Hozzászólások száma: 401
Ugrás a hírhez Oldalszám: 21
Témakörök > Hírek fórumai > IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Rocktaxi 2012.05.25. 15:44:29 / # 114472
A metál citys? Tevékenyen vett részt a szigorítások kidolgozásában? Aláírója a tervezetnek? Az egész oldalas reklámokat a "Taxisok világa" újságban nem a city finanszírozza? Vagy ingyen kapja az egész oldalt? Kérdezem, mert nem tudom! :-)
tomajer 2012.05.25. 15:31:13 / # 114471
Hogy a menetrend nem stimmel az nem sz ő hibájuk, mert nekik se mondtuk el, csak nagyvonalakban....
tomajer 2012.05.25. 15:30:28 / # 114470
A Citynek ehhez semmi köze:
Rocktaxi 2012.05.25. 15:16:48 / # 114469
Igenisss köll a metál és citty meeert mögkerülhetetlenek és soksoksos ismerős ismernek és bejárnak mindenhová. :-DD A lényög, hogy köll ametál, na!
tomajer 2012.05.25. 15:08:48 / # 114468
Metál úr mindent megtesz, a népszerűsége érdekében:-)
tomajer 2012.05.25. 15:07:22 / # 114467
Én csak hangosan gondolkodtam:-)
baupexim1 2012.05.25. 15:04:00 / # 114466
avatar
"Szeretném hinni, hogy véletlen volt és nem Metál úr magánakciója, a saját szervezetének előretolására... mert ez igen aljas módszer!!!:-(" "Én arra kértelek meg, hogy ne áskálódj a szakszervezet ellen!!! " Te meg a szakszervezet nagyrabecsült partnerét ne ócsárold:)) hisz olyan szépen együtt tudnak dolgozni, kellett, mint egy falat kenyér
hiénakutya 2012.05.25. 14:51:45 / # 114465
Arra nem gondoltatok még, hogy köthetnétek az OTSZ-szel valami együttműködési megállapodást, vagy szövetséget, vagy házasságot, vagy valamit? :-DDD
szálka 2012.05.25. 14:26:40 / # 114464
avatar
Akár még hihetnéd is..... ha nem erről beszéltünk volna 2 napja telefonon. :-( Istenem, hát nincs ebben az emberben szemernyi tisztesség sem?
tomajer 2012.05.25. 14:06:45 / # 114463
Édesjó istenem. Itt egy cikk, a HVG-ben... jó is lenne... ha nem véletlenül a következő demonstráció dátumát adták volna meg nekik:-((( [b]"Ez valami förmedvény" – több ezer taxis tűnhet el az utakról Szigorú műszaki követelmények, egyendizájn – az ötleteket már bedobták, a főváros ígéretével szemben mégis megrekedtek a taxisokkal folytatott egyeztetések. A BKK tervei a szakszervezetek szerint köszönőviszonyban sincsenek a korábban megbeszéltekkel, ezért a taxisok tüntetni fognak. [/b] Szeretném hinni, hogy véletlen volt és nem Metál úr magánakciója, a saját szervezetének előretolására... mert ez igen aljas módszer!!!:-(

666666 2012.05.25. 12:48:58 / # 114462
Kedves Valcsi Nos kezdjük az "ingyenkiállással".Ami valóban nincs ingyen.Taxi elindul a címre,lecsapja az órát:alap 300ft,km díj:legyen most 200ft. 2Km-ről is minimum 700ft a veszteség.Ez napi nyolc fuvarral 5600ft.Harminc napra szorozva ez:168000ft mínusz. Ingyenvárakozás:Vegyünk összesen egy műszakban 60 percet és 50ft percdíjat az 3000ft veszteség. Mindez 1hónap alatt 90000ft minusz. Összeadva a két ingyenszolgáltatást havonta kidobunk úgí cirka 258000ft-ot. Mindenki szorozza be ezt 1 évre,vagy akár 5 évre és akkor kiderül,hogy mi mekkora barmok vagyunk egy Osztrák,vagy Német taxishoz képest,mert ott ekkora baromságot nem csinálnak meg. Előrerendelésnél az összeg,csak fokozódik. Na ezt a pénzt kellene elővenni javításnál,sárgacsekknél netalán kocsicserénél is. Na,de minek nekünk ze a pénz,nemigaz? :(( 666666
valcsi 2012.05.25. 00:11:33 / # 114460
avatar
Néhány gondolat a taxi-közlekedés problémáiról, Kezdetben volt a konflis, és a fiáker. Az utcán kialakított állomáson sorakoztak, aki pedig utazni kívánt, odasétált, majd a kialkudott viteldíjért elvitette magát. A technika fejlődése miatt idővel a taxik kiszorították a lovakat, a rendszer viszont maradt. A fiáker-állomás neve taxi-drosztra változott, a kocsisé pedig sofőrré. Fontos változást a telefon elterjedése hozott, megszületett a taxi-rendelés fogalma, az utas hívására a taxi a legközelebbi drosztról – természetesen csapott órával - néhány perc alatt a címre gurult, ahol a delikvens már a kapuban toporogva várta. Ettől az alaphelyzettől a mostanáig bekövetkezett változások szinte mindegyikéről felelősen kijelentem, hogy ésszerűtlenek, igazságtalanok, és hazugságon alapulnak. Ingyenes kiállás Ma már csak találgatjuk, ki volt az ötletgazda. Nyilvánvaló hazugság. Természetesen a kiállás nincs ingyen, csak éppen az utas helyett a taxis fizeti. Ráadásul nincs pontosan definiálva, hogy ez az ingyenesség mire, és főleg mennyi időre vonatkozik. Az utas joggal gondolja, hogy neki nemcsak az „ingyenes” kiállás, hanem az „ingyenes” várakozás is jár. Úgy vélem, ezt a felelőtlen lépést visszacsinálni egyenlőre képtelenség, viszont praktikus enyhítése lenne a címre-érkezéssel egyidejűleg elindított taxióra. Megnőne a taxis idejének az értéke, és lerövidülne az egyre kockázatosabb feladatot jelentő várakozás. Persze az alapvető igazságtalanság – miszerint egy plusz szolgáltatás olcsóbb, mint az alaptevékenység – maradna. Előrendelés Újabb hazugság. Ez is egy – természetesen szintén „ingyenes”- szolgáltatás. Minősített voltát jelzi, hogy a taxistól nemcsak többletidőt, hanem többlet felelősséget is várnak. Nemcsak „muszáj elvinni” de késés esetén duplán büntetik. Szerintem az lenne a normális, hogy ha egy minősített szolgáltatásért minősített díjazás járna, mint egy normális piacgazdaságban. Létszámkorlátozás Miután hosszú éveken keresztül folyamatosan jeleztük a gondjainkat, és figyelmeztettük az illetékeseket, hogy baj van, hogy nagyon nagy baj van, bármennyire is szeretnénk, képtelenség kitermelni a kötelezettségeinket, mert már 16-18 órányi munka is kevés rá, és nem fogunk tudni időben autót cserélni, a tervezett szigorítás több, mint cinikus. Első lépésként mindenki számára megoldaná a problémát egy taxi-engedélyekre kiírt pályázat, amelynek száma a taxizást (nyugdíjazás, haláleset, pályaelhagyás stb. miatt) befejező, és emiatt lejáró engedélyek számának (minél kisebb) hányada lehetne. Ezeknek a pályázatoknak az elbírásakor szempont lehetne például az idegen nyelv ismerete, érettségi, vagy valamilyen speciális tudás, vagy képesség (pl. siketek jelbeszéde). Bárki számára lehetőség nyílik pályázni, senki sem lenne kirekesztve. Szerintem így a taxi-engedély értéke, és becsülete nemcsak az új, hanem a régi kollégák, és az utasok szemében is megnőne. Tarifa Praktikus okokból én mindenképpen a BKV jegyárakhoz arányítanám, azt ugyanis biztos, hogy legalább évente egyszer rendezik.

valcsi 2012.05.24. 23:45:23 / # 114459
avatar

valcsi 2012.05.24. 23:41:43 / # 114458
avatar

valcsi 2012.05.24. 23:40:45 / # 114457
avatar

nagyonkedves 2012.05.24. 06:48:52 / # 114456
avatar
Így egyből két legyet ütnénk egy csapásra, mert akkor talán arról is szólna. :D
tomajer 2012.05.24. 06:34:08 / # 114455
Mielőtt összedől a lap, kérek mindenkit (és ez nem csak erre a topicra vonatkozik) hogy a politikai jellegű megnyilvánilásokat kizárólag "Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D" c. topicba tegyétek. Arra van fenntartva!
tomajer 2012.05.24. 06:26:01 / # 114450
Pedig arra készülök, hogy mögéd fogok bújni:-)
csogu 2012.05.24. 05:19:02 / # 114449
Nyugi, én csippanttalak, de imádkozz, hogy 28.-án a beszéded után tapsoljak és ne a kerékkulcsot keressem :-))
csogu 2012.05.24. 05:14:36 / # 114444
Ő, ok, köszönöm, és nincs is nézeteltérés most ebben senki között, egyértelmű, hogy van az a határ... és most ezt jelentősen átlépni készülnek....sajnos.

Oldalszám: 21