Név Kovács Balázs
Becenév balagge
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Kaotikus lehet az uber dézsmája utáni adózás. A nol cikke szerint a 20 ill. 25%-os rablást a Leonismill Kft szlázázza ki a droidoknak. Mindezen számlákat az uber állítja ki a Leonismill Kft nevében! 🙂 És akkor hogy jön ide, hogy az uber mennyit adózik itthon? Ráadasul ugye arra hivatkoznak, hogy mennyit adózott az uber hungary Kft. De annak mi köze van a tényleges tevékenységhez? Az csak pr cég nemdebár? Annak az éves bevételénél nagyobb pénzt vesz le az uber a hazai személyfuvarozásból. Ha csak 400 sofor havi 600e árbevételt csinál az uberrel akkor az közel évi 2.9 milliárd Ft. Annak a 20 %-a nem 160 hanem közel 580 millió. Az uber hungaryt feltehetően az uber fizeti, tehát az uber utalta át neki a 16x milliót tavaly, hogy abból okosítsa a sok debil online újságírót. Pr tevékenység. Nem szorulnak rá a fuvarszervezők a védelmemre, de ez a szarfirkászat gyomorforgató. 
Azt látom hogy nem érted. Miért nem kérdezed meg az Uber Hungary Kft-től? Perc utc 2. 4/4. 🙂
Na ez meg a másik! Fizetünk előre! közelítőleg 100e Ft/hó fuvarszervezésért. 2000x100e az 200 guriga. Annyiból akár a pokolra is küldhetnénk az ubert. De mi megis láncot hordunk...
Rám ugyan nem tesz semmilyen ilyet akkor már...:-) Egyszer fel kell állni a rulette asztaltól és szembe kell nézni a realizált veszteség jelenértékével. 🙂 Akkor majd basszanak az uberesek egyedül. Nélkülem is menni fog! 😆
Nincs olyan mókus aki 3000 Ft-ért viszi majd ki a 3-ból a reptérre az utast. Ha tévednék akkor pedig megérdemlik egymást! :-) 
Fordulj ügyvédhez/jogászhoz ezekkel a kérdésekkel. Én is válaszolhatnék minden kérdésedre ha bele ásnám magam, de inkabb pihenek :-)  
A GVH(?) adott egy állásfoglalást egy firkásznak, amit az a saját szája íze szerint tálalt. Nagyjából semmit nem jelet se pró se kontra. Amúgy sem tudok róla, hogy a GVH-nak lenne joga perelni idehaza törvényalkotót, mert sérelmez egy jogszabályt. Végül pedig a fix tarifa csak akkor ér valamit, ha az ubernek nem engedi a hatóság a személygépkocsis személyszállítás égisze alatt bújtatott taxi szolgáltatás üzemeltetését. Csak azert írom, mert eddig engedte és nem nagyon látszik a szándék, hogy fellépjenek az nt-s uberesek ellen. Akkor meg...nemmind1 a fix?
Inkább az évben mar semmi. 🙂 Pont mint az elmúlt kettőben...
Amíg a taxi esetében nem az uberhez hasonlóan, távoli díjszámítással állapítják meg a viteldíjat, versenyhátrányban leszünk. Egyre többen használják majd az ubert és a taxisok becsületes része a forgalomcsökkenés okán ki fog menekülni a taxizásból. Akik maradnak, azok tovább rontják a renomét és az uber taxiellenes retorikája önbeteljesítő lesz. Végül tényleg nem szabad majd beszállni taxiba.Azon is el kéne gondolkodnunk, hogy mi magunk mit akarunk elérni. Egyenlőre ez úgy néz ki, hogy "tiltsák be az illegális tevékenységeket". Azaz semmilyen változást nem vagyunk hajlandóak támogatni a versenyhátrányunk megszüntetése érdekében. Számomra az az érthetetlen, hogy a valóban rendkívül alacsony költségekkel működő uber, 25% fuvarközvetítési díj mellett képes megtartani a piacot magának. Nekem pl. jól jönne egy olyan fuvarszervező, aki kizárólag a megvalósult fuvarok közvetítői díját számlázza ki nekem, ha az nem több 10%-nál. Bármelyik hagyományos fuvarszervezőnél kedvezőbb lehetne és ezzel együtt is vastagon nyereséges. Az uber egy rablógazdálkodást megvalósító vadkapitalista cég. Ebben az internetes gps alapú fuvarszervezésben nagyon sok lehetőség lenne/lett volna, ha nem sajátította volna ki magának ez a rabló cég.
Voltaképpen az első is elég ha minden kötél szakad. Elvannak azzal is ha gyűlölhetnek.És akkor most térjünk át az angol turistákra! :-)