Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

"Össznépi" egyeztetés biztos nem volt -legalábbis meglepne- de mutyizgatás bármikor lehetett. Azt két hónapja tudjuk, hogy az olcsóbb árakkal operáló cégtulajok erősen lobbiznak annak érdekében, hogy a főváros elvesse a fix tarifát gondolatát is. Rövid időn belül lesz a minisztériumban tárgyalás, de annak témája az országos szabályozás.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.01.29 20:00

A Plus- nál? Inkább a Halálra ítélt utolsó napja. :-)

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.01.24 12:19

Nekünk semmit nem kéne tenni. Egész egyszerűen csak meg kellene próbálni legalább a tisztességes árat megközelítő összegért szerződni a különböző cégekkel...és, akkor a kérdés nem lenne tovább kérdés. Nézd meg! Volt most virtuális örömünnep, pezsgőbontás, és pom-pom lányok, kiemelt A-s nyakkendős össztánc, annyira kéne örülni az új szerződéseknek. Csak az a rohadt taxis, az a hálátlan disznó, az húzogatja a szemöldökét, és elégedetlenkedik amikor megvilágosodik előtte, hogy ezeket a szerződéseket is 5-ös tarifával, illetve 4300-as pesti, 4800-as budai repteres transzferrel sózzák rá. Nekem már sikerült ilyen -újszülött- cégesbe beleesni. Nem volt hosszú a fuvar, csak 32 kilométer....4800-ért. Aztán add vissza a címet -ha nincs szerencséd- 2000 forintért. Onnantól nem az a kérdés, hogy miből lesz hasznod, hanem mikor ér kisebb veszteség... Szánalmas, de köszönjük

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.01.18 11:40

Általánosságban kell megválaszolni, vagy kivetítjük RT5-re? Én is kérdezhetném, mi értelme a kiemelt kategóriának? Vegyük az én esetemet, de szerintem te hasonló cipőben jársz. Megfelelnénk a "kiemelt" kritériumainak az autó tekintetében, de nem akarunk szövetnadrágban, és nyakkendőben ücsörögni a volán mögött. Bűn? Anélkül nem lehet ízlésesen öltözni vagy elegánsan kinézni? Vajon én okosabb, udvariasabb lennék annál amilyen vagyok, ha az öltönyházból öltöznék? Így is minden nap kitakarítom az autóm. Ha lakkcipőben járnék, akkor naponta 2x takarítanám? Egyáltalán nem ezen múlik, mégis mindig ez az indok. Koszos autó, udvariatlan sofőr, későn érkező kocsi. A kocsik legfeljebb decemberben érkeztek későn, de akkor szinte mindenhol ugyanez volt a helyzet. Ha, mostantól először kiemeltet kér, és nem talál...még később kapnak autót, tehát ez az érvelés sántít. Kigyűrt ing nyakkendővel...tipikus taxis viselet. Ez elegáns??? Viszont kiemelt. A koszos, vagy tiszta autó nem a betűkön múlik, hanem azon, aki használja. Álságos ez az egész, úgy ahogy van. Mint, ahogy álságos az is, miként például ennél a társaságnál belekényszerítene szinte mindenkit a kiemelt kategóriás bohóckodásba, ami az autócserék okán extra kiadás lenne, ugyanakkor lobbizik a fővárosnál a magasabb összegű, és fix tarifa ellen, és hivatkozik a taxisok nehéz anyagi helyzetére, hogy szegényeknek ne kelljen már izibe autót cserélni. Aztán te , én, bármelyikünk vigye 5-ös tarifával azt az embert, aki talán életébe nem rendelt itt autót, viszont a kurva okos telefonjára letöltötte RT5-ös appot. Nem hibáztatom a taxisokat. Mindenki boldogulni próbál valahogy -akár úgy is, hogy átlép a kollégáján- de a boldoguláshoz szükséges tisztességes utat a fuvarközvetítők zárták el. Nem láttam a kategória kiosztást, eddig nem érdekelt. Tudod mit szeretnék ott látni? Azt, ahogy mindenkinek felhívják a figyelmét egy 14 napos tagdíjmentességre, amit bárki igénybe vehet, ha pihenni szeretne. .........mert én ott ülök azokon kamarai, fővárosi, és ilyen-olyan egyeztetéseken, ahol bizony hallok ezt-azt........
Oké! Ennyi érvvel szemben megadom magam. Csak az ár felől közelítettem, és tudtommal van 4.6-os transzfer budáról is. Bizonyos cégeknek. Az egészét tekintve alighanem tévedtem.
Én se hiszem el, hogy valós a történet. Annál is inkább, mivel a 4600 forintos reptéri transzfer a Budafokiról az RT5 irányába mutat. Viszont ismerve a lehúzónk működését képtelenségnek tűnik, hogy a visszaigazolás előtt elment az utas. Vagy akkor ott hagyta a kártyát is?

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.01.16 10:59

Ez nem hiba! Ez valami egészen más. Annak az autoriter viselkedésnek a következménye, amit mindinkább megtapasztalhatunk. "A bármit megtehetek, és nem tartozom magyarázattal". Egyébként konkrétan a Richterről van szó. Az nagyjából jól behatárolható, hogy a Richteres rendelések -megkockáztatom- 80-90 százalékát ugyanaz a -mondjuk- másfél tucat ember vette fel. Ezzel a döntéssel annak a -mondjuk- másfél tucatnak a 3/4-ét simán kizárták. Megjegyzem, a tagdíjemelés indokai között rendre ott szerepel a "megnövekedett címmenyiség". És ehhez Richter is ürügyként szolgált. Ezzel viszont a cím elvéve, viszont a tagdíj mértéke maradt. Egyébként meg nem hiszek az örökös okként felhozott utaspanasznak. Nem állítom, hogy nincs ilyen, még azt se, hogy esetenként ne lenne indokolt, de ezeknek nem lehet következménye a kollektív kizárás. Ha, volt is valamiféle panasz, az nyilván konkrét esethez köthető, akkor az kezelhető is lenne személyes elbírálás alapján. Ez így minimum sejtetni enged valamiféle más magyarázatot... Egyébként meg aki igénytelen az autójára, önmagára, érzékelhetően buta mint a tök, az akkor is olyan volt, amikor felvették. Csak a felvételkor más szempontok érvényesülnek...

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.01.16 02:09

Nem Bao, nem ma kezdtem. De a tisztesség olyan, mint szerelemben a hűség. Nem elhatározás kérdése. És, nekik illene a látszatra is vigyázni.

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2013.01.16 01:58

A lőrinci Béke tér volt.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.01.16 01:56

Összeesküvésnek valóban összeesküvés, de inkább a jóízlés ellen, mint politikai.