Hozzászólások száma: 1171
Oldalszám: 59
Témakörök > Droszt Híradó > KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
kibic 2006.07.07. 16:57:15 / # 104353
avatar
Hajjj ,de nehéz nap ez a mai! Már megint csak kapkodom a fejem!Azt olvasom,hogy a világ legjobb diszpécserszolgálata a Rt-é,meg mennyi mennyi munka van ,persze csak aki tud taxizni. A másik meg aztmondja hogy ö x éve taxis aztán mégse tud megélni!Aztán azt se tudom hogy máshol miért sz@r a hangulat + a légkör és ezt honnan tudjuk!? Mondjuk én csak egy buta taxis vagyok!!:-)

nuska 2006.07.07. 16:09:23 / # 104342
avatar
nem tudom :( ezt a nagyoktól kell megkérdezni.

törölt felh. 2006.07.07. 16:03:01 / # 104352
avatar
Erről van szó. Nem ellenségeskedni kell, meg a feszültséget generálni, hiszen ez, ez biztos nem lehet egyik fél érdeke sem. Egy normális felvetés egy problémával kapcsolatban. Mérlegelés. Nem jó az utasnak? Nem jó a taxisnak? Akkor változtassunk rajta. Gondolom a telefonosoknak sem lenne nagy baj, ha másként kellene ezt végezni. Akkor meg miért ne tennénk?
nuska 2006.07.07. 15:53:35 / # 104351
avatar
csogu! nem sértődtem én meg, meg nem vettem bántásnak, hisz nálunk másképp megy tudod, csak azon szeretem felhúzni a nózit, he butának néznek... csak télleg elbámulok az ilyen nagyobb cégek központosain, h hogy tudják azt csinálni, le a kalappal. tudjátok, az lenne a megoldás, ha a tulajok, főnökök, amolyan tanulmányi céllal 1-1 napra beülnének a telefon /cső végére, meg néha a taxiba. máshogy menne minden. az tény, h ti ne szólhattok, de tudjátok egy alkalmazott se mond ellent szivesen a górénak...ez már csak ilyen. de jó lenne megoldani, az biztos. ahogy sokminden mást is, amiért kolegák egymást szidják, pedig mind2 csak szenvedő fél

tomajer 2006.07.07. 15:44:34 / # 104341
Szijja Nus! Tényleg az a kérés, hogy ne tippeljenek! Ilyen egyszerű! És persze ez az egész nem a telefonosoknak szól, hanem azoknak a bizonyos főnököknek! De fogadjunk, ha én felhívom a főnököket, mind azt fogja mondani, hogy ő soha ilyen utasítást nem adott!:-)

törölt felh. 2006.07.07. 15:32:53 / # 104350
avatar
Együtt könnyebb lenne, és nem minden problémát, amit mi annak élünk meg, támadásnak minősíteni...tényleg szakítani kellene ezzel a rossz beidegződéssel. Együtt,még akkor is, ha ez olyan közhelynek számít már sajnos.
BUFI 2006.07.07. 15:28:50 / # 104339
avatar
Aj-aj!
törölt felh. 2006.07.07. 15:28:08 / # 104348
avatar
Akkor még sem érted. Mi kérdezünk és az illetékesektől szeretnénk erre választ kapni. Nem támadunk, nem becsmérlünk, csak vázoltuk, hogy ez így nem jó. Sem az utasnak, sem a taxisnak...és ennek a két tételnek a kiszolgálására születtek meg a központok, a cégek. Ők ezt a két tételt (Taxis, Utas) összehangolni szeretnék, és ezért cserében elvárják azt, hogy a taxis ezt honorálja, az utas meg az ő számukat tárcsázza. Na most ha ennek a két tételnek egy adott szabály nem jó, akkor azon változtatni kellene. Szerintem ez nem egy extrém felvetés és semmiféleképpen sem bántás. Ha egy problémát nem lehet kultúráltan megbeszélni, kitárgyalni, sértődések és harag nélkül, akkor nem vagyunk érettek a probléma megoldására, ez meg az én megállapításom és ezt Nuska nem neked célzom, hanem azoknak, akikre ez ráillik.
törölt felh. 2006.07.07. 15:22:20 / # 104338
avatar
Nem kötekedtem, a problémát vázoltam Nuskának. Összeakasztani meg nem akasztunk semmit, mert nincs is semmink, amit összeakaszthatnánk.
nuska 2006.07.07. 15:22:06 / # 104346
avatar
hm...vki má megin hülyének néz. ;( érteni értem, de azt meg ti értsétek meg, h mi nem vállalkozók vagyunk, nekünk bizony vannak főnökeink. akik egy szépnapon kiszólnak az irodából, h igérjünk minden férfi utasnak egy sört, mert meleg van, és mi frankó cég vagyunk, akkor mi minden utasnak köszönés helyett igérünk egy sört, mert mi frankó cég vagyunk. aztán persze mi tartjuk a hátunk, h nem volt a taxisnál sör, a taxist meg szidja az utas, h dehát megigérték... Tudod, ha azt várják el, h tippeld meg, h mikorra lesz kocsi, de közben számolják, h hány másodperc alatt kezelsz egy hívást....lehet, h egy idő után te is meg tippelgeted. ha meg úgy adódik, h nincs annyi cím, nem csörögnek össze a telók, bizti vonalban tartják neked, ha külön kérdezi, h mennyi idő. ha meg nem kérdezi, de nem érti meg, h a 15 percen BELÜL az azt jelenti, h semmi képp se több, mint 15 perc, azzal mit lehet tenni? Az is a telefonos hibája, ha az utas nem tud fizetni, mert nem kérdezett rá, h és tessék már mondani, van magánál pénz, mert ennyi a km díj?
BUFI 2006.07.07. 15:11:08 / # 104330
avatar
Árulj el egy titkot! Miért kötözködsz állandóan? Előbb-utóbb összeakasszuk amink van!!!

BUFI 2006.07.07. 14:57:58 / # 104344
avatar
Szia.Legalább számolj utána és hülyeségeket ne irj! Érdekes engem egyből leb.....,hogy miért irok fals adatokat! Ez most nem fals?????????? Üdv
törölt felh. 2006.07.07. 14:57:15 / # 104345
avatar
Nem érted az alap kérdést. Miért mond időt? Ha meg az utas külön kérdezi, akkor miért nem azután mondanak időt, ha már én (a taxis, aki megy a fuvarért), visszajeleztem, hogy ennyi és ennyi idő! Ez az alap "probléma".
nuska 2006.07.07. 14:11:07 / # 104337
avatar
gondolom azért, mert mint irtad külterület, nem vagytok rá 20an, és ha aszonják neki 2 perc és mégse vagy ott 2 percen belül, ő meg hív egy másikat, vagy esetleg int egy arra bóklászót, mert unja, h meló után ott álljon az utcán és megégsz, akkor megint a központ hibázott, h nem mondott több időt, pedig jó messzi cím. ha egyszerüen a forgalom mellett nincs idő mindenkit vonalban tartani, nincs jobb megoldás, mint mondani egy átlag időt. az utas meg vagy megérti, h ez egy erős tipp és azért figyeljen, vagy nem.
törölt felh. 2006.07.07. 13:44:33 / # 104336
avatar
Külterületen lakom, és van a lakásom közelében egy kis cég, amelyik szinte naponta rendel tőlünk. Lakásomtól egy percre sincs. Múlt héten felvettem, pont 15 percet vártam az utasra. Tegnap is sikerült felvennem, amikor 1 perc múlva odaértem (lassan mentem) épp készült távozni egy hölgy a cégtől. - Szólok a kollégának, hogy itt a taxi - mondta. Egy perc múlva jött az utas. - Miért igérnek negyed órát, ha egy perc múlva itt a kocsi? - kérdezte. Tényleg, miért? (Mielőtt valaki megszólna, hogy miért nem szóltam be én az utasnak, általában du. 6 után szoktam őket felvenni, és már nincs recepció, csak a munkamániás kolléga az emeleten.)

Sas882 2006.07.07. 12:25:17 / # 104335
avatar
nem hiszem, hogy utálat lenne, s még a kritika sem személyre szabott, azt szeretnénk, ha tudatosulna, hogy az éremnek 2 oldala van. napi 4 cim per 5000ft az jó:)

everyday 2006.07.07. 12:11:22 / # 104334
avatar
"nem élném túl ezt a szintű utálatot, amit tápláltok a központ iránt." Más az utálat és más a kritika. De hiába kritizálod a munkájukat nem változik semmi sem.
törölt felh. 2006.07.07. 11:48:14 / # 104333
avatar
Igazad van, adjuk meg a módját:)
nuska 2006.07.07. 11:45:18 / # 104332
avatar
igen sajnos :( tudom, h az se sok, meg tudom, h széthajtjátok ti is magatok, csak hát a precízség :P :)

törölt felh. 2006.07.07. 11:38:22 / # 104331
avatar
Kedves Nuska, még a gyanú árnyéka sem esett rád, hogy te velem kötekednél:-)) De engedd meg, hogy azt mondjam...a taxisok 90%-nak bizony-bizony 30 napból áll egy hónap és ha 31 napos hónapban vagyunk,akkor az a plusz, a bónus nap és akkor jobb kedvel dolgozunk:-)) De a napi 6 cím sem hipp-hipp-hurrá:-))
Oldalszám: 59