Felhasználó hozzászólásai
Téma: Ellenörzésem története
Hozzáadva: 2013.09.23 09:43
Ja, akkor bocs. Nincs faszbukom.
Téma: Ellenörzésem története
Hozzáadva: 2013.09.23 09:40
Erről van szó. Tök mindegy, hogy a problémáinkat a nyilvánosság elé visszük, avagy sem. Pont leszarja. Sőt, esetleg még örül is neki. Mert nagyrésze rühelli a taxist. Mert lusta, semmirekellő gazembereknek tartanak minket. De hogy nem emeli fel a hangját ellene, az holt biztos.
Téma: Ellenörzésem története
Hozzáadva: 2013.09.22 18:53
Én erre a helyi jogászra gondoltam. Tudod, amelyik mindenáron bizonyítani akar, hogy jobb jogász, mint taxis. Amelyik telebeszéli marhaságokkal a főszerkesztő elvtárs fejét.
Téma: Ellenörzésem története
Hozzáadva: 2013.09.22 18:46
Bakker, fenik már a kaszát, te nem hallottad?
Téma: Ellenörzésem története
Hozzáadva: 2013.09.22 18:43
Én el se hiszem, hogy annak idején a blokád megtörtént...
Téma: Ellenörzésem története
Hozzáadva: 2013.09.22 10:34
Ez szép. Erről beszéltem. Egy követendő példa, amit inkább betiltanak, mint legalizálnak. A pizzásokat mikor kötelezik arra, hogy minden pizzát egységáron adjanak? Az utazási iroda hogy mer többet kérni az ai-ért, mint a félpanzióért?
Ezeknek az ostobáknak hogy lehetne ezt elmagyarázni? Úgy látszik, sehogy.
Téma: Ellenörzésem története
Hozzáadva: 2013.09.21 16:42
Szerintem nem, és szerintem ezek az újak nem minden esetben fedik fel magukat, ne ismerjék meg őket egy idő után. Ha rendben van az utazás, nyugta adás, és még ki tudja mi, szerintem elmennek simán. Persze nem biztos, csak én gondolom így, hogy módszert váltottak.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2013.09.21 16:31
Úgy őszintén, kit érdekel, hogy melyikőtök ugrott kinek a nyakába és az egyéb perverzióitok?
Az egész tgszf úgy néz ki ezek után, mint roppant mimóza lelkű, de annál arrogánsabb, önmagukat jóval az átlagtaxis fölé pozicionáló, szerénységgel nem vádolható pikírt emberek klubja.
Ilyen belharcok után hiába is várta volna bárki, hogy ennél azért határozottabban érvényesítsétek a 6000 taxis érdekeit. Így érthető, hogy érdekvédelem helyett pusztán asszisztáltatok minden idők legfosabb taxisrendeletéhez, ami ha már tarifában nem is, de módszereiben követhetné a nyugat-európában fellelhető példákat.
Gondolok itt arra, hogy ne nézzék már tömegközlekedési eszköznek a taxit, ha már két autó munkáját végzi egy ( egyterű ), lehessen már egy rendeletileg meghatározott felárat érvényesíteni. Ha kutyát-macskát, vaddisznót visz a kedves, had számítson már fel valami aprópénzt a taxis, mégiscsak ő fog ganézni meg szőrteleníteni utána. A bkv-n is kell jegyet venniük. Ha kerékpárt szállít, mert lusta hazatekerni a kopaszi-gátról, fizessen már kicsit többet, ne sajnálja a pénzt, hiszen a bkv és a máv is kér felárat. Ha öt db negyven kilós hajóbőröndöt, vagy 8 doboz járólapot vitet a kedves, vagy épp egy kisebb költözést csinál, vagy csak egyszerűen kombira van szüksége, dobjon már rá egy kicsit, hisz nem teherfuvarozók vagyunk, arról nem beszélve, hogy egy kombiban vagy egyterűben gyakrabban kell rugót, gátlót fékbetétet stb. cserélni, mint sedan társaikban. Ha meg annyira sznob, hogy az úri segge csak mercédeszben és prémium kategóriás társaiban érzi jól magát, fizessen érte többet. Miért ördögtől való dolgok ezek a rendelet alkotók és a hozzá asszisztálók szerint?
Miért nem lehet ezt rendeletileg szabályozni, miért egyszerűbb tiltani?
Ezeket felvetette valaki, vagy csak azzal foglalkoztatok, hogy ki kinek a barátja?
Téma: Ellenörzésem története
Hozzáadva: 2013.09.20 16:47
Reggel volt valami ellenőrzés a reptérre érkezőknél? Ki tud róla? Kacsa?
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.09.20 16:46
Állítólag a héten ott is megszűnt ( ha igazak a hírek ), ahonnan másoltad.