Felhasználó hozzászólásai
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2011.04.14 13:13
Nano 10
Nem tudsz normálisan hozzászólni,akkor ne mondj semmit.Ne rugj még te is a taxisokba.
Van bajunk éppen elég.
Szivesen lennék most ott veletek,de a szotyi matricámmal inkább nem rontom a helyzeteteket.Remélem sikert értek el.
Azzal mindenképpen egyetértek,hogy inkább a városháza előtt kellene demonstrálni több ezer taxisnak,hogy végre meghalják,hogy mi is létezünnk.
SOK SIKERT BUDAPEST TAXISOK!!!!!!!!!!!!!!!!
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.04.12 17:34
Nem értem tele eeeeeee,hogy mi a bajod velük?
A profik már rég léptek ettől a cégtől.
Az Edina is tökéletesen elsajátította a Béla mondatvégi elharapásait.Megpróbál ugyanolyan gyors lenni,mint a Béla.
Példa tegnap este:Keres az alkotás 5roccs.
Nem nyomtam,mert az alkotás 5 nem lett volna jó 5-tel.Igen ám,de aki felvette az konstatálta,hogy 50 lett a szám,csakhogy a nulla,azaz /ven/már nem jött ki a feldobásnál.
Köszönjük Edina.
Más.
Anikóval sincs gond,csak nagyon szeret oktatni.
Tegnap,ha nem rugózott volna annyit a segítő kolléga esetében,akkor a kolléga 2000ft-al növelhette volna a családi kasszát.
De mivel rugózni jó és főleg hosszan,így az etikás kolléga 24 órával jutalmazta a segítő kollégát.Megjegyzem a kolléga belekiabált a mikébe,ami persze vétség.Nos csillagaim ez a nagy helyzet itt nálunk.
Persze sem az Anikót sem az Edinát nem szeretném bántani,mert voltak itt már sokkal rosszabbak is,na meg jobbak is.
Örüljünk,hogy Ők még itt vannak.
666666
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.04.05 14:18
Kedves Anya
Miért adták fel?
Ennek azért kell,hogy valami oka legyen.
Írhatnál erről bővebben.Kérdésedre,hogy melyik lehetsz Te,sajnos nem tudnék válaszolni.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.04.04 13:56
Ezért igazán kár volt a billentyűt koptatnod.
Én egy szőke kopasz vagyok.Melyiken dolgozzak?
Mondj még egy céget,ahol így osszák meg a fuvarokat?
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.04.03 17:45
Tisztelt vezetőség.
Elsősorban a központ vezetőjéhez.
Lenne néhány kérdésem:
1.Az egyes sáv használata az gondolom direkt a mi bosszantásunkra van használatban.
2.Miért kell hétvégén kis szám nagy szám szerint szétvállni?Gondolom azért,hogy ha megállok valahol budán akkor a hozzám érkező utast nem vihetem el,mert valaki kis számos felvette 15 perccel és majd jön.Engem meg az utas elkűld az anyámba,mert nem viszem el.Könnyebb lenne,ha pest-buda kettéosztás lenne.
Jövök be lőrincről üresen,miközben a kolléga rongyol kifelé,mert én nem is hallottam a címet.
3.A buda jól jön a kettesen és pesten mindenhol jó az egyes sáv.
Kettéosztásnál pest-buda /ha véletlenül van ilyen/ez mégis pont fordítva van.Gondolom a mi bosszantásunkra.
Át kellene ezt a Forgó úrnak gondolni a jobb munkavégzés érdekében.
4.Hogy lehet az,hogy decemberben is ugyanannyi rendelés volt megközelítőleg,mint márciusban?Pedig márciusban azért volt jó néhány gyatra nap.
Oké nem dödögök tovább.Azért az urh lenne a fontos dolog,amit meg kéne oldani.
666666
UI:Valamennyi cégnél pest-buda kettéosztás van.Legalább ebben legyünk egységesek.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.03.31 13:05
Mit szóltok a diszpécser szolgálathoz???
Szóhoz sem tudunk jutni.
Mindenesetre kösz,hogy szóltál,hogy ők diszpécserek,mert azt hittem,hogy műkedvelő csapat dolgozik bent.
Van ugyanis hadaró,lassú,begyüjtögető,kioktató és még sorolhatnám hozzájuk a dadogót is.
Sajnos a kezdeti idők óta valamennyi /profi/
diszpécser elment.Akik maradtak,na mindegy.....
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.03.25 16:25
Ez a Plusz már inkább minusz.
Azt biztosan tudom,hogy a társaság fele arra vár,hogy lerángathassa a matricákat.
Remélhetőleg rendeződik a tarifakérdés és abban a pillanatban ennek VÉGE.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.03.24 17:16
Szerintem akár 700 felett is lehetünk.
Egy biztos,hogy nincs a városnak olyan eldugott helye,ahol ne jönne kettő percen belül egy plus.
Itt így hangzik egy címfeldobás:-Naphegy,Tigris utca 9.Óriási roccs,majd a csökkentünk 1 perc,esetleg kettő.Prütty és már el is kelt.
Persze ugyanígy megy el budafok,tétény,rákospalota,Árpádfőld stb....
Bejött a jóslat.Minden fuvar után nyomás a tutiba,mert különben egy kanyit sem tudsz csinálni.A bevétel 40%-a üzemanyagra megy el.
A kaja az luxus.
Megesszük a pos terminált.Jó az,csak legyen hozzá mustár.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.03.22 15:18
Hasonlíthatnám ezt az egész taxis helyzetet egy kitünő reggelihez.
Sonka tojással,azaz ham and eggs.
A baj az,hogy itt a cégvezetők adják a tojást,MI pedig a sonkát.Persze aki a sonkát adja az belepusztul.Azt előbb levágják.Itt lenne az ideje,hogy ne nézzenek bennünket disznónak.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.03.21 18:01
Apuka
Amit leírtál az bizony így igaz és valós veszély.Nem csak a pos miatt vagyok kiakadva,hanem már az ezzel járó kiadások miatt is.Kollégákkal beszélve az utcán /pluszosokkal /egyre inkább az jön le,hogy itt senkinek 1 ft-ja sincs most az efféle úri huncutságokra.Üzemanyagot 10-15 literével tankolunk,aztán,ha bejön egy kis lé,akkor lehet ismét tankolni.
Tudni való.A világ számos országában egy km=1l üzemanyag árával.Mi még 1/2 litert sem kapunk a km díjunkért.
Összefoglalva tehát a nem várt kiadások miatt vagyok felháborodva a kollégákkal együtt.
Lehet,hogy megalakítjuk a taximinuszt pos nélkül.
Az erő legyen veled,jó munkát.