Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Max Taxi

Hozzáadva: 2012.05.06 15:51

Na, de kérem! :-) ( Tomajernél vannak a diák)

Téma: Max Taxi

Hozzáadva: 2012.05.06 15:49

Semmi másról, mint arról, hogy voltál szíves megjegyezni az előzőekben, szerinted én nem látok a szélvédőn túlra. Látok, sőt ahogy korban előre haladok, egyre inkább csak távolabbra. Köztudott, ahogy idősödünk úgy renyhül a szemizom, és leszünk leginkább távollátók... És, mivel idősebb is vagyok Nálad...

Téma: Max Taxi

Hozzáadva: 2012.05.06 14:55

Szia! Ne hagyjuk figyelmen kívül, hogy a vita kiindulási pontja a Max létszámbővítési akciója volt! Szinte napra pontosan egy éve előkerült ez a téma a Penta kapcsán. Előkerestem, és szándékosan fordítva teszem most ide: A Te reakciód az írásomra ez volt: "csogu válasz | 2011.05.20. 15:23:04 (2555) Meg kell állapítanom, hogy ez a szálka gyerek, nem egy buta srác:-) Előzmény: szálka 2011-05-20 14:00:26 (2551)" És itt az írás, ami eredetileg Tomajernek volt válasz: "szálka válasz | 2011.05.20. 14:00:26 (2551) ...." az a száz éljen meg jól..." Tudod, csak az a kérdés, hogy ez stratégia, vagy vízió? Inkább tűnik látomásnak. A taxis már csak olyan, hogy szeretne minél rövidebb idő alatt a legnagyobb bevételhez jutni. Ez az időarányos bevételoptimalizálás.:-) Semmit nem befolyásol ezen az a körülmény, hogy a saját cégét (lásd Penta), vagy valamelyik fuvarközvetítőt "patronálja". A vállalkozó elsősorban a saját élethelyzete -jól, vagy rosszul végiggondolt- javítása érdekében lesz vállalkozó. És, mivel a taxizásról egyetlen dolog biztosan kijelenthető, mégpedig az ingadozó kereslet...Ezért nagy kérdés, hogyan lehet biztosítani az egyenletes kihasználtságot? Mindenki arra törekszik, hogy a "legjobbkor" legyen kint az utcán, viszont igény -igaz jóval kisebb- máskor is van a szolgáltatásra. Erre találták ki a vezényelhetőség nevű rémálmot. A fuvarközvetítő szempontjából magyarázható, de a vállalkozói oldalról vajon ugyanaz-e a helyzet? Ezt a Penta milyen módon orvosolja. Átadja a fuvart a Citynek? Mert akkor az már nem a Penta. Vagy kevés a száz fő. Persze mondhatod : csak tartanánk ott! Csakhogy egy cég sikere mindig abban mérhető, hogy mire képes a versenytársak közt. Ha az a bizonyos cég viszont szolgáltató, akkor nem hagyható figyelmen kívül az sem, akinek szolgáltat. Egy idő után kevés a jó kapcsolattartás. Előtérbe kerül a hatékonyság! Innentől egy taxiszolgáltató nem tud másban gondolkodni, mint a létszámbővítésben. Megjelenik a túlkínálat a piacon, és ettől a pillanattól kezdve már a felhasználó dönt!! És ő mi alapján teszi meg? Az árak alapján! Az eredményét szenvedjük mindannyian. És ezeken a gondokon nem segít, ha újabb cégek jelennek meg a piacon. Nem az segít." A mostani vitánk kapcsán megállapítható, hogy az én véleményem nem változott a taxik-taxisok létszámbővítésével kapcsolatban. Pontosabban, nem az én véleményem változott. Téged befolyásol pusztán az a tény, hogy a saját cégedről, vagy egy konkurensről van-e szó. Arról nem is beszélve, ha a létszám mindig a ahhoz van igazítva amikor a legnagyobb megrendelői kihívások előtt áll a taxis, akkor óhatatlanul, és sűrűn bekövetkezik a fájdalmas pangás időszaka. És, ha elfogadom azt a kívánságod, hogy "olyan cégnél dolgozhassak, ahol van esélyem a megélhetésre", akkor ez az óhaj minden taxis részéről érvényes. Viszont a létszámnövekedés következtében a rendszer összedől, és senki nem fog jól élni. Ehhez már csak hab a tortán a tarifaháború. Ebben viszont a Max szerepe sem hagyható figyelmen kívül. Az önámítás, hogy a piac bekebelezhető a folyamatos létszámbővítéssel. Az pedig utasámítás amikor olyan tarifákat reklámozok a kocsi oldalán, amit a legkevésbé sem használok. Tehát kicsit megforgatva amit írtál, aki kihasználja jelen örömeit, az éppen feléli a jövőjét. Vagy nézzük azt a megjegyzésed: " Nem egy rossz mondás ez, hogy: ne azt nézd, hogy mit tud tenni a haza érted, hanem azt, hogy te mit tudsz tenni a hazáért. Ezt lefordítva a mi nyelvezetünkre, valahogy így képzelem el: Ne azt nézd, hogy mit tud tenni a szakma érted, hanem azt, hogy te mit tudsz tenni önmagadért." Szerintem tévedsz. Ha onnan közelítünk, hogy a szakma mit tesz értem, akkor nekem a szakmáért kell-kéne tennem. Abból, hogy sok ember önmagáért tett, na abból lett a Plus, és minden más, ami kerékkötőjévé vált a szakmának. Érdekes ez a gyerek-szülő, és a cég-taxis párhuzam. Nem hiszek az alá-fölérendeltségi viszonyban, mert pont abból lesz az alázatosság...következésképp a megalázottság. Nem hiszem, hogy az ajtó bebaszása az igazi probléma, hanem ha valaki nem tud miatta elnézést kérni.

Téma: Max Taxi

Hozzáadva: 2012.05.05 16:46

Ha már fontos volt nekem(is) címezned, akkor én is reagálok: Nincs azzal baj, amit leírtál, csak így nem kell olyankor zúgolódnod, amikor a gondolkodásmódodat inkább hasonlítják egy tel.szám tulajdonoséhoz, mint a fuvaroséhoz. Ennyi az egész. :-) Viszont: az elefántok nem azért járnak csordában, mert így védik meg magukat. Sokkal inkább szociológiai okai vannak. Egyszerűen így érzik jól magukat, és a szagok alapján tájékozódnak. Az ismerős szagok keresik egymás társaságát. Ráadásul a hímek kifejezetten magányosak, mert kizárják maguk közül a többiek. Csak a szaporodáshoz kellenek... Na ezt képezd le a "taxisra". :-)

Téma: Max Taxi

Hozzáadva: 2012.05.05 13:16

Kívülállóként csak annyit jegyeznék meg, hogy a szákban lévő halat már nem kell etetni. A "presztízs" viszont nem dagasztja a tulaj bankszámláját.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2012.05.04 09:16

Munkában a fideszes szabadcsapatok..

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2012.04.30 12:31

:-) Lehet, hogy a lázas önkielégítésnek is vannak ilyen következményei?

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2012.04.30 12:28

Benézted magadnak Baocska. :-) Már Krisztus előtt 1 évszázaddal Gallia Belgica néven római provincia volt. Remélem figyeled a neveket! :-)))

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2012.04.30 11:01

Te Bao! Olyankor valamiféle pszichés feszültséget vezetsz le, amikor -legyen a téma bármi- zsidózol egy cifrát? Mellesleg, én vigyáznék a helyedben ezzel a ki magyar, ki zsidó össznépi társasjátékkal, mert egy belga tudós apát szerint,(aki még találkozhatott Bulcsú vezérrel, amikor az elfoglalta Lobbes városát) érdekes tanulmányt írt a magyarok zsidó származásáról.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.04.27 15:17

A végére olyanok lettünk, mint az a csecsemő, amelyik addig fészkelődött a pólyában, amíg teljesen belegabalyodott abba, ahelyett hogy lerúgta volna azt.