Felhasználó hozzászólásai
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2020.02.29 12:01
Ha-ha, annyi ezres kupont soroltál, hogy ezt már követni sem lehet, és ez mind csak úgy magától terem, nem a Bolt adja és nem is a sofőr.
Nem vagy taxis, nem dolgozol a boltnak, és neked ez a rendszer túl drága. Hát persze, te marketinges vagy, és az indexnek vagy karigeriéknek, esetleg fodorgabiéknak dolgozol. Kitaláltam?
Téma: CITY-S CENTER
Hozzáadva: 2020.02.29 04:19
Téma: CITY-S CENTER
Hozzáadva: 2020.02.28 18:04
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2020.02.27 13:48
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2020.02.26 19:39
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2020.02.23 07:44
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2020.02.23 07:34
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2020.02.22 13:41
Nem is értem egyébként, a bkv-sok 10%-os béremelést kapnak és szinte minden évben megkapják, nekem huszonvalahány év alatt, ( 200-zal kezdtem, aztán 240, 280, 300 ) ha jól számolom háromszor engedték, hogy jobban keressek. Most meg csökkenteni akarják.
Megkérdezném ezektől az ökröktől, hogy ők annyiért dolgoznak e, egyáltalán dolgoznának e annyiért, mint pl 10 éve?
A taxis vállalkozó a jövedelmét kétféleképpen tudja növelni ( legalábbis legálisan ): több munkával vagy magasabb tarifával, de ne legyen már elvárás se a napi 12-16 órás munkaidő, sem a heti 6-7 munkanap. Előbbit eleve nem engedném, utóbbit meg ki hogy érzi, de nem lehet elvárás.
Szóval abból kellene kiindulni, hogy heti 40-45 órás munkával keressük meg azt a pénzt, amiből minden, a vállalkozáshoz kapcsolódó költséget fedezni tudunk, le tudjuk cserélni az előírásoknak megfelelően az autót, a maradékból pedig tisztességes megélhetés mellett is tudok tartalékot képezni. Ez lenne az alap. És még soha nem volt ekkora tarifánk. De ez is fáj nekik. Aztán csodálkoznak, hogy ügyeskednek páran.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2020.02.22 12:56
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2020.02.22 10:47
Legyen piaci alapú, de akkor ne ugassanak, ha csúcsidőben és esőben 3-4-szeres áron fog taxit kapni. Ha az ubernél ez innováció volt és helyeselték, megfizették, akkor a taxist se hiénázzák majd. Vagy az már nem tetszene? Az már nem piaci alapú? Majd az utas eldönti, hogy beül e egy 13 éves mercibe vagy ragaszkodik a 2 éves dácsiához. Majd eldönti, hogy sárga taxival akarja megúszni a bőrig ázást, vagy a fehér is jó neki. És amikor nem sajnálják a pénzt kokóra meg piára, akkor ne 800 forintért akarjon átmenni a Roosevelt térről a Gozsduba, mert abból nehezen jön össze a 4 milliós autócsere. És akkor még mindig csak használt szarokról beszélünk, de mi vagyunk a legdrágábbak, mi? Miért nem egyből latin-amerikát hozza példának? Mert hozhatná Bécset vagy Berlint is, ott érdekes, hogy új atókra cserélnek mindig. Ja, hogy ott nem 80 centért járnak? De tudom ám a választ. Miután ezek teszik ki a Viber csoportok meg a sofőr szolgálatok által folytatott illegális személyszállítás törzsközönségét, eleve ezekből a csaló faszokból indulnak ki, ha nekik elég annyi is, legyen elég a taxisnak is. Már most, csírájában el kellene folytatni ezeket az ötleteket, még azelőtt kéne vonulgatni vagy más módon demonstrálni, mielőtt bármi papírra vetnének, vagy napirendre tűznének, hogy na-na, ennyire azért nem vagyunk birkák mégsem. Ha most bealszunk, nincs visszaút.