Név
Becenév donkihóte
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: A taxi fáj?

Hozzáadva: 2020.02.29 12:01

Állításod nem valós, nem a Bolt adja
Ha-ha, annyi ezres kupont soroltál, hogy ezt már követni sem lehet, és ez mind csak úgy magától terem, nem a Bolt adja és nem is a sofőr.
Nem vagy taxis, nem dolgozol a boltnak, és neked ez a rendszer túl drága. Hát persze, te marketinges vagy, és az indexnek vagy karigeriéknek, esetleg fodorgabiéknak dolgozol. Kitaláltam?

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2020.02.29 04:19

A boltot csak példának mondtam, van még más társaság is, ha váltani akar valaki. A city mindig kétkörös volt, nem kell ezen meglepődni. Szerintem a kollégának az a legfőbb baja, hogy mostanra a city már nem emelkedik ki a többi közül, egyforma sz@r lett mindegyik a bolt mellett/miatt. Én a rendelet piszkálgatása miatt amúgy sem mernék mostanában sem autót cserélni, sem vándorolni. Egyébként nekem sem jön ki a matek a boltnál, ez, a jutalék és a fordított áfa tart vissza, pedig többször is nekifutottam már gondolatban. 

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2020.02.28 18:04

Hát, ha az megnyugtat, a bolt kivételével az összes bp-i taxi elég rosszul szerepel a Google értékelés alapján. De, amire én már rég rájöttem, ezeket a véleményeket többnyire a cég dolgozói és családtagjaik ( pozitív, 5* ) valamint a  csalódott megrendelők írják ( negatív, 1-2* ), akik sértve érzik magukat, ha nem kapnak azonnal taxit a csúcsidőben vagy, ha 10 perc várakozás után órát indít a faragatlan sofőr. Tehát nem releváns, szerintem. A telefon pedig ugyanúgy probléma 6*6-nál például, de szerintem a többi elavult társaságnál is. De ha ennyire elnyomva érzed magad, nem egyszerűbb odébbállni (Bolt?) ? 

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2020.02.27 13:48

Arra is van magyarázat, hogy az ég miért kék, a fű meg miért zöld. Az attól még olyan, amilyen. 

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2020.02.26 19:39

Daraboséknak fontos... úgy is lett!
A lakosságnak az tetszik, hogy ingyen gurulsz a háza elé 3-4 kilóméterről, és vársz rá akár 10 percet is ingyen. Mindezt naponta többször. Úgyhogy egy vállalkozás alapú, profitorientált szolgáltatásnál ne az legyen a döntő, hogy mi tetszik a lakosságnak. Nekem tetszene pl az ingyen sör. Vagy legyen úgy piaci alapú, hogy megmondják a maximális árát, mondjuk 100 Ft/l, az alatt mehet a verseny. És ne akarják már tömegközlekedési opciónak beállítani a taxit. Ha ez a szándék, akkor igaza van a Metálnak, bármilyen hülyén is hangzik egy újságíró hazug és torz irományából. 
Hogyan alapítasz pártot, mikor egyetlen, kifejezetten TAXIS érdekvédő mögé sem áll(t)unk be tömegesen ( így van, én sem )? Pedig mennyivel jobban, hitelesebben nézne ki, ha olyan valaki nyilatkozna a médiában, és képviselné az érdekeinket, aki mögött ezrek állnak, több ezer családot képviselve?

Nem is értem egyébként, a bkv-sok 10%-os béremelést kapnak és szinte minden évben megkapják, nekem huszonvalahány év alatt, (  200-zal kezdtem, aztán 240, 280, 300 ) ha jól számolom háromszor engedték, hogy jobban keressek. Most meg csökkenteni akarják. 

Megkérdezném ezektől az ökröktől, hogy ők annyiért dolgoznak e, egyáltalán dolgoznának e annyiért, mint pl 10 éve? 

A taxis vállalkozó a jövedelmét kétféleképpen tudja növelni ( legalábbis legálisan ): több munkával vagy magasabb tarifával, de ne legyen már elvárás se a napi 12-16 órás munkaidő, sem a heti 6-7 munkanap. Előbbit eleve nem engedném, utóbbit meg ki hogy érzi, de nem lehet elvárás. 

Szóval abból kellene kiindulni, hogy heti 40-45 órás munkával keressük meg azt a pénzt, amiből minden, a vállalkozáshoz kapcsolódó költséget fedezni tudunk, le tudjuk cserélni az előírásoknak megfelelően az autót, a maradékból pedig tisztességes megélhetés mellett is tudok tartalékot képezni. Ez lenne az alap. És még soha nem volt ekkora tarifánk. De ez is fáj nekik. Aztán csodálkoznak, hogy ügyeskednek páran.

Persze, hogy jó lenne egy ilyen, csak ezt egyetlen kufár sem fogja erőltetni, mert innen már csak egy lépés a fővárosi fuvarszervező, ne adj isten taxi cég vállalat ( te jó ég, hiszen ez a fő...), ők meg mehetnek a levesbe.

Legyen piaci alapú, de akkor ne ugassanak, ha csúcsidőben és esőben 3-4-szeres áron fog taxit kapni. Ha az ubernél ez innováció volt és helyeselték, megfizették, akkor a taxist se hiénázzák majd. Vagy az már nem tetszene? Az már nem piaci alapú? Majd az utas eldönti, hogy beül e egy 13 éves mercibe vagy ragaszkodik a 2 éves dácsiához. Majd eldönti, hogy sárga taxival akarja megúszni a bőrig ázást,  vagy a fehér is jó neki. És amikor nem sajnálják a pénzt kokóra meg piára, akkor ne 800 forintért akarjon átmenni a Roosevelt térről a Gozsduba, mert abból nehezen jön össze a 4 milliós autócsere. És akkor még mindig csak használt szarokról beszélünk, de mi vagyunk a legdrágábbak, mi? Miért nem egyből latin-amerikát hozza példának? Mert hozhatná Bécset vagy Berlint is, ott érdekes, hogy új atókra cserélnek mindig. Ja, hogy ott nem 80 centért járnak? De tudom ám a választ. Miután ezek teszik ki a Viber csoportok meg a sofőr szolgálatok által folytatott illegális személyszállítás törzsközönségét, eleve ezekből a csaló faszokból indulnak ki, ha nekik elég annyi is, legyen elég a taxisnak is. Már most, csírájában el kellene folytatni ezeket az ötleteket, még azelőtt kéne vonulgatni vagy más módon demonstrálni, mielőtt bármi papírra vetnének, vagy napirendre tűznének, hogy na-na, ennyire azért nem vagyunk birkák mégsem. Ha most bealszunk, nincs visszaút.