Felhasználó hozzászólásai
Téma: Discont Taxi
Hozzáadva: 2010.01.27 11:49
Sziasztok!
Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt.
Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot.
Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba.
Tagdíj…:
Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT!
Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben.
A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!.
Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő.
Tarifa…..
A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!!
Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló !
Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát!
De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás!
Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön!
Miért……
Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó:
Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást!
Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel!
Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz.
Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos!
Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb.
Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás!
Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian!
A rendszer áll!
A rendszerünk……
Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni.
A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket.
1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe.
Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ).
Címkiadás…..
Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen.
Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja.
A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt.
A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le.
Tagság kérdése…..
Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk.
Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember?
Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok!
Köszönöm a figyelmet!
Téma: Antal Attilát lecsukták!
Hozzáadva: 2010.01.26 20:56
Akkor, nyomjatok egymás homlokára 1 laza csumit és mindenki jól jár!
Különben is! Ő lesz a Discont - Taxiban a Fő mufti! :-)!
Téma: Discont Taxi
Hozzáadva: 2010.01.26 20:28
Sziasztok!
Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt.
Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot.
Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba.
Tagdíj…:
Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT!
Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben.
A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!.
Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő.
Tarifa…..
A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!!
Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló !
Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát!
De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás!
Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön!
Miért……
Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó:
Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást!
Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel!
Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz.
Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos!
Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb.
Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás!
Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian!
A rendszer áll!
A rendszerünk……
Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni.
A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket.
1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe.
Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ).
Címkiadás…..
Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen.
Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja.
A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt.
A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le.
Tagság kérdése…..
Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk.
Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember?
Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok!
Köszönöm a figyelmet!
Téma: Antal Attilát lecsukták!
Hozzáadva: 2010.01.26 20:19
Te, Attila!
Miért nem csipázod a mevit? Mi a bajod vele?
Mevi! Nem szeretitek egymást?
Téma: Discont Taxi
Hozzáadva: 2010.01.26 20:17
Különben, megkaphatod ezt az állást, de pént nem kapsz! Csináld szorgalomból! -:)
Téma: Discont Taxi
Hozzáadva: 2010.01.26 20:16
Te, mevi!
Megkaptam az üzidet a napokban, de soha nem vagy gépnél!!!!
Téma: Discont Taxi
Hozzáadva: 2010.01.26 19:54
Persze. Így van! Ezzel nem tudsz, tudunk mit tenni! Ezért visszük egyenlőre mi a fuvarokat. Ha jön, jönnek emberek, majd viszik ők, akár ingyééé, ha nem , akkor veszünk autókat és kiadjuk őket napi 5 ft ért. Ennyi!
Csak akkor majd ne az legyen, hogy én vagyok a köcs@g!
Viszont! Az is előfordulhat, hogy úgy veszünk fel taxisokat ( autóval ), hogy megállapodunk velük.
Munkaóra, km, fizetés.
Mondjuk, napi 12 óra munka, 20 Ft fizetés, napi 250 km.
Na, majd meglátjuk!
Téma: Discont Taxi
Hozzáadva: 2010.01.26 19:38
Ja! Tudom, persze. Lapát! De ne is haragudj!
Ha állsz az utcán 1 droszton és odamegy hozzád valaki és utazni akarna, de alkudozik, a T5 ös tarifával lenne 3500 Ft, de csak 2700 Ft van nála, akkor nem viheted el!?
Ez abszurd! Az a cégvezető aki ezt megtiltja, az olyan is! Sem az autó, sem a vállalkozás, sem az ember nem az övé ( k ) és még nem is alkalmazottjuk! Erről kár is beszélni! Akivel ezt meg lehet csinálni, lehet korlátozni a munkában, hát az meg is érdemli!
Köszönöm!
Téma: Discont Taxi
Hozzáadva: 2010.01.26 19:20
És? Mi van vele? Már eleve rossz volt az alapkoncepció!
Olyan ember vegye fel a telefont, aki még írni sem ( nagyon ) tud? Hát még beszélni!
Téma: Discont Taxi
Hozzáadva: 2010.01.26 19:18
Szia!
Nem... Mire gondolsz? Vagy csak nem emlékszem rá. Nem tudom. Komolyan!