Felhasználó hozzászólásai
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.25 09:12
Végigolvasva a kommenteket nekem az a szerény véleményem, hogy:
-a befizetett tagdíjakkal a fuvarszervező rendelkezik. Hogy ebből az összegből a cég mennyit költ reklámra csakis rá tartozik. (Minél többet, annál jobb az alvállalkozóinak) A reklámköltségekbe beletartoznak az esetlegesen máshol érvényesíthető kedvezmények, vagy kisorsolt nyereménytárgyak is. Addíg, amíg ezeket a költségeket nem hárítja át vagy szedi be a taxisaitól nyíltan vagy bújtatott formában, törvényes. Egy esetleges tagdíjemelés már külön misét érdemel de még az is az, ha az érvényes szerződést nem sérti.
-Az, hogy törvényes vagy etikus, két külön fogalom. Valamit azért jelez, hogy az E-kártya plusz feltöltés nálunk is tervbe volt de aztán mégsem lett bevezetve. A City és a Fő feljelentős játszmája, nos inkább nem jellemzem. Mindenki meg tudja ítélni, az utasok is!
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.25 08:24
Megvan az új szotyicég! Most aztán lehet odapörkölni ezerrel! :))
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.25 08:19
XD!
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.23 10:32
http://index.hu/belfold/budapest/2013/10/22/egymast_jelentgetik_fel_a_taxiscegek/
A City és a Főtakács felnyomja a Budapest Taxit, majd Horváth Csaba őket! Gratula! No comment.....
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.21 12:54
Amikor egy névrokonoddal együtt leintettek az Astoriánál s természetesen csak az Ő órájával mentünk át a Kálvin térre 5.000.-ért, nos ahhoz képest igen. De ehhez gyomor kell. S ugyanezt megcsináltam 1,5 óra alatt tisztességesen is, minden nap. Tükörbe nézve sem volt problémám.
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.21 12:42
Ne kapd már fel a vizet. Semmivel sem tartjuk magunkat többre annál a kollégánál, aki a droszton ül 5.-ént, s nem nyom a mellette lévő utcára. Hiszen mi is elkezdtük valamikor. Aki hülye a taxizáshoz az a régi rendszerben is elvérzett. Csak az a baj, hogy ez az új szisztéma még kiforratlan, sokszor hibás és nem igazságos.
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.21 12:35
Egyetértek! Újra le kell ülni, ettől még Tarlós sem zárkózik el. De kikkel is? A minket képviselővel? Ki az? Van olyan? Vagy megválasztottunk valakit s valamiről lemaradtam? Itt az ideje, hogy akkor egyszer s mindenkorra bízzunk meg valakit az érdekvédelmünkkel. Mert Metál inkompetens. Társaságok képviselője? Horváth Csaba? Ne vicceljetek már. Vagy akkor mindenki, az összes fuvarszervező az asztalhoz. Tényleg, Apuka, nem vállalnád el az érdekképviseletünket? Szavaidból ítélve szalonképesebbek lennénk a Főváros előtt...
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.21 12:14
Legyetek szívesek, ne rágjuk már újra le ezt a csontot. Van éppen elég megoldandó problémánk most, nemde?
(a 185-el életemben nem dolgoztam és kerestem annyit mint itt akkor. Rezsi? Viccelsz......)
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.21 11:25
Nem, az nem. De az egy bevezető ár volt, egy nagyon régi marketing fogás. Viszont, akik azt kiizzadták (mert nélkülük nem lett volna folytatás) utána learthatták a gyümölcsét. Megdolgoztak érte. Mert utána, a 185-el, minden nap, megállás nélkül szolgáltatni, az már egy élmény volt.
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.21 11:18
Tomi!
Én egy hajóban evezek veled, de kérlek szépen ne degradáld le az évtizedes szakmai tudást. Amit most jó páran sutba dobhatunk. Nem csak batyuval, nagypályával lehet megélni. Nekem a 23 év alatt még csak térerőmérőm se volt soha. (bár mindíg szerettem volna) Mégis elboldogultam. Hja, 20 cím egy nap alatt? Ez egy szakma. Amit pl. Londonban 3 évig tanítanak, máshol pedíg kihalásos alapon biztosítanak. Vagy 100.000. Dollárért. Nem munkanélküli gyüjtőhely.