Felhasználó hozzászólásai
Téma: Max Taxi
Hozzáadva: 2012.08.05 18:44
Hát én is valami hasonlóra gondoltam. Az a hibája ennek a dolognak, hogy az árajánlat az árajánlat a túlszámlázás meg túlszámlázás.
Az, hogy a sorban álló kollégákkal mennyire van kiszúrva ilyenkor, hát.... meg kellene kérdezni őket, hogy az mennyire károsítja őket ha pl egy droszton a zsírt viszi, válogatja az ellenőr ellenőr után, míg ők ott dekkolnak várva egy 1000 forintos kérdést vagy egy címre küldést. Sokan a címre küldés miatt már nem is állnak be a drosztokra. Amúgy meg irritáló látvány az is ha az ellenőr üldözi a már egyszer legalább lehúzott külföldit aki mindenáron a sor elsőhöz szeretne beülni. És ilyenkor megint csak eszembe jut az, hogy kik azok akik megítélnek egy ilyen kérdést odabent etikán. Ez nem személyeskedés, de mindenki tudja, hogy ott, ők nem a törzsutasra vadásznak, hogy finoman fogalmazzak. És most jön az, hogy nem tagdíj mentesek ezért kapják a filézésre a lehetőséget. Na, de mindennek van ám határa.
Visszatérve a kérdésre, ha valami nem túlszámlázás akkor miért esik abba az elbírálásba?
Téma: Max Taxi
Hozzáadva: 2012.08.05 18:32
Bocsánat, nem akartam túl lőni a célon. Bár azt gondolom krémnek lenni sem túl kellemes dolog. Ígérem többet nem teszek személyeskedő megjegyzést sem rád sem másra. Viszont kíváncsi lennék a véleményedre a lentebbi témákkal kapcsolatban. Maradjunk meg a szakmánál. :-)
Téma: Max Taxi
Hozzáadva: 2012.08.05 12:13
Még eszembe jutott a közelmúltból egy eset, de nem nagyon akarom firtatni, mert úgy érzem csak sarokba szorítanálak vele. Mondd meg nekem, hogy egy árajánlattal milyen módon lehet -egy érdeklődőt aki (még) nem megrendelő vagy utas- megkárosítani valakit? Csak gondolkodtam rajta, hogy a fogyasztóvédelmi hatóságnál jelezné az illető, hogy egy taxis egy rossz árajánlatot adott, tessék megbüntetni. Vajon mit szólnának hozzá? Ez olyan mintha azért is börtön járna ha valaki dühből káromkodva agyon akarna valakit ütni például egy fogalmi szituáció után. Gyakran előfordul és szerintem egy komplett megye kicsi lenne a sok "gaztevő" bebörtönzésére. Pláne, hogy azért mi tudjuk, hogy aki ezt a "súlyos bűnt" elkövette hát nem nevezhető éppen rutinos, dörzsölt rókának a mi szakmánkban. Szóval hallottam már baromságot, de ez mindet felülmúlja. Téged meg ismerve ha arra gondolok, hogy volt pár cég ahol nem sikerült a krémbe kapaszkodnod ott tudtad mi az igazság, most meg annyira véded a hülyeséget, hogy az már szerintem neked is kínos. Na nem akarlak megsérteni, minden tiszteletem a tiéd! :-)
Téma: Max Taxi
Hozzáadva: 2012.08.05 11:52
Szia Csogu!
Igazad van ezzel kapcsolatban, de mint tudod az éremnek két oldala van. Mi lesz az utasok által okozott károkkal? Azok leginkább közvetlen módon azonnal kiszámíthatóan jelentkeznek. Például a nem lemondott autó ami vár a soha meg nem érkező utasra. Órába beleketyeg 500-600 aztán hiába hívják a kedvest. Persze nem lehet a telefonszámra írni a tartozását amivel megkárosította a taxist, mert nehogy elveszítsünk egy utast(???) emiatt. Mondjuk a f@sz kíváncsi az ilyenekre, de hát nekünk napi szinten jut az ilyen különösen megbecsült megrendelőkből. Ugyanez előrendelésnél. Ezekkel nem lehetne esetleg valamit csinálni, ha már annyira következetes és korrekt a mi cégünk? Csak hirtelen egy két példa.