Név
Becenév mezitlábas1
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.19 13:44

Na akkor kellett volna azt a beadványt amit készítettetek a taxis piaci helyzetről kiteregetni a sajtónak!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.19 13:36

Szerintem a városházán a hasukat fogják a döntéshozok a röhögéstől mondván -Ezért harcol hónapok óta a sok hülye taxis,hogy a 13 éve maximált tarifából megmaradjon a 300-240-60 nappali tarifa 420-336-84 éjszakait meg töröljük el nekik ? Nekünk ez nagyon jó,mert marad az alacsony viteldij még ki tudja meddig !!! Az egyéb dolgokat ,a drosztrendelet,gépkocsi korhatár,és a többi szivatást elég könnyen lenyomtuk a torkokun szinte ellenállás nélkül!!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.19 13:17

Ha egy szemét új telefonszám tulajdonos kitalál pl.300-180-50-estarifát akkor az lenne a viszonyítási alap? Nem a realitáshoz kellene igazodni?!!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.19 12:48

A 13éve meghatározott 300-240-60 maximált ár-tudatában annak,hogy 2012-ben emelkedik a drosztdíj, a TB járulék minimálisan havonta 17355Ft -tal és ezeken kívül az ÁFA emelés hatására szinte mindennek az ára-2012.01.01 -től RÖGZÍTETT HATÓSÁGI ÁRRÁ változtatásának kérése egyszerüen FELHÁBORÍTÓ !!!!! Ez a mérték min árnak lett volna megfelelő!! Ha ezt a kérést elfogadják akkor esetleg elértük azt-látva a döntéshozók rugalmasságát és gyorsaságát-,hogy évtizedre bebetonoztuk ezt a tarifát és ezzel nyomorunkat is!!! GRTULÁLOK !!! Végre el kéne dönteni,hogy kinek az érdekét képviseli a TGFSZ az utasokét vagy a taxisokét. Egyébként a legutolsó értesülésem szerint a TGFSZ 2012-től 600-280-100 mértékü fix terifára tett javaslatott!!! Ami annak fényében hogy 13 év alatt mennyi volt az infláció és az egyéb árak emelkedése még mindig kevés lett volna!! Nem értem hogyan lett ebből ujra 300-240-60?!!!! Ezt az uj taxis rendelet tervezetet ugy ahogy van kapásból el kellet volna utasítani hivatkozva a 13év alatt anyagilag kivéreztetett taxisok helyzetére nem pedig alkudozni és egyes pontjaira rábolintani! Na ezzel képviseltétek volna a TAXISTÁRSADALOM ÉRDEKÉT!! A fenntiek miatt én biztosan nem megyek el a demonstrációra és valószinüleg a TGFSZ tagságomat sem fogom meghosszabbítani!! Remélem ezt a beadványt a döntéshozó a józan eszükre hallgatva elutasítják a rögzített hatósági ár tekintetében!!!!!
Igen igazad van a Komáromival kapcsolatban ! A telefonszám tulajdonosok a taxisok egy részét olyan helyzetbe sodorták,hogy szinte egy napot sem tudnak kihagyni-vagy esetleg egy hetet vagy többet meg pláne nem-mert nem merik kockáztatni a családjuk egzisztenciáját egy bizonytalan kimenetelü akció miatt! Ilyen helyzetbe került a taxisok nagy része! Nincs egy fillér tartalékuk sem sajnos. Ezért teljesen ki vannak szolgáltatva! Sokan a TGFSZ-ben sem biznak,mert rossz tapasztalatuk van az érdekvédőkről!! Nem biznak senkiben sem már,mert sokszor meg lettek vezetve! Ezért nehéz mozgósitani őket!
A közhasznú szervezet vezető tisztségviselőinek nyújtott juttatások értéke illetve összege: Vezető tisztségviselők tárgyévi bruttó keresete: Ügyvezető igazgató tárgyévben kifizetett bruttó jövedelme: 34.900.000 ft Felügyelő bizottsági tagok tárgyévi bruttó javadalmazása: 2.070.000 ft Összesen: 36.070.000ft Előzmény: tomajer 2011-06-29 16:50:54 (1170) A drosztkezelő kht 2010 évi brutto jövedelmei. Ügyveztő igazgató Dr Komáromi Endre és társai. Ők döntenek a 6000 bp.i taxis sorsáról!!!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.08.10 21:39

Az elképzelésünk szerint a jelenlegi maximált nappali tarifánál ha csak az alapdíjat emelnénk meg 300-ról 600ft-ra akkor a taxi költség az utasnál az alábbi módon jelentkezne: 300/240/60 600/240/60 5km-es fuvarnál 1,500ft 1800ft 8km-es fuvarnál 2,220ft 2,520ft 10 km-es fuvarnál 2,700ft 3,000ft 15km-es fuvarnál 3,900ft 4,200ft 20km-es fuvarnál 5,100ft 5,400ft Úgy gondoljuk, hogy a tarifa emelés egyik járható és elfogadható útja mind a lakosság, mind a taxis vállalkozások részéről elfogadható lenne a fenti elképzelés alapján, ahol a jelenlegi maximált tarifa összeállításból csak az alapdíjhoz nyúlnánk hozzá. Indokaink: A tapasztalataink alapján a fuvarok nagyobb része 1,5-2 km közé tehető de az átlag sem haladja meg az 5 km-es távot. Telefonos rendelések esetén a taxinak rá kell gurulni a címre mely minimálisan is 1 km üres guruló de esetenként ez 8-20 km között van. Utóbbihoz sorolhatjuk a reptérre való kiállást a városból a nap bármely szakaszában amikor a sorról lefogynak a kocsik, valamint peremkerületekre való kiállást is ahol szinte sosincs taxi a megrendelések csekély száma miatt (persze ez társaságonként más-és más). Viszont az innen végzett fuvarok sosem jelentik azt, hogy ugyanakkora távolságot fog az utas utazni, mint amennyit a taxi üresen gurult érte. Ma Budapesten a rendelések zöme a belső kerületekre koncentrálódik és a végcél is többnyire ott is marad. A „rövid fuvarok” esetén az emelt alapdíjnál az első km díja 840 ft-tól lenne. Ezzel kompenzálható amikor ( főleg éjjel, a buszmegállókból, belvárosi szórakozóhelyekről való rendeléseknél) az utas az esetek többségében alig utazik 1 km-t. Viszont a hosszabb távra utazók sem éreznék meg a tarifa változtatás negatív hatását szemben azzal, ha csak a km díjat emelnék fel! Budapest, 2011-08-01 Farkas Zsolt TGFSZ © 2011 TGFSZ. Minden jog fenntartva. Kérdések, javaslatok és kapcsolat: admin@tgfsz.org.hu Kövessen Facebook-on is Látogassa meg honlapunkat http://tgfsz.org.hu Copyright 1999-2011 Sanoma Media Budapest. Minden jog fenntartva. Gyakran Ismetelt Kérdesek | Adatvédelem | Felhasználási feltételek | Webmester | Kapcsolat Mit szoltok hozzá? Az utasnak biztos jó,a taxisnak már nem annyira ez az emelés 11 év után!
miért? titok?
Az elképzelésünk szerint a jelenlegi maximált nappali tarifánál ha csak az alapdíjat emelnénk meg 300-ról 600ft-ra akkor a taxi költség az utasnál az alábbi módon jelentkezne: 300/240/60 600/240/60 5km-es fuvarnál 1,500ft 1800ft 8km-es fuvarnál 2,220ft 2,520ft 10 km-es fuvarnál 2,700ft 3,000ft 15km-es fuvarnál 3,900ft 4,200ft 20km-es fuvarnál 5,100ft 5,400ft Úgy gondoljuk, hogy a tarifa emelés egyik járható és elfogadható útja mind a lakosság, mind a taxis vállalkozások részéről elfogadható lenne a fenti elképzelés alapján, ahol a jelenlegi maximált tarifa összeállításból csak az alapdíjhoz nyúlnánk hozzá. Indokaink: A tapasztalataink alapján a fuvarok nagyobb része 1,5-2 km közé tehető de az átlag sem haladja meg az 5 km-es távot. Telefonos rendelések esetén a taxinak rá kell gurulni a címre mely minimálisan is 1 km üres guruló de esetenként ez 8-20 km között van. Utóbbihoz sorolhatjuk a reptérre való kiállást a városból a nap bármely szakaszában amikor a sorról lefogynak a kocsik, valamint peremkerületekre való kiállást is ahol szinte sosincs taxi a megrendelések csekély száma miatt (persze ez társaságonként más-és más). Viszont az innen végzett fuvarok sosem jelentik azt, hogy ugyanakkora távolságot fog az utas utazni, mint amennyit a taxi üresen gurult érte. Ma Budapesten a rendelések zöme a belső kerületekre koncentrálódik és a végcél is többnyire ott is marad. A „rövid fuvarok” esetén az emelt alapdíjnál az első km díja 840 ft-tól lenne. Ezzel kompenzálható amikor ( főleg éjjel, a buszmegállókból, belvárosi szórakozóhelyekről való rendeléseknél) az utas az esetek többségében alig utazik 1 km-t. Viszont a hosszabb távra utazók sem éreznék meg a tarifa változtatás negatív hatását szemben azzal, ha csak a km díjat emelnék fel! Budapest, 2011-08-01 Mit szoltok a TGFSZ tarifa javaslatához? Ez egy része!