Név Kovács Balázs
Becenév balagge
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Bizonyos tekintetben sokat javulna a helyzet. Nem lesnék a kibaszott taxiórát az utasok pl., nagyon megnyugtató lenne. És ettől még akár fizethetnének az eddiginél ugye többet is!:-) Okafogyottá válna az ellenünk folytatott gyűlöletkampány. Kereshetne magának új gyűlölni valót a sok seggfej.                   
Ha akarnak valamennyi pénzt beszedni drosztdij címén, muszáj lesz vissza venniük a pofájukból maguktól is. Ki a fax akar pl. Emelt kötelezőt fizetni, ha fehér rendszámmal elsunnyoghat okosba?A listád egy része amúgy a főváros "sara" 🙂 Párizsban is a végletekig feszítette a húrt az uber. Egyébként én arra tippelek, hogy végül ott is a mocsok kalanick nyer.
Ha a kormányzat is ennyire két kapura játszik és tudatosan terelt minket eddig, miért lenne célszerű az eddigi hangerő feljebb tekerése? Előbb - utóbb a karhatalommal takarítják majd el a hőzöngőket és bevasalják a lakosságtól a politikai hasznot is. Más oldalról kellene megközelíteni a problémát és inkább azzal kéne foglalkozni, hogy miért fizetnek a taxisok elképesztő "tagdíjakat" és miért is fizetnek az uber sofőrei 25% leadót olyan szolgáltatás bevételéből, aminek a megvalósításához miden eszközt és lényeges költséget, beleértve az idejüket is, nekik kellett biztosítani.A lakosság és a politikusok támogatását soha nem kapjuk meg. Kizárólag az uberes sofőrök támogatásában bízhatunk ugyanis ők állnak velünk egy oldalon. Mindenki más ellenség.
Uralnia kell az összes piacot az ubernek. Ha lenne olyan piac a világon, ahol egy másik cég partnerként kezeli az alvállalkozóit és max. 10%-ot kér a fuvarszervezésért ezzel legyőzhetné az ubert helyileg. Ezek után az uber max. 2 hónapon belül tönkre menne és eltűnne a föld színéről. Ezt nem engedhetik. ezért kellenek a földöntúli mértékű tőkeinjekciók. Ezzel üzenik a világnak, hogy ők már születésénél megfojtják az esetleges konkurenciát piactorzító dömpingárakkal. Azért menekül előre és kergeti travis kalanick az önvezető autós lázálmát is, mert tudja, ha valaki összefogja a sofőröket, le tudja győzni az ubert. Az ellen nem hat a szolgáltatás árának manipulációja. Mivel sofőr nélkül nem jön az uber...hiába basztatod az applikációt az utcán.Az autó nélkül maradt utasok 2 percen belül letöltik a konkurens alkalmazást és fél év múlva már nem is emlékeznek arra, hogy mi volt az az uber...
Szabályozatlanságról beszélsz. Lehet kiszolgáltatni a belpiacunkat szabályozottan is az ubernek! Én csak annyit jegyeztem meg, több mint két éve háborítatlanul működik az uber Budapesten! Nem kellett volna feltétlenül semmilyen új jogszabály a megoldáshoz. Be kellett volna tartatni az akkor hatályos szabályokat. személyszállítási törv. és fövárosi rendelet akkor is volt! Az NKH miért nem lépett közbe 2014-től? Azért, mert nem volt erre az államnak törekvése...Nem tették meg. Számomra ez a bizonyíték.
Úgy gondolod, hogy Fónagy a saját szakállára bármit mond vagy cselekszik? Ez nem volt divat a fideszben a fülkeforradalom óta, de az előtt sem igazán. Sokkal inkább adnak ki egy-egy politikusnak a karakteréhez illő szerepet és mondanivalót. Vannak náluk taxipárti és uberpárti politikusok is, ezzekkel végig kommunikálták az elmúlt két évet. Ez alatt az uber teret nyert a piacunkon szépen csendben...Ha a fidesz a "dolgát" végezte volna, nem lenne miről beszélni...
Ahhoz hogy az uber teret nyerjen, egyenlőre még szüksége van sofőrökre akik elszállítják az utasokat a-ból b-be. Ezért a sofőrökön múlik milyen cég és milyen formában tud teret nyerni.
Csodálatos...Ekkora tőke kizárólag azt a célt szolgálja, hogy hatásosan el tudja taposni a konkurenciáját a saját maga által generált árversenyben a piacain.
Mikor érezted úgy utoljára, hogy még van/volt esély? Az előtt vagy az után, hogy a trócsányi ügyv. irodát megbízta az Uber Hungary a képviselettel? Valóban kár az uberen rugózni. Azon kéne gondolkodni mindenkinek, hogy pl. vállalható-e az uberéhez hasonló átlátható díjszámítás. Mivel ezek nélkül tény, hogy egyre nagyobb és gyakoribb lesz a "túlkövetelés" a taxisok között. Ez végül oda fog vezetni, hogy még a legtaxispártibb utas is uberrel fog utazni. Ott a budapesti lakos remek uber rerklámfilmje. Nyilván jobb üzlet az 1250 Ft helyett levenni az utast 5950-re, csak ennek az uber a végeredménye.
Nos a bejátszásban a legolcsóbb ut taxival 1250 volt, uberrel 1150. Ezt az 1250-et az RTL klub bejatszashoz irt szosszeneteben mar lehazudtak, ott mar a legolcsóbb ut taxival 2000 volt...:-))))