Név TE
Becenév Dodi
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Extrém tarifacsökkentés várható

Hozzáadva: 2010.03.10 23:06

A recept egyszerű. Uniós támogatásra pályázik a vállalkozó. Munkahelyteremtő pályázat. Megkapja a vissza nem térítendő lóvét,felvesz egy csomó regisztrált álláskeresőt,akiknek lejárt a munkanélküli segélye.Ezek után az állam egy évig átvállalja a járulék fizetési kötelezettségeket is. Így persze már hatványozottabban kisebbek a költségei a vállalkozónak!! Dolgoztathat alacsony tarifával a minimálbérre bejelentett rabszolgáival!Ő neki így is búsásan megéri,hisz milliókat spórol a járulékokon! Majd egy év után új céget alapít és kezdi elölről.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.03.10 22:50

Bizony. Egy egyetemi diplomával,elég ha 3 éve vagy Főtaxis és már pályázhatsz is.:))))))))) Pont a tapasztalat és a rutin nyom legkevesebbet a latban.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.03.09 19:59

A Gellért-hegyre? Hmm...... Észrevételét köszönjük, megfontolás tárgyává tesszük! :))))))))))))))))))))

Téma: Extrém tarifacsökkentés várható

Hozzáadva: 2010.03.09 18:47

Majd ha egymás mellett állunk és nézzük egymás százakárhányas tarifáját..... Fuvarunk és nagyjából a bevételünk is hasonló lesz. Majd nosztalgiázunk a "régi szép időkről" amikor még Berta urat normális áron vihettük. De valaki majd nem éri be ennyivel.Hisz ha az ár kiegyenlítődik,ismét egyensúly lesz a piacon. Állhatnánk egymás mellett 240-ért (lásd City),de nem! Valaki újra csökkent,bár tudja,hogy mi lesz a következménye,- a többiek mennek utána - de nem számít. Csak az Urh szóljon! Megmondanád,nekünk agy mosottaknak,hogy hol lesz a vége?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.03.09 16:48

Állítólag van.

Téma: Extrém tarifacsökkentés várható

Hozzáadva: 2010.03.09 16:47

Te is tudod,hogy senki nem "égetett" az agyunkba semmit.Nincs ideologizáló,népnevelő szeminárium a Főnél. Ez nem É-Korea! :)) A finom fogalmazáshoz,viszont valóban értesz. Most pl.azt mondtad, hogy nem érdemes velünk(velem) vitatkozni,mert nem érjük el azt a szintet ami elengedhetetlen egy érdemi,szakmai vitához. De azért kérdeznék még egyet. Ha holnap este melléd állok az ajtómon 150Ft-os matricával a kockák alatt,akkor elismerően fox bólintani? "Na végre,hogy megjött a vezetés esze". Így lenne?

Téma: Extrém tarifacsökkentés várható

Hozzáadva: 2010.03.09 14:39

Ricsi! A 28 ezer még mindig nem 65 ezer. Én megértem,hogy a mostani cégednél nem problémázol azon,hogy alacsony a tarifa. Önként vállaltad,nem a fejed felett csökkentették a tarifát. De hogy még lándzsát is törsz mellette.... Sem szakmai,sem gazdasági érvet nem tudsz felhozni,ami igazolná az olcsó tarifa létjogosultságát. Ne az András írását mentsd le,hanem a saját írásaidat olvasd vissza amikben kikeltél a "taxisgyilkos tarifák" ellen. Mára meg az élharcosa lettél? Mi történt veled???????? Céget váltottál,rendben van. De miért érzed úgy,hogy időről-időre oda kell szúrni egyet ahol eltöltöttél annyi évet? Balekok akik itt maradtak,fényévekre vagyunk lemaradva másoktól stb. Lassan az az érzésem,hogy tiltakoznál egy ottani tarifaemelés ellen,mert az fuvarszám csökkenéssel járna.

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2010.03.09 07:11

Hmm.....nem Petőfi?

Téma: Extrém tarifacsökkentés várható

Hozzáadva: 2010.03.08 14:17

Tudom.Csak nem "tudtak" küldeni kocsit 30 perccel sem.

Téma: Extrém tarifacsökkentés várható

Hozzáadva: 2010.03.08 13:04

Tanmese ( a könnyebb számoláshoz ) Adva van egy vállalkozó, akinek van 3 állandója. Napi 100 km-t megy velük, 225-ért, heti 5 néha 6 napot, havonta 25x. Az bruttó 562 ezer Ft. Kiállás, hazamenet, gyerek iskolába, bevásárlás, kávé a haverokkal, beugrani a központba stb, még egy százas km futás, azaz havi 5000 km. Míg egy napon azt mondják az utasai: - Találtam egy másik taxist, ő megcsinálja, ugyanezt 140-ért. Vállalod így is vagy váltsak fuvarozót? Emberünk nyel egyet és rábólint. Híre megy, hogy ő milyen olcsó és még újabb állandókra is szert tesz. (fuvarszám növekedés) Immáron 5 állandója van, 140 km-t megy velük, de már csak 140-ért. Az bruttó 490 ezer Ft. A km immáron havi 6000! Nagyobb lett a kiadás üzemanyagra, szervizre. És nem érti! - Többet dolgozom, több lett az utasom és nem hogy nőtt volna a jövedelmem, de még csökkent is? Nna… erről szól ez a tarifa harc. Lehet mellet veregetni, hogy: - Lám,nálunk mennyi cím van! Egész éjjel pörgünk. Minden nap egy kis szilveszter! Azért írtam a történetet állandókkal, hogy ne vesszünk el a részletekben. Be kell csak helyettesíteni a napi reális helyzettel. Mert ha az lenne a helyzet, hogy a tarifa csökkenés következtében idén nem megyek nyaralni a Maldív szigetekre, akkor azt mondom: Igen van még tartalék a hatósági ár alatt. De itt már megélhetési gondokat okoz ez az „árverseny”. Minden ember, legyen vállalkozó, alkalmazott, azért dolgozik, hogy előbbre jusson. Hogy az elvégzett munkáját tisztességesen megfizessék. Azért,hogy kiröhöghessem azt, aki a békási HÉV-től a XVIII. Csokonaiba akart 2800-ért utazni.