Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Mindkettőtöknek! :-) langsam spazieren
Sok műanyag harcos játékkarddal a kezében. Itt van ez a R005 is. Akkora a pofája, hogy kitakarja a napot, de az óbégatásnál tovább nem jut. :-(
Igaza van a Tarlósnak! Éppen 200 autó, és mind roncs... :-(((

Téma: IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI

Hozzáadva: 2012.05.29 02:28

" mosolyogva gyilkolni" ?! Akkor Te álarc nélkül is beállhattál volna koporsót vinni... :-)

Téma: IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI

Hozzáadva: 2012.05.29 02:10

Amíg ártatlanul vigyorogtál a fényképezőgéped mögül, még nem gondoltam, hogy ez az írás formálódik a fejedben...én örömmel olvastam. :-)

Téma: IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI

Hozzáadva: 2012.05.28 10:58

:-)

Téma: IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI

Hozzáadva: 2012.05.28 10:52

Jó! De a másik felével megrúgom. :-)

Téma: IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI

Hozzáadva: 2012.05.28 10:46

Valaki meg tudná mondani, hogy Metál Zoltán, és az OTSZ mekkora szerepet vállalt a mai demonstráció megszervezésében, és annak -remélhetően-sikeres lebonyolításában? Mert azt értem, hogy az ő telefonszáma a legismertebb újságírói körökben, ezért őt keresik, de ez miért akadálya annak, hogy esetleg kiejtse a száján azt: Taxigépkocsivezetőkfüggetlenszakszervezete?

Téma: IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI

Hozzáadva: 2012.05.25 14:26

Akár még hihetnéd is..... ha nem erről beszéltünk volna 2 napja telefonon. :-( Istenem, hát nincs ebben az emberben szemernyi tisztesség sem?

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.05.25 11:37

Ott is érdemes lenne elidőzni amikor azt mondja, "mindössze 1500 férőhely jut". Addig is volt ennyi, amíg 25.000 forintot fizettünk a drosztkezelőnek, akkor mi indokolta a 38.000-re való emelést? Ráadásul valamikor arról volt szó, hogy az évek során még olcsóbb is lehet... Minap egy interjúban Vitézy 2014-ig kért türelmet a lakosságtól a jegykiadó automaták cseréjéhez, modernizálásához. Neki, illetve a BKK-nak néhány tucat szerkezet gondot okoz, nekünk a néhány milliós beruházás meg legyen természetes. Jóformán azonnal. -pedig a jegykiadóihoz képest mi még szolgáltatunk, és vissza is adunk- :-) Létszámból kevesebb lenne az ideális? Persze. Nekünk is, neki is. Nekik kiváltképp akkor, ha egy, maximum két cégben összpontosulna a fuvarvállalói jutalék. Aztán már csak egy feladat maradna: elmagyarázni a közvéleménynek, hogy a most lecserélt autók annyira jók, annyira szépek, és megfelelőek, hogy nyugodtan maradhatnak akár 20 évig is. Csak, egy kis jogszabály módosítás az egész...