Név Bántelki Lajos
Becenév Bántelki Lajos
Honlap www.barattaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Discont Taxi

Hozzáadva: 2010.01.26 19:06

Persze. Nem is vártam mást, az itt folyamatosan szereplő " törszgárdától" Nem Ti hivogattok, hanem azok, akik csendben szemlélődnek. Szerintem.

Téma: Discont Taxi

Hozzáadva: 2010.01.26 19:04

Szerinted, a mobilosok megélnek? Némelyik, aki napi 15, 18 órát dolgozik. Talán. Van itt nálunk 3 olyan ember, akik ott dolgoztak. Valamiért eljöttek. Nem azért, mert olyan jó volt, hidd el! 130 Ft -al mit fogynak csinálni? Nem hiszem, hogy ezt meglépi a Józsi! Á, dehogy -:)

Téma: Discont Taxi

Hozzáadva: 2010.01.26 19:02

Sziasztok! Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt. Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot. Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba. Tagdíj…: Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT! Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben. A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!. Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő. Tarifa….. A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!! Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló ! Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát! De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás! Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön! Miért…… Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó: Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást! Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel! Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz. Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos! Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb. Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás! Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian! A rendszer áll! A rendszerünk…… Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni. A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket. 1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe. Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ). Címkiadás….. Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen. Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja. A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt. A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le. Tagság kérdése….. Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk. Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember? Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok! Köszönöm a figyelmet!

Téma: Discont Taxi

Hozzáadva: 2010.01.26 18:58

Szia! Ne feltétlen ezen lovagolj! Magán a rendszeren, magán a lehetőségen kellene lovagolni! Minden csak rajtunk múlik! Vagyis, rajtatok. Nekem az is jó lesz, ha veszünk még 30 db autót és bérbe adjuk őket! De jelenleg még nem ez a szándék! Köszönöm!

Téma: Discont Taxi

Hozzáadva: 2010.01.26 18:53

Attila!!! 2007 -ben!!! Most, 2010 -et írunk! Nem? Válság van! Gazdasági! Az utasok cca 30 % -a nincs! Hú, ne tedd!

Téma: Discont Taxi

Hozzáadva: 2010.01.26 18:41

Na! Azért, a cca ( jattal ) 1 milla bevétel nem rossz. Ez nálunk, cca 57000 FT kiadást jelentene. Arról nem beszélve, hogy az 1000 Ft alatti bevétel nem játszik. Hát, igen....

Téma: Discont Taxi

Hozzáadva: 2010.01.26 18:34

Attila! Szerinted, azon utasok akik most 150, 164, 184 Ft / km -ért utaznak, elbírják viselni, hogy cca 10, 20 % -al nőjön a tarifa? Ha igen, vagy csak 1 bizonyos % -a, akkor a taxisok létszáma is csökkenni fog legalább ennyivel? Az lesz a vége, hogy még több taxis lesz, még kevesebb utasra. Köszönöm!

Téma: Discont Taxi

Hozzáadva: 2010.01.26 18:22

Na! Az általad említett 2 cím: 3, 6 km. Mondjak még valamit?

Téma: Discont Taxi

Hozzáadva: 2010.01.26 18:16

Na, jó! Akkor, legyünk 1 kicsik nyíltak! Te taxiztál. 1 hónapban mennyi címet vettél fel és mennyit kerestél ezzel bruttó. Nem túrkálni akarok, csak viszonyítani. Köszönöm!

Téma: Discont Taxi

Hozzáadva: 2010.01.26 18:12

Attila! Mi lenne a jó? A Rádió 2777 Fixen? Hova kellene felvinni? Szerinted? Nem tehetjük fel 3000 Ft ra, mert rögtön van olcsóbb. Ráadásul az összes autón kint van az ár. Köszönöm!