Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 17:49

Jó játék ez az úgy válaszolok, hogy nem válaszolok. Végül is nem érdekel, de tomajer konkrétan rákérdezett, hogy lesz-e  személyzet erre a munkára.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 17:30

Ezután a válasz után adja magát a kérdés: forgalomkész (legalábbis esztétikai értelemben) kell-e leadnia? Mert csuda állapotok uralkodnak egy-egy vidámabb nap után.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 12:23

Nem arról volt szó, hogy a green-green válaszol?
André Citroen u. a másodhegedűsöké,  az Auchan parkoló maga a fertő. És sok tucatnyi a létszám.
Szerintem  -objektíve- különösebben nincs mit hozzátenni. A határon belüli embercsempészet fából vaskarikának tűnik. Ami kiolvasható a btk-ból, abból az következik amit te is leírtál.  Talán abban lehetünk vétkesek...ha egyáltalán...amit az országban jogszerűtlenül tartózkodás elősegítéseként definiálnak.
Viszont ahhoz, hogy eldönthesd jogszerű vagy jogszerűtlen az itt tartózkodás, el kell(ene) kérni az iratokat.
Következésképp nem szabad megtenni....és egyáltalán ki vagyok én, hogy elkérjem.
Maximum azt tudják felróni, hogy jóhiszeműen hibáztam. Szerintem.

Kis színesként a napi tapasztalatból:  Előfordult, hogy a rend őre szólt hol találjuk megbújva a menekülteket, és leszünk szívesek elvinni őket a kerületükből.

Szubjektíve: Elnézve az M5-ös bevezetőjénél hadrendbe sorakozókat, valamelyest ismerve a körülményeket és az áraikat....talán egy sort sem írnék a taxisok védelmében.



Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2015.08.28 12:06

Horn neked fontos, nekem nem. Legkevésbé sem finom csúsztatással a történéseket vontad kétségbe, erre reagáltam.
Egyébként még a kurucinfón nevelkedetteknek is ismerős a kifejezés ( feltéve ha nem csak képeket nézegetnek ) : horthy-tutaj
A nyilas eszmetársaid röhögtek így a vízbe lőtt embereken.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2015.08.28 10:09

kis hamis....vagy valami egészen más....
'44 novemberében kezdődtek a kivégzések a Dunánál, viszont a hidat '45 január közepén robbantották a folyóba.
Bármit képes vagyok követni....csak érdemes-e tűrni a kioktató hangnemet....
Véleményem szerint a taxis először gyámoltalan és csak ebből fakad a kiszolgáltatottsága, annak minden következményével együtt. Filozofálgatás helyett :
- tűrhetetlen, ha a fuvarszervező élet-halál uraként viselkedik, és még az általunk elvégzett munka ellenértékének szánt összeg mértékét is megszabja
- tűrhetetlen, ha a főváros kiveszi ennek "jogát" a fuvarszervezők kezéből, mert ezért cserébe feltételeket szab a tevékenység folytatásához

Mi legyen? Leginkább semmi. Egyfajta gazdasági anarchia. Nincs szükség szabályokra, semmilyen útmutatásra. A fogyasztói igények kielégítéséhez nem kell más, mint a kereslet-kínálati viszonyt olyan szinten tartani, ami a minél magasabb profit elérését eredményezheti.
Legfeljebb furkósbotban manifesztálódik a közgazdaságtan.

A kiszámíthatóság és a véletlen nem a bevétel mértékére vonatkozott, hanem annak puszta létére.

Persze, igazad van. Kiváltképp,  tyúk és tojásjelmezben egyszerre. 

:-D




Olyan parttalan vitává válik ez lassan, aminek befejezése nem öncenzúra, hanem gusztus kérdése lesz.

Ami az írásod első felét illeti:
Neked pontosan ismerned kell azokat a törekvéseket, melyek azt célozták, hogy a hatósági maximált árat (240) a fuvarszervezők fogadják el saját hatáskörben egyfajta fix tarifaként. Ehhez részükről józanság, a taxisok részéről kitartó összefogás elégséges lett volna. Fővárosi rendelet nélkül is.
Nem a mi bűnünk, hogy nem lett belőle semmi.

És ami a második felét:
Matematikában alapelvnek számít, hogy a kiszámíthatóság komplementere a véletlen.
Csakhogy a taxiban sajnos ez úgy fest, hogy a cégesnek zömében a kiszámíthatóság jut, míg a mezítlábasnak a véletlen.
Már ami a bevételt illeti.  (muris, ahogy két olyan ember vitatkozik ezen, akik közül az egyik 25-26...a másik kb. 20 évet mezítlábazott)  Ugyanis én előzőekben is kifejezetten erre utaltam, még ha Te ügyes kis csúsztatással "behúzod" az ellenőrzést...

Lehet, hogy a bárgyú rajongótáborod eszi ezt, de a világ hülyéje nem.


Érdemi különbség nincs közte, ha olyan valakivel vitatkozom aki nem érti a magyar szót, vagy azzal aki szándékosan kiforgatja azt.
Legfeljebb az egyik szórakoztató, a másik csalódást okoz.

De, összekapcsoltad vele. Csak pont úgy, ahogy mindig: játszol a szavakkal. Ráadásul idestova két éve ritkán hagyod ki azokat az alkalmakat, amikor élcelődhetsz azon, hogy a fix tarifától nem láttuk az "erdőt"....és ezért vált számunkra elfogadhatóvá a fővárosi rendelet. Amiről persze -szinte- mindig kifejted, hogy a tartalma miatt levakarhatatlanul hozzáköt a fuvarszervezőhöz.
Ergo: kiszolgáltatottá tesz.
Különösebben nem nagy dolog emlékezni, feltéve, ha akarat is van hozzá.

Na, erre a  megállapításodra írtam, hogy a "szotyi-tarifa" is kiszolgáltatottá tette a taxisokat.
Mit tesz isten...csavarsz egyet a sorrendiségen, és már adott a lehetőség, hogy a másikat a világ hülyéjének mutathasd be.

Azt pedig még csak nem is sugalltam, hogy ne lenne létjogosultsága a független taxizásnak, és a taxisok filantróp természete az egyetlen ok amiért tagdíjat fizetnek.
Elég érthetően fogalmaztam amikor a mezítlábas taxizás, mint vállalkozási forma instabilitását, kiszámíthatatlanságát vetettem össze azzal, hogy mások talán nem a végtelen kiszolgáltatottságuk miatt szerződnek fuvarszervezővel, hanem a kiszámíthatóság, és/vagy az elvárt-elképzelt bevétel gyorsabb teljesítése miatt.  És ezért vállalják a tagdíj terhet.

Döntsd el mi a rosszabb: az, hogy vmiki ezt már nem érti, vagy, hogy te nem akarod.