Név
Becenév puccos
Honlap www.hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Már páran,párszor felsoroltuk hogy mi lenne a jó "jelen állás szerint".

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2012.09.23 11:11

A hét zéró. "Legenda"a taxizásban. Ekkora rosszindulatu parasztot régen hordott a hátán a föld.
Én nem mondom azt, hogy ez igy ebben a formában jó. Sőt! Igy ebben a formában hányingerem van az egésztől. A szakma egy nagy nagy feketegazdaság. Ami rossz neked, nekem, az államnak,meg mindenkinek, aki nem a rendszer haszonélvezője. A második bekezdéstől pontról pontra egyetértek a véleményeddel. Bizony igy kellene ezt csinálni.
Jó. Akkor ne fussuk a köröket. Leirom neked ahogy, amiben én látom a változásokat.A piac egyértelmüen önszabályozó, mert mint ahogy a mellékelt ábra is mutatja, képes eltartani közel hatezer taxist.Nincs tulkinálat, mert ha az lenne, nem lennénk csak háromezer négyszázan vagy kétezer nyolcszázan. De mind a közel hatezer taxis megél valahogy.Hogy hogy? Ugy hogy a rendszer kiskapuit kihasználva bizonyos csoportok (autókiadók,droidtartók)nem fizetnek semmilyen járulékot,közterhet.Igy megéri nekik fenntartani a rendszert a mi kárunkra. Na meg relative a szerencsétlen "alkalmazottnak"is, mert keres napi tizenkét tizenhat óra munkával a leadó után jó esetben négy ötezer forintot. Se kutyája, se macskája. Cigire meg kajára elég. Ha szerencséje van még két órára be is van jelentve. Ez a fajta a szakmában nagyon nagy százalékban van jelen.A vállalkozó meg döglik bele az adókba. Amiben én látom a változást.Egységes arculat, fix, jut is marad is tarifarenszer, egy vállalkozás egy autó. Nagyvonalakban. A fuvarszervezők részéről. Naprakész fuvarszám nyilvántartás, felvett cim arányos képviseleti dij (takkdij) fizetés, napi nyolc órás munkaidő,cimre érkezéskor azonnali órainditás. Taxicsekk, pos ,törzsutaskártya után ne csak a taxis adja a kedvezményeket hanem a fuvarszervező is szálljon be a költségekbe.A hatóság részéről. Kőkemény ellenőrzés, a fuvarszervezőktől szúrópróbaszerüen lekért felvett fuvarszám nyilvántartás, havonta, vagy félévente kiadott adó (tb jogosultság) kártya . Egy műszaki vizsgáztató állomás, ahol szakemberek döntik el hogy melyik autó alkalmas személyszállitásra, és nem némi csuszópénz fejében. Ha eszembe jut még valami, akkor sikitok.
Egy a sok közül.Azonnali órainditás a cimre érkezéskor.
Ezer más dologgal kellene kezdeni. De hagy ne soroljam.
A piac képes szabályozni önmagát, mint ahogy a mellékelt ábra is mutatja. Hogy hogyan? Nézd meg Makovecz Imre utolsók közötti nyilatkozatát a magyar adórendszerről a youtub-on.Az tény ,hogy nagy a kupleráj a taxispiacon, de nem a létszámkérdés a kardinális probléma.

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2012.09.16 17:30

Rossz érzésem van amikor ilyet látok. Éjszaka szoktál dolgozni, Béla szaktárs?

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2012.09.15 14:44

Én a Bao-rol mindent. Lehet hogy psychológus, vagy lehet hogy csak pata?

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2012.09.15 11:43

Lehet hogy te vagy a Dr Bao?