Felhasználó hozzászólásai
Téma: Ez a legolcsóbb taxi Magyarországon?
Hozzáadva: 2010.11.22 16:02
Nekem vannak félelmeim a kezdeményezéssel kapcsolatban. Akár jogos, akár nem.
Ellenben azt szeretném, ha Neked lenne igazad, és ez nem lenne más, mint végtelen ostobaság.
Téma: Ez a legolcsóbb taxi Magyarországon?
Hozzáadva: 2010.11.22 15:17
Viszont ez esetben a kezdeményezés törvénytelen.
Nem színjátszó körként jegyzik magukat, hanem fuvarvállalásra épített kft-ként.
Téma: Ez a legolcsóbb taxi Magyarországon?
Hozzáadva: 2010.11.22 12:44
Jó szándékú feltételezés a részedről, ha azt hiszed, hogy ez néhány "félhülye entellektüel" találmánya.
Ez nem más, mint a könyörtelen valóság, profi háttérrel.
Csak figyeld meg a jelenséget, ami megmagyarázza a miérteket.
Még a Minimobil fénykorában, amikor akár 20-30 percet vártak az autóira - főleg fiatalok - mert olcsó volt, na még akkor is, hétköznap és nappali időszakban álltak a kollégák és egymással múlatták az időt.
Ugyanez jellemezte a nyári szünetet. Ember nem volt, aki úgy várta a tanítási szünet végét, mint a Minisek.
Csak már drága...elmúlt a világ dicsősége. A "kollégák" és a megrendelők újabb randevút adtak egymásnak a Plüssmaci ölelésében.
Hamarosan " csigavonalban" járják majd a várost...
Tehát: Nekünk is akkor "dühöng" a bolt, amikor fiatalos alkoholmámorban úszik a város.Sajnos!!!
DEEEE!!!!!! divatos szóval élve "ez a réteg árérzékeny", viszont kurva kényelmes.
Amelyik tehetősebb, az is sportot űz abból, hogy olcsón utazzon.
A benzinkútnál nem drága az 5000 forintos pia, de a 200 forintost visszakéri, mert "pont jó lesz ruhatárra".
Tehát ez az egész nem vicc, hanem egy újabb súlyos vasgolyó a nyakunkba!
Ez nem a matematikai ismeretek hiánya, hanem rideg, kíméletlen számítás.
Lehet, hogy üldözési mániám van, de meggyőződésem, hogy
a fiatalokat kivenni ilyen módon a taxizók köréből, az nem más, mint az utolsó döfés egy ezer sebből vérző testbe.
És az a bizonyos kéz egyáltalán nem vagdalkozik, hanem sebészi pontossággal vág....
Téma: Ez a legolcsóbb taxi Magyarországon?
Hozzáadva: 2010.11.22 02:48
Kíváncsi lennék, milyen pénzügyi indoklást tudna a hölgy mellékelni, amiből kiderülne, hogy ez a vállalás törvényes, tisztességes, és kifizetődő!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.11.20 11:44
Szia Gabi!
Csak sajnálatos módon így, a "taxizásban megmaradás" szükségszerűen együtt jár a nem törvényes, de törvényszerű csalással. Ezekkel a tréfás tarifákkal, és az általad is említett alacsony kihasználtsággal csak látszólagos a boldogulás.
A Rádiónál is felmerült annak idején az "akciós transzfer" helyett alternatívaként a 150 forintnál alacsonyabb km.díj. Ha minden cég belekezd ebbe, nem lesz megállás.
Sokszor kérdeztem már sokaktól, akik mindig a "legolcsóbbnak lenni"-ben látják a kiutat, hogy miért hiszik, hogy a ma legolcsóbb holnapután nem lesz-e a legdrágább.
És a jelen azt mutatja, hogy nincs megállás. Ebből senki nem fog nyertesen kijönni, legfeljebb az a szereplő, aki ezekben a pillanatokban csendesen vár a háttérben, és még nem is ismerjük.
Csak nézd meg egy pici szeletét azon a környéken, ahol Te is sokat jársz. A Határ út!
Annak idején, a Plüssmaci indulásánál, az összes rossz arcú hóhányó belépett oda, mert húszezerért egyformák lehettek, egységes hazug tarifákkal az oldalukon becsábíthatták az óvatlant. Talán, ha annyit fuvaroztak 150-ért a rádióról amiből a tagdíj kijött.
Mint amikor nem elég a halnak, hogy kirángatják a vízből, de még át is verik szegényt a műanyag csalival.( nem a szabályos nappali, vagy éjszakai maximummal van bajom, hanem azzal, hogy miért nem lehet felvállalni)
A végén 50 méterenként álltak már egymástól, annyian lettek.Nem volt tovább kuriózum.
Mi van most? Szinte ugyanazok feszítenek ott a Volántaxi pompázatos százharmincmittudoménmennyi tarifájával.
A "reklámtábla" adott, ott áll az úton, előbb vagy utóbb elkezdik hívni, és elhangzik a bűvös " DINAMIKUSAN FEJLŐDŐ CÍMÁLLOMÁNY" és már át is igazolnak a "taxisok".
És akik ehhez a hátteret biztosítják, azok győzködnek arról, hogy ennyit bír el a piac. Nem, szerintem nem igaz. Csak kínálatot biztosítanak ehhez is.
Mert megtehetik. Nincs komoly szankciója a folyamatos csalásnak.Annak a csalásnak, amit elkövetnek az adó és járulékbefizetés terén.
Mert vállalkozást ilyen tarifákkal nem lehet gazdaságosan működtetni, tehát csak alkalmazottakra számíthatnak. Neked - nekem, mivel egyénként kitapossa a belünk az adóhivatal, ez nem lehet alternatíva.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.11.18 13:16
asztatatmegegybeírják: Aranypók :-)
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2010.11.18 10:33
Meggyőződésem, hogy szándékosan hagyják így alakulni ezt az egészet. Ahány érdek, annyi érdekellentét is. Képtelenek leszünk egységes erőt mutatni és felmorzsolnak bennünket.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2010.11.18 10:28
Nincsenek illúzióim.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2010.11.18 10:27
jelentkeztem az Ezo tv-be..:-) én leszek az összes tisztánmicsodáló.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2010.11.18 09:53
Megszületett a döntés!
Vajon hogyan lesz tovább?
Hozadéka lesz, vagy hordaléka?
A Zóna létrejötte és a működése is a taxizás szégyenfoltja.
A születésével vesztettünk, a partvonalra kerülésével se nyerünk.
Mi lesz ezután?
Mert a Tarlós által olyannyira áhított REND biztosan nem. Veres nem fog - nem akar - veszteséggel lelépni. Már a puszta léte, a tevékenysége, az alkalmazottai zöme veszélyesek a szakmára nézve.
Mit csinál az autóival?
Mit csinálnak azok az emberek, akik a Zónánál a reptéri fuvarozásra építették az életüket?
Senki nem akarja feladni majd a pozícióját, miközben a Főtaxi szeretné elfoglalni az általa elnyertet.
Mennyi konfliktussal lesz terhelve minden egyes nap, ami felvirrad?
Meddig fogja hagyni a hatalom, hogy a főváros kiemelten védett objektumán nap mint nap ádáz kenyérharc történjék? Jó esély van rá, hogy olyan módon vágnak rendet, hogy az mindannyiunknak fog fájni, nem csak az onnan dolgozni vágyóknak.
És milyen jót fog ez tenni a már amúgy is megtépázott tekintélyünknek az utazóközönség szemében..
Megindul a mozgás a taxis társadalomban a Főtaxi felé. Mindenki reménykedik, hogy eljött az Ő ideje.Mintha a reptéri úton benzinkút után az lenne kiírva...KÁNAÁN!!!
A mérsékeltebb Zónások nem harcolnak majd a helyért, hanem gyorsan felszállnak az első "induló járatra".
Ha a Főtaxinak esze van, nemet mond. Majd feltöltik a szükséges létszámot a más társaságoktól érkezőkkel.
Viszont a máshol keletkező hiányt meg bárkivel betömik, mert a TAGDÍJ az Isten.
A száguldó fekete ördögök is helyet találnak maguknak, és eljön újra a "bérbeadók" és egyéb zsiványok ideje.