Név TE
Becenév tom485
Honlap tele5taxi.tom485.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Nem tűntem el, csak nem szeretek feleslegesen szerepelni, megteszik ezt helyettem mások, én tényeket próbálok közvetíteni, nem szart dobálni! Azt a bizonyos Apuka-Metál féle ölelkezést is én kommentáltam anno, amit voltál szíves moderálni! És még sok minden mást is, ezt is törölheted, de megsúgom, van még az interneten más hely is ahol ilyesmit ki lehet publikálni, nem csak a hallotaxi! Felreppentettél egy mondatot, amit nem fejeztél be, megtettem én helyetted!
Föl sem fogom, hogy miért kéne kiszednie? Nem titkot raktam ide, hanem egy olyan dolgot, ami nagyon sok taxisra tartozik, és minél hamarabb megtudják, annál inkább állhatnak mellé! A másik dolog, hogy aki nem szeretne ilyen levelet itt olvasni, az vigyázzon jobban a titkaira! A harmadik dolog, hogy nem egyoldalúan lett feltéve, hanem mindkét fél hiteles mondandója benne van. A negyedik dolog, hogy rád ez biztosan nem tartozik, ha nem tévedek!Vagy már Pakson is van területi iroda?
Érdekes írás, véleményezzük, vagy hagyjuk?
T. Tamás Miklós, Bősz Péter, Metál Zoltán urak! Nagy hibát követtetek el. Ellenséggé tettetek bennünket. Metál Zoli hétfői produkciója, kicsapta a biztosítékot. Egyértelmű, és megcáfolhatatlan bizonyítékot adott a kezünkbe arról, hogy a taxis szakma, a taxi gépkocsivezetők legfőbb és legveszélyesebb ellenségévé mára a City Taxi, és az OTSZ vált. Fájdalmas felismerés volt, pedig elég régen, elég sokan figyelmeztettek erre bennünket. Mi mégis hittük, hogy ha nem is értünk mindig mindenben egyet, de a fő „csapásirányban”, és abban hogy jót akarunk, megegyezünk. Ezt hétfőn (2013.02.18.-án) a Kamara által szervezett érdekvédők tanácskozásán megcáfoltátok. Tehát: mostantól nem evezünk egy csónakban. Az OTSZ-t nem taxis érdekvédő szervezetnek, hanem a City Taxi lobbyszervének tekintjük. Bővebben. Bebizonyosodott, hogy mert a City Taxi nem tudja házon belül megoldani a problémáit, konkrétan, megszabadulni az idős alapító tagoktól (és az ő tisztességben megőszült autóitól), a hatalommal akarja őket eltávolíttatni a City Taxi Szövetkezet tagjai közül, és vélhetően a szakmából is. Metál Zoltán saját szájából hallhattuk, hogy évek óta dolgoztok e rendeletek kialakításán, és nem hagyjátok, hogy a kisebbség (mármint mi taxisok) ebbe beleköpjünk. Tehát a City Taxi menedzsmentje odáig süllyedt, hogy a cég vélt, vagy valós érdekeinek érvényesülése érdekében tönkretesz akár több ezer taxist is az országban. Több ezret azért, mert azzal a pár százzal nem bír, akinek szavazata van a City Taxi közgyűlésében. Ezek után nem tehetünk mást, mint hogy erre felhívjuk az ország és a City Taxi Szövetkezet tagjainak a figyelmét, és a segítségüket kérjük ezen ámokfutás megállításában. Ez a figyelemfelhívás drasztikus lesz. E levél, persze részletezve és bizonyítékokkal alátámasztva (pl. a hétfői tanácskozás kamara által is rögzített megbeszélés hanganyaga) megjelenik a hallotaxi.hu hírportálon és lépéseket teszünk, hogy az országos sajtóba valamint az ország több ezer taxigépkocsi-vezetőjéhez is eljusson. Dokumentumokkal, beadványokkal, dátumokkal feketén fehéren bebizonyítjuk a nagyvilágnak, hogy a magát taxis-érdekvédő szervezetként aposztrofáló OTSZ nem más, mint egy üzleti vállalkozás (elszabadult menedzsmentje) által mozgatott lobbyszervezet. Egy lobbyszervezet, amely félrevezette a közigazgatás szakembereit, a politikusokat, és magukat a taxisokat is. Idáig. Demonstrációt szervezünk a Vahot utcába a City Taxi és az OTSZ (MACITOSZ) székháza elé, ahol a koporsóvivők arca már nem Komáromi Endre lesz, hanem Tamás Miklós, Bősz Péter és Metál Zoltán. Természetesen e demonstrációra várunk benneteket, hogy ugyanolyan ékesszólással magyarázzátok el a kollégáknak miért is lesz nagyon jó a tízéves autókorhatár a taxisoknak, mint ahogy ezt a kamarai ülésen tette Metál úr. Ezt a levelet tekintsétek ultimátumnak. A hibát jóvátenni már nem tudjátok (barátok nem leszünk). De orvosolhatjátok, ha három napon belül összehívattok egy újabb érdekegyeztető tanácskozást, egyetlen napirendi ponttal, és visszavonjátok az autók korhatárára tett javaslatotokat. Ezt most még megtehetitek presztízsveszteség nélkül, ha (végre a tényt elismerve) a többségi akaratra hivatkoztok a későbbiekben. Budapest, 2013-02-21 Farkas Zsolt TGFSZ elnök Erre a válasz is megérkezett: [b] Kedves Mind! Az alábbi levelet, melyet inkább egy ultimátumnak szánt az aláírója, a mai napon kaptuk a TGFSZ elnökétől. ( Taxi-gépkocsivezetők Független Szakszervezete) A több mint 3 éve húzódó taxi Korm. rendeletet egyeztetéseit és szakmai vitáit a szakminisztérium (NFM) mielőbb szeretné befejezni, amiről informálisan az érdekképviseleteket is tájékoztatták és kérték, hogy mielőbb jutassuk el a végleges állásfoglalásunkat. Tavaly novemberben lehetősége volt az országos taxis érdekképviseleteknek Szegeden a Csongrád megyei Kamarában találkozni és kialakítani az egységes állásfoglalásunkat a Korm. rendeletről. Ezen az egyeztetésen a TGFSZ nem vett részt, pedig többször kértük és többen is számítottunk a megjelenésükre és a véleményükre. A hét elején, ahogy azt az alábbiakban is olvashatjátok ismét találkoztak immáron Budapesten a BKIK-ban az országos taxis szakmai és érdekképviseleti szervezetek vezetői. Hat (6) szervezet képviseltette magát az egész napos rendezvényen, többek között a TGFSZ is. Minden vitatott kérdés után szavazattal zártuk le a szakmai vitát. A 10 éves korhatár tárgyában, ami a szaktárca egyik feltétele volt ( nem azonnali kocsi cserét jelentene), 5-1 arányban támogattuk a rendelet szövegét. Az OTSZ minden taxist nem szeretne képviselni és ezt sosem vállalta fel. Az OTSZ azokat a taxisokat képviseli, melyek önálló taxis vállalkozással rendelkeznek, hosszú évek óta vegetálnak, adót és járulékokat, közterheket még fizetnek és szeretnék, ha a vállalkozásaikat továbbra is fenntarthatnák a tisztességes munkavégzésükből. Az OTSZ a kezdetek kezdetétől azért tárgyal, egyeztet a hivatalokkal és a hatóságokkal, mert kiemelt célja a jelenlegi országos és a budapesti taxis kaotikus állapotok felszámolása és rendezése. Az OTSZ tiszteletben tartotta, hogy a TGFSZ minden taxist be- vagy be nem jelentett (droidot) sofört, engedéllyel vagy engedéllyel nem rendelkező, pl. a Keleti pu-n tevékenykedő taxis „kollégát” megpróbál és nagyon szeretne képviselni, de… ezekkel a taxisokkal mi nem tudunk és nem is akarunk sorsközösséget vállalni. Miután a TGFSZ számára nyilvánvalóvá vált, hogy kisebbségben maradtak a többi 5 érdekképviselettel szemben, az alábbiakban olvasható súlyos vádakat fogalmazták meg és próbálják a City Taxi és az OTSZ megítélését szisztematikusan rombolni. Az, hogy a City Taxi valamint az OTSZ is célpontjává vált ennek a támadásnak, annak a magyarázata egy olyan befektető és fuvarszervező iroda tulajdonosa lehet a háttérben, aki minden eszközt és lehetőséget igénybe vesz annak érdekében, hogy a rendezés azaz az új taxi-rendelet ne valósuljon meg. Az Ő és a többi fuvarszervező iroda tulajdonosa nem érdekelt az új taxi-rendelet bevezetésében. Ha rendezetté és ellenőrizhetővé válna a taxis piac a továbbiakban ezen befektetők nem tudnák már folytatni a szürke és fekete gazdaság irányába elmozduló tevékenységüket. Mi (City Taxi, Főtaxi, OTSZ, FUVOSZ, MKIK, BKIK továbbá a vidéki szakmai képviseletek) azért harcolunk, hogy rendet tegyünk, Ők akik a másik oldalon vannak nem érdekeltek ebben. Bízom benne, hogy a józan gondolkodás és a rend iránti következetes kitartásunk tovább erősíti azt, hogy nem szabad ki- és meghátrálunk és megfutamodnunk a teljes és átfogó rendezéstől. Üdvözlettel Metál Zoltán[/b]

Téma: Keressük Budapest legszarabb fuvarszervező cégét

Hozzáadva: 2013.01.09 09:03

Bár amikor az értéket közzétették, a teljhatalmú szerkesztő úr törölte(tte) gyorsan, a lap függetlenségének jegyében!

Téma: Keressük Budapest legszarabb fuvarszervező cégét

Hozzáadva: 2013.01.09 09:01

Értéket én teremtek! :) Meg ... :)

Téma: Keressük Budapest legszarabb fuvarszervező cégét

Hozzáadva: 2013.01.09 08:13

Ehhez még hozzátenném, hogy -Melyik cég tett a legtöbbet a taxisok ellen -Melyik cég tett a legtöbbet a taxisok mellett Bár azt hiszem, hogy a második kérdés megválaszolatlan marad :)

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.01.08 12:29

A city erre költi a tagdíjat, a gazdád meg BMW X6-ot vesz belőle,és pizzasütőt! Tényleg ugyanaz! Szánalmasok vagytok!

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.01.08 12:25

Természetesen ettől még a plüss üzletpolitikája teljesen rendben van, és ettől Te nyugodt vagy!? A citynél legalább a szar szerződéseket nem a taxis zsebére kötik,mert neki azt fizetik ki ami az órában van, neked meg a fos tarifádat! Azért mert nem tudsz róla,még létezik! Hajrá OLÁH!! TORZSÁIG!!!

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2013.01.07 21:04

Kész vagyok! Te itt? És ekkora sületlenséget mondasz, mikor Te egy értelmes ember vagy! Amennyiben arra lenne összefogás, hogy ne vegyenek fel címet (ilyen sosem lesz) akkor inkább arra kéne ezt az energiát pazarolni, hogy nem viszitek be azt a közel 2 kilót a pénztárba, hidd el nekem attól sokkal rosszabbul lennének D.Z. és bűntársaik!A Vizy gyerek nem győzné kommunikálni a faszságokat! Az utasokat nem kell büntetni azért, mert 20 éven keresztül hülyék voltak a taxisok! És még 100 évig azok is maradnak, ahogy a dolgok manapság mennek! Könyörgöm barátom, ne gyere le erre a szintre, mert csalódnom kell benned!