Név
Becenév donkihóte
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Még most sem késő nyíltan játszani, nem sunyiskodni, combinó mellett pökhendin nyilatkozni, aztán meg urh-n jópofizni. Pont leszarom, ha abba kell hagyni, csak ne hárommillió és öt év hitellel a nyakamon tegyem. Ennyire nem lehetnek patkányok. Mondják meg, hogy lefőtt a kávé, akkor nem veszek autót.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2016.06.15 19:08

Csak jó lenne, ha mindez az előtt kiderülne, mielőtt jövőre néhány ezren újabb, sokéves hitelbe verik magukat az euro 5 miatt.

Áruljátok már el, minek örültök ennyire, mikor a gvh aggályosnak minősítette a fixet? Egy lépésre vagyunk a 160-tól, tényleg nagy öröm, nagy eredmény. 

Azért az megvan, hogy mennyit ér egy párizsi licenc? Na, ezt hasonlítsd össze a pestivel ( ja, itt nem is kell licenc, elég egy munkavállalói szerződés...), és megkapod a választ. Sanszosabb a fix eltörlése, mint az uber beállítása a sorba. Egyelőre itt tartunk. Köszönjük?
Erre lenne megoldás a taxizás vállalkozói engedélyhez kötése. Mert akikről írsz, a nyakamat teszem rá, hogy javarészt "alkalmazottak". 

Ha pedig nem akarják az ubert elűzni, és fáj nekik a fix, vezessenek be egy minimál tarifát, mondjuk a jelenlegit, ami rájuk és a taxira egyaránt érvényes. Felfelé mehet a verseny, jöhetnek a piac diktálta árak meg a szorzók.

Na, a felét lecenzúrázta tomajer? Szóval intsenek búcsút az összes szarízű követelményüknek, mert senki nem fogja 160-ból kitermelni. Sokaknak ez jelenleg is nehéz a 280-ból, mi lenne egy árversenyben? Jövőre amúgy is sokan abbahagyják, ez tuti.

És reménykedjünk, hogy tomajer ne kapjon ingyen onlányt, és ne kínáljanak neki leadómentességet az űbernél. 
Szerintem is óvatosan kell kezelni Fónagyot. Az ellentmondó nyilatkozatai, meg a fixtarifa állandó emlegetése, helytelenítése igen veszélyessé teszi. És még mindig nem súgta meg neki senki, hogy miért lett a fix, hogy a fix tarifa a taxizásban nem ördögtől való és nem egyedülálló Európában. Tőlünk nyugatabbra, az eu boldogabbik felén, ahol a kapitalizmus meg a piacgazdaság nem új keletű, néhány ország számos nagyvárosában is rögzített hatósági tarifák vannak, és még olyan opciókért is extra díjat számolhatnak fel, amit nálunk pistabá néhány tollvonással elintézett. Tette mindezt a fix bevezetésének fejében.  Amennyiben visszavonnák, úgy intsenek búcsút a sárga, euroötös,