Név TE
Becenév tom485
Honlap tele5taxi.tom485.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

A kérdezőt irányítsad az illetékeshez (Tamás Miklós) és ott tegye fel ismét ezt a kérdést! Mi ehhez kicsik vagyunk, hogy egy szövetkezet írott szabályaiban, hogyan lehetnek kivételek! Biztosan lehetnek, mert a Tamás Miklóstól tudjuk, hogy az ő alapítói már "csak" fél tagdíjat fizetnek! (négyen):-D
Abban viszont nincsen igazad, hogy ennél a levélnél amiben ezt írta, nehezen nyilatkozott, mert nem hiszem, hogy ott és akkor a taxisok bele tudtak szólni, ezt ő így gondolja, és erőből le is írta!
Amit a Bősz Peti leír neki, és ő felolvassa! :-D
Szerintem ő már annyit nyilatkozott rosszul, hogy eggyel több, vagy kevesebb, már nem számít! :)
És végtére is, biztosan akarod érteni? :-)
Lajos! A Tamás Miki leírta, hogy miért lettek droidok, mert a fuvarszervező aki a fuvart szervezte nekik, kivette a pénzt a zsebükből és az új autó árát is elköltötte kenyérre, de mivel a city taxinál csak vállalkozó van és a citynél dolgozott, akkor a Tamás Miki áldozatos munkája gyümölcseként vált autó nélküli, ámde becsületes taxissá, akit ugyan a Metál Zoli még képvisel (hisz becsületes taxis), ezért keresnek megoldást arra, hogy valahogyan autóhoz juttassák, hisz a citynek is szüksége van tagdíjra (erről csak akkor hajlandó lemondani, ha orvosilag igazolod, hogy jártányi erőd sem volt, ezért nem vettél igénybe egy szolgáltatást, amit egzaktul ki lehet számolni, hogy egy napra, vagy egy címre mennyi járna, és ebből Te mennyit vettél igénybe). Ebből egyenesen mi következik? Az, hogy a city szövetkezeti formája rosszabb az egy tulajdonossal rendelkező fuvarszervező cégnél, mert ott legalább egy ember érdekét szolgálja a cég (minél több profitot termelni), ezzel szemben ők 500 barom tulajdonos 600 féle érdekét kell kiszolgálnia! Ezért mondjuk sajnálom is a Tamás Miklóst, persze csak annyira, hogy biztosan nem tartottak a fejéhez pisztolyt, hogy elvállalja, sőt újra is választatta magát már, ebből az következik, hogy annyira mégsem rossz ott lenni (persze az utcánál minden jobb, főleg fix pénzért)! :)
1./ Minden fuvarszervező és holdudvara eltakarodik a politikától és a tárgyalóasztaloktól ahol a taxisok sorsáról tárgyalnak! 2./ A sok nagyon ostoba (de nem becsületes, és becsületes)taxis elfelejti behordani a gazdájának a tagdíjat, és azt az árat írja a tarifatáblájára amiért megéri dolgoznia. 3./ Amikor már minden szép és minden jó (vagyis soha)lesz, akkor sem kezd ár alatt fuvarozni, hogy eggyel több kanyart tudjon produkálni. 4./ Valamint hagy engem tovább aludni, mert amit most írok, azt éppen álmodom! :)
Köszönjük kérdésed, mi értjük! Vajon a taxisok értik??
Nem lett volna egyszerűbb így? A citytaxi szponzort keres a visszapörgetések miatt kiürült kassza miatt, cserébe jó áron tudnának értékesíteni autókat,ezért autókereskedő vállalkozások előnyben! Befektetésére a garancia, egy törvénybe iktatott korhatár megkötés,ami miatt várhatóan rengeteg taxis cserél autót majd a jövőben! Mi vagyunk a többség, jeligére a kiadóba!
nézd meg a taxiszovetseg.hu oldalon a lehetőségeket, igaz most még nincs ajánlatuk, DE!! hamarosan lesz! Gondolom akkor amikor elfogadták a 10 éves korhatárt! Nem átlátszó ez egy kicsit? És még Metál ír/beszél befektetői lobbiról! Miért néznek ezek mindenkit ennyire hülyének????