Név
Becenév 666666
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2011.04.14 13:13

Nano 10 Nem tudsz normálisan hozzászólni,akkor ne mondj semmit.Ne rugj még te is a taxisokba. Van bajunk éppen elég. Szivesen lennék most ott veletek,de a szotyi matricámmal inkább nem rontom a helyzeteteket.Remélem sikert értek el. Azzal mindenképpen egyetértek,hogy inkább a városháza előtt kellene demonstrálni több ezer taxisnak,hogy végre meghalják,hogy mi is létezünnk. SOK SIKERT BUDAPEST TAXISOK!!!!!!!!!!!!!!!!

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.04.12 17:34

Nem értem tele eeeeeee,hogy mi a bajod velük? A profik már rég léptek ettől a cégtől. Az Edina is tökéletesen elsajátította a Béla mondatvégi elharapásait.Megpróbál ugyanolyan gyors lenni,mint a Béla. Példa tegnap este:Keres az alkotás 5roccs. Nem nyomtam,mert az alkotás 5 nem lett volna jó 5-tel.Igen ám,de aki felvette az konstatálta,hogy 50 lett a szám,csakhogy a nulla,azaz /ven/már nem jött ki a feldobásnál. Köszönjük Edina. Más. Anikóval sincs gond,csak nagyon szeret oktatni. Tegnap,ha nem rugózott volna annyit a segítő kolléga esetében,akkor a kolléga 2000ft-al növelhette volna a családi kasszát. De mivel rugózni jó és főleg hosszan,így az etikás kolléga 24 órával jutalmazta a segítő kollégát.Megjegyzem a kolléga belekiabált a mikébe,ami persze vétség.Nos csillagaim ez a nagy helyzet itt nálunk. Persze sem az Anikót sem az Edinát nem szeretném bántani,mert voltak itt már sokkal rosszabbak is,na meg jobbak is. Örüljünk,hogy Ők még itt vannak. 666666

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.04.05 14:18

Kedves Anya Miért adták fel? Ennek azért kell,hogy valami oka legyen. Írhatnál erről bővebben.Kérdésedre,hogy melyik lehetsz Te,sajnos nem tudnék válaszolni.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.04.04 13:56

Ezért igazán kár volt a billentyűt koptatnod. Én egy szőke kopasz vagyok.Melyiken dolgozzak? Mondj még egy céget,ahol így osszák meg a fuvarokat?

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.04.03 17:45

Tisztelt vezetőség. Elsősorban a központ vezetőjéhez. Lenne néhány kérdésem: 1.Az egyes sáv használata az gondolom direkt a mi bosszantásunkra van használatban. 2.Miért kell hétvégén kis szám nagy szám szerint szétvállni?Gondolom azért,hogy ha megállok valahol budán akkor a hozzám érkező utast nem vihetem el,mert valaki kis számos felvette 15 perccel és majd jön.Engem meg az utas elkűld az anyámba,mert nem viszem el.Könnyebb lenne,ha pest-buda kettéosztás lenne. Jövök be lőrincről üresen,miközben a kolléga rongyol kifelé,mert én nem is hallottam a címet. 3.A buda jól jön a kettesen és pesten mindenhol jó az egyes sáv. Kettéosztásnál pest-buda /ha véletlenül van ilyen/ez mégis pont fordítva van.Gondolom a mi bosszantásunkra. Át kellene ezt a Forgó úrnak gondolni a jobb munkavégzés érdekében. 4.Hogy lehet az,hogy decemberben is ugyanannyi rendelés volt megközelítőleg,mint márciusban?Pedig márciusban azért volt jó néhány gyatra nap. Oké nem dödögök tovább.Azért az urh lenne a fontos dolog,amit meg kéne oldani. 666666 UI:Valamennyi cégnél pest-buda kettéosztás van.Legalább ebben legyünk egységesek.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.03.31 13:05

Mit szóltok a diszpécser szolgálathoz??? Szóhoz sem tudunk jutni. Mindenesetre kösz,hogy szóltál,hogy ők diszpécserek,mert azt hittem,hogy műkedvelő csapat dolgozik bent. Van ugyanis hadaró,lassú,begyüjtögető,kioktató és még sorolhatnám hozzájuk a dadogót is. Sajnos a kezdeti idők óta valamennyi /profi/ diszpécser elment.Akik maradtak,na mindegy.....

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.03.25 16:25

Ez a Plusz már inkább minusz. Azt biztosan tudom,hogy a társaság fele arra vár,hogy lerángathassa a matricákat. Remélhetőleg rendeződik a tarifakérdés és abban a pillanatban ennek VÉGE.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.03.24 17:16

Szerintem akár 700 felett is lehetünk. Egy biztos,hogy nincs a városnak olyan eldugott helye,ahol ne jönne kettő percen belül egy plus. Itt így hangzik egy címfeldobás:-Naphegy,Tigris utca 9.Óriási roccs,majd a csökkentünk 1 perc,esetleg kettő.Prütty és már el is kelt. Persze ugyanígy megy el budafok,tétény,rákospalota,Árpádfőld stb.... Bejött a jóslat.Minden fuvar után nyomás a tutiba,mert különben egy kanyit sem tudsz csinálni.A bevétel 40%-a üzemanyagra megy el. A kaja az luxus. Megesszük a pos terminált.Jó az,csak legyen hozzá mustár.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.03.22 15:18

Hasonlíthatnám ezt az egész taxis helyzetet egy kitünő reggelihez. Sonka tojással,azaz ham and eggs. A baj az,hogy itt a cégvezetők adják a tojást,MI pedig a sonkát.Persze aki a sonkát adja az belepusztul.Azt előbb levágják.Itt lenne az ideje,hogy ne nézzenek bennünket disznónak.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.03.21 18:01

Apuka Amit leírtál az bizony így igaz és valós veszély.Nem csak a pos miatt vagyok kiakadva,hanem már az ezzel járó kiadások miatt is.Kollégákkal beszélve az utcán /pluszosokkal /egyre inkább az jön le,hogy itt senkinek 1 ft-ja sincs most az efféle úri huncutságokra.Üzemanyagot 10-15 literével tankolunk,aztán,ha bejön egy kis lé,akkor lehet ismét tankolni. Tudni való.A világ számos országában egy km=1l üzemanyag árával.Mi még 1/2 litert sem kapunk a km díjunkért. Összefoglalva tehát a nem várt kiadások miatt vagyok felháborodva a kollégákkal együtt. Lehet,hogy megalakítjuk a taximinuszt pos nélkül. Az erő legyen veled,jó munkát.