáját nem fogja megoldani. Ha igényled, pontosan levezetem a dolog miértjét. 4. A batyuzás nem akkora probléma, mint amekkorát csinálnak belőle egyesek. Ez is egy városi legenda. Nem mondom, hogy nem létezik belőlük egy-kettő, de emiatt egy ilyen rendszer bevezetése nem indokolt. Ráadásul teret nyit egy másfajta "batyuzás" felé. Ha nem hallom, nem tudom ellenőrizni, ezért annak adja ki a tuti fuvart a központ, akinek akarja. A taxis teljesen elveszíti az "audiális" kontrollját a címkiadások felett, ami azért egy elég erős kontroll volt a fuvarközvetítők irányába. Egy problémát "megoldottál" - már ha megoldottad - de generáltál a helyébe egy másikat, ami sokkal nagyobb lesz, mint az eredeti. 5. Igazat kell adnom abban a vonatkozásban, hogy a "tutizás" sokszor kellemetlenségeket okoz. Csak az a baj, hogy ha a taxiállomásra bekényszeríted a taxisokat, akkor megfelelő számú, és megfelelő helyen lévő taxiállomásokat kellene kialakítani. Gyakorlatilag az egész taxiállomás hálózatot újra kellene gondolni, és újra csinálni. Felőlem legyenek taxiállomások, de ezekre építeni a csendes címkiadó rendszert több, mint átgondolatlanság. Ha igényled, ezt is részletesen megindokolom. 6. A jó fuvarszervezéssel a jelenlegi 30 % körüli kihasználtságot, a jelenlegi viszonyok között nem lehet 50 %-ra fölvinni. (3-as pont.) Teljesen igazat adok abban, hogy meg kellene tanulniuk fuvart szervezni. Ezzel azonban az a gondom, hogy ezek cégtulajdonosok, és nem szakemberek, valamint nem is alkalmaznak szakembereket a fuvarszervezésre. Fogalmuk sincs a taxizásról, ezért nem is tudnak szervezni sem. És emiatt, bármennyire is jót akarsz tenni a taxisokkal a GPS alapú címkiadás bevezetésével, csak rontani fogod a helyzetüket. Ha hülyék valamihez, a GPS-től nem lesznek okosabbak. Szerintem megérne a dolog egy részletes kibeszélést. Hátha tudnánk segíteni egymásnak. Üdv:Telegdy Gábor" És megmondom őszintén, annak is örülnék, ha a TŐKÉS cégtulajdonosok által "kifejlesztett rendszer" bevezetését egy kicsit el tudnánk tolni, mert amit kifejlesztettek, azzal biztos, hogy meg fogunk őrülni. Remélem lesz annyi belátás a jogalkotóban, hogy a fuvarközvetítők szakmai felkészületlensége, és felelőtlensége miatt nem fognak több ezer taxist megszivatni. Még egyszer mondom. Nem a rendeletnek ezzel a pontjával van bajom. Hanem azzal, hogy még mindig nem tudom, tudjuk, hogy mit is akarnak majd ránklőcsölni százezrekért a fuvarközvetítők. Ebben csak ennyit tettünk. De hát biztos van olyan közöttünk, aki ennél sokkal többet tud. Várom a jelentkezőket.
W.Csörcsil 2013.07.11. 22:23:55 / # 116881
avatar
Mily megható hogy aggódik a mi Pásztorunk értünk. De azért a 40000 jó magyar forintot el akarja venni a a szutyok samsungért. Amit 20-25ezerért már utánunk dobják bármelyik telefonos boltban.

hiénakutya 2013.07.11. 21:53:31 / # 116880
Ne már! Olyan aranyosak, ahogy aggódnak a taxis 500 forintjáért! Vegyük mindjárt a főaggódó Pásztort! Aki jelenleg rendel magának a Kelóhoz egy T4-es autót, és kér egy ilyen reptéri transzfelt, az az út végén 4300 pénzt fizet a taxisnak, de mondjuk fain csávó, ezért rádob 200-at, legyen 4500. :-D Mennyit kaszált taxisunk, akiért Pásztor Gábor szerte-és szétaggódja magát? Bruttó 4500 forintot. Na most, szeptembertől két dolgot vezetnek be. Az egyik az ötszázas reptéri lehúzás, a másik a fix tarifa. Figyeljél! A távolság 20 km. Elég fos ez a 280, de alapdíjjal, meg némi forgalommal megsegítve nehéz lesz 6200 alatt megúszni ezt a mókát. Most tegyük föl, hogy az emberünk aznap már lökött két repteret, és ráesik egy harmadik. A harmadik reptérből leugrik 500. Mennyi marad? Legrosszabb esetben is ezerkettővel több, mint most. Ez persze relativizálás, tehát nem oda akarok kilyukadni, hogy a reptér ötszázas okossága tök rendben van. Ami engem érdekelne az az, hogy jelenleg Pásztor Gábor miért nem aggódik! Ugyanis, ha tudjuk, hogy a reptér 20 kilométer a Kelótól, és tudjuk azt, hogy nappal 240 forintot, éjszaka pedig 336-ot lehetne kérni kilométerenként, akkor jelenleg, a 4300 forintra szerződtetett taxis minden egyes reptéri fuvarból kb. 800 (nappal) - 2800 (éjjel) forintocska kezecskéjét engedi el, darabszámtól függetlenül. Hogy ezért például nem kellene demenstruálni?
csogu 2013.07.11. 21:36:19 / # 116882
Nekem is lehetne 1 kérdésem hozzád? Te havi szinte, úgy hozzávetőlegesen, hány fuvart teljesítesz, mint taxis?
Rita 2013.07.11. 21:21:23 / # 116878
Ez a másik, ami szemet szúrt, hogy erre miért kellett egy külön topikot nyitni. Az előadásnak akkor van (bármiféle) értelme, ha közönség is van hozzá. Mégpedig interaktív. Tulajdonképpen magunkat sem értem, hogy miért tartjuk életben ezt a képződményt. Van TGFSZ-es topik, ahol lehet a szakszervezetet fikázni, vénázni, kóstolgatni, számonkérni, stb. Meg van egy T4-es topik, ahol a Pásztor hátsó fertályát lehet fényesre lefetyelni és fogadatlan(?) prókátorként bevédeni, ha szegény, gerinces úriembert kritika éri. 29
szálka 2013.07.11. 21:01:51 / # 116877
avatar
Egynek mindjárt itt van a Csogu. Külön topikot is szentelt annak, hogy elmondhassa, miként kéne haptákba vágni magunkat. A kórus is megérkezett...kezdődhet az előadás.
Rita 2013.07.11. 20:41:32 / # 116876
Vajon hány olyan taxis van, aki ezt rendjénvalónak tartja és nem fordul ki a gyomra az ilyen mértékű vérlázító cinizmus és képmutatás láttán?! 91 Nem, ez a szám most sem a kérdésemre a válasz. :-D
Oldalszám: 10